Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Marketing w Google

Google Moja Firma dla e-commerce: Jak zoptymalizować swój sklep internetowy pod kątem wyszukiwań lokalnych

W dzisiejszych czasach, kiedy zakupy przez internet stają się coraz bardziej powszechne, każdy właściciel e-commerce powinien zadbać o to, aby jego sklep był łatwo odnajdywalny w sieci. Google Moja Firma dla e-commerce może okazać się tutaj niezwykle pomocne - dzięki niemu możemy zoptymalizować swój biznes pod kątem wyszukiwań lokalnych i zwiększyć szansę na pozyskanie nowych klientów.

Chcę czytać dalej

Dlaczego recenzje Google mają znaczenie: wpływ opinii klientów na Twoją firmę

W dzisiejszych czasach, gdzie Internet stał się nieodłącznym elementem naszego życia, coraz bardziej zależy nam na tym, co inni mają do powiedzenia na temat produktów czy usług. Dlatego właśnie recenzje Google odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji i sukcesu Twojej firmy.

Chcę czytać dalej

Wprowadzenie do semantycznego SEO. Poznaj nowe zasady pisania do internetu

Semantyczne SEO to stosunkowo świeży termin, który coraz częściej pojawia się na branżowych konferencjach czy w kuluarowych rozmowach specjalistów od pozycjonowania stron. Mimo to nie kryją się pod nim nowe czy nieznane wcześniej działania. Należy go traktować bardziej jako nowoczesne, efektywne i skoncentrowane na człowieku podejście do SEO. 

Chcę czytać dalej

Rewolucja w Aza Group - wywiad z Aliną Chupryną i Danielem Duniakiem

Jakie znaczenie w e-commerce ma marketing rekomendacyjny?

Obecnie kupujący w Internecie ostrożnie podchodzą do sklepów online. Najważniejsza jest dla nich wiarygodność danej marki i jakość sprzedawanych produktów. Jak zatem dotrzeć do klientów, aby wzbudzić ich zaufanie? Z pomocą przychodzi skuteczny marketing opinii. O jego sile i wpływie na biznes rozmawiałem z przedstawicielami Aza Group, do której należą takie marki jak Born2Be czy Renee.

Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadziłem z Aliną Chupryną - Brand Manager ds. rynków zagranicznych w Aza Group i Danielem Duniakiem - Marketing Director Aza Group.

Chcę czytać dalej

Gwiazdki w kampanii produktowej PLA - poznaj nasze rozwiązanie

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie będą reklamy produktowe PLA. Warto jednak wyjść naprzeciw potencjalnym klientom, a tym samym wyprzedzić konkurencję dodając do kampanii produktowych wyróżniające złote gwiazdki.

Chcę czytać dalej

Gwiazdki w Google Ads - co musisz zrobić? WYJAWIAMY SEKRET!

Reklamy Google Ads są używane przez wiele firm w Internecie, które chcą trafić do swoich klientów. Ich podstawą jest nienachalny przekaz, który będzie wyświetlany tylko tym użytkownikom, którzy szukają danego produktu lub usługi. Jako przedsiębiorca możesz maksymalnie wykorzystać potencjał kampanii Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania dodając do nich przykuwające uwagę gwiazdki ocen.

Chcę czytać dalej

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma - Twoja marka będzie widoczna!

Z pewnością zauważyłeś, że po wpisaniu danego słowa kluczowego wyszukiwarka Google coraz częściej wyświetla nie linki do stron i sklepów internetowych, a pozycje z wizytówki Google Moja Firma. Dzieje się tak dlatego, że aktualnie boty Google są w stanie zdecydowanie dokładniej przewidywać intencje i lokalizacje użytkowników. Jeśli prowadzisz firmę usługową lub sklep internetowy i posiadasz także punkt stacjonarny, to tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie wizytówki Google jest właśnie dla Ciebie. Jak wykorzystać jej potencjał? Przedstawię Ci pomysły i rozwiązania, które wzniosą Twój biznes na pierwsze miejsce w Google Maps.

Chcę czytać dalej

Wizytówka Google Moja Firma w sklepie internetowym - optymalizacja

Wizytówka Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które otwiera właścicielom firm drzwi do zaistnienia w Internecie. To jeden z najprostszych sposobów na pozyskanie ruchu i dotarcie do potencjalnych klientów. O tym, jak założyć wizytówkę Google Moja Firma pisałem w moim poprzednim artykule. W tym wpisie omówię zarządzanie stworzonym profilem, jakim jest optymalizacja wizytówki w mapach Google.

Chcę czytać dalej

Wizytówka Google Moja Firma w sklepie internetowym - co to jest i jak uruchomić

Cześć! W dzisiejszym blogu: Wizytówka Google Moja Firma - bezpłatne narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych tworzenie, zarządzanie i optymalizację profilu marki w Google. Jej głównym zadaniem jest pomoc w przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki i map. Zawiera m.in. nazwę firmy, godziny otwarcia, adres, dane kontaktowe oraz bardzo cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów - opinie o firmie.

Chcę czytać dalej

Jak zachwycić klienta obsługą w e-commerce 2022 roku?

Ostatnie pandemiczne dwa lata zmieniły całkowicie oblicze e-handlu.

E-commerce to już nie tylko zakup niezbędnych produktów ale całe spektrum doświadczeń bliskich tradycyjnym odwiedzinom w sklepie.

Chcę czytać dalej

Czym są Gwiazdki w wynikach Google i jak je uruchomić [WAŻNE DLA KAŻDEGO ECOMMERCE]

Prowadzenie biznesu w Internecie wiąże się z nieustanną walką o uwagę klienta. Dostęp do sieci nie jest trudny, co sprawia, że coraz częściej zostawiają oni, a przede wszystkim sprawdzają opinie o danej firmie. Jak zadbać o to, aby Twój biznes w Internecie był odbierany jako bezpieczny i godny zaufania? W tym zadaniu pomogą Ci gwiazdki w Google. Ich obecność niesie ze sobą wiele korzyści dla prowadzonego biznesu w Internecie. Zdecydowanie zwiększają liczbę kliknięć - pozytywnie wpływają na ruch organiczny. Dowiedz się czym są gwiazdki Google i jak uruchomić graficzne wyświetlanie ocen.

Chcę czytać dalej

Co to jest Rich Snippets? Przewodnik po fragmentach rozszerzonych w e-commerce

Co znajdziesz w przewodniku po Rich Snippets i Smart Widgets dla właścicieli i marketerów sklepów internetowych Opinie mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów, warto więc prezentować je w sposób przyciągający uwagę np. instalując inteligentne widgety (ang. Smart Widgets). Możliwość dodawania fragmentów rozszerzonych do inteligentnych widgetów pozwala na indeksację recenzji…

Chcę czytać dalej

Rich Snippets – co to oznacza dla Twojej firmy?

Rich snippets, czyli wyniki rozszerzone to możliwość, którą Google wprowadziło już ponad dekadę temu. I choć jest często zapomniana przez właścicieli sklepów internetowych, to nie tylko nadal obowiązuje, ale przede wszystkim pozytywnie wpływa na zwiększenie ruchu na stronie i wysoką pozycję w Google. Co to właściwie oznacza? Funkcja ta ma na celu poprawę wyników wyszukiwania, które będą bardziej pomocne i wartościowe dla użytkowników. Dzięki niej można zaproponować internautom dodatkowe informacje na poziomie wyszukiwarki takie jak zdjęcia, cena produktu, czy data aktywacji. Przeprowadzono sporo dyskusji na temat rich snippets, szczególnie w obszarze recenzji i ocen. Warto wiedzieć, że Google oferuje cały wachlarz opcji związanych z rich snippets, a ich wdrożenie wymaga pracy nad danymi strukturalnymi (structured data) Twojej strony. 

Chcę czytać dalej

W jaki sposób ignorowanie opinii online niszczy Twoją kampanię PPC

PPC to z języka angielskiego skrót od “Pay Per Click”, czyli opłata za kliknięcie. Za każdym razem, gdy użytkownik kliknie w reklamę tego typu, reklamodawca jest zobowiązany do zapłaty określonej kwoty. Wysokość sumy, jaką należy zapłacić jest zależna m.in. od popularności słowa kluczowego czy od konkurencji. Jednak dlaczego ignorowanie opinii w Internecie może mieć negatywny wpływ na kampanie PPC? Koniecznie przeczytajcie artykuł!

Chcę czytać dalej

Jak wyświetlać opinie w Google Ads, by zwiększyć ich efektywność

Być może zwróciłeś kilka razy uwagę na fakt, że niektóre reklamy bardziej przyciągają Twoją uwagę od innych… Wynika to z tzw. dowodu społecznego. Reklamy, które wyświetlają charakterystyczne gwiazdki (rozszerzenia) obok lub pod tytułem są nie tylko bardziej atrakcyjne pod względem wizualnym i wyróżniają się na tle konkurencji. Gwiazdki budują zaufanie odbiorcy jeszcze przed kliknięciem w link. Google kilka lat temu potwierdziło ten fakt na swoim blogu AdWords. Gdy po raz pierwszy wprowadzono możliwość wystawiania ocen okazało się, że według statystyk “reklamy z ocenami sprzedawców uzyskują o 10% wyższy współczynnik klikalności (CTR) niż te same reklamy bez ocen”.

Chcę czytać dalej

5 powodów, dla których opinie są kluczowe dla Twojego e-sklepu

Twoja sprzedaż produktów w Internecie utknęła w martwym punkcie i nie wiesz, jak to naprawić? Opublikowałeś nawet więcej płatnych reklam, ale nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Wiesz, że Twoje produkty są świetne, a mimo to nie sprzedają się? Pewnie wydaje Ci się, że spróbowałeś już wszystkiego i powoli zastanawiasz się, czy nie odpuścić …a co, gdybyśmy Ci powiedzieli, że jest jeszcze coś? Pewien czynnik mający ogromny wpływ na wzrost sprzedaży produktów w sklepach internetowych. 

Chcę czytać dalej

Jak wykorzystać do pozycjonowania wszystkie możliwości Google?

Branża e-commerce od wielu lat rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nią zmieniają się nawyki użytkowników; jest to dla wielu firm zarówno ogromna szansa, jak i zagrożenie. Popyt niesie za sobą podaż, zwiększając tym samym konkurencję na rynku. Coraz więcej firm korzysta z usług SEO i rozwija swoją stronę internetową zgodnie z zaleceniami Google. Musisz więc skorzystać ze wszystkich możliwości, jakie oferuje najpopularniejsza w Polsce wyszukiwarka, by zwiększać ruch organiczny na swojej stronie „kosztem” konkurencji – w przeciwnym wypadku sytuacja może się odwrócić i to Twoja domena straci na widoczności.

 

Chcę czytać dalej

Jak opinie mogą obniżyć koszt reklamy oraz współczynnik CPC.

Ciągle zmieniające się środowisko e-biznesu staje się coraz bardziej konkurencyjne w miarę jak podejścia marketingowe dostosowują się do nowych technologii i innowacji. Jednak relacja firma-klient pozostaje w centrum wszystkich działań marketingowych. Obeznany technicznie zdolny do badań i chętny do wyrażania opinii – to szkic współczesnego konsumenta, który ostatecznie żyje w centrum wszystkich strategii e-biznesu.

Chcę czytać dalej

Jak pozycjonować reklamy produktowe dzięki gwiazdkom w PLA

Głównym celem każdej firmy sprzedającej produkty jest oczywiście zwiększenie widoczności, a tym samym zdobycie większej liczby kupujących. Jednym z najlepszych sposobów na zrealizowanie tego zadania jest dwuetapowy proces: Udostępnianie produktów w Zakupach Google za pośrednictwem konta Google Merchant. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta, koniecznie rozważ rejestrację – jest bezpłatna i pomoże Ci uporządkować plik produktowy. Google w dużym stopniu opiera się na danych. Jest to najlepszy sposób, aby upewnić się, że Twoje produkty są poprawnie indeksowane i pojawiają się najczęściej w Zakupach Google. 

Chcę czytać dalej

Jak zwiększyć współczynnik konwersji e-commerce?

Co kryje się pod zakładką „Cele” w Google Analytics? Ogół akcji i interakcji użytkowników z naszym serwisem, które uważamy za wartościowe i konieczne do osiągnięcia sukcesu. W zależności od typu strony internetowej, jaką prowadzisz, inne działania będą dla ciebie priorytetem. Piszesz bloga? Twoim celem jest więc zdobycie jak największej liczby czytelników. Jesteś właścicielem kanału na YouTube? Zależy Ci na subskrybentach. Prowadzisz witrynę e-commerce? Twój priorytet to sprzedaż.

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...