Raporty i ebooki
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Ebook z Darymex
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji marki i decyzji zakupowych. Dla przedsiębiorstw działających w sektorze e-commerce, skuteczne pozyskiwanie, zarządzanie i publikowanie opinii klientów staje się nieodzownym elementem strategii marketingowych. Jednakże, w natłoku informacji online, autentyczność recenzji stają się kwestiami o kluczowym znaczeniu dla konsumentów oraz przedsiębiorstw. Dlatego warto profesjonalnie zadbać o gromadzenie feedbacku od klientów.
Jak wygląda proces implementacji takiego narzędzia w sklepie internetowym? Przyjrzyjmy się case study firmy Darymex z Zaufane.pl
Checklista marketingowa
Sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz marketing opinii i co możesz zrobić lepiej?
Pobierz naszą checklistę i przekonaj się, czy naprawdę wykorzystujesz marketing opinii w pełni, aby wzmacniać swój biznes!
Nasza checklista zawiera wszystkie kluczowe elementy, które musisz uwzględnić, by efektywnie wykorzystywać marketing opinii - oszczędzisz czas i wyeliminujesz błędy. Dowiesz się również, czy właściwie zarządzasz opiniami klientów, co pozwoli Ci uniknąć potencjalnych problemów i wzmocnić swoją markę.
Krok po kroku odpowiedz na pytania zawarte w checkliście i zobacz nasze rekomendacje, aby poprawić swój wynik.
Raport Zaufane x Arvato
Logistyka a opinie w e-commerce. Co naprawdę wpływa na zadowolenie klienta?
Na cele raportu przeanalizowaliśmy ponad 300 tysięcy opinii konsumentów e-commerce z ostatnich 12 miesięcy. Raport bazuje na rzeczywistych recenzjach klientów sklepów internetowych. Odkryj, dlaczego ponad 75% negatywnych opinii to wina logistyki. Nie musisz zgadywać, co psuje opinie o Twoim sklepie - w raporcie znajdziesz twarde dane, które pokażą Ci największe grzechy e-commerce oczami klientów. Wnioski są konkretne i zaskakujące. LINK do raportu: https://zaufane.pl/arvato