Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Dobre praktyki

Optymalizacja konwersji na przykładach

 

Pierwotny człowiek na zakupach. Biznes może czerpać pełnymi garściami z badań nad ludzką percepcją i procesami decyzyjnymi. Narzędzia takie jak EEG (elektroencefalograf) lub fMRI (funkcjonalny rezonans magnetyczny) dały niepowtarzalny wgląd w działania ludzkiego mózgu, również te związane z zakupami. 

Ekonomia behawioralna badająca ludzkie zachowania wykazała, że jesteśmy mniej racjonalni niż nam się wydawało i działamy na podstawie wielu szybkich, powierzchownych decyzji oszczędzając cenne zasoby kognitywne. W odległych czasach nadmierne wydatkowanie energii oznaczało śmierć z rąk drapieżników lub wrogich plemion. Dziś nie ma już tych zagrożeń, ale mechanizmy pozostały i są używane… np. do zakupów online! 

Sprawdź na przykładach praktycznych, jak można wykorzystać tę wiedzę o człowieku, do zwiększenia sprzedaży!

Chcę czytać dalej

Sprzedaż na marketplace? Własny sklep internetowy? A może to i to?

 

Czy możemy wyobrazić już sobie świat bez Internetu? Raczej nie! Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie swojego sklepu internetowego. Mamy świadomość korzyści prowadzenia e-biznesu. Na co jednak postawić? W jakiej formie działać w sieci? Skupić się na sklepie online z bogatym pakietem produktów i kompleksową obsługą, a może iść w stronę działalności na platformach typu marketplace? Przedstawiamy zalety obu tych rozwiązań!

Chcę czytać dalej

Jak efektywnie zarządzać katalogiem produktów w sklepie internetowym?

Z roku na rok pojawia się coraz więcej sklepów online. Można wręcz powiedzieć, że rosną jak grzyby po deszczu. Wielu stacjonarnych przedsiębiorców zdecydowało się przejść do e -biznesu. Reklama, sprawnie prowadzony marketing. Wszystko to jest ważne. Zanim jednak rozpoczniemy jakiekolwiek działania i wyjdziemy do odbiorcy z naszą ofertą, musimy nauczyć się zarządzania katalogiem produktów. Czy wiesz, że odpowiednie zarządzaniem produktami w Twoim e-sklepie może zapewnić Tobie większy ruch w obrębie strony?  To dzięki niemu klienci mogą łatwiej i szybciej znaleźć to, czego szukają, a Ty możesz skuteczniej kontrolować stan magazynowy i zarządzać ofertą. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się, jak efektywnie zarządzać katalogiem produktów w sklepie internetowym.

Chcę czytać dalej

Jak zwiększyć dochody w e-commerce?

Ostatnie lata otworzyły nowe możliwości dla e-handlu. Kryzys gospodarczy paradoksalnie sprawił, że branża e-commerce zaczęła rosnąć w siłę. Coraz większe znaczenie handlu międzynarodowego, działalność e-sklepów przez aplikacje mobilne - wreszcie, to na co wielu czekało - pojawienie się sztucznej inteligencji jej jak powiem świeżości. E-commerce jest w znakomitej formie. Jak zatem zwiększać dochody w tej przestrzeni? W przestrzeni, gdzie konkurencja bywa naprawdę spora. Poznaj strategie zwiększania dochodów w handlu elektronicznym i wykorzystaj je do zwiększania przewagi na rynku!

Chcę czytać dalej

Marketing rekomendacji i sztuka odpowiedzi na recenzje klientów

W dobie cyfryzacji i nieustannie rosnącej konkurencji, dbanie o reputację swojej firmy w internecie stało się kluczowym elementem sukcesu. Marketing rekomendacji wchodzi na salony i jest jednym z najważniejszych ogniw owocnego  prowadzenia firmy. Warto odpowiadać na recenzje - te pozytywne dodają motywacji do dalszej pracy, a odpowiedź buduje relacje!

Negatywne opinie klientów mogą prowadzić do spadku zaufania potencjalnych konsumentów oraz zahamowania rozwoju przedsiębiorstwa. Jednak i przy tych nie warto chować głowy w piasek! Odpowiadaj! Bądź odpowiedzialnym przedsiębiorcą, a zyskasz w oczach potencjalnego klienta. Wyjdziesz z problemu z ludzką twarzą. Właściwe zarządzanie opinią firmy może mieć bezpośredni wpływ na jej postrzeganie przez rynek, co przekłada się także na wyniki finansowe.

Chcę czytać dalej

Trendy w e-commerce 2023 r. Z których warto czerpać?

 

Nie da się ukryć, że branża e-commerce jest w momencie ogromnego rozkwitu. Proces ten paradoksalnie przyspieszyła pandemia koronawirusa, zmiany gospodarcze, a w ostatnich  miesiącach pojawienie się sztucznej inteligencji (Al). To właśnie Al rzucił wskazał nowe ścieżki rozwoju w roku 2023, ale i w latach następnych. Sztuczna inteligencja bowiem pomaga badać, analizować i wykorzystywać doświadczenie klienta. Wzmacnia optymalizację danych w sklepie, wspiera sprawną obsługę klienta. Pojawienie się Al oczywiście gra pierwsze skrzypce wśród trendów e-commerce, ale też innym wpływom i możliwością branżowym warto przyjrzeć się z bliska. Czym wyróżnia się e-commerce w tym momencie?

Chcę czytać dalej

Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Branża e-commerce jest jedną z najszybciej rozwijających się przestrzeni. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Z dnia na dzień mamy do czynienia z nowymi trendami, nowymi narzędziami, które możemy wdrażać w codziennej pracy w handlu.  Życie e-commerce jest bardzo intensywne. My w Zaufane.pl od samego początku istnienia naszej firmy trzymamy rękę na pulsie. Z nadzieją i ogromną ciekawością spoglądamy na wszelkiego rodzaju nowinki. Chcemy się dzielić pasją i doświadczeniem. Nie pomijamy żadnego trendu, w którym warto zainteresować się bliżej. Nieodłącznym elementem naszej działalności jest obecność na targach i eventach branżowych. Zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Jesień to zawsze najgorętszy okres i dzieje się naprawdę dużo.  Przedstawiamy małą ściągę, gdzie będziemy obecni tej jesieni i na jakich eventach możecie nas spotkać i porozmawiać o mocy żółtych gwiazdek i potencjale marketingu rekomendacji.

Chcę czytać dalej

W jakim języku warto programować w 2023 r.?

 

Aplikacje mobilne zajmują bardzo ważne miejsce w naszym życiu. Posługujemy się nimi każdego dnia. Smartoffon, iPad coraz częściej zastępuje nam komputer. Nic więc dziwnego, że również sklepy online i branża e-commerce stawia na docieranie do klientów poprzez aplikację mobilne. Funkcjonalność, przejrzystość i szybki kontakt. Jak więc programować, by zapewnić klientom intuicyjną obsługę. Podpowiadamy!

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...