BLOG
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?
Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.
Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?
Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.
3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro
Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.
Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!
Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!
Marketing opinii na Back to School: zwiększ sprzedaż dzięki recenzjom
Sezon Back to School to kluczowy czas zakupów dla rodziców poszukujących najlepszych produktów dla dzieci. Recenzje i opinie klientów odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych i mogą znacząco wpłynąć na sprzedaż. W artykule przedstawimy, jak skutecznie wykorzystać recenzje w strategii marketingowej, aby zwiększyć zaufanie i przyciągnąć klientów. Poznaj strategie zbierania i stosowania opinii, które pomogą w osiągnięciu sukcesu w tym intensywnym okresie.
Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.
Błędy w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy
Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację. W walce o zaufanie klientów nie ma dróg na skróty. Odkryj, jak budować wiarygodny wizerunek oparty na prawdziwych recenzjach i uniknąć pułapek związanych z fałszywymi opiniami.
Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?
W dzisiejszym świecie użytkownicy internetu są przytłoczeni tysiącami ofert e-sklepów. Warto wyróżnić swój e-commerce na tle konkurencji i zwiększyć jego wiarygodność, tak aby potencjalni klienci zatrzymali się właśnie u Ciebie na dłużej.
Jak zdobyć opinie o moim sklepie stacjonarnym?
Opinie klientów odgrywają ważną rolę w budowaniu reputacji sklepu oraz przyciąganiu nowych klientów. Pozytywne recenzje mogą znacznie zwiększyć zaufanie do Twojego sklepu i wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zdobycie opinii o Twoim sklepie stacjonarnym.
5 Kluczowych kroków do budowania wiarygodności marki w e-commerce
Budowanie wiarygodności marki jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby opcji, dlatego zaufanie może być decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W tym artykule przedstawiamy pięć kluczowych kroków, które pomogą firmom zadbać o wizerunek, w tym poprzez zbieranie i publikowanie opinii.
Nowe trendy w marketingu użytkowników: budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez opinie klientów
Wśród trendów w marketingu warto zwrócić uwagę na rolę opinii klientów w kształtowaniu wizerunku marki. Zmieniające się preferencje konsumentów i rozwój technologii cyfrowych wymusiły na firmach przyjęcie nowych strategii, które pozwalają lepiej zrozumieć i wykorzystać głos klientów w procesie budowania marki. W tym artykule przyjrzymy się najnowszym trendom w marketingu użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem technik, takich jak marketing szeptany i strategie influencerów.
Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?
Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być atrakcyjną perspektywą dla wielu przedsiębiorców, z uwagi na dynamiczny rozwój e-commerce oraz rosnące zapotrzebowanie na zakupy online. Jednak dobór właściwej platformy to tylko część wyzwania, z jakim musi zmierzyć się osoba zakładająca swoją pierwszą stronę internetową. Poniżej przedstawiamy przewodnik krok po kroku jakie czynniki warto rozważyć.
Pozyskiwanie, analiza i publikacja opinii online. O co pytają klienci Zaufane.pl?
Recenzje stają się kluczowym kryterium przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Jednak pozyskiwanie, analiza i publikacja opinii online stanowi wyzwanie dla wielu właścicieli sklepów internetowych. Zaufane.pl stanowi integralne rozwiązanie, które pomaga firmom B2B i B2C w budowaniu solidnej reputacji poprzez skuteczny marketing opinii. Poznaj odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące całego procesu gromadzenia feedbacku za pomocą dedykowanego narzędzia.
Strategie pozyskiwania opinii: metody online i offline.
Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof.
Zarządzanie opiniami klientów w erze mediów społecznościowych: Jak budować wiarygodność marki i lojalność klientów?
Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.
Podstawy Google Ads: Jak rozpocząć skuteczną kampanię reklamową online?
Aż 80% firm w perspektywie globalnej korzysta z Google Ads. Wymienione statystyki świadczą o tym, że znajomość podstaw Google Ads w celu rozpoczęcia swojej pierwszej kampanii jest ważnym elementem rzutującym na przyszłościowy sukces Twojej marki online. Przeczytaj ten artykuł i poznaj zasady Google Ads dla początkujących!
Od opinii do sprzedaży: czyli jak Darymex.pl zwiększył przychody dzięki opiniom od klientów.
Opinie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji marki oraz wpływają na decyzje zakupowe klientów. Polska firma Darymex, specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych, skutecznie wykorzystuje narzędzie Zaufane.pl, by zarządzać pozyskanymi komentarzami konsumentów i budować zaufanie online. Odkryj, jak firma osiągnęła sukces dzięki autentycznym recenzjom.
Widget agregacyjny w Zaufane.pl - jakie korzyści niesie dla Ciebie?
Widgety to interaktywne elementy, które są umieszczone na stronie i dostarczają określonych informacji. W Zaufane.pl posiadamy kilka rodzajów widgetów, a jednym z nich jest agregacyjny, który pozwala na prezentację opinii o sprzedawcy z wielu różnych źródeł. To znaczne ułatwienie zarówno ze strony sprzedawcy, który ma jasny pogląd i może monitorować reputację swojej marki oraz korzyść dla kupującego, ze względu na łatwo dostępny social proof.
Jak założyć sklep internetowy na WooCommerce? Poradnik
Chcesz zacząć sprzedawać produkty w sieci, lecz nie jesteś pewien, od czego zacząć? Oprócz formalności biznesowych jedną z rzeczy, którą musisz sobie zorganizować, jest miejsce do sprzedaży swoich produktów. Innymi słowy, dobrze byłoby mieć własny sklep internetowy. Ale chwila — to przecież kosztuje fortunę, prawda? Możesz odetchnąć z ulgą — uruchomienie sklepu internetowego może być prostsze i tańsze, niż przypuszczasz, nawet dla osoby początkującej. Zobacz, jak samodzielnie założyć własny sklep online, wykorzystując darmowe, publicznie dostępne narzędzia i bez konieczności angażowania programistów!
Czym jest User Generated Content (UGC) i jak go wykorzystać w strategii?
User Generated Content to wszystkie treści i wzmianki o marce tworzone i publikowane w Internecie przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – nie tylko objawiać się w postaci współpracy influencerskiej, a ich celem wcale nie musi być wyłącznie promocja produktów. Choć oddanie klientom kontroli nad contentem wydaje się nieco przerażające, to UGC wspomaga wzmacnianie relacji z użytkownikami, a także pozytywnie wpływa na SEO. Jak więc wykorzystać go w strategii content marketingowej?
Hiperpersonalizacja w e-commerce i marketingu
Personalizacja stała się kluczowym narzędziem do przyciągania i utrzymywania klientów. Jednakże ostatnie badania i trendy wskazują na rosnące znaczenie hiperpersonalizacji- jeszcze większym dopasowaniu do potrzeb, indywidualnych preferencji i zachowań każdego konsumenta. Dlatego warto dowiedzieć się, jak wprowadzić takie praktyki do swoich działań.
Aktualizacja polityki Google w zakresie wizytówki
Jednym z kluczowych elementów budowania reputacji przedsiębiorstwa jest zadbanie o opinie na wizytówce Google Moja Firma. Recenzje mają istotny wpływ na decyzje potencjalnych klientów, dlatego Google wprowadza zmiany w swojej polityce. Zaufane.pl przedstawia jak być na bieżąco!
Jak wybrać najlepsze narzędzie do zbierania opinii? Czego nie powie Ci nasza konkurencja!
W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji firm. Zbieranie recenzji staje się nie tylko standardem, ale także niezbędnym środkiem do budowania zaufania wśród konsumentów. Istnieje wiele narzędzi do zbierania opinii, a wybór odpowiedniego może być problematyczny. Dlatego przygotowaliśmy zbiór kluczowych kryteriów, które warto wziąć pod uwagę przy podjęciu decyzji.
Zaufane.pl - Rzetelna moderacja opinii dla ochrony wizerunku Twojego biznesu
Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy opinie, które czytasz na stronach recenzyjnych, są naprawdę autentyczne? W Zaufane.pl naszym wyróżnikiem jest solidna moderacja opinii, oparta na partnerstwie z Google. Dlaczego to ważne? Oto wszystko, co musisz wiedzieć.
Nowy wymiar opinii klientów - Poznaj widget z podsumowaniem opinii AI od Zaufane.pl
W Zaufane.pl wiemy, że opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu decyzji zakupowych. Im więcej informacji zwrotnych zbieramy od naszych użytkowników, tym lepiej możemy dostosować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jednakże przeglądanie i analizowanie setek recenzji może być wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzi wprowadzony przez nas widget z podsumowaniem opinii opartym na sztucznej inteligencji (AI).
Optymalizacja konwersji na przykładach
Pierwotny człowiek na zakupach. Biznes może czerpać pełnymi garściami z badań nad ludzką percepcją i procesami decyzyjnymi. Narzędzia takie jak EEG (elektroencefalograf) lub fMRI (funkcjonalny rezonans magnetyczny) dały niepowtarzalny wgląd w działania ludzkiego mózgu, również te związane z zakupami.
Ekonomia behawioralna badająca ludzkie zachowania wykazała, że jesteśmy mniej racjonalni niż nam się wydawało i działamy na podstawie wielu szybkich, powierzchownych decyzji oszczędzając cenne zasoby kognitywne. W odległych czasach nadmierne wydatkowanie energii oznaczało śmierć z rąk drapieżników lub wrogich plemion. Dziś nie ma już tych zagrożeń, ale mechanizmy pozostały i są używane… np. do zakupów online!
Sprawdź na przykładach praktycznych, jak można wykorzystać tę wiedzę o człowieku, do zwiększenia sprzedaży!
Jak zwiększyć dochody w e-commerce?
Ostatnie lata otworzyły nowe możliwości dla e-handlu. Kryzys gospodarczy paradoksalnie sprawił, że branża e-commerce zaczęła rosnąć w siłę. Coraz większe znaczenie handlu międzynarodowego, działalność e-sklepów przez aplikacje mobilne - wreszcie, to na co wielu czekało - pojawienie się sztucznej inteligencji jej jak powiem świeżości. E-commerce jest w znakomitej formie. Jak zatem zwiększać dochody w tej przestrzeni? W przestrzeni, gdzie konkurencja bywa naprawdę spora. Poznaj strategie zwiększania dochodów w handlu elektronicznym i wykorzystaj je do zwiększania przewagi na rynku!