Strategie pozyskiwania opinii: metody online i offline.
Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof.
Social proof to istotny element wpływający na decyzje zakupowe przyszłych klientów. Ułatw swoim konsumentom wybór Twojego sklepu internetowego pozyskując rekomendacje od innych użytkowników!
Umów spotkanieDzięki widgetom Zaufane.pl możesz w atrakcyjny sposób zaprezentować zgomadzone komentarze w wybranych miejscach na stronie Twojego sklepu. Potencjalni klienci będą mogli w jednym miejscu przeczytać zweryfikowane opinie i sprawdzić interesujące ich informacje.
Zdobądź potwierdzenie autentyczności Twojej marki. Dodatkowo, klienci mogą odpowiadać na opinie, które pojajwiają się na certyfikacie.
W Zaufane.pl stosujemy sprawdzone metody pozyskiwania opinii dla Twojego sklepu. Wybierzemy najlepsze narzędzia dla Twojego biznesu, w tym kody QR, SMS, ankietę oceny produktu, wiadomości mailowe, ankietę pop-up oceny procesu zakupu.
Dzięki oficjalnemu partnerstwu z Google posiadamy pierwszeństwo w przesyłaniu opinii do wyszukiwarki. Sukcesywnie pomagamy zwiększać liczbę ocen na wizytówce, a tym samym osiągnąć satysfakcjonującą średnią.
API daje pełną swobodę integracji, umożliwiając personalizację i rozszerzenie funkcji platformy zgodnie z potrzebami Twojego sklepu, co wpływa na elastyczność działania.
Zaufane.pl jest w pełni zgodne z dyrektywą Omnibus, a opinie Twoich klientów są pozyskiwane w pełni zgodnie z obowiązującym prawem. To dla nas priorytet.
Z Zaufane.pl możesz również zadbać o marketing opinii na rynkach zagranicznych, dzięki czemu ekspansja Twojej firmy staje się jeszcze łatwiejsza.
Zainstaluj wtyczkę Zaufane.pl przygotowaną dla Twojej systemu sklepowego lub wykorzystaj inne dostępne metody integracij.
Kupujący ocenia proces złożenia zamówienia tuż po dokonaniu zakupu, dzięki formularzowi pop-up, tu również pozostawia ocenę do wizytówki Google!
Twój klient otrzymuje ankietę do oceny firmy oraz zamówionych produktów za pomocą wiadomości e-mai lub SMS.
Pozyskane opinie jest weryfikowana przez nas Zespół Moderacji pod kątem poprawności i finalnie akceptowana.
Opinie są wyświetlane na stronie www Twojego sklepu za pomocą widgetów oraz na certyfikacie Zaufane.pl
Opinie są przesyłane i wyświetlane w wyszukiwarce Google za pomocą gwiazdek w reklamach PLA i Google ADS.
Pozytywny wizerunek pozwala Ci pozyskiwać jeszcze więcej Klientów, zwiększać sprzedaż i wyróżnić się w wyszukiwarce Google.
Sprawdź jak przebiegał proces gromadzenia i prezentowania opinii u innych naszych klientów, aby zbudować zaufany wizerunek marki i zdobyć złote gwiazdki!
Współpraca od: kwietnia 2020
Witryna: born2be.pl, renee.pl
Rynek: Polska, Ukraina, Rumunia, Węgry
Współpraca od: października 2020
Witryna: karko.pl
Rynek: Polska
Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof.
W Zaufane.pl wiemy, że opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu decyzji zakupowych. Im więcej informacji zwrotnych zbieramy od naszych użytkowników, tym lepiej możemy dostosować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jednakże przeglądanie i analizowanie setek recenzji może być wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzi wprowadzony przez nas widget z podsumowaniem opinii opartym na sztucznej inteligencji (AI).
Wizytówka Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które otwiera właścicielom firm drzwi do zaistnienia w Internecie. To jeden z najprostszych sposobów na pozyskanie ruchu i dotarcie do potencjalnych klientów. O tym, jak założyć wizytówkę Google Moja Firma pisałem w moim poprzednim artykule. W tym wpisie omówię zarządzanie stworzonym profilem, jakim jest optymalizacja wizytówki w mapach Google.
Spotkaj się na wideokoferencji z naszym doradcą klienta na darmowej konsultacji dotyczącej Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami:
Doradca klienta
Barbara Drapikowska