BLOG

Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?

Jan Srubar

Jan Srubar

Overeny web

lipiec 2024
Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?

Aplikacja “Zweryfikowana witryna” pomoże Ci zwiększyć wiarygodność i rozkręcić sprzedaż. 

Jak to robimy?

Za pomocą małych powiadomień pokazujących, co dzieje się aktualnie w Twoim e-commerce. Jest to gwarancja wiarygodności. Jeśli ludzie widzą, że Twój e-sklep jest aktywny, a dotychczasowi klienci zostawiają pozytywne opinie, znacznie wzrasta prawdopodobieństwo, że to u Ciebie właśnie zrobią zakupy.

Wykorzystaj recenzje z Zaufane.pl w pełni!

W inteligentnych powiadomieniach sprzedażowych możesz wyświetlać recenzje, które zbierasz na Zaufane.pl. Łącząc Zaufane.pl i Zweryfikowaną witrynę, możesz pokazać pozytywną recenzję niezdecydowanemu odwiedzającemu w odpowiednim momencie i przekonać go do zakupu. Pokaż potencjalnym klientom, jak Ci, którzy już dokonali zakupu są zadowoleni z Twoich produktów i jak świetne masz recenzje.

Wyświetlaj dodatkowe statystyki na stronie, które zwiększają współczynnik konwersji e-sklepu.

Świetnie sprawdza się połączenie powiadomień z recenzjami oraz pokazywanie ostatnich zamówień. Aplikacja może pokazać, że ludzie kupują u Ciebie. Jeśli ktoś dokonuje zakupu, wszyscy to zobaczą w małym powiadomieniu w formacie "Wojtek z Krakowa właśnie kupił".

Ale to nie wszystko. W aplikacji znajdziesz wiele więcej powiadomień sprzedażowych, które mogą zwiększyć sprzedaż Twojego e-sklepu.

Jak to działa?

Cała zasada opiera się na dowodzie społecznym. Ludzie od zawsze mają tendencję do naśladowania zachowań innych. Dlatego gdy widzą, że w Twoim e-commerce ludzie robią zakupy, z większym prawdopodobieństwem zrobią to samo. Dlaczego?

Odpowiem przykładem ze świata offline. Jeśli jesteś w obcym mieście bez internetu i szukasz dobrej restauracji, zdecydujesz się na wybór na podstawie zachowań innych ludzi.

Wyobraź sobie, że przechodzisz obok dwóch identycznych restauracji. Jedyna różnica polega na tym, że jedna restauracja jest prawie pełna, z jednym wolnym stolikiem, a druga restauracja jest pusta. Którą restaurację wybierzesz? Większość ludzi skieruje się do pełnej restauracji i zajmie ostatni wolny stolik. Decydują się na podstawie zachowań innych. A inni ludzie muszą mieć powód, aby wybrać tę restaurację – prawdopodobnie dlatego, że jedzenie jest dobre.

W świecie online jest tak samo. Pokaż wszystkim, że Twoje produkty są poszukiwane i Twój e-commerce jest pełen kupujących. To zwiększa wiarygodność strony i potencjalni klienci będą częściej kupować. To takie proste.

Dlatego już dzisiaj wypróbuj Zweryfikowaną witrynę  przez 14 dni za darmo i poznaj moc dowodu społecznego. Z kodem “ZAUFANE50” otrzymasz dodatkowo ekskluzywny 50% rabat na pierwsze 3 miesiące korzystania z tego wspaniałego narzędzia sprzedażowego.

Podstawy prawne i data wejścia w życie nowych regulacji

Dnia 28 czerwca 2025 r. wejdzie w życie ustawa o z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Dowiedz się więcej i przygotuj swój sklep.

Jak odpowiadać na negatywne opinie - 20 niezawodnych przykładów

Negatywne opinie w Internecie to dla wielu przedsiębiorców niewygodny temat. Prawda jest taka, że każdy biznes w sieci jest narażony na nieprzychylne rekomendacje. Sęk jednak tkwi w tym, w jaki sposób Ty, jako marka odpowiadasz na negatywne opinie. Wbrew pozorom to wielka sztuka, którą warto opanować i wprowadzić w życie jak najwcześniej!

Jak dotrzeć do klientów za granicą?

Gdy jesteś za granicą, starasz się dopasować do nowej lokalizacji, tubylców, języka oraz panujących zasad. Podobnie jest z przedsiębiorcami, którzy rozszerzają swój biznes na zagraniczne rynki. Co musisz zrobić, żeby skutecznie dotrzeć do klientów za granicą? Podpowiadamy!

Efekt ROPO a marketing opinii

ROPO to skrót od Research Online, Purchase Offline, czyli sytuacja, gdy klient najpierw szuka informacji o produkcie w internecie, ale finalnie kupuje go w sklepie stacjonarnym. W tym artykule opowiem jak się ma do niego marketing opinii oraz jak właściciel sklepu internetowego może obrócić to zjawisko na swoją korzyść.

Jak odzyskać i zabezpieczyć wizytówkę Google oraz sprawdzić jej skuteczność – poradnik krok po kroku

Posiadasz wizytówkę Google, ale straciłeś do niej dostęp? A może zauważyłeś, że ktoś wprowadza niepożądane zmiany w informacjach o Twojej firmie w Google? W tym poradniku krok po kroku wyjaśnimy, jak odzyskać kontrolę nad wizytówką Google, zabezpieczyć ją przed nieautoryzowanymi zmianami oraz sprawdzić, czy Twoja wizytówka przyciąga klientów.

Środki podjęte w celu weryfikacji opinii wynikających z Dyrektywy Omnibus

Masz ochotę sprawdzić, czy sprzedawca, u którego chcesz coś kupić, rzeczywiście jest godny zaufania? Naturalne. Każdy z nas lubi wiedzieć, z kim ma do czynienia, zanim kliknie „kup teraz”. Dlatego właśnie opinie klientów mają tak ogromne znaczenie. Ale uwaga – nie każda recenzja w internecie mówi prawdę.

Certyfikat Zaufane.pl – klucz do zaufania klientów w Twojej firmie

Certyfikat Zaufane.pl buduje zaufanie – Dlaczego jest to tak istotne? Ponieważ opinie i recenzje online stały się dla konsumentów jednym z głównych wyznaczników wiarygodności. Badania pokazują, że aż 97% konsumentów czyta opinie w sieci przed podjęciem decyzji zakupowej, a 84% internautów ufa recenzjom online tak samo jak osobistym rekomendacjom (brand24.pl). Opinie klientów to fundament, na którym możesz zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie