Opinie i gwiazdki w Google

Wizytówka Google pełna pozytywnych komentarzy!

Wizytówka Google Moja Firma to jedno z kluczowych miejsc styku z potencjalnym klientem, zadbaj o wysoką średnią oraz imponującą liczbę pozytywnych opinii, aby zachęcić go do zakupu właśnie na Twojej stronie internetowej.

Umów spotkanie

Czy wiedziałeś że?

Badania wskazują, że 56% użytkowników odwiedzających wizytówkę firmy w Google ostatecznie trafia na jej stronę internetową a 64% konsumentów korzysta z niej, aby wyszukiwać lokalne firmy.

To dowodzi, że posiadanie wizytówki w Google jest skutecznym narzędziem do zwiększenia ruchu organicznego na stronie oraz może znacząco przyczynić się do pozyskiwania leadów i generowania konwersji.

Raporty: https://publer.io/blog/google-my-business-statistics/#93-of-consumers-use-google-maps-to-find-a-business https://www.brightlocal.com/research/google-my-business-insights-study/

Pozyskuj, prezentuj i zarządzaj opiniami o Twoim sklepie, produkcie lub usłudze z zaufanym rozwiązaniem.

Zaufali nam:

i ponad 500 innych firm i sklepów internetowych. Działamy w aż 26 językach i pomagamy w ekspansji Twojego sklepu na rynki zagraniczne.

Co zyskasz w ramach współpracy z Zaufane?

  1. Zbuduj zaufanie do marki

    Klienci często sugerują się oceną w Google. To jedno z pierwszych miejsc, w którym poszukują potwierdzenia swojej decyzji. Wizytówki posiadające wysoką średnią oraz dużą liczbę komentarzy są uznawane za wiarygodne i chętniej wybierane. Warto zadbać, aby dobrze się prezentowały.

  2. Wizytówka Google pełna pozytywnych opinii

    Posiadasz wizytówkę Google i obawiasz się negatywnych opinii? Nasze autorskie algorytmy pomogą Ci pozyskiwać pozytywne opinie do wizytówki Google od Twoich zadowolonych klientów. Zapomnij o przypadkowych opiniach czy nieuczciwych konkuretnach. Wypełnij wizytówkę Google pozytywami!

  3. Zbuduj trwałe relacje z klientami

    Mediacja pomaga rozwiązywać spory z klientami, chroniąc wizerunek marki i poprawiając relacje z klientami. Zmniejsza ryzyko negatywnych opinii i podnosi satysfakcję konsumentów.

  4. Tylko pozytywne opinie oraz cenny feedback

    Przekierowania warunkowe pozwalają filtrować recenzentów na podstawie ich wcześniejszych odpowiedzi. Zadowolonych klientów zachęcamy do zostawienia opinii na kilku platformach, np. Twojej stronie i wizytówce Google. Tym mniej zadowolonym zadajemy dodatkowe pytania, co zapewnia Ci cenniejszy feedback.

To również może Ciebie zainteresować

  • Zbierz wszystkie opinie w jednym miejscu

    Agreguj opinie i prezentuj w jednym miejscu - wizytówka Google Moja Firma, aby zwiększyć przejrzystość i wpłynąć pozytywnie na decyzje zakupowe klientów.

  • Szybkie pozyskiwanie opinii także stacjonarnie

    QR i NFC umożliwiają klientom szybki dostęp do opinii lub możliwość ich dodania, co zwiększa wygodę użytkowników i zwiększa ilość recenzji.

  • Profesjonalne wsparcie na każdym kroku

    Dedykowany opiekun zapewnia indywidualne wsparcie, dzięki czemu szybko rozwiążesz problemy i skutecznie wykorzystasz możliwości platformy.

Jak to działa?

  1. Krok 1

    Wykorzystujesz wybraną (wybrane) metody zaproszenia do pozostawienia opinii (mamy ich aż 5) w tym fizyczne Standy NFC

  2. Krok 2

    System Zaufane.pl weryfikuje zadowolenie Twojego Klienta.

  3. Krok 3

    Pozytywna opinia trafia na Twoją wizytówkę Google, a w przypadku negatywnego feedbacku opinie przekażemy tylko i wyłącznie do Ciebie.

  4. Krok 4

    Wykorzystaj widgety Zaufane.pl do zaprezentowania opinii z wizytówki na Twojej stronie i zachęć kolejnych klientów.

Umów spotkanie

Branże, które już współpracują z Zaufane.pl

  • Kosmetyczna
  • Farmaceutyczna
  • Transportowa
  • Hotelowa
  • Gastronomiczna
  • Elektroniczna
  • Odzieżowa
  • Oprogramowanie
  • Narzędziowa
  • Chemiczna
  • Telekomunikacyjna
  • Finansowa
  • Turystyczna
  • Edukacyjna
  • Budowlana
  • Rolnicza
  • Energetyczna
  • Kreatywna
  • Motoryzacyjna

Umów spotkanie

Powiązane artykuły

Czy opinie naprawdę sprzedają, czyli kiedy social proof przekonuje do zakupów?

W obecnym cyfrowym świecie, w którym konsumenci mają dostęp do ogromnej ilości informacji i opcji zakupowych, podejmowanie decyzji może być niezmiernie trudne. Z tego powodu wiele osób sięga po opinie innych konsumentów, aby pomóc sobie w dokonaniu wyboru. To zjawisko znane jest jako social proof, czyli potwierdzenie społeczne, i odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych.

Jak odpowiadać na negatywne recenzje?

Branża e-commerce jest jedną z tych branż, która cały czas się rozwija.  Pojawiają się nowe sklepy, a co za tym idzie rośnie konkurencja. Chcąc zyskać klienta - musimy dbać nie tylko o jakość produktów, ale również o dobrą obsługę klienta. Prowadząc działalność e-commerce prędzej czy później spotkamy się z opinią niezadowolonego klienta lub nawet z krytyką. Jak reagować w takiej sytuacji i dlaczego nie warto popadać w panikę? Jak wyjść z twarzą w takiej sytuacji i pokazać, że jest się odpowiedzialnym przedsiębiorcą, który mówiąc kolokwialnie bierze na klatę nawet swoje błędy?

Wizytówka Google Moja Firma w sklepie internetowym - co to jest i jak uruchomić

Cześć! W dzisiejszym blogu: Wizytówka Google Moja Firma - bezpłatne narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych tworzenie, zarządzanie i optymalizację profilu marki w Google. Jej głównym zadaniem jest pomoc w przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki i map. Zawiera m.in. nazwę firmy, godziny otwarcia, adres, dane kontaktowe oraz bardzo cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów - opinie o firmie.

Wybierz z kalendarza dogodny dla Ciebie termin

Spotkaj się na wideokoferencji z naszym doradcą klienta na darmowej konsultacji dotyczącej Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami:

Doradca klienta

Barbara Drapikowska