BLOG

Czytaj i rozwijaj swój biznes

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Błędy w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy

Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację. W walce o zaufanie klientów nie ma dróg na skróty. Odkryj, jak budować wiarygodny wizerunek oparty na prawdziwych recenzjach i uniknąć pułapek związanych z fałszywymi opiniami.

Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?

W dzisiejszym świecie użytkownicy internetu są przytłoczeni tysiącami ofert e-sklepów. Warto wyróżnić swój e-commerce na tle konkurencji i zwiększyć jego wiarygodność, tak aby potencjalni klienci zatrzymali się właśnie u Ciebie na dłużej.

Zaufane.pl - pozyskuj, zarządzaj i prezentuj opinie

Buduj zaufanie dzięki autentycznym opiniom z narzędziem Zaufane.pl, które ułatwia pozyskiwanie, zarządzanie i prezentowanie recenzji, zwiększając sprzedaż i reputację marki. Jako oficjalny partner Google, zgodny z dyrektywą Omnibus i DSA, oferuje moderację w 26 językach, wspierając ekspansję na rynki zagraniczne. Sprawdź, jak ważny jest marketing opinii w obecnym e-commerce.

Razem na rzecz zrównoważonego rozwoju, czyli partnerstwo Zaufane.pl i Posadzimy.pl

Budowanie zaufania wobec marki stało się kluczowym elementem sukcesu. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi w tym procesie są autentyczne opinie klientów, które pełnią rolę społecznego dowodu słuszności. W kontekście coraz większego znaczenia zrównoważonego rozwoju, social proof nabiera dodatkowego wymiaru, pozwalając firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaangażowanie klientów w ESG.

Jak zdobyć opinie o moim sklepie stacjonarnym?

Opinie klientów odgrywają ważną rolę w budowaniu reputacji sklepu oraz przyciąganiu nowych klientów. Pozytywne recenzje mogą znacznie zwiększyć zaufanie do Twojego sklepu i wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zdobycie opinii o Twoim sklepie stacjonarnym.

5 Kluczowych kroków do budowania wiarygodności marki w e-commerce

Budowanie wiarygodności marki jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby opcji, dlatego zaufanie może być decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W tym artykule przedstawiamy pięć kluczowych kroków, które pomogą firmom zadbać o wizerunek, w tym poprzez zbieranie i publikowanie opinii.

Nowe trendy w marketingu użytkowników: budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez opinie klientów

Wśród trendów w marketingu warto zwrócić uwagę na rolę opinii klientów w kształtowaniu wizerunku marki. Zmieniające się preferencje konsumentów i rozwój technologii cyfrowych wymusiły na firmach przyjęcie nowych strategii, które pozwalają lepiej zrozumieć i wykorzystać głos klientów w procesie budowania marki. W tym artykule przyjrzymy się najnowszym trendom w marketingu użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem technik, takich jak marketing szeptany i strategie influencerów.

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być atrakcyjną perspektywą dla wielu przedsiębiorców, z uwagi na dynamiczny rozwój e-commerce oraz rosnące zapotrzebowanie na zakupy online. Jednak dobór właściwej platformy to tylko część wyzwania, z jakim musi zmierzyć się osoba zakładająca swoją pierwszą stronę internetową. Poniżej przedstawiamy przewodnik krok po kroku jakie czynniki warto rozważyć.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.

  • Jak przebiega integracja?

    Klienci sklepów online i biznesów widocznych w Internecie poszukują i wystawiają opinie nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również na innych wygodnych dla nich platformach, takich jak Facebook czy Instagram.

  • Jak zacząć?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak długo trwa umowa?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co oferuje mi system recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie rodzaje opinii pozyskujemy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda proces przeniesienia opinii do Google’a?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Kiedy opinie pojawiają się w Google?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Gdzie mogę opublikować swoje recenzje?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób Zaufane.pl chroni przed fałszywymi recenzjami?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co należy zrobić w przypadku negatywnej recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób prezentowane są opinie?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy serwis dokonuje wstępnej moderacji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na czym polega moderacja opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co dzieje się z opiniami po zakończeniu współpracy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy usługa jest zgodna z dyrektywą Omnibus?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy jest panel DEMO?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy mogę wyświetlić tylko opinie pozytywne?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie są przewagi Zaufane nad konkurencją, która jest zdecydowanie tańsza?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda temat tłumaczenia opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na ilu rynkach działa Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy dostępne są automatyczne odpowiedzi do Klientów, którzy wystawili opinię

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co wyróżnia Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie