Blog

Jak Magento wspiera ekspansję zagraniczną Twojego e-Commerce?
Ekspansja zagraniczna to naturalny krok w rozwoju e-Commerce. Nie jest to jednak proces szybki i łatwy. To raczej bardzo złożony program, który musi zostać dobrze zaplanowany. Jego istotnym elementem jest technologia, która może ułatwiać, bądź też utrudniać realizację strategii rozwojowej Twojego sklepu internetowego. Wybór platformy e-Commerce, która pomoże Ci podbić zagraniczne rynki jest więc niezmiernie ważny. Wachlarz dostępnych opcji jest ogromny. Od rozwiązań SaaS, przez silniki open source, aż po systemy dedykowane. Jak pod kątem możliwości ekspansji zagranicznej wypada Magento?

Cross-border w e-commerce, czyli jak odnieść sukces za granicą
Sprzedaż w internecie jest praktycznie nieograniczona. Możemy produkować towar w jednym kraju, promować go w innym i dystrybuować w następnym. To nie tylko działalność na rynkach sąsiadujących krajów, ale szansa na rozwinięcie międzykontynentalnego biznesu. Jak wykorzystać potencjał cross-border w e-commerce i o czym pamiętać przy ekspansji zagranicznych rynków?

Jak wyszukiwanie głosowe zmieni e-commerce?
Gdyby zapytać dowolnego właściciela e-commerce o jedną z największych bolączek związanych z prowadzeniem sklepu, mogę zagwarantować, że w większości przypadków odpowiedź brzmiałaby – konwersja na mobile. A raczej jej brak. Oczywiście, tradycyjne i powszechnie znane narzędzia Marketing Automation pomagają w utrzymaniu klienta, czy ratowaniu porzuconych koszyków, ale mimo wszystko dotyczy to głównie wyników na desktopie. Jak zatem osiągać lepsze wyniki sprzedaży na mobile?

Dlaczego Twój biznes musi zacząć korzystać z Google Analytics 4?
Postęp technologiczny, zmiany w zachowaniach oraz preferencjach użytkowników, a także nowe regulacje prawne, które rozbudowały zakres ochrony danych osobowych i możliwości ich przetwarzania. To wszystko sprawiło, że dotychczasowe rozwiązania stosowane do zbierania i pomiaru informacji marketingowych przestały być aktualne. Konieczne stało się wprowadzenie nowego i dostosowanego do potrzeb współczesnego biznesu narzędzia.

Jak nieodebrany telefon wpływa na konwersję?
Przychodzisz rano do biura, w Sklepie A. Włączasz komputer a swoje kroki kierujesz do kuchni – dobra kawa na początek dnia musi być. W kuchni zagaduje Cię kolega, z którym omawiasz wczorajszy projekt. W tle słyszysz dźwięk telefonu na Twoim biurku. „Oddzwonię za chwilkę – myślisz – tylko dokończę temat projektu”. Znasz to? Wszyscy znamy.

Częste błędy popełniane podczas wdrożenia e-commerce
Sprzedaż internetowa to bardzo dynamicznie rozwijający się sektor handlowy, dlatego coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie nowej technologii i wejście w świat online. Nic dziwnego, ponieważ korzyści, jakie zauważają firmy po transformacji cyfrowej są imponujące

Wprowadzenie do semantycznego SEO. Poznaj nowe zasady pisania do internetu
Semantyczne SEO to stosunkowo świeży termin, który coraz częściej pojawia się na branżowych konferencjach czy w kuluarowych rozmowach specjalistów od pozycjonowania stron. Mimo to nie kryją się pod nim nowe czy nieznane wcześniej działania. Należy go traktować bardziej jako nowoczesne, efektywne i skoncentrowane na człowieku podejście do SEO.

Najlepsza strategia w e-commerce? Skupić się na kliencie!
Zaspokajanie potrzeb klienta to nieodłączny element prowadzenia biznesu e-commerce. Prawda? Nie do końca! Bo nie powinno to być jedynie elementem, a osią działań internetowego przedsiębiorcy.