Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Blog

Jak zdobyć zaufanie zagranicznych klientów? 5 wskazówek, które podniosą Twoją wiarygodność

Zdobywanie nowych rynków to kusząca wizja dla każdej firmy, która zamierza skalować  swoją działalność. W wielu przypadkach pojawiają się wątpliwości dotyczące wiarygodności nowej marki na rynku. Na szczęście są sposoby, dzięki którym można wzbudzić zaufanie klientów w nowym kraju. O nich właśnie jest ten artykuł.

Chcę czytać dalej

Rynek zakupów e-commerce, trend czy nowa rzeczywistość

Od pewnego czasu można zaobserwować ogromny przyrost sklepów online. Czym to jest spowodowane? Jak to wpłynie na rynek e-commerce i zakupowe nawyki konsumentów? Na ten temat wypowiedziała się team leaderka działu sprzedaży plente mogąca pochwalić się 13-letnim doświadczeniem w branży - Katarzyna Brzezińska.

Chcę czytać dalej

Raport „E-commerce w Polsce 2022” – opinie najważniejszym źródłem wiarygodności!

W ostatnim kwartale 2022 roku marketerzy z całego kraju skupiają się na kolejnym (dziesiątym) raporcie o branży e-commerce. Zmieniająca się rzeczywistość ma ogromny wpływ na to, czy i jak robimy zakupy online. Czy opinie w sklepach internetowych nadal są ważnym czynnikiem decydującym o ich wiarygodności? Nie. One są najważniejsze!

Chcę czytać dalej

Automatyczne tłumaczenia treści – czy warto z nich korzystać?

Ekspansja na rynki zagraniczne to naturalny etap w rozwoju wielu firm i sprawdzona metoda na pozyskanie nowych odbiorców dla swoich produktów. Kiedy więc marka decyduje się na ten krok to jedną z pierwszych decyzji zwykle jest uruchomienie obcojęzycznych wersji strony www lub sklepu internetowego.

 

Chcę czytać dalej

Jak zbierać opinie klientów w branży HoReCa?

Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!

Chcę czytać dalej

Opinie Google a pozycjonowanie lokalne

Opinie klientów to kwestia o ogromnym znaczeniu w marketingu. Zwłaszcza pod względem psychologicznym — chętnie kupujemy produkty i wybieramy usługi, o których mówi się dużo oraz dobrze, ale przede wszystkim najchętniej klikamy w wyniki, mające wysoką pozycję w lokalnych wynikach w Mapach Google. Jak więc wykorzystać wizytówkę do promocji marki?

Chcę czytać dalej

Jak budować silną pozycję na niszy rynkowej - wywiad z Joanną Karkowską z Karko.pl

W celu budowy wizerunku marki i zwiększeniu sprzedaży, e-commerce stawia na opinie…

Właściciele sklepów i marketerzy w e-commerce zgodnie twierdzą, że marketing rekomendacyjny dla sklepu internetowego wpływa pozytywnie na rozpoznawalność i wizerunek marki oraz na sprzedaż online. Mając to na względzie właściciele marki Karko zgłosili się do Zaufane.pl.

O historii i przyszłości marki Karko, oraz znaczeniu marketingu opinii rozmawiałem  z Joanną Karkowską - projektantką i współzałożycielką Karko.pl

Chcę czytać dalej

Rewolucja w Aza Group - wywiad z Aliną Chupryną i Danielem Duniakiem

Jakie znaczenie w e-commerce ma marketing rekomendacyjny?

Obecnie kupujący w Internecie ostrożnie podchodzą do sklepów online. Najważniejsza jest dla nich wiarygodność danej marki i jakość sprzedawanych produktów. Jak zatem dotrzeć do klientów, aby wzbudzić ich zaufanie? Z pomocą przychodzi skuteczny marketing opinii. O jego sile i wpływie na biznes rozmawiałem z przedstawicielami Aza Group, do której należą takie marki jak Born2Be czy Renee.

Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadziłem z Aliną Chupryną - Brand Manager ds. rynków zagranicznych w Aza Group i Danielem Duniakiem - Marketing Director Aza Group.

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...