Blog

Black Friday - jak przygotować sklep internetowy?

Koniec Listopada to gorący okres w branży e-commerce. To właśnie wtedy ruszają przedświąteczne promocje i cenowe okazje, które przyciągają miliony osób. W Stanach Zjednoczonych to istne zakupowe szaleństwo, podczas którego za niską cenę można kupić telewizory, laptopy czy smartfony. Na polskim rynku prym wiodą najpopularniejsze marki, jednak to doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży dla wszystkich. Jak zatem sklepy internetowe powinny się przygotować na czas wielkich zakupów Black Friday?

Chcę czytać dalej

Opinie w Internecie mają znaczenie - dane z raportu Gemius dla e-commerce w Polsce 2021

‘E-commerce w Polsce 2021’ to wartościowe kompendium wiedzy o naszym rynku zakupów online. Już po raz 9. Gemius przygotował raport, w którym zostały przedstawione zmiany i trendy w zachowaniach klientów w Internecie, w tym także w odniesieniu do pandemii COVID-19.

Chcę czytać dalej

Black Friday - jak przygotować skuteczną kampanię marketingową?

Największe zakupowe szaleństwo zaczyna się już niebawem - w 2021 roku Black Friday przypada na 26 listopada. Na ten dzień już z zatartymi rękoma czeka ogromne grono łowców okazji, by upolować upragnione produkty w rzeczywiście niskich cenach!

Chcę czytać dalej

Grzechy główne Dropshippingu | 7 błędów

Sprzedaż w Internecie i handel za pomocą metody, jaką jest dropshipping oferuje coraz więcej hurtowni. To doskonały model dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą zaistnieć w branży e-commerce. Tak jak w każdym biznesie, tak i w dropshippingu potrzebna jest wiedza na temat prowadzenia sklepu internetowego. Należy zaplanować odpowiednią i skuteczną strategię, aby osiągnąć sukces w tym modelu sprzedażowym. Aby Twój sklep internetowy, działający w dropshippingu przyniósł Ci zyski musisz mieć świadomość konsekwencji, jakie mogą za sobą nieść pewne działania lub ich brak. W tym artykule przyjrzymy się bliżej błędom, jakich każdy dropshippingowiec nie może popełniać. Przedstawimy 7 przykładów, które już na starcie mogą zweryfikować, czy Twoja witryna internetowa będzie dochodową inwestycją. Zaczynajmy!

Chcę czytać dalej

Dropshipping – co to jest i jak zacząć?

Dropshipping - sposób na biznes w Internecie. Co to jest dropshipping? Działania po stronie właściciela sklepu. Jak działa dropshipping w sklepie internetowym? Dropshipping w 3 krokach. Dropshipping - komu przyniesie korzyści?Jak zacząć prowadzić sklep internetowy oparty na dropshippingu? Po pierwsze sklep internetowy. Nisza produktowa - co to jest i jak ją znaleźć? Integracja sklepu z hurtownią. Pozycjonowanie…

Chcę czytać dalej

Co to jest Rich Snippets? Przewodnik po fragmentach rozszerzonych w e-commerce

Co znajdziesz w przewodniku po Rich Snippets i Smart Widgets dla właścicieli i marketerów sklepów internetowych Opinie mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów, warto więc prezentować je w sposób przyciągający uwagę np. instalując inteligentne widgety (ang. Smart Widgets). Możliwość dodawania fragmentów rozszerzonych do inteligentnych widgetów pozwala na indeksację recenzji…

Chcę czytać dalej

Dropshipping – zarobki, które uczynią Cię bogatym! 5 powodów dla których warto

Czy da się zarobić na dropshippingu? Wejście do branży e-commerce z bardzo małym budżetem. Prowadzenie sklepu internetowego z dowolnego miejsca, Nieograniczone możliwości - działanie w różnych branżach. Twój sklep internetowy na cały świat. Możliwość sprzedaży na wielu platformach. Dropshipping - zarobki. Możesz liczyć na zyski w dropshippingu - rada od Zaufane.pl Czy da się zarobić…

Chcę czytać dalej

Autentyczne opinie: zadbaj o sukces firmy bez błagania i kupowania recenzji

Robert Cialdini, profesor wydziału psychologii Uniwersytetu w Arizonie w książce „Wywieranie wpływu na ludzi” sklasyfikował metody manipulacji społeczeństwem pod postacią 6 zasad. Jedną z nich jest „dowód społeczny”.  Społeczny dowód słuszności opiera się na zasadzie psychologii tłumu – człowiek stojący przed wyborem, którego konsekwencji nie jest w stanie przewidzieć, przyjmuje poglądy identyczne z opiniami członków grupy. Krótko mówiąc, ocenia swoje zachowanie i decyzję jako właściwe, jeśli odzwierciedlają się one w zachowaniach innych ludzi. Jak to się ma do opinii w Internecie? 

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.