Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

SEO

Podstawy Google Ads: Jak rozpocząć skuteczną kampanię reklamową online?

80% firm w perspektywie globalnej korzysta z Google Ads. Wymienione statystyki świadczą o tym, że znajomość podstaw Google Ads w celu rozpoczęcia swojej pierwszej kampanii jest ważnym elementem rzutującym na przyszłościowy sukces Twojej marki online. Przeczytaj ten artykuł i poznaj zasady Google Ads dla początkujących!

Chcę czytać dalej

Czym jest User Generated Content (UGC) i jak go wykorzystać w strategii?

User Generated Content to wszystkie treści i wzmianki o marce tworzone i publikowane w Internecie przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – nie tylko objawiać się w postaci współpracy influencerskiej, a ich celem wcale nie musi być wyłącznie promocja produktów. Choć oddanie klientom kontroli nad contentem wydaje się nieco przerażające, to UGC wspomaga wzmacnianie relacji z użytkownikami, a także pozytywnie wpływa na SEO. Jak więc wykorzystać go w strategii content marketingowej?

Chcę czytać dalej

Ile kosztuje wizytówka Google?

Masz sklep w sieci? Wchodzisz w branżę e-commerce? Prowadzisz biznes lokalny? Pragniesz dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, z twojego regionu? Wizytówka Google pozwoli zaistnieć twojej marce w sieci. Wizytówka Google jest dzisiaj jednym z podstawowych narzędzi marketingowych. Ile kosztuje wizytówka w Google? Co zrobić, aby wizytówka naszego przedsiębiorstwa była lepiej widoczna w Internecie? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury.

 

Chcę czytać dalej

Wprowadzenie do semantycznego SEO. Poznaj nowe zasady pisania do internetu

Semantyczne SEO to stosunkowo świeży termin, który coraz częściej pojawia się na branżowych konferencjach czy w kuluarowych rozmowach specjalistów od pozycjonowania stron. Mimo to nie kryją się pod nim nowe czy nieznane wcześniej działania. Należy go traktować bardziej jako nowoczesne, efektywne i skoncentrowane na człowieku podejście do SEO. 

Chcę czytać dalej

Jak zachwycić klienta obsługą w e-commerce 2022 roku?

Ostatnie pandemiczne dwa lata zmieniły całkowicie oblicze e-handlu.

E-commerce to już nie tylko zakup niezbędnych produktów ale całe spektrum doświadczeń bliskich tradycyjnym odwiedzinom w sklepie.

Chcę czytać dalej

Jak opinie wpływają na SEO? Blog Zaufane.pl

Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google stale się zmieniają, a tym samym trudniej jest prześcignąć konkurencję, tym bardziej obecnie, kiedy to większość osób przenosi swoje działania do Internetu, a konkurencja stale wzrasta. Wiele osób zastanawia się, co może wzmocnić pozycję w wyszukiwarce? Mało kto bierze pod uwagę opinie od innych użytkowników, a mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron czy sklepów internetowych.

Chcę czytać dalej

5 powodów, dla których opinie są kluczowe dla Twojego e-sklepu

Twoja sprzedaż produktów w Internecie utknęła w martwym punkcie i nie wiesz, jak to naprawić? Opublikowałeś nawet więcej płatnych reklam, ale nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Wiesz, że Twoje produkty są świetne, a mimo to nie sprzedają się? Pewnie wydaje Ci się, że spróbowałeś już wszystkiego i powoli zastanawiasz się, czy nie odpuścić …a co, gdybyśmy Ci powiedzieli, że jest jeszcze coś? Pewien czynnik mający ogromny wpływ na wzrost sprzedaży produktów w sklepach internetowych. 

Chcę czytać dalej

Google potwierdza! Odpowiadanie na opinie poprawia lokalne SEO

Często dostajemy sporo pytań, czy odpowiadanie na recenzje Google faktycznie pomaga lokalnemu SEO? Czy odpowiadanie na opinie ma znaczenie? W końcu nadeszła pora, by rozstrzygnąć tę zagadkę i w dokładny sposób określić, jak opinie online wpływają na lokalne SEO. Według przeprowadzonych badań aż 88% konsumentów ufa opiniom online w tym samym stopniu, co osobistym rekomendacjom od bliskich osób. Zastanów się, kiedy ostatni raz nie czytałeś recenzji o firmie przed zakupem produktu lub usługi? 

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...