Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Inne

Najlepsza strategia w e-commerce? Skupić się na kliencie!

Zaspokajanie potrzeb klienta to nieodłączny element prowadzenia biznesu e-commerce. Prawda? Nie do końca! Bo nie powinno to być jedynie elementem, a osią działań internetowego przedsiębiorcy.

Chcę czytać dalej

Automatyczne tłumaczenia treści – czy warto z nich korzystać?

Ekspansja na rynki zagraniczne to naturalny etap w rozwoju wielu firm i sprawdzona metoda na pozyskanie nowych odbiorców dla swoich produktów. Kiedy więc marka decyduje się na ten krok to jedną z pierwszych decyzji zwykle jest uruchomienie obcojęzycznych wersji strony www lub sklepu internetowego.

 

Chcę czytać dalej

Opinie Google a pozycjonowanie lokalne

 

Opinie klientów to kwestia o ogromnym znaczeniu w marketingu. Zwłaszcza pod względem psychologicznym — chętnie kupujemy produkty i wybieramy usługi, o których mówi się dużo oraz dobrze, ale przede wszystkim najchętniej klikamy w wyniki, mające wysoką pozycję w lokalnych wynikach w Mapach Google. Jak więc wykorzystać wizytówkę do promocji marki?

Chcę czytać dalej

Jak zadbać o wizytówkę Google? (SEO + marketing opinii)

Wizytówki Google to część działań SEO, które możemy wykonać, aby być bardziej widocznym. Szczególnie istotne są one dla hoteli, restauracji, barów i obiektów sportowych. Wizytówki nie mają natomiast aż takiego znaczenia w przypadku sklepów e-commerce. W tym artykule podpowiemy, jak prawidłowo zadbać o wizytówkę Google. Pamiętaj, że to nierozłączna część lokalnego SEO oraz marketingu opinii w sieci. 

Chcę czytać dalej

Jak zbierać opinie klientów w branży HoReCa?

Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!

Chcę czytać dalej

12 skutecznych sposobów na zwiększenie Open Rate Twojego newslettera

Jak nawiązać prawdziwą relację z klientem? To jedno z najważniejszych pytań marketingu w e-commerce. Tworzysz kampanie, prowadzisz social media, projektujesz świetne strony i podnosisz jakość produktów i usług, jednak kluczem do zwiększania lojalności jest bezpośrednia komunikacja. A tutaj z odsieczą przychodzi newsletter.

Chcę czytać dalej

Jak badać lojalność klientów za pomocą SMS-ów?

Stoisz przed trudnymi decyzjami i nie wiesz, jak zareagują Twoi klienci? A może po prostu chcesz zmierzyć lojalność konsumencką i zadowolenie z usług, produktów firmy? Poznaj SMS-owe badania satysfakcji, dzięki którym sprawdzisz, ilu klientów jest gotowych polecić Twoją markę. Artykuł przeprowadzi Cię od zera, przez wysyłkę ankiety, aż do wyliczenia wskaźnika NPS.

Chcę czytać dalej

Opinie klientów — na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?

Jeśli planujesz zacząć swoją działalność w sieci, konieczne będzie uruchomienie strony internetowej. Do tego potrzebujesz hostingu - jest to element niezbędny, więc każdy na drodze do uruchomienia biznesu w sieci będzie musiał podjąć tę decyzję i wybrać hosting dla strony internetowej.

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...