Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Inne

Zarządzanie opiniami klientów w erze mediów społecznościowych: Jak budować wiarygodność marki i lojalność klientów?

Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że ​​proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.

Chcę czytać dalej

Podsumowanie eventu E-commerce.pl 2.0

2024 rok rozpoczął się intensywnymi wyjazdami na ciekawe eventy! Oto podsumowanie jednego z nich, wydarzenia Ecommerce.pl 2.0, na którym mieliśmy przyjemność być obecni jako partner główny. Podczas tegorocznej edycji, eksperci z branży e-commerce, dzielili się swoimi doświadczeniami oraz błędami na drodze do sukcesu. Także nasz CEO Sebastian Horoszko poprowadził prelekcję na temat "Opinii na każdym etapie rozwoju".

Chcę czytać dalej

Widget agregacyjny w Zaufane.pl - jakie korzyści niesie dla Ciebie?

Widgety to interaktywne elementy, które są umieszczone na stronie i dostarczają określonych informacji. W Zaufane.pl posiadamy kilka rodzajów widgetów, a jednym z nich jest agregacyjny, który pozwala na prezentację opinii o sprzedawcy z wielu różnych źródeł. To znaczne ułatwienie zarówno ze strony sprzedawcy, który ma jasny pogląd i może monitorować reputację swojej marki oraz korzyść dla kupującego, ze względu na łatwo dostępny social proof.

Chcę czytać dalej

Cross-border: Jak Zaufane.pl może pomóc przy ekspansji zagranicznej?

Ekspansja zagraniczna jest jednym z kluczowych kroków w rozwoju każdej firmy działającej w branży e-commerce. Zwiększa zasięg i potencjał sprzedażowy oraz umożliwia zdobycie nowych klientów. Zaufane.pl staje się nieocenionym wsparciem dla firm pragnących podjąć wyzwanie cross-border, dzięki zarządzaniu opinią klientów.

Chcę czytać dalej

Jak założyć sklep internetowy na WooCommerce? Poradnik

Chcesz zacząć sprzedawać produkty w sieci, lecz nie jesteś pewien, od czego zacząć? Oprócz formalności biznesowych jedną z rzeczy, którą musisz sobie zorganizować, jest miejsce do sprzedaży swoich produktów. Innymi słowy, dobrze byłoby mieć własny sklep internetowy. Ale chwila — to przecież kosztuje fortunę, prawda? Możesz odetchnąć z ulgą — uruchomienie sklepu internetowego może być prostsze i tańsze, niż przypuszczasz, nawet dla osoby początkującej. Zobacz, jak samodzielnie założyć własny sklep online, wykorzystując darmowe, publicznie dostępne narzędzia i bez konieczności angażowania programistów!

Chcę czytać dalej

Najważniejsze Wydarzenia E-commerce w 2024 roku, na których warto się pojawić.

Rok 2024 zapowiada się jako ekscytujący okres dla branży e-commerce, oferując niezliczone możliwości dla firm i przedsiębiorców poszukujących inspiracji, partnerstw biznesowych oraz najnowszych trendów. Poniżej przedstawiamy listę targów i konferencji, na których warto się pojawić w przyszłym roku. My też tam będziemy!

Chcę czytać dalej

Jak efektywnie zarządzać katalogiem produktów w sklepie internetowym?

Z roku na rok pojawia się coraz więcej sklepów online. Można wręcz powiedzieć, że rosną jak grzyby po deszczu. Wielu stacjonarnych przedsiębiorców zdecydowało się przejść do e -biznesu. Reklama, sprawnie prowadzony marketing. Wszystko to jest ważne. Zanim jednak rozpoczniemy jakiekolwiek działania i wyjdziemy do odbiorcy z naszą ofertą, musimy nauczyć się zarządzania katalogiem produktów. Czy wiesz, że odpowiednie zarządzaniem produktami w Twoim e-sklepie może zapewnić Tobie większy ruch w obrębie strony?  To dzięki niemu klienci mogą łatwiej i szybciej znaleźć to, czego szukają, a Ty możesz skuteczniej kontrolować stan magazynowy i zarządzać ofertą. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się, jak efektywnie zarządzać katalogiem produktów w sklepie internetowym.

Chcę czytać dalej

W jakim języku warto programować w 2023 r.?

 

Aplikacje mobilne zajmują bardzo ważne miejsce w naszym życiu. Posługujemy się nimi każdego dnia. Smartoffon, iPad coraz częściej zastępuje nam komputer. Nic więc dziwnego, że również sklepy online i branża e-commerce stawia na docieranie do klientów poprzez aplikację mobilne. Funkcjonalność, przejrzystość i szybki kontakt. Jak więc programować, by zapewnić klientom intuicyjną obsługę. Podpowiadamy!

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...