BLOG

Jak zwiększyć dochody w e-commerce?

Małgorzata Piasek

Małgorzata Piasek

wrzesień 2023
Jak zwiększyć dochody w e-commerce?

Zacznijmy od początku… Zadbaj o katalog produktów. Wyjdź z ofertą, której nikt się nie oprze…

Jakiekolwiek działania w obrębie e-sklepu należy rozpocząć od uporządkowania oferty produktowej.  Wyjątkowość sprzedawanych produktów, dodawanie nowych towarów do bazy  pozwoli przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż dotychczasowych. Kluczem jest zidentyfikowanie produktów, które uzupełniają istniejącą ofertę i są atrakcyjne dla docelowej grupy odbiorców. Przeprowadzenie badań rynku i analiza danych klientów może dostarczyć cennych informacji na temat produktów, które należy dodać do zapasów. Ponadto współpraca z innymi firmami lub dostawcami może zapewnić dostęp do nowych produktów i poszerzyć zakres oferty.

Bezproblemowa realizacja zamówienia. Pozytywne doświadczenie zakupowe klienta głównym motywatorem Twoich działań!

Klienci oczekują bezproblemowych i przyjemnych zakupów online, a źle zaprojektowana strona internetowa może ich odstraszyć. Inwestycja w projekt strony internetowej i doświadczenie użytkownika może poprawić zadowolenie klientów i zwiększyć sprzedaż. Może to obejmować optymalizację witryny internetowej pod kątem urządzeń mobilnych, uproszczenie procesu realizacji transakcji oraz zapewnienie jasnych i zwięzłych opisów produktów i zdjęć. Ponadto zapewnienie łatwej nawigacji i wyszukiwania w witrynie może poprawić ogólne doświadczenie użytkownika i zachęcić klientów do dokonywania zakupów.

Postaw na skuteczne kanały sprzedaży!

Dziś postawienie sklepu w Internecie to nie wszystko. Niezbędna jest obecność - tam, gdzie jest nasz klient. Wybierz taki kanał sprzedaży, który będzie dopasowany do preferencji zakupowych  klientów. Sprzedaż w social media, live e-commerce, czyli sprzedaż w czasie trwania relacji video. Sprawdź dokładnie co się u Ciebie sprawdza i wykorzystuj potencjał, jaki daje wybrana aktywność.

Zadbaj o marketingową stronę Twojej działalności - zaprzyjaźnij się z Google

Docent wartość marketingu internetowego - marketing w mediach społecznościowych, marketing e-mailowy, optymalizacja wyszukiwarek i marketing treści. Kluczem jest zidentyfikowanie najskuteczniejszych kanałów dotarcia do docelowych odbiorców i tworzenie angażujących i odpowiednich treści, które do nich przemówią. Budując silną obecność marki i skutecznie promując produkty, firmy z branży e-commerce mogą zwiększyć widoczność, przyciągnąć nowych klientów, a ostatecznie zwiększyć sprzedaż i przychody.

Buduj zaufaną społeczność, dzięki marketingowi opinii

Marketing opinii pozwala budować społeczność wokół marki - rozszerzać grono stałych klientów. Pomaga on w rozwoju firmy, w ekspansji międzynarodowej i wzmacnianiu silnej, niezachwianej pozycji na rynku. Sprawdź naszą ofertę od Zaufane.pl. Pomagamy w pozyskiwaniu, weryfikacji i publikacji opinii klientów o produkcie i usłudze. Wiemy, że marketing opinii ma moc, a my nauczymy Ciebie z tej mocy korzystać!

Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?

Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.

Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?

Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.

Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?

Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.

3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro

Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.

Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?

Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.

Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!

Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.

Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!

Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie