BLOG

Jak zwiększyć dochody w e-commerce?

Małgorzata Piasek

Małgorzata Piasek

wrzesień 2023
Jak zwiększyć dochody w e-commerce?

Zacznijmy od początku… Zadbaj o katalog produktów. Wyjdź z ofertą, której nikt się nie oprze…

Jakiekolwiek działania w obrębie e-sklepu należy rozpocząć od uporządkowania oferty produktowej.  Wyjątkowość sprzedawanych produktów, dodawanie nowych towarów do bazy  pozwoli przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż dotychczasowych. Kluczem jest zidentyfikowanie produktów, które uzupełniają istniejącą ofertę i są atrakcyjne dla docelowej grupy odbiorców. Przeprowadzenie badań rynku i analiza danych klientów może dostarczyć cennych informacji na temat produktów, które należy dodać do zapasów. Ponadto współpraca z innymi firmami lub dostawcami może zapewnić dostęp do nowych produktów i poszerzyć zakres oferty.

Bezproblemowa realizacja zamówienia. Pozytywne doświadczenie zakupowe klienta głównym motywatorem Twoich działań!

Klienci oczekują bezproblemowych i przyjemnych zakupów online, a źle zaprojektowana strona internetowa może ich odstraszyć. Inwestycja w projekt strony internetowej i doświadczenie użytkownika może poprawić zadowolenie klientów i zwiększyć sprzedaż. Może to obejmować optymalizację witryny internetowej pod kątem urządzeń mobilnych, uproszczenie procesu realizacji transakcji oraz zapewnienie jasnych i zwięzłych opisów produktów i zdjęć. Ponadto zapewnienie łatwej nawigacji i wyszukiwania w witrynie może poprawić ogólne doświadczenie użytkownika i zachęcić klientów do dokonywania zakupów.

Postaw na skuteczne kanały sprzedaży!

Dziś postawienie sklepu w Internecie to nie wszystko. Niezbędna jest obecność - tam, gdzie jest nasz klient. Wybierz taki kanał sprzedaży, który będzie dopasowany do preferencji zakupowych  klientów. Sprzedaż w social media, live e-commerce, czyli sprzedaż w czasie trwania relacji video. Sprawdź dokładnie co się u Ciebie sprawdza i wykorzystuj potencjał, jaki daje wybrana aktywność.

Zadbaj o marketingową stronę Twojej działalności - zaprzyjaźnij się z Google

Docent wartość marketingu internetowego - marketing w mediach społecznościowych, marketing e-mailowy, optymalizacja wyszukiwarek i marketing treści. Kluczem jest zidentyfikowanie najskuteczniejszych kanałów dotarcia do docelowych odbiorców i tworzenie angażujących i odpowiednich treści, które do nich przemówią. Budując silną obecność marki i skutecznie promując produkty, firmy z branży e-commerce mogą zwiększyć widoczność, przyciągnąć nowych klientów, a ostatecznie zwiększyć sprzedaż i przychody.

Buduj zaufaną społeczność, dzięki marketingowi opinii

Marketing opinii pozwala budować społeczność wokół marki - rozszerzać grono stałych klientów. Pomaga on w rozwoju firmy, w ekspansji międzynarodowej i wzmacnianiu silnej, niezachwianej pozycji na rynku. Sprawdź naszą ofertę od Zaufane.pl. Pomagamy w pozyskiwaniu, weryfikacji i publikacji opinii klientów o produkcie i usłudze. Wiemy, że marketing opinii ma moc, a my nauczymy Ciebie z tej mocy korzystać!

Lokalny przewodnik Google – kim jest i dlaczego ma znaczenie?

Walka o widoczność w wynikach wyszukiwania nie kończy się na pozycjonowaniu sklepu czy reklamach w Google Ads. Coraz większe znaczenie mają opinie i rekomendacje użytkowników. Jednym z narzędzi, które kształtuje wizerunek firm w sieci, jest program Lokalnych przewodników Google. To właśnie oni wpływają na to, jak Twój sklep czy punkt odbioru jest postrzegany w Google Maps i wizytówkach Google Business Profile.

Jak opinie wpływają na SEO?

Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google stale się zmieniają, a tym samym trudniej jest prześcignąć konkurencję, tym bardziej obecnie, kiedy to większość osób przenosi swoje działania do Internetu, a konkurencja stale wzrasta. Wiele osób zastanawia się, co może wzmocnić pozycję w wyszukiwarce? Mało kto bierze pod uwagę opinie od innych użytkowników, a mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron czy sklepów internetowych.

Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce – poznaj sprawdzone metody!

Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie.

Jak budować pozytywny wizerunek firmy w oparciu o recenzje online?

Dziś trudno sobie wyobrazić działalność firmy bez jej obecności w sieci. Marketing internetowy stał się częścią strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw. W tym świecie dużą rolę odgrywają oczywiście opinie klientów. Recenzje online są autentyczną i szczerą reklamą marki – bez inwestycji w płatne kampanie. Rodzą się więc pytania: jak zoptymalizować narzędzia wspierające marketing rekomendacji? Jak prowadzić biznes oparty o lojalną społeczność? W tym artykule rozwiewam te wątpliwości!

Strategie pozyskiwania opinii – metody online i offline

Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof!

Jak wybrać najlepsze narzędzie do zbierania opinii?

W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji firm. Zbieranie recenzji staje się nie tylko standardem, ale także niezbędnym środkiem do budowania zaufania wśród konsumentów. Istnieje wiele narzędzi do zbierania opinii, a wybór odpowiedniego może być problematyczny. Dlatego przygotowaliśmy zbiór kluczowych kryteriów, które warto wziąć pod uwagę przy podjęciu decyzji.

Jak przenieść wizytówkę Google pod nowy adres?

Zmiana adresu firmy to zawsze spore wyzwanie. Oprócz logistyki przeprowadzki i poinformowania klientów, konieczne jest też zaktualizowanie wizytówki Google. To kluczowe, bo wizytówka jest jednym z głównych źródeł informacji o Twoim sklepie dla nowych klientów – decyduje o tym, czy znajdą Cię w mapach, wyszukiwarce czy trafią do starej lokalizacji. W tym artykule pokazuję krok po kroku, jak przenieść wizytówkę Google pod nowy adres i na co zwrócić szczególną uwagę.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie