Marketing rekomendacji dla branży HoReCa

Spraw, aby dzięki opiniom chcieli odwiedzać właśnie Ciebie!

Umów spotkanie

 

Statystyki pokazują, że aż 91 proc. konsumentów czyta treści opinii, a aż 84 proc. ufa im tak samo, jak bezpośredniej rekomendacji na żywo.

Wynika z raportu Rynek Gastronomiczny w Polsce 2022 (s.55)

Zbieranie opinii z nami jest niezwykle proste!

Warto przestrzegać dyrektywy także ze względów finansowych. W innym wypadku możemy zostać oskarżeni za uprawianie praktyk handlowych wprowadzających w błąd. Może to pociągnąć za sobą nałożenie kary przez Prezesa UOKiK do 10% przychodów za poprzedni rok rozliczeniowy. 

Wykorzystaj do efektywnego zbierania opinii od swoich klientów:

Przy logowaniu do sieci WIFI dzięki opcji Hot Spot.

To świetna opcja jeśli prowadzisz biznes lokalny!

Wystarczy, że:

  1. Podłączysz urządzenie, które od nas otrzymasz do routera WIFI w swojej restauracji czy w hotelu.
  2. Nasi technicy skonfigurują usługę.
  3. Usługa zmieni Twoją sieć / router w profesjonalny i bezpieczny dostęp do Internetu.
  4. Wykorzystasz tę funkcjonalność do zbierania opinii.

Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać efektywne zbieranie i zarządzanie opiniami w HoReCa

Umów spotkanie

Michał Łyszczarz
Doradca klienta

 

+48 500 253 000

kontakt@zaufane.pl

Twój feedback
w jednym miejscu 

Gotowa integracja z systemami rekomendacyjnymi i rezerwacyjnymi:

 

Agregacja opinii ze wszystkich serwisów w jedym miejscu

Pozyskiwanie opinii do wybranych serwisów

 

Widget showroom - prezentuj wybrane opinie ze wszystkich serwisów

Statystyki i kontrola sytuacji

Zeskanuj kod QR:

 

Zyskaj Prawdziwe i Pozytywne Opinie Twoich Klientów

92%

Klientów sugeruje się opiniami

84%

Ufa opiniom tak samo jak rekomendacjom znajomych

46%

Traktuje opinie o firmie jako najważniejszy element rzetelności

53%

Osób wybrałyby firmę, którą posiada ocenę poniżej 4.0

40%

Wyrabia swoje zdanie na podstawie 1-3 opinii

Jak to zrobisz?

Kod QR na materiałach drukowanych i tabletach

Twoi klienci na ulotkach, naklejkach, zawieszkach, menu, prezenterach na biurko, i innych materiałach drukowanych do umieszczenia przy recepcji lub na stolikach otrzymują aktywny QR CODE z ankietą do oceny. Mogą otrzymać także QR CODE z funkcją prezentowania opinii “Zobacz co mówią o nas nasi Klienci - Skanuj QR CODE”. Dzięki temu możesz zbierać opinie na strony trzecie (wizytówki Google My Business, Facebook, Tripadvisor). Zapewniamy wydruk materiałów lub dostarczenie projektów graficznych,

Klient skanuje QR Code na tablecie, dostępnym w recepcji, pokoju hotelowym lub na stoliku restauracyjnym, przechodzi do ankiety z prośbą o ocenę i pozostawia swoją opinię. 

E-mail

Wiadomości zostają wysyłane do Klientów, którzy odwiedzili Twój hotel czy restaurację, po określonym czasie, np. po kilku dniach od wizyty. Masz możliwość przygotowania indywidualnej treści w zależności od segmentu Klienta. Możesz w ten sposób przypomnieć o pozytywnych doświadczeniach, które klient miał w związku z pobytem i zachęcić go do kolejnego.  Dziękując za opinię do wiadomości z podziękowaniem możesz dołączyć np. kod rabatowy. 

Popup

Klient zobaczy pop-up bezpośrednio np. po dokonaniu rezerwacji z prośbą o ocenę obsługi, jak również doświadczeń z tym związanych. Edycja takiej ankiety jest prosta, co pozwoli Ci dopasować ją do potrzeb Twojego biznesu. Możliwe jest zbieranie opinii na strony trzecie (wizytówki Google My Business, Facebook, Tripadvisor).

 

Efektywnie zbieramy transakcyjne opinie dla Twojego hotelu i restauracji

Z nami możesz:

  1. Bezpiecznie pozyskiwać opinie o Twojej restauracji czy hotelu.
  2. Zarządzać opiniami ze wszystkich źródeł, na których je pozyskujesz lub planujesz, takich jak: booking.com, wizytówka Google czy inne.
  3. Prezentować zebrane opinie na Twojej stronie www.

Pełna pomoc po naszej stronie

Gwarantujemy Ci raporty o postępie prac oraz pełne wsparcie techniczne na każdym etapie usługi. Już nie musisz się obawiać, że nie podołasz rozwiązaniom technologicznym. W każdej chwili oferujemy Ci pomoc, zarówno w przypadku implementacji, jak i późniejszej obsługi.

Zbieraj opinie od klientów, gdy płacą rachunek przy stoliku lub recepcji!

Klient płaci rachunek w restauracji przy stoliku, lub przy wymeldowaniu w recepcji hotelowej

Skanuje kod qr umieszczony na rachunku, menu czy naklejony na blacie recepcji, lub otrzymuje sms-a z prośbą o opinię

Przechodzi do ankiety z prośbą o ocenę w aplikacji

Pozostawia opinie o Twoich usługach, na Twoją stronę lub na strony zewnętrzne

Moderacja opinii. Raportowania przez zespół Zaufane.pl

Publikacja opinii w kluczowych miejscach (na Twojej stronie www, wizytówkach Google, Trip Advisor, Booking)

Integracja opinii z Google i wyświetlanie złotych gwiazdek w wynikach płatnych i organicznych Twojego hotelu czy restauracji

Po co zbierać opinie?

Twoja restauracja czy hotel zbierając i prezentując prawdziwe opinie i gwiazdki w Internecie, z pewnością będzie przyciągała więcej klientów. Będą one stanowić dowód na to, że warto Cię odwiedzić, a Twoje usługi są na najwyższym poziomie i pozwalają na zaspokojenie potrzeb wymagającego klienta. 

Pamiętaj także, że Twoja branża często opiera się na turystach, którzy właśnie dzięki opiniom, które znajdą w Internecie, zdecydują się na wybór Twoich usług.

Badania wykazały, że 95% respondentów czyta recenzje przed dokonaniem rezerwacji, a aż 93% twierdzi, że na ich decyzje dotyczące rezerwacji mają wpływ recenzje online.

Według portalu mediatoolkit.com

Odzyskaj kontrolę nad opiniami

Martwi Cię, że opinie o Twojej restauracji czy hotelu są rozsiane po całym Internecie. Na to też mamy rozwiązanie. Pomożemy Ci w łatwy sposób zarządzać opiniami w jednym miejscu.

Oferujemy:

  1. Integrację z najważniejszymi serwisami takimi jak TripAdvisor, czy Facebook.
  2. Możliwość przeglądania wszystkich aktualnych opinii w jednym miejscu.
  3. Funkcjonalność  umożliwiającą udzielnie odpowiedzi na opinie.
  4. Wyszukiwanie opinii, np. według serwisu, czasu lub oceny.

Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać efektywne zbieranie i zarządzanie opiniami w HoReCa

Umów spotkanie

Michał Łyszczarz
Doradca klienta

 

+48 500 253 000

kontakt@zaufane.pl

Pokaż opinie światu!

Zebrane i uporządkowane opinie możesz w łatwy sposób pokazać na własnej stronie internetowej, ale także we wszystkich innych wskazanych miejscach, w których mogą chcieć szukać Cię klienci, np. w mapach Google czy na Facebooku.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...