Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać efektywne zbieranie i zarządzanie opiniami w HoReCa
Umów spotkanieSpraw, aby dzięki opiniom chcieli odwiedzać właśnie Ciebie!
Wynika z raportu Rynek Gastronomiczny w Polsce 2022 (s.55)
Warto przestrzegać dyrektywy także ze względów finansowych. W innym wypadku możemy zostać oskarżeni za uprawianie praktyk handlowych wprowadzających w błąd. Może to pociągnąć za sobą nałożenie kary przez Prezesa UOKiK do 10% przychodów za poprzedni rok rozliczeniowy.
Przy logowaniu do sieci WIFI dzięki opcji Hot Spot.
To świetna opcja jeśli prowadzisz biznes lokalny!
Wystarczy, że:
Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać efektywne zbieranie i zarządzanie opiniami w HoReCa
Umów spotkanieBarbara Drapikowska
Doradca klienta
+48 500 253 000
kontakt@zaufane.pl
Gotowa integracja z systemami rekomendacyjnymi i rezerwacyjnymi:
Agregacja opinii ze wszystkich serwisów w jedym miejscu
Pozyskiwanie opinii do wybranych serwisów
Widget showroom - prezentuj wybrane opinie ze wszystkich serwisów
Statystyki i kontrola sytuacji
Zeskanuj kod QR:
Klientów sugeruje się opiniami
Ufa opiniom tak samo jak rekomendacjom znajomych
Traktuje opinie o firmie jako najważniejszy element rzetelności
Osób wybrałyby firmę, którą posiada ocenę poniżej 4.0
Wyrabia swoje zdanie na podstawie 1-3 opinii
Kod QR na materiałach drukowanych i tabletach
Twoi klienci na ulotkach, naklejkach, zawieszkach, menu, prezenterach na biurko, i innych materiałach drukowanych do umieszczenia przy recepcji lub na stolikach otrzymują aktywny QR CODE z ankietą do oceny. Mogą otrzymać także QR CODE z funkcją prezentowania opinii “Zobacz co mówią o nas nasi Klienci - Skanuj QR CODE”. Dzięki temu możesz zbierać opinie na strony trzecie (wizytówki Google My Business, Facebook, Tripadvisor). Zapewniamy wydruk materiałów lub dostarczenie projektów graficznych,
Klient skanuje QR Code na tablecie, dostępnym w recepcji, pokoju hotelowym lub na stoliku restauracyjnym, przechodzi do ankiety z prośbą o ocenę i pozostawia swoją opinię.
Wiadomości zostają wysyłane do Klientów, którzy odwiedzili Twój hotel czy restaurację, po określonym czasie, np. po kilku dniach od wizyty. Masz możliwość przygotowania indywidualnej treści w zależności od segmentu Klienta. Możesz w ten sposób przypomnieć o pozytywnych doświadczeniach, które klient miał w związku z pobytem i zachęcić go do kolejnego. Dziękując za opinię do wiadomości z podziękowaniem możesz dołączyć np. kod rabatowy.
Popup
Klient zobaczy pop-up bezpośrednio np. po dokonaniu rezerwacji z prośbą o ocenę obsługi, jak również doświadczeń z tym związanych. Edycja takiej ankiety jest prosta, co pozwoli Ci dopasować ją do potrzeb Twojego biznesu. Możliwe jest zbieranie opinii na strony trzecie (wizytówki Google My Business, Facebook, Tripadvisor).
Z nami możesz:
Gwarantujemy Ci raporty o postępie prac oraz pełne wsparcie techniczne na każdym etapie usługi. Już nie musisz się obawiać, że nie podołasz rozwiązaniom technologicznym. W każdej chwili oferujemy Ci pomoc, zarówno w przypadku implementacji, jak i późniejszej obsługi.
Klient płaci rachunek w restauracji przy stoliku, lub przy wymeldowaniu w recepcji hotelowej
Skanuje kod qr umieszczony na rachunku, menu czy naklejony na blacie recepcji, lub otrzymuje sms-a z prośbą o opinię
Przechodzi do ankiety z prośbą o ocenę w aplikacji
Pozostawia opinie o Twoich usługach, na Twoją stronę lub na strony zewnętrzne
Moderacja opinii. Raportowania przez zespół Zaufane.pl
Publikacja opinii w kluczowych miejscach (na Twojej stronie www, wizytówkach Google, Trip Advisor, Booking)
Integracja opinii z Google i wyświetlanie złotych gwiazdek w wynikach płatnych i organicznych Twojego hotelu czy restauracji
Twoja restauracja czy hotel zbierając i prezentując prawdziwe opinie i gwiazdki w Internecie, z pewnością będzie przyciągała więcej klientów. Będą one stanowić dowód na to, że warto Cię odwiedzić, a Twoje usługi są na najwyższym poziomie i pozwalają na zaspokojenie potrzeb wymagającego klienta.
Pamiętaj także, że Twoja branża często opiera się na turystach, którzy właśnie dzięki opiniom, które znajdą w Internecie, zdecydują się na wybór Twoich usług.
Według portalu mediatoolkit.com
Martwi Cię, że opinie o Twojej restauracji czy hotelu są rozsiane po całym Internecie. Na to też mamy rozwiązanie. Pomożemy Ci w łatwy sposób zarządzać opiniami w jednym miejscu.
Oferujemy:
Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać efektywne zbieranie i zarządzanie opiniami w HoReCa
Umów spotkanieBarbara Drapikowska
Doradca klienta
+48 500 253 000
kontakt@zaufane.pl
Zebrane i uporządkowane opinie możesz w łatwy sposób pokazać na własnej stronie internetowej, ale także we wszystkich innych wskazanych miejscach, w których mogą chcieć szukać Cię klienci, np. w mapach Google czy na Facebooku.
Na podstawie 82 opinii
Zobacz niektóre opinie tutaj
Viscola Fashion
Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.
Acus Med
Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...
TRENA Professional Cosmetics
Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...
Ministerstwo Gadżetów
Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...