Opinie dla hoteli i restauracji

Zaufanie budowane na prawdziwych opiniach Twoich gości

Pozyskiwanie opinii Twoich gości jeszcze nigdy nie było tak proste i skuteczne.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

Czy wiedziałeś że?

80% podróżnych ufa recenzjom online tak samo, jak rekomendacjom od znajomych.

Badania pokazują, że 72% klientów nie dokonuje rezerwacji w hotelu, dopóki nie przeczyta kilku recenzji od innych gości. Co więcej, większość podróżnych uznaje, że recenzje, które mają mniej niż 12 miesięcy, są najbardziej wiarygodne.

Co zyskasz w ramach współpracy z Zaufane?

  1. Lepsza pozycja w najważniejszych kanałach

    Platformy takie jak Google, TripAdvisor czy Booking.com często lepiej pozycjonują obiekty z dużą liczbą opinii. Im więcej recenzji, tym lepsza widoczność w wynikach wyszukiwania, co przyciąga większy ruch na stronę hotelu.

  2. Standy NFC i QR

    Lepsza reputacja online – szybkie zarządzanie opiniami dzięki kodom QR i NFC, które umożliwiają klientom szybki dostęp do opinii lub możliwość ich dodania, co zwiększa wygodę użytkowników i zwiększa ilość recenzji.

  3. Wizytówka Google pełna pozytywnych opinii

    Posiadasz wizytówkę Google i obawiasaz się negatywnych opinii? Nasze autorskie algorytmy pomogą Ci pozyskiwać pozytywne opinie do wizytówki Google od Twoich zadowlonych klientów. Zapomnij o przypadkowych opinich czy nieuczciwych konkuretnach. Wypełnij wizytówkę Google pozytywami!

  4. Gwiazdki w reklamach Google

    Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki gwiazdkom w reklamach płatnych. Badania pokazują, że reklamy z gwiazdkami mogą mieć nawet o 17% wyższy CTR niż te bez ocen. To przekłada się na więcej kliknięć i potencjalnych klientów.

To również może Ciebie zainteresować

  • Personalizowane ankiety oceny

    Więcej rezerwacji dzięki pozytywnym opiniom. Chcesz dowiedzieć się, jak ulepszyć doświadczenia Twoich klientów? To proste! Wykorzytaj opcje persjonalizacji ankiet i zadaj dodatkowe pytania, które rozwieją Twoje wątpliwości. Odpowiedzi od Twoich klientów pomogą Ci udoskonalić każdy aspekt działalności. Co ważne, te dodatkowe informacje będą dostępne wyłącznie dla Ciebie i nie zostaną opublikowane publicznie. Dodatkowo, panel raportowy ułatwi Ci wyciąganie trafnych wniosków.

  • Twórz bazę stałych klientów swojego ośrodka

    Goście, którzy widzą, że ich opinie są doceniane i że hotel reaguje na ich sugestie, są bardziej skłonni wrócić do tego samego miejsca. Wzmocniona lojalność zwiększa szanse na powtarzalność rezerwacji i tworzenie stałej bazy klientów.

  • Przykuj wzrok nienaganną reputacją

    Opinie są publikowane bezpośrednio na Twoim profilu na Zaufane.pl, tworząc strumień świeżych i istotnych treści na temat Twojej marki, co pomoże przekonać nowych klientów a także może poprawić pozycjonowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Jak to działa?

  1. Krok 1

    Wykorzystujesz sprawdzone metody zaproszenia gości do pozostawienia opinii.

  2. Krok 2

    Twoi goście, za pomocą spersonalizowanej ankiety, oceniają doświadczenia oraz jakość obsług związaną z pobytem w hotelu/ restauracji.

  3. Krok 3

    Opinie są weryfikowane przez nasz Zespół Moderacji pod kątem zgodności z Dyrektywą Omnibus oraz zasadami Google.

  4. Krok 4

    Opinie są wyświetlane w najważniejszych miejscach, czyli wizytówka Google oraz platformy takie jak TripAdvisor czy Booking.com.

  5. Krok 5

    Pozytywny wizerunek pozwala Ci przyciągnąć jeszcze więcej gości do Twoich obiektów!

Otrzymaj bezpłatną wycenę

Powiązane artykuły

Marketing opinii w branży HoReCa

Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!

Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?

Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.

Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?

Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.

POZNAJ ZAUFANE.PL I NASZE MOŻLIWOŚCI

Jedyna usługa pełnego zarządzania opiniami, pozwalająca Ci skupić się na tym co prawdziwie wazne: Wzroście Twojej Firmy

Skorzystaj z oferty

OTRZYMAJ OFERTĘ DOSTOSOWANĄ DO TWOJEGO BIZNESU

Użyj suwaków aby dostosować ofertę do Twojego biznesu, wpisz swojego maila i otrzymaj wycenę!

Skontaktuj się z nami:

Doradca klienta

Barbara Drapikowska

Średnia liczba transakcji miesięcznie:

0 10000+ 0

Liczba sklepów lub wersji językowych:

0 50 0

Liczba sklepów stacjonarnych:

0 100+ 0

Podaj email, aby otrzymać wycenę: