BLOG

Blog o zarządzaniu opiniami w Internecie | Zaufane.pl

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Ankieta dotycząca przeglądu lokalnych konsumentów 2020

Każdego roku Lokal Consumer Review Survey bada, w jaki sposób lokalni klienci korzystają z recenzji online w celu wybrania firmy, której mogą zaufać. Badania przeprowadzane od 2010 roku mają na celu pomóc zrozumieć lokalnym firmom, marketerom oraz konsumentom, jaki wpływ mają opinie oraz by zobaczyć, jak dane te zmieniają się z roku na rok. Oczywiście rok 2020 był rokiem innym niż wszystkie i rozpoczęcie porównania nie byłoby możliwe, gdybyśmy nie zaznaczyli, że w tym roku nic nie było normalne. Oprócz zwykłych statystyk dotyczących ocen w gwiazdkach, liczby recenzji i sposobu, w jaki lokalne firmy proszą o recenzje, zapytaliśmy także konsumentów, jak Covid-19 wpłynął na korzystanie z recenzji online i lokalnych firm. Takie porównanie nada kontekst zmieniającym się trendom oraz pomoże zrozumieć, jak skutki pandemii mogą wpływać na lokalne firmy.

Przeczytaj całość

Jak wykorzystać do pozycjonowania wszystkie możliwości Google?

Branża e-commerce od wielu lat rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nią zmieniają się nawyki użytkowników; jest to dla wielu firm zarówno ogromna szansa, jak i zagrożenie. Popyt niesie za sobą podaż, zwiększając tym samym konkurencję na rynku. Coraz więcej firm korzysta z usług SEO i rozwija swoją stronę internetową zgodnie z zaleceniami Google. Musisz więc skorzystać ze wszystkich możliwości, jakie oferuje najpopularniejsza w Polsce wyszukiwarka, by zwiększać ruch organiczny na swojej stronie „kosztem” konkurencji – w przeciwnym wypadku sytuacja może się odwrócić i to Twoja domena straci na widoczności.

 

Przeczytaj całość

Jak opinie mogą obniżyć koszt reklamy oraz współczynnik CPC.

Ciągle zmieniające się środowisko e-biznesu staje się coraz bardziej konkurencyjne w miarę jak podejścia marketingowe dostosowują się do nowych technologii i innowacji. Jednak relacja firma-klient pozostaje w centrum wszystkich działań marketingowych. Obeznany technicznie zdolny do badań i chętny do wyrażania opinii – to szkic współczesnego konsumenta, który ostatecznie żyje w centrum wszystkich strategii e-biznesu.

Przeczytaj całość

ANALIZA BADANIA: wpływ opinii na lokalne firmy

W ciągu ostatniej dekady recenzje online stały się coraz bardziej powszechną częścią decyzji zakupowych konsumentów. Jednak w związku z tym, że recenzje stanowią obecnie ogromną część organicznych wyników wyszukiwania, trudno jest nie zauważyć słabej oceny gwiazdkowej lub opinii niezadowolonych klientów. Coroczne Badanie Lokalnych Opinii Konsumenckich daje szczegółowy wgląd do zachowań konsumentów w zakresie wykorzystania recenzji jako czynnika przemawiającego (lub nie) za pojęciem współpracy z lokalną marką. 

Przeczytaj całość

Jak zwiększyć współczynnik konwersji e-commerce?

Co kryje się pod zakładką „Cele” w Google Analytics? Ogół akcji i interakcji użytkowników z naszym serwisem, które uważamy za wartościowe i konieczne do osiągnięcia sukcesu. W zależności od typu strony internetowej, jaką prowadzisz, inne działania będą dla ciebie priorytetem. Piszesz bloga? Twoim celem jest więc zdobycie jak największej liczby czytelników. Jesteś właścicielem kanału na YouTube? Zależy Ci na subskrybentach. Prowadzisz witrynę e-commerce? Twój priorytet to sprzedaż.

Przeczytaj całość

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie