BLOG
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Dropshipping – zarobki, które uczynią Cię bogatym! 5 powodów dla których warto
Czy da się zarobić na dropshippingu? Wejście do branży e-commerce z bardzo małym budżetem. Prowadzenie sklepu internetowego z dowolnego miejsca, Nieograniczone możliwości - działanie w różnych branżach. Twój sklep internetowy na cały świat. Możliwość sprzedaży na wielu platformach. Dropshipping - zarobki. Możesz liczyć na zyski w dropshippingu - rada od Zaufane.pl Czy da się zarobić…
Co to jest Rich Snippets? Przewodnik po fragmentach rozszerzonych w e-commerce
Co znajdziesz w przewodniku po Rich Snippets i Smart Widgets dla właścicieli i marketerów sklepów internetowych Opinie mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów, warto więc prezentować je w sposób przyciągający uwagę np. instalując inteligentne widgety (ang. Smart Widgets). Możliwość dodawania fragmentów rozszerzonych do inteligentnych widgetów pozwala na indeksację recenzji…
Dropshipping – co to jest i jak zacząć?
Dropshipping - sposób na biznes w Internecie. Co to jest dropshipping? Działania po stronie właściciela sklepu. Jak działa dropshipping w sklepie internetowym? Dropshipping w 3 krokach. Dropshipping - komu przyniesie korzyści?Jak zacząć prowadzić sklep internetowy oparty na dropshippingu? Po pierwsze sklep internetowy. Nisza produktowa - co to jest i jak ją znaleźć? Integracja sklepu z hurtownią. Pozycjonowanie…
5 dowodów na to, że opinie pomagają startupom wybrać najlepszy business model
Świat jest pełen właścicieli firm, którzy mają świetne pomysły, lecz z pewnych powodów nigdy nie ujrzą światła dziennego. Wielu potencjalnych właścicieli start-upów obawia się ryzyka związanego z rozpoczęciem nowej działalności, przez co wybiera większe poczucie bezpieczeństwa np. w korporacji. Inni mają świetny pomysł na biznes, ale brakuje im umiejętności organizacyjnych, aby wdrożyć go w życie. Pojawia się także kwestia budżetu. Nawet najlepszy pomysł wymaga pewnej sumy pieniędzy, a większości potencjalnych właścicieli startupów brakuje kapitału potrzebnego do ich uruchomienia.
Kampania powrót do szkoły – co wiedzieć o jednym z największych peaków sprzedażowych w roku
Przez ostatni czas dużo pisaliśmy o zjawisku w e-commerce, jakim jest Back to School. To jeden z największych peaków sprzedażowych w roku, który przynosi duże zyski wielu markom. W czasach obecnej sytuacji na świecie warto baczniej przyjrzeć się tajnikom kampanii trwającym od lipca do blisko października, aby jak najwięcej dowiedzieć się o słynnym powrocie do szkoły. Dlaczego to takie ważne? Aby to rzetelnie wyjaśnić przedstawiamy ten gorący okres w e-commerce w liczbach i na przykładach rynku zachodniego. Jesteśmy pewni, że dokładnie zobrazujemy Ci odpowiedź na to pytanie.
Koszmar zakupów online: jak opinie klientów ujawniają oszustwa w branży fashion
W ostatnim czasie popularność handlu elektronicznego mocno zyskała na popularności. Według wielu przeprowadzonych badań, co czwarty kupujący w Internecie dokonuje zakupów przynajmniej raz w tygodniu. Zakupy online stworzyły rynek, na którym użytkownicy mogą kupować różne przedmioty, takie jak samochody, zabawki, gry wideo, elektronikę, garnitury, biżuterię i wiele innych.
Kampania Back to School, a Twój e-commerce w cieniu COVID-19
Sierpień to jeden z najistotniejszych miesięcy w branży e-commerce. W trakcie wakacyjnego sezonu zaczyna ona przeżywać spory ruch, który jest związany z początkiem roku szkolnego. I choć pandemia COVID-19 wywraca nasz świat do góry nogami to rynek e-commerce zaciera ręce. I nie ma co się dziwić. Back to School to odpowiedni moment, aby pomyśleć o podwyższeniu sprzedaży i przygotowaniu skutecznej kampanii. Jak się do tego zabrać w cieniu COVID-19?
Doświadczenie klienta jako główna rola w decyzji zakupowej w branży wnętrzarskiej
Rynek wyposażenia wnętrz na świecie z roku na rok osiąga rekordowe wzrosty. W 2018 wyceniono go na 663,1 mliliardów dolarów, a wartość ta stale rośnie. Jest to naturalne zjawisko, coraz więcej osób kupuje mieszkania i buduje domy. Mimo to ogromna liczba konkurencji, szybko zmieniające się trendy i niska marża zysku sprawia, że małe, a nawet średnie firmy czują się zagrożone. Na rynku dostępnych jest wiele gigantycznych sklepów, które oferują praktycznie całe wyposażenie wnętrza w bardzo atrakcyjnych cenach.