BLOG
E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza
- Eventy marketingowe, w których warto uczestniczyć w 2022 roku
- Czech On-line Expo, 16-17 lutego 2022, Praga
- RemaDays Warsaw - 16-18 lutego 2022, Warszawa
- Savant eCommerce Berlin - 22-23 lutego 2022, Berlin
- E-Commerce Expo 2022 - 23-24 lutego 2022, Sztokholm
- eTradeShow - 10 marca 2022, Warszawa
- Mobile Trends Conference - 17-18 marca 2022
- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 - 26 marca 2022, Warszawa
- Digital Marketing Europe 2022 Conference - 29-31 marca 2022, Belgrad
- Targi eHandlu - 14 kwietnia 2022, Warszawa
- Reshoper - 14 kwietnia 2022, Praga
- DIGITAL OLYMPUS Digital Marketing Conference - 22 kwietnia 2022, Belgrad
- National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży - 26 kwietnia 2022
- E-commerce Berlin Expo - 5 maja, Berlin
- Wydarzenia marketingowe mają moc!
Eventy marketingowe, w których warto uczestniczyć w 2022 roku
Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży e-commerce, sprawdzić swoje pomysły na nowy biznes w Internecie? Konferencje, targi i szkolenia są najlepszą ku temu okazją. Oczywiście nie oznacza to, że musisz być na wszystkich branżowych wydarzeniach. Wystarczy, że wybierzesz kilka tych, które będą dla Ciebie najlepszym sposobem na reklamę i pogłębienie wiedzy. Oto moje subiektywne zestawienie najważniejszych eventów marketingowych pierwszej połowy 2022 roku.
Czech On-line Expo, 16-17 lutego 2022, Praga
Największe czeskie targi e-commerce Czech On-line Expo, to dwa dni wypełnione aż 15-oma branżowymi prezentacjami. Przed nami już trzecia edycja tego wydarzenia, na którym zaprezentuje się ponad 100 firm. Wśród ekspertów znajdziesz również freelancerów, z którymi będziesz miał możliwość nie tylko porozmawiać, ale także nawiązać współpracę. Te targi to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców poszukujących inwestorów. Wystarczy, że się zarejestrujesz i zaprezentujesz swój projekt inwestorom z branży. Czeskie targi to klucz, który może otworzyć drzwi do Twojego sukcesu.
Czech On-line Expo 2022, źródło https://www.czechonlineexpo.cz/
RemaDays Warsaw - 16-18 lutego 2022, Warszawa
Jedną z największych imprez targowych w branży reklamowej na świecie jest RemaDays. Również Polska doczekała się jej warszawskiej odsłony. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku to możliwość budowania osobistych relacji z klientami w sektorze B2B. W ciągu 3 dni jesteś w stanie nawiązać nawet kilkaset kontaktów handlowych, które warto wykorzystać w budowaniu dodatniego efektu finansowego. Zwiedzający natomiast mają możliwość wygodnego porównania szerokiej skali międzynarodowych ofert w jednym miejscu i czasie.
RemaDays Warsaw 2022 - źródło: https://www.remadays.com/pl/strona-glowna/
Savant eCommerce Berlin - 22-23 lutego 2022, Berlin
Niemieckie targi Savant eCommerce Berlin 2022 to wyjątkowe wydarzenie dla przedsiębiorców i marketerów z przestrzeni handlu online. Liderzy z branży zaprezentują na nich nowe pomysły i rozwiązania dla e-commercu. Warto zagłębić się w interesujące tematy ze specjalistami, od których można nauczyć się więcej. To dwa dni inspirujących praktyk, dzielenia się spostrzeżeniami i angażującego networkingu. Gwarantuję, że z tych targów wrócisz z ogromną dawką wiedzy, którą wykorzystasz w praktyce.
Savant eCommerce Berlin - źródło https://www.savant-events.com/event/savant-ecommerce-berlin/
E-Commerce Expo 2022 - 23-24 lutego 2022, Sztokholm
E-Commerce Expo w Sztokholmie to największa konferencja i wystawa dla wszystkich szwedzkich i zagranicznych sprzedawców internetowych oraz marketerów. To wydarzenie ma za zadanie przedstawić innowacyjne rozwiązania, które wystawcom i zwiedzającym mają dać przewagę w branży e-commerce. Podczas dwóch intensywnych dni możesz wziąć udział w ciekawych prelekcjach, zajrzeć do strefy start-upów czy obejrzeć innowacyjne nowości wprowadzone przez liderów e-commerce.
E-commerce Expo Stockholm 2022 - źródło http://logicenters.com/pl/fairs/e-commerce-expo-2022-stockholm/
eTradeShow - 10 marca 2022, Warszawa
Kolejnym polskim wydarzeniem dla e-commerce są targi i konferencja eTradeShow. Event ten skupia na sobie najnowsze trendy branżowe. To również doskonała okazja do nawiązania wartościowych relacji i poszerzenia wiedzy z obszarów sprzedaży i marketingu internetowego. Jeśli więc szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla swojego ebiznesu, to eTradeShow jest właśnie dla Ciebie. W tegorocznej edycji 2021 firma Zaufane.pl wzięła udział w konferencji jako wystawca i wykładowca - przedstawiliśmy prezentację o opiniach Google, a dokładnie przybliżyliśmy temat Czy opinie naprawdę sprzedają?. Nasz materiał został przyjęty z dużym zainteresowaniem, co zachęciło nas do pojawienia na edycji 2022. Z kim się widzimy? :)
Zaufane.pl na targach eTradeShow 2021
Targi i konferencja eTradeShow 2022 - źródło https://www.facebook.com/events/1026036071513862/?ref=newsfeed
Mobile Trends Conference - 17-18 marca 2022
I choć Mobile Trends Conference jest wydarzeniem głównie poświęconym nowym technologiom, projektowaniu aplikacji, designowi to branża e-commerce dużo może wynieść z tego eventu. To potężna dawka inspiracji dla właścicieli sklepów internetowych i marketerów, chcących zadbać o biznes od strony mobilnej. Na konferencji bez wątpienia znajdziesz specjalistów od reklamy i promocji, grafików i projektantów z branży mobile. Zainwestuj w mobilne możliwości swojej firmy!
Mobile Trends Conference - źródło https://2022.mobiletrends.pl/
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 - 26 marca 2022, Warszawa
Na odsłonę drugiej konferencji Nowoczesna Sprzedaż i Marketing w 2022 roku zaprasza firma SellWise. Wydarzenie to skupia w jednym miejscu specjalistów sprzedaży i marketingu, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dla przedsiębiorców z branży e-commerce to ważne wydarzenie w kalendarzu. Dzięki przyswojonej dawce wiedzy możesz poprawić struktury działu handlowego, procesów sprzedażowych i marketingowych, a przede wszystkim pozytywnie wpłynąć na rozwój swojej firmy.
Konferencja Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 - źródło https://www.sellwise.pl/konferencja-nowoczesna-sprzedaz-i-marketing-2022/
Digital Marketing Europe 2022 Conference - 29-31 marca 2022, Belgrad
3 dniowa konferencja w Serbii to kolejne ważne wydarzenie dla e-commerce. Digital Marketing Europe 2022 Conference to event dla marketerów o globalnych zasięgach. Konferencja jest świetną okazją do poznania ekspertów, nawiązania kontaktów i zrobienia dużych postępów w internetowej karierze. W jej trakcie masz możliwość poznania nowych trendów oraz innowacyjnego podejścia do marketingu. Dla zainteresowanych mam ciekawostkę: na konferencji w roli prelegenta wystąpi Krzysztof Marzec z DevaGroup. Gratuluję i trzymam kciuku!
Digital Marketing Europe 2022 Conference - źródło https://www.facebook.com/DigitalMarketingEuropeConference
Targi eHandlu - 14 kwietnia 2022, Warszawa
Targi eHandlu to na marketingowej drodze Zaufane.pl kolejny ważny przystanek. To jedno z największych wydarzeń dla sprzedawców online w Europie. Impreza ta ma formę targów skierowanych do przedstawicieli sklepów internetowych oraz firm oferujących usługi i produkty dla rynku e-commerce. Jednego dnia cała branża ehandlu spotyka się w jednym miejscu. W tym roku (2021) udało nam się wziąć udział w targach. Zadebiotuwaliśmy także na scenie z prelekcją o opiniach w Google i tematem Czy opinie naprawdę sprzedają?. Oczywiście wybieramy się na kolejną edycję. Dołącz do nas i Ty!
Zaufane.pl na targach eHandlu 2021
Targi eHandlu 2022 - źródło https://targiehandlu.pl/
Reshoper - 14 kwietnia 2022, Praga
Znów czas na Czechy! Tragi Reshoper to wydarzenie, które łączy właścicieli sklepów internetowych oraz dostawców usług i narzędzi e-commerce w jednym miejscu. To nie tylko bardzo interesująca wystawa, ale również wartościowa konferencja. Na miejscu będą na Ciebie czekać konsultanci e-commerce, którzy pomogą rozwiązać wszelkie problemy Twojego e-sklepu, a także... część naszego zespołu! W najbliższej edycji 2022 będziemy uczestniczyć jako wystawca. Zapraszamy na targi Reshoper!
Targi Reshoper 2022 - źródło https://www.reshoper.cz/en/
DIGITAL OLYMPUS Digital Marketing Conference - 22 kwietnia 2022, Belgrad
W pierwszej połowie 2022 roku Serbia nie zwalnia tempa. Po marcowej konferencji przyszedł czas na kwietniową DIGITAL OLYMPUS Digital Marketing Conference. To wydarzenie poświęcone jest digital marketingowi, a w szczególności SEO. Dla branży e-commerce to wartościowa dawka wiedzy, którą warto poznać i wykorzystać w swoim biznesie. Muszę zaznaczyć, że poprzednie edycje konferencji w formie stacjonarnej odbyły się w naszym kraju. W 2022 roku również pojawi się ‘polski akcent’ - w roli prelegenta wystąpi Michał Suski, założyciel Surfer SEO. Cieszą mnie takie wiadomości!
Digital Olympus Digital Marketing Conference 2022 - źródło https://digitalolympus.net/digital-marketing-conference/#
National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży - 26 kwietnia 2022
Event National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży to jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń dedykowanych branży handlowej w Polsce. Co prawda event dedykowany jest wsparciu sprzedaży bezpośredniej, jednak wiele rozwiązań można wykorzystać także w branży e-commerce. To nie tylko ciekawe prelekcje polskich specjalistów, ale również sposób na nawiązanie biznesowych relacji. Prowadząc e-commerce warto rozważyć także to wydarzenie.
National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży 2022 - źródło https://nationalsales.pl/nsc-marketingb2b/
E-commerce Berlin Expo - 5 maja, Berlin
E-commerce Berlin Expo to największa impreza poświęcona e-commerce w Niemczech. To wiodące wydarzenie branżowe u naszych zachodnich sąsiadów, które daje możliwości biznesowe na całej szerokości handlu elektronicznego: od sprzedawców i dostawców, poprzez platformy i sklepy online, po rozwiązania dla e-commerce, takie jak np. gwiazdki w Google. Dla wystawców i zwiedzających ten event to prawdziwa gratka i możliwość nawiązywania kontaktów na szeroką skalę. Zdecydowanie warto się wybrać!
E-commerce Berlin Expo 2022 - źródło https://ecommerceberlin.com/?utm_source=%3Cname%3E&utm_medium=calendar_input&utm_campaign=calendar_input
Social Media Week to wydarzenie wywodzące się z popularnego na całym świecie cyklu, organizowanego w 23 miastach, m.in. Nowym Jorku, Londynie czy Rzymie. Na tej mapie nie mogło zabraknąć także Warszawy. Organizatorem eventu jest wyróżniona przez Facebooka agencja Social Media Now. Trzecia już edycja bez wątpienia będzie podobna do poprzednich: wystąpią na niej znani i wyróżnieni eksperci, a także nieznane osoby z bogatym doświadczeniem. To jak social media są ważne w branży e-commerce nikogo chyba nie trzeba uświadamiać.
Social Media Week #SMWWarsaw 2022 - źródło https://smw.socialmedianow.pl/
Wydarzenia marketingowe mają moc!
Z roku na rok branża e-commerce jest coraz bardziej łaskawa - jak pokazał ostatni raport Gemius dla e-commerce w Polsce 2021 zakupy przez Internet rosną w siłę. Niezależnie od branży, w jakiej działasz uczestnictwo w konferencjach, targach i szkoleniach daje wiele korzyści i możliwości rozwoju. Warto brać w nich udział, a tym samym trzymać rękę na pulsie. Gwarantuję Ci, że w trakcie wydarzeń marketingowych poznasz nowatorskie rozwiązania i świeże koncepcje dla swojego e-biznesu. Lepiej zrozumiesz także mechanizmy rządzące rynkiem ehandlu. Jeśli do tego lubisz ludzi i nawiązywanie nowych kontaktów, to przygotuj swój e-commerce na nadchodzący 2022 rok!
Marketing opinii w branży HoReCa
Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!
Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?
Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.
Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?
Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.
Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?
Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.
3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro
Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.