BLOG

E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza

Sebastian Horoszko

Sebastian Horoszko

listopad 2021
E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza

Eventy marketingowe, w których warto uczestniczyć w 2022 roku

Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży e-commerce, sprawdzić swoje pomysły na nowy biznes w Internecie? Konferencje, targi i szkolenia są najlepszą ku temu okazją. Oczywiście nie oznacza to, że musisz być na wszystkich branżowych wydarzeniach. Wystarczy, że wybierzesz kilka tych, które będą dla Ciebie najlepszym sposobem na reklamę i pogłębienie wiedzy. Oto moje subiektywne zestawienie najważniejszych eventów marketingowych pierwszej połowy 2022 roku.

Czech On-line Expo, 16-17 lutego 2022, Praga

Największe czeskie targi e-commerce Czech On-line Expo, to dwa dni wypełnione aż 15-oma branżowymi prezentacjami. Przed nami już trzecia edycja tego wydarzenia, na którym zaprezentuje się ponad 100 firm. Wśród ekspertów znajdziesz również freelancerów, z którymi będziesz miał możliwość nie tylko porozmawiać, ale także nawiązać współpracę. Te targi to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców poszukujących inwestorów. Wystarczy, że się zarejestrujesz i zaprezentujesz swój projekt inwestorom z branży. Czeskie targi to klucz, który może otworzyć drzwi do Twojego sukcesu.


Czech On-line Expo 2022, źródło https://www.czechonlineexpo.cz/

RemaDays Warsaw - 16-18 lutego 2022, Warszawa

Jedną z największych imprez targowych w branży reklamowej na świecie jest RemaDays. Również Polska doczekała się jej warszawskiej odsłony. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku to możliwość budowania osobistych relacji z klientami w sektorze B2B. W ciągu 3 dni jesteś w stanie nawiązać nawet kilkaset kontaktów handlowych, które warto wykorzystać w budowaniu dodatniego efektu finansowego. Zwiedzający natomiast mają możliwość wygodnego porównania szerokiej skali międzynarodowych ofert w jednym miejscu i czasie.

RemaDays Warsaw 2022 - źródło: https://www.remadays.com/pl/strona-glowna/

Savant eCommerce Berlin - 22-23 lutego 2022, Berlin

Niemieckie targi Savant eCommerce Berlin 2022 to wyjątkowe wydarzenie dla przedsiębiorców i marketerów z przestrzeni handlu online. Liderzy z branży zaprezentują na nich nowe pomysły i rozwiązania dla e-commercu. Warto zagłębić się w interesujące tematy ze specjalistami, od których można nauczyć się więcej. To dwa dni inspirujących praktyk, dzielenia się spostrzeżeniami i angażującego networkingu. Gwarantuję, że z tych targów wrócisz z ogromną dawką wiedzy, którą wykorzystasz w praktyce.

Savant eCommerce Berlin - źródło https://www.savant-events.com/event/savant-ecommerce-berlin/

E-Commerce Expo 2022 - 23-24 lutego 2022, Sztokholm

E-Commerce Expo w Sztokholmie to największa konferencja i wystawa dla wszystkich szwedzkich i zagranicznych sprzedawców internetowych oraz marketerów. To wydarzenie ma za zadanie przedstawić innowacyjne rozwiązania, które wystawcom i zwiedzającym mają dać przewagę w branży e-commerce. Podczas dwóch intensywnych dni możesz wziąć udział w ciekawych prelekcjach, zajrzeć do strefy start-upów czy obejrzeć innowacyjne nowości wprowadzone przez liderów e-commerce.


E-commerce Expo Stockholm 2022 - źródło http://logicenters.com/pl/fairs/e-commerce-expo-2022-stockholm/

eTradeShow - 10 marca 2022, Warszawa

Kolejnym polskim wydarzeniem dla e-commerce są targi i konferencja eTradeShow. Event ten skupia na sobie najnowsze trendy branżowe. To również doskonała okazja do nawiązania wartościowych relacji i poszerzenia wiedzy z obszarów sprzedaży i marketingu internetowego. Jeśli więc szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla swojego ebiznesu, to eTradeShow jest właśnie dla Ciebie. W tegorocznej edycji 2021 firma Zaufane.pl wzięła udział w konferencji jako wystawca i wykładowca - przedstawiliśmy prezentację o opiniach Google, a dokładnie przybliżyliśmy temat Czy opinie naprawdę sprzedają?. Nasz materiał został przyjęty z dużym zainteresowaniem, co zachęciło nas do pojawienia na edycji 2022. Z kim się widzimy? :)

   

Zaufane.pl na targach eTradeShow 2021

Targi i konferencja eTradeShow 2022 - źródło https://www.facebook.com/events/1026036071513862/?ref=newsfeed

I choć Mobile Trends Conference jest wydarzeniem głównie poświęconym nowym technologiom, projektowaniu aplikacji, designowi to branża e-commerce dużo może wynieść z tego eventu. To potężna dawka inspiracji dla właścicieli sklepów internetowych i marketerów, chcących zadbać o biznes od strony mobilnej. Na konferencji bez wątpienia znajdziesz specjalistów od reklamy i promocji, grafików i projektantów z branży mobile. Zainwestuj w mobilne możliwości swojej firmy!


Mobile Trends Conference - źródło https://2022.mobiletrends.pl/

Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 - 26 marca 2022, Warszawa

Na odsłonę drugiej konferencji Nowoczesna Sprzedaż i Marketing w 2022 roku zaprasza firma SellWise. Wydarzenie to skupia w jednym miejscu specjalistów sprzedaży i marketingu, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dla przedsiębiorców z branży e-commerce to ważne wydarzenie w kalendarzu. Dzięki przyswojonej dawce wiedzy możesz poprawić struktury działu handlowego, procesów sprzedażowych i marketingowych, a przede wszystkim pozytywnie wpłynąć na rozwój swojej firmy.


Konferencja Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022 - źródło https://www.sellwise.pl/konferencja-nowoczesna-sprzedaz-i-marketing-2022/

Digital Marketing Europe 2022 Conference - 29-31 marca 2022, Belgrad

3 dniowa konferencja w Serbii to kolejne ważne wydarzenie dla e-commerce. Digital Marketing Europe 2022 Conference to event dla marketerów o globalnych zasięgach. Konferencja jest świetną okazją do poznania ekspertów, nawiązania kontaktów i zrobienia dużych postępów w internetowej karierze. W jej trakcie masz możliwość poznania nowych trendów oraz innowacyjnego podejścia do marketingu. Dla zainteresowanych mam ciekawostkę: na konferencji w roli prelegenta wystąpi Krzysztof Marzec z DevaGroup. Gratuluję i trzymam kciuku!


Digital Marketing Europe 2022 Conference - źródło https://www.facebook.com/DigitalMarketingEuropeConference

Targi eHandlu - 14 kwietnia 2022, Warszawa

Targi eHandlu to na marketingowej drodze Zaufane.pl kolejny ważny przystanek. To jedno z największych wydarzeń dla sprzedawców online w Europie. Impreza ta ma formę targów skierowanych do przedstawicieli sklepów internetowych oraz firm oferujących usługi i produkty dla rynku e-commerce. Jednego dnia cała branża ehandlu spotyka się w jednym miejscu. W tym roku (2021) udało nam się wziąć udział w targach. Zadebiotuwaliśmy także na scenie z prelekcją o opiniach w Google i tematem Czy opinie naprawdę sprzedają?. Oczywiście wybieramy się na kolejną edycję. Dołącz do nas i Ty!

Zaufane.pl na targach eHandlu 2021


Targi eHandlu 2022 - źródło https://targiehandlu.pl/

Reshoper - 14 kwietnia 2022, Praga

Znów czas na Czechy! Tragi Reshoper to wydarzenie, które łączy właścicieli sklepów internetowych oraz dostawców usług i narzędzi e-commerce w jednym miejscu. To nie tylko bardzo interesująca wystawa, ale również wartościowa konferencja. Na miejscu będą na Ciebie czekać konsultanci e-commerce, którzy pomogą rozwiązać wszelkie problemy Twojego e-sklepu, a także... część naszego zespołu! W najbliższej edycji 2022 będziemy uczestniczyć jako wystawca. Zapraszamy na targi Reshoper!

Targi Reshoper 2022 - źródło https://www.reshoper.cz/en/

DIGITAL OLYMPUS Digital Marketing Conference - 22 kwietnia 2022, Belgrad

W pierwszej połowie 2022 roku Serbia nie zwalnia tempa. Po marcowej konferencji przyszedł czas na kwietniową DIGITAL OLYMPUS Digital Marketing Conference. To wydarzenie poświęcone jest digital marketingowi, a w szczególności SEO. Dla branży e-commerce to wartościowa dawka wiedzy, którą warto poznać i wykorzystać w swoim biznesie. Muszę zaznaczyć, że poprzednie edycje konferencji w formie stacjonarnej odbyły się w naszym kraju. W 2022 roku również pojawi się ‘polski akcent’ - w roli prelegenta wystąpi Michał Suski, założyciel Surfer SEO. Cieszą mnie takie wiadomości!

Digital Olympus Digital Marketing Conference 2022 - źródło https://digitalolympus.net/digital-marketing-conference/#

National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży - 26 kwietnia 2022

Event National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży to jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń dedykowanych branży handlowej w Polsce. Co prawda event dedykowany jest wsparciu sprzedaży bezpośredniej, jednak wiele rozwiązań można wykorzystać także w branży e-commerce. To nie tylko ciekawe prelekcje polskich specjalistów, ale również sposób na nawiązanie biznesowych relacji. Prowadząc e-commerce warto rozważyć także to wydarzenie.


National Sales Congress Marketing Wsparcia Sprzedaży 2022 - źródło https://nationalsales.pl/nsc-marketingb2b/

E-commerce Berlin Expo - 5 maja, Berlin

E-commerce Berlin Expo to największa impreza poświęcona e-commerce w Niemczech. To wiodące wydarzenie branżowe u naszych zachodnich sąsiadów, które daje możliwości biznesowe na całej szerokości handlu elektronicznego: od sprzedawców i dostawców, poprzez platformy i sklepy online, po rozwiązania dla e-commerce, takie jak np. gwiazdki w Google. Dla wystawców i zwiedzających ten event to prawdziwa gratka i możliwość nawiązywania kontaktów na szeroką skalę. Zdecydowanie warto się wybrać!

E-commerce Berlin Expo 2022 - źródło https://ecommerceberlin.com/?utm_source=%3Cname%3E&utm_medium=calendar_input&utm_campaign=calendar_input

Social Media Week #SMWWarsaw - 23-24 czerwca 2021, Warszawa

Social Media Week to wydarzenie wywodzące się z popularnego na całym świecie cyklu, organizowanego w 23 miastach, m.in. Nowym Jorku, Londynie czy Rzymie. Na tej mapie nie mogło zabraknąć także Warszawy. Organizatorem eventu jest wyróżniona przez Facebooka agencja Social Media Now. Trzecia już edycja bez wątpienia będzie podobna do poprzednich: wystąpią na niej znani i wyróżnieni eksperci, a także nieznane osoby z bogatym doświadczeniem. To jak social media są ważne w branży e-commerce nikogo chyba nie trzeba uświadamiać.

Social Media Week #SMWWarsaw 2022 - źródło https://smw.socialmedianow.pl/

Wydarzenia marketingowe mają moc!

Z roku na rok branża e-commerce jest coraz bardziej łaskawa - jak pokazał ostatni raport Gemius dla e-commerce w Polsce 2021 zakupy przez Internet rosną w siłę. Niezależnie od branży, w jakiej działasz uczestnictwo w konferencjach, targach i szkoleniach daje wiele korzyści i możliwości rozwoju. Warto brać w nich udział, a tym samym trzymać rękę na pulsie. Gwarantuję Ci, że w trakcie wydarzeń marketingowych poznasz nowatorskie rozwiązania i świeże koncepcje dla swojego e-biznesu. Lepiej zrozumiesz także mechanizmy rządzące rynkiem ehandlu. Jeśli do tego lubisz ludzi i nawiązywanie nowych kontaktów, to przygotuj swój e-commerce na nadchodzący 2022 rok!

Razem na rzecz zrównoważonego rozwoju, czyli partnerstwo Zaufane.pl i Posadzimy.pl

Budowanie zaufania wobec marki stało się kluczowym elementem sukcesu. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi w tym procesie są autentyczne opinie klientów, które pełnią rolę społecznego dowodu słuszności. W kontekście coraz większego znaczenia zrównoważonego rozwoju, social proof nabiera dodatkowego wymiaru, pozwalając firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaangażowanie klientów w ESG.

Jak zdobyć opinie o moim sklepie stacjonarnym?

Opinie klientów odgrywają ważną rolę w budowaniu reputacji sklepu oraz przyciąganiu nowych klientów. Pozytywne recenzje mogą znacznie zwiększyć zaufanie do Twojego sklepu i wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zdobycie opinii o Twoim sklepie stacjonarnym.

5 Kluczowych kroków do budowania wiarygodności marki w e-commerce

Budowanie wiarygodności marki jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby opcji, dlatego zaufanie może być decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W tym artykule przedstawiamy pięć kluczowych kroków, które pomogą firmom zadbać o wizerunek, w tym poprzez zbieranie i publikowanie opinii.

Nowe trendy w marketingu użytkowników: budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez opinie klientów

Wśród trendów w marketingu warto zwrócić uwagę na rolę opinii klientów w kształtowaniu wizerunku marki. Zmieniające się preferencje konsumentów i rozwój technologii cyfrowych wymusiły na firmach przyjęcie nowych strategii, które pozwalają lepiej zrozumieć i wykorzystać głos klientów w procesie budowania marki. W tym artykule przyjrzymy się najnowszym trendom w marketingu użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem technik, takich jak marketing szeptany i strategie influencerów.

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być atrakcyjną perspektywą dla wielu przedsiębiorców, z uwagi na dynamiczny rozwój e-commerce oraz rosnące zapotrzebowanie na zakupy online. Jednak dobór właściwej platformy to tylko część wyzwania, z jakim musi zmierzyć się osoba zakładająca swoją pierwszą stronę internetową. Poniżej przedstawiamy przewodnik krok po kroku jakie czynniki warto rozważyć.

Pozyskiwanie, analiza i publikacja opinii online. O co pytają klienci Zaufane.pl?

Recenzje stają się kluczowym kryterium przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Jednak pozyskiwanie, analiza i publikacja opinii online stanowi wyzwanie dla wielu właścicieli sklepów internetowych. Zaufane.pl stanowi integralne rozwiązanie, które pomaga firmom B2B i B2C w budowaniu solidnej reputacji poprzez skuteczny marketing opinii. Poznaj odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące całego procesu gromadzenia feedbacku za pomocą dedykowanego narzędzia.

Strategie pozyskiwania opinii: metody online i offline.

Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie