Blog

3 sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki negatywnym opiniom
Bez wątpienia pozytywne opinie są bardzo korzystne dla każdej firmy. Wzrost sprzedaży, większy ruch na stronie oraz wzrost liczby pozyskiwanych klientów – to tylko kilka przykładów z wielu korzyści, jakie mogą przynieść pozytywne recenzje. W takim razie jaki wpływ na reputację firmy mają negatywne opinie? Zazwyczaj właściciele firm obawiają się, że ten rodzaj recenzji może wywołać niepożądany efekt, w wyniku czego pojawi się ryzyko utraty klientów oraz potencjalnych klientów.

W jaki sposób ignorowanie opinii online niszczy Twoją kampanię PPC
PPC to z języka angielskiego skrót od “Pay Per Click”, czyli opłata za kliknięcie. Za każdym razem, gdy użytkownik kliknie w reklamę tego typu, reklamodawca jest zobowiązany do zapłaty określonej kwoty. Wysokość sumy, jaką należy zapłacić jest zależna m.in. od popularności słowa kluczowego czy od konkurencji. Jednak dlaczego ignorowanie opinii w Internecie może mieć negatywny wpływ na kampanie PPC? Koniecznie przeczytajcie artykuł!

Jak opinie wpływają na SEO? Blog Zaufane.pl
Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google stale się zmieniają, a tym samym trudniej jest prześcignąć konkurencję, tym bardziej obecnie, kiedy to większość osób przenosi swoje działania do Internetu, a konkurencja stale wzrasta. Wiele osób zastanawia się, co może wzmocnić pozycję w wyszukiwarce? Mało kto bierze pod uwagę opinie od innych użytkowników, a mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron czy sklepów internetowych.

4 największe zalety profesjonalnego zarządzania opiniami
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego właściwie np. sklepy internetowe posiadają opinie od innych użytkowników? Prowadzisz swój sklep www, ale Twoi klienci nie mają możliwości wystawienia recenzji na temat produktów? Sprawdź, jakie zalety ma zarządzanie opiniami w odpowiedni sposób.

Co ludzie o Tobie myślą: 6 porad, jak użyć feedbacku klientów do uczłowieczenia Twojej marki
Pewnego dnia podczas składania zamówienia online na hamburgery ze swojej ulubionej restauracji pewien psycholingwista postanowił przeprowadzić mały eksperyment. Tuż przed kliknięciem “zamów” zauważył niewielkie pole tekstowe, gdzie można dodać komentarz. Jako, że restauracja znajduje się w Berlinie, burgery zazwyczaj podaje się z majonezem i ketchupem. Ulubionym dressingiem klienta jest musztarda, dlatego też postanowił jak zawsze w polu tekstowym wpisać “musztarda”. W tym momencie naszła go myśl, że prawdopodobnie nikt nie zwraca uwagi na tego rodzaju wiadomości. Jednak przed ostatecznym złożeniem zamówienia na chwilę postanowił się zatrzymać.

Jak autentyczność opinii stała się podstawą e-commerce
Nie można zaprzeczyć, że pozytywne recenzje są bardzo korzystne dla każdej firmy. Wzrost sprzedaży, ruchu w Internecie i wzrost liczby pozyskiwanych klientów to tylko kilka przykładów korzyści, jakie mogą przynieść pozytywne opinie. Jaką jednak rolę odgrywają negatywne recenzje dla reputacji Twojej firmy? Zazwyczaj firmy obawiają się, że ten rodzaj opinii może mieć negatywny wpływ na reputację całej firmy narażając ją na ryzyko utraty klientów lub potencjalnych klientów.

Jak wyświetlać opinie w Google Ads, by zwiększyć ich efektywność
Być może zwróciłeś kilka razy uwagę na fakt, że niektóre reklamy bardziej przyciągają Twoją uwagę od innych… Wynika to z tzw. dowodu społecznego. Reklamy, które wyświetlają charakterystyczne gwiazdki (rozszerzenia) obok lub pod tytułem są nie tylko bardziej atrakcyjne pod względem wizualnym i wyróżniają się na tle konkurencji. Gwiazdki budują zaufanie odbiorcy jeszcze przed kliknięciem w link. Google kilka lat temu potwierdziło ten fakt na swoim blogu AdWords. Gdy po raz pierwszy wprowadzono możliwość wystawiania ocen okazało się, że według statystyk “reklamy z ocenami sprzedawców uzyskują o 10% wyższy współczynnik klikalności (CTR) niż te same reklamy bez ocen”.

5 powodów, dla których opinie są kluczowe dla Twojego e-sklepu
Twoja sprzedaż produktów w Internecie utknęła w martwym punkcie i nie wiesz, jak to naprawić? Opublikowałeś nawet więcej płatnych reklam, ale nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Wiesz, że Twoje produkty są świetne, a mimo to nie sprzedają się? Pewnie wydaje Ci się, że spróbowałeś już wszystkiego i powoli zastanawiasz się, czy nie odpuścić …a co, gdybyśmy Ci powiedzieli, że jest jeszcze coś? Pewien czynnik mający ogromny wpływ na wzrost sprzedaży produktów w sklepach internetowych.