BLOG
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
E-commerce 2022 - najważniejsze wydarzenia drugiego półrocza
Rozwój firmy i budowanie świadomości marki to cele, które stawia przed sobą wiele firm w branży e-commerce. Oczywiście nie ma co się dziwić! Włożona w takie działania praca przekłada się na pozytywny i wiarygodny wizerunek, nad czym należy czuwać przez cały czas. O wydarzeniach i eventach marketingowych bez wątpienia słyszał każdy z nas. To nie tylko sposób na spotkanie się z ludźmi z branży, ale również zdobycie cennej i merytorycznej wiedzy. Aby ułatwić Ci wybór najbardziej pasujących do profilu Twojej firmy wydarzeń przygotowałam zestawienie tych najważniejszych, które odbędą się w drugiej połowie 2022 roku.
Jak pozyskać opinie w branży kosmetycznej?
Niezrozumiałe składy, nowe linie kosmetyków, formuły, technologie i odkrycia – łatwo zgubić się w gąszczu takich informacji. Konsumentom coraz trudniej podjąć, z pozoru zwyczajną, decyzję o kupnie konkretnego kosmetyku. Pomocna okazuje się opinia drugiego człowieka. W jaki sposób pozyskać takie rekomendacje i utwierdzić potencjalnego klienta w przekonaniu, że nasz produkt lub usługa, jest rzeczywiście warta zakupu?
Opinie w branży odzieżowej mogą poprawić Twoją sprzedaż
Klienci sklepów odzieżowych nie muszą odwiedzać stacjonarnych punktów, zakładać ubrań w przymierzalniach, czekać w długich kolejkach – miliony produktów są teraz dostępne online. W wirtualnej rzeczywistości ciężko jednak sprawdzić, czy reklamowany produkt faktycznie spełnia oczekiwania. Użytkownicy wtedy w dużym stopniu polegają na opiniach innych. W jaki sposób rekomendacje mogą polepszyć sprzedaż w branży fashion?
Systemy reklamowe dla e-commerce - który z nich wybrać?
Co napędza e-commerce? Popyt, podaż, zachęcająca oferta, świetny marketing, no i właśnie… reklama! Ten temat interesuje nas dzisiaj najbardziej. Sklepy internetowe korzystają z różnych możliwości, jakie daje im współczesny świat i marketing. Skupimy się dzisiaj na tym, jakie systemy reklamowe dla e-commerce są warte uwagi przedsiębiorców.
Czy marketerzy i biznes powinni przygotować się do Omnibusa
Ostatnio bardzo dużo mówi się o tym, że marketerzy i biznes powinni przygotować się do dyrektywy Omnibus. Jest tak z pewnością dlatego, że zasady wynikające z tej dyrektywy powinny obowiązywać w całej Unii najpóźniej od dnia 28 maja 2022 r. Czy jednak faktycznie należy się przygotowywać do Omnibusa, a jeśli tak, to jakie zmiany nas czekają? Na te i kilka innych pytań odpowiem w tym artykule.
Jak prawidłowo tworzyć oprawę graficzną konta Allegro?
Oprawa graficzna to ogół grafik (poza zdjęciami produktowymi), które znajdują się na koncie Allegro. Są to przede wszystkim banery – począwszy od tych znajdujących się na liście ofert sklepu (listingu), poprzez formaty pionowe oraz serie produktowe, a skończywszy na banerze ogólnym. Aby ich używać, należy wykupić abonament Allegro. W Pirk Spark wiemy jak to zrobić.
Zmiany w systemie reklamowym na Facebooku w pierwszym kwartale 2022 - jakich branż dotyczą i czym skutkują?
Z tego artykułu dowiesz się o wybranych zmianach, które weszły w życie w pierwszym kwartale 2022 w środowisku reklamowym Facebooka. Ponadto wskażę, jakich branż one dotyczą, co w praktyce oznaczają oraz jak je szybko i sprawnie opanować.
Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce - poznaj sprawdzone metody
Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie. Prawda, że mam rację? Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny - również w branży e-commerce. Aby klient poczuł w sobie chęć do podzielenia się z innymi swoim zakupowym doświadczeniem musi zostać do tego w odpowiedni sposób zachęcony. I nie - nie mam na myśli zwykłej wiadomości tekstowej, wyglądającej na napisaną od niechcenia przez zmęczonego pracownika.