BLOG
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Raport „E-commerce w Polsce 2022” – opinie najważniejszym źródłem wiarygodności!
W ostatnim kwartale 2022 roku marketerzy z całego kraju skupiają się na kolejnym (dziesiątym) raporcie o branży e-commerce. Zmieniająca się rzeczywistość ma ogromny wpływ na to, czy i jak robimy zakupy online. Czy opinie w sklepach internetowych nadal są ważnym czynnikiem decydującym o ich wiarygodności? Nie. One są najważniejsze!
Automatyczne tłumaczenia treści – czy warto z nich korzystać?
Ekspansja na rynki zagraniczne to naturalny etap w rozwoju wielu firm i sprawdzona metoda na pozyskanie nowych odbiorców dla swoich produktów. Kiedy więc marka decyduje się na ten krok to jedną z pierwszych decyzji zwykle jest uruchomienie obcojęzycznych wersji strony www lub sklepu internetowego.
Opinie Google a pozycjonowanie lokalne
Opinie klientów to kwestia o ogromnym znaczeniu w marketingu. Zwłaszcza pod względem psychologicznym — chętnie kupujemy produkty i wybieramy usługi, o których mówi się dużo oraz dobrze, ale przede wszystkim najchętniej klikamy w wyniki, mające wysoką pozycję w lokalnych wynikach w Mapach Google. Jak więc wykorzystać wizytówkę do promocji marki?
Rewolucja w Aza Group - wywiad z Aliną Chupryną i Danielem Duniakiem
Jakie znaczenie w e-commerce ma marketing rekomendacyjny?
Obecnie kupujący w Internecie ostrożnie podchodzą do sklepów online. Najważniejsza jest dla nich wiarygodność danej marki i jakość sprzedawanych produktów. Jak zatem dotrzeć do klientów, aby wzbudzić ich zaufanie? Z pomocą przychodzi skuteczny marketing opinii. O jego sile i wpływie na biznes rozmawiałem z przedstawicielami Aza Group, do której należą takie marki jak Born2Be czy Renee.
Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadziłem z Aliną Chupryną - Brand Manager ds. rynków zagranicznych w Aza Group i Danielem Duniakiem - Marketing Director Aza Group.
Jak zadbać o wizytówkę Google? (SEO + marketing opinii)
Wizytówki Google to część działań SEO, które możemy wykonać, aby być bardziej widocznym. Szczególnie istotne są one dla hoteli, restauracji, barów i obiektów sportowych. Wizytówki nie mają natomiast aż takiego znaczenia w przypadku sklepów e-commerce. W tym artykule podpowiemy, jak prawidłowo zadbać o wizytówkę Google. Pamiętaj, że to nierozłączna część lokalnego SEO oraz marketingu opinii w sieci.
12 skutecznych sposobów na zwiększenie Open Rate Twojego newslettera
Jak nawiązać prawdziwą relację z klientem? To jedno z najważniejszych pytań marketingu w e-commerce. Tworzysz kampanie, prowadzisz social media, projektujesz świetne strony i podnosisz jakość produktów i usług, jednak kluczem do zwiększania lojalności jest bezpośrednia komunikacja. A tutaj z odsieczą przychodzi newsletter.
Jak badać lojalność klientów za pomocą SMS-ów?
Stoisz przed trudnymi decyzjami i nie wiesz, jak zareagują Twoi klienci? A może po prostu chcesz zmierzyć lojalność konsumencką i zadowolenie z usług, produktów firmy? Poznaj SMS-owe badania satysfakcji, dzięki którym sprawdzisz, ilu klientów jest gotowych polecić Twoją markę. Artykuł przeprowadzi Cię od zera, przez wysyłkę ankiety, aż do wyliczenia wskaźnika NPS.
Opinie klientów — na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?
Jeśli planujesz zacząć swoją działalność w sieci, konieczne będzie uruchomienie strony internetowej. Do tego potrzebujesz hostingu - jest to element niezbędny, więc każdy na drodze do uruchomienia biznesu w sieci będzie musiał podjąć tę decyzję i wybrać hosting dla strony internetowej.