BLOG

Czytaj i rozwijaj swój biznes

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Gwiazdki w Google Ads - co musisz zrobić? WYJAWIAMY SEKRET!

Reklamy Google Ads są używane przez wiele firm w Internecie, które chcą trafić do swoich klientów. Ich podstawą jest nienachalny przekaz, który będzie wyświetlany tylko tym użytkownikom, którzy szukają danego produktu lub usługi. Jako przedsiębiorca możesz maksymalnie wykorzystać potencjał kampanii Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania dodając do nich przykuwające uwagę gwiazdki ocen.

Jak pisać opinie produktów? Szczegóły grudniowej aktualizacji algorytmów Google

Treść na stronie to czynnik decydujący w głównej mierze o pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy wpisywane przez użytkowników. Wraz z rozwojem i ewolucją algorytmów, Google coraz większą uwagę zwraca na użyteczność treści dla odbiorcy, w zależności od jej rodzaju. W grudniu ostatecznie uruchomiona została aktualizacja dotycząca opinii i recenzji produktowych. Jakich zmian należy się spodziewać i w jaki sposób formułować treść, by znaleźć się na szczycie listy wyników?

Pozycjonowanie lokalne - dlaczego lokalne SEO jest ważne dla firm usługowych

Pozycjonowanie lokalne (z ang. Local SEO) to działania, które mają pomóc użytkownikom szukającym danej usługi dotrzeć do interesującej ich firmy w pobliżu miejsca, w którym aktualnie się znajdują. Kluczowym elementem lokalnego SEO jest odpowiednia strategia. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że ten rodzaj pozycjonowania sklepu czy strony internetowej jest skierowany do firm usługowych i handlowych. Korzystając z podpowiedzi w organicznych wynikach wyszukiwania użytkownicy są w stanie zebrać dane dotyczące sklepów stacjonarnych, restauracji, hoteli, gabinetów lekarskich czy zakładów usługowych.

Jak napisać skuteczne opisy produktów i kategorii dla sklepu internetowego?

Opisy produktów i kategorii to najważniejsza treść w Twoim sklepie internetowym. Nie zwracasz na nie większej uwagi, publikujesz teksty pisane wyłącznie pod SEO i twierdzisz, że i tak nikt ich nie czyta? W takim razie popełniasz poważny błąd!

Jak odpowiadać na negatywne opinie - 20 niezawodnych przykładów

Negatywne opinie w Internecie to dla wielu przedsiębiorców niewygodny temat. Prawda jest taka, że każdy biznes w sieci jest narażony na nieprzychylne rekomendacje. Sęk jednak tkwi w tym, w jaki sposób Ty, jako marka odpowiadasz na negatywne opinie. Wbrew pozorom to wielka sztuka, którą warto opanować i wprowadzić w życie jak najwcześniej. Zatem jak odpowiadać na negatywne opinie, aby nie tylko stracić zdobytych już klientów, ale dodatkowo zyskać nowych? Przedstawiam 20 przykładów odpowiedzi na nieprzychylne rekomendacje, które uratują wizerunek Twojego biznesu w Internecie.

Jeśli jeszcze nie widziałeś, to zapraszam Cię do artykułu Sebastiana Horoszko, który przedstawił przykłady odpowiedzi na pozytywne opinie.

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma - Twoja marka będzie widoczna!

Z pewnością zauważyłeś, że po wpisaniu danego słowa kluczowego wyszukiwarka Google coraz częściej wyświetla nie linki do stron i sklepów internetowych, a pozycje z wizytówki Google Moja Firma. Dzieje się tak dlatego, że aktualnie boty Google są w stanie zdecydowanie dokładniej przewidywać intencje i lokalizacje użytkowników. Jeśli prowadzisz firmę usługową lub sklep internetowy i posiadasz także punkt stacjonarny, to tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie wizytówki Google jest właśnie dla Ciebie. Jak wykorzystać jej potencjał? Przedstawię Ci pomysły i rozwiązania, które wzniosą Twój biznes na pierwsze miejsce w Google Maps.

Negatywne opinie o firmie - ile można stracić?

Negatywne opinie o firmie mają swoje plusy i minusy. Oczywistą sprawą w Internecie jest, że firma bez skazy może zostać odebrana jako nieuczciwa, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, że mocno filtruje swoje recenzje i zostawia tylko te najbardziej przychylne. Problem pojawia się jednak, gdy negatywne komentarze stanowią ogromną część wszystkich opinii. Ile, jako właściciel sklepu internetowego czy firmy usługowej możesz na tym stracić? Na to pytanie, a także wiele innych odpowiem w moim artykule.

Wizytówka Google Moja Firma w sklepie internetowym - optymalizacja

Wizytówka Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które otwiera właścicielom firm drzwi do zaistnienia w Internecie. To jeden z najprostszych sposobów na pozyskanie ruchu i dotarcie do potencjalnych klientów. O tym, jak założyć wizytówkę Google Moja Firma pisałem w moim poprzednim artykule. W tym wpisie omówię zarządzanie stworzonym profilem, jakim jest optymalizacja wizytówki w mapach Google.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.

  • Jak przebiega integracja?

    Klienci sklepów online i biznesów widocznych w Internecie poszukują i wystawiają opinie nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również na innych wygodnych dla nich platformach, takich jak Facebook czy Instagram.

  • Jak zacząć?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak długo trwa umowa?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co oferuje mi system recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie rodzaje opinii pozyskujemy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda proces przeniesienia opinii do Google’a?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Kiedy opinie pojawiają się w Google?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Gdzie mogę opublikować swoje recenzje?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób Zaufane.pl chroni przed fałszywymi recenzjami?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co należy zrobić w przypadku negatywnej recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób prezentowane są opinie?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy serwis dokonuje wstępnej moderacji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na czym polega moderacja opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co dzieje się z opiniami po zakończeniu współpracy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy usługa jest zgodna z dyrektywą Omnibus?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy jest panel DEMO?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy mogę wyświetlić tylko opinie pozytywne?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie są przewagi Zaufane nad konkurencją, która jest zdecydowanie tańsza?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda temat tłumaczenia opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na ilu rynkach działa Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy dostępne są automatyczne odpowiedzi do Klientów, którzy wystawili opinię

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co wyróżnia Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie