Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Blog

Pozytywne opinie klientów - jak je zdobyć?

W dzisiejszych czasach nie ma takich firm czy produktów, których nie można by było zrecenzować. Ponadto opinie w Internecie stały się podstawą w budowaniu relacji na płaszczyźnie sprzedawca-klient. Zdobywanie pozytywnych opinii Google to również najkrótsza droga do pozyskania nowych odbiorców. Takie recenzje dają im poczucie dokonania najlepszego wyboru. Jak zatem zdobyć pozytywne opinie dla swojego biznesu? Oto kilka przykładów, dzięki którym dasz możliwość swoim klientom do wyrażenia własnego zdania.

Chcę czytać dalej

E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza

Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży e-commerce, sprawdzić swoje pomysły na nowy biznes w Internecie? Konferencje, targi i szkolenia są najlepszą ku temu okazją. Oczywiście nie oznacza to, że musisz być na wszystkich branżowych wydarzeniach. Wystarczy, że wybierzesz kilka tych, które będą dla Ciebie najlepszym sposobem na reklamę i pogłębienie wiedzy. Oto moje subiektywne zestawienie najważniejszych eventów marketingowych pierwszej połowy 2022 roku.

Chcę czytać dalej

Platformy dropshipping - TOP 10 na polskim rynku

Każdy sklep internetowy działa w oparciu o platformę, której zadaniem jest skuteczne zarządzanie produktami, magazynem, sprzedażą czy dostawami. Takie oprogramowanie w branży e-commerce popularnie nazywane jest platformą sprzedażową. Warto wiedzieć, że takich systemów na polskim rynku jest dziesiątki. Dziś chcę się z Tobą podzielić wiedzą na temat platform e-commerce, które doskonale nadają się do prowadzenia sklepu internetowego w modelu dropshipping.

Chcę czytać dalej

Kampanie na Black Friday - 5 przykładów skutecznego marketingu

Kampanie marketingowe w e-commerce to jedno z najlepszych działań, które pozwala skutecznie wyróżnić biznes na tle konkurencji. Jest to szczególnie ważne w okresie nadchodzących peeków sprzedażowych, do których należy Black Friday. Kreatywne kampanie reklamowe na Czarny Piątek muszą być bardzo dobrze i dokładnie przemyślane. Aby Cię zainspirować na Black Friday 2021 przedstawiam 5 przykładów, które spotkały się z szerokim zainteresowaniem użytkowników. Pomogę Ci wkroczyć na odpowiednią drogę kampanii marketingowej na Czarny Piątek i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Chcę czytać dalej

Black Friday - jak przygotować sklep internetowy?

Koniec Listopada to gorący okres w branży e-commerce. To właśnie wtedy ruszają przedświąteczne promocje i cenowe okazje, które przyciągają miliony osób. W Stanach Zjednoczonych to istne zakupowe szaleństwo, podczas którego za niską cenę można kupić telewizory, laptopy czy smartfony. Na polskim rynku prym wiodą najpopularniejsze marki, jednak to doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży dla wszystkich. Jak zatem sklepy internetowe powinny się przygotować na czas wielkich zakupów Black Friday?

Chcę czytać dalej

Opinie w Internecie mają znaczenie - dane z raportu Gemius dla e-commerce w Polsce 2021

‘E-commerce w Polsce 2021’ to wartościowe kompendium wiedzy o naszym rynku zakupów online. Już po raz 9. Gemius przygotował raport, w którym zostały przedstawione zmiany i trendy w zachowaniach klientów w Internecie, w tym także w odniesieniu do pandemii COVID-19.

Chcę czytać dalej

Black Friday - jak przygotować skuteczną kampanię marketingową?

Największe zakupowe szaleństwo zaczyna się już niebawem - w 2021 roku Black Friday przypada na 26 listopada. Na ten dzień już z zatartymi rękoma czeka ogromne grono łowców okazji, by upolować upragnione produkty w rzeczywiście niskich cenach!

Chcę czytać dalej

Grzechy główne Dropshippingu | 7 błędów

Sprzedaż w Internecie i handel za pomocą metody, jaką jest dropshipping oferuje coraz więcej hurtowni. To doskonały model dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą zaistnieć w branży e-commerce. Tak jak w każdym biznesie, tak i w dropshippingu potrzebna jest wiedza na temat prowadzenia sklepu internetowego. Należy zaplanować odpowiednią i skuteczną strategię, aby osiągnąć sukces w tym modelu sprzedażowym. Aby Twój sklep internetowy, działający w dropshippingu przyniósł Ci zyski musisz mieć świadomość konsekwencji, jakie mogą za sobą nieść pewne działania lub ich brak. W tym artykule przyjrzymy się bliżej błędom, jakich każdy dropshippingowiec nie może popełniać. Przedstawimy 7 przykładów, które już na starcie mogą zweryfikować, czy Twoja witryna internetowa będzie dochodową inwestycją. Zaczynajmy!

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...