BLOG

Blog o opiniach w Internecie | Zaufane.pl

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma - Twoja marka będzie widoczna!

Z pewnością zauważyłeś, że po wpisaniu danego słowa kluczowego wyszukiwarka Google coraz częściej wyświetla nie linki do stron i sklepów internetowych, a pozycje z wizytówki Google Moja Firma. Dzieje się tak dlatego, że aktualnie boty Google są w stanie zdecydowanie dokładniej przewidywać intencje i lokalizacje użytkowników. Jeśli prowadzisz firmę usługową lub sklep internetowy i posiadasz także punkt stacjonarny, to tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie wizytówki Google jest właśnie dla Ciebie. Jak wykorzystać jej potencjał? Przedstawię Ci pomysły i rozwiązania, które wzniosą Twój biznes na pierwsze miejsce w Google Maps.

Przeczytaj całość

Wizytówka Google Moja Firma w sklepie internetowym - co to jest i jak uruchomić

Cześć! W dzisiejszym blogu: Wizytówka Google Moja Firma - bezpłatne narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych tworzenie, zarządzanie i optymalizację profilu marki w Google. Jej głównym zadaniem jest pomoc w przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki i map. Zawiera m.in. nazwę firmy, godziny otwarcia, adres, dane kontaktowe oraz bardzo cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów - opinie o firmie.

Przeczytaj całość

Jak zachwycić klienta obsługą w e-commerce 2022 roku?

Ostatnie pandemiczne dwa lata zmieniły całkowicie oblicze e-handlu.

E-commerce to już nie tylko zakup niezbędnych produktów ale całe spektrum doświadczeń bliskich tradycyjnym odwiedzinom w sklepie.

Przeczytaj całość

Jak lokować opinie na lejku sprzedaży w sklepie internetowym

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.

Przeczytaj całość

Czym są Gwiazdki w wynikach Google i jak je uruchomić [WAŻNE DLA KAŻDEGO ECOMMERCE]

Prowadzenie biznesu w Internecie wiąże się z nieustanną walką o uwagę klienta. Dostęp do sieci nie jest trudny, co sprawia, że coraz częściej zostawiają oni, a przede wszystkim sprawdzają opinie o danej firmie. Jak zadbać o to, aby Twój biznes w Internecie był odbierany jako bezpieczny i godny zaufania? W tym zadaniu pomogą Ci gwiazdki w Google. Ich obecność niesie ze sobą wiele korzyści dla prowadzonego biznesu w Internecie. Zdecydowanie zwiększają liczbę kliknięć - pozytywnie wpływają na ruch organiczny. Dowiedz się czym są gwiazdki Google i jak uruchomić graficzne wyświetlanie ocen.

Przeczytaj całość

E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza

Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży e-commerce, sprawdzić swoje pomysły na nowy biznes w Internecie? Konferencje, targi i szkolenia są najlepszą ku temu okazją. Oczywiście nie oznacza to, że musisz być na wszystkich branżowych wydarzeniach. Wystarczy, że wybierzesz kilka tych, które będą dla Ciebie najlepszym sposobem na reklamę i pogłębienie wiedzy. Oto moje subiektywne zestawienie najważniejszych eventów marketingowych pierwszej połowy 2022 roku.

Przeczytaj całość

Platformy dropshipping - TOP 10 na polskim rynku

Każdy sklep internetowy działa w oparciu o platformę, której zadaniem jest skuteczne zarządzanie produktami, magazynem, sprzedażą czy dostawami. Takie oprogramowanie w branży e-commerce popularnie nazywane jest platformą sprzedażową. Warto wiedzieć, że takich systemów na polskim rynku jest dziesiątki. Dziś chcę się z Tobą podzielić wiedzą na temat platform e-commerce, które doskonale nadają się do prowadzenia sklepu internetowego w modelu dropshipping.

Przeczytaj całość

Kampanie na Black Friday - 5 przykładów skutecznego marketingu

Kampanie marketingowe w e-commerce to jedno z najlepszych działań, które pozwala skutecznie wyróżnić biznes na tle konkurencji. Jest to szczególnie ważne w okresie nadchodzących peeków sprzedażowych, do których należy Black Friday. Kreatywne kampanie reklamowe na Czarny Piątek muszą być bardzo dobrze i dokładnie przemyślane. Aby Cię zainspirować na Black Friday 2021 przedstawiam 5 przykładów, które spotkały się z szerokim zainteresowaniem użytkowników. Pomogę Ci wkroczyć na odpowiednią drogę kampanii marketingowej na Czarny Piątek i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Przeczytaj całość

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie