BLOG

Blog o opiniach w Internecie | Zaufane.pl

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma - Twoja marka będzie widoczna!

Z pewnością zauważyłeś, że po wpisaniu danego słowa kluczowego wyszukiwarka Google coraz częściej wyświetla nie linki do stron i sklepów internetowych, a pozycje z wizytówki Google Moja Firma. Dzieje się tak dlatego, że aktualnie boty Google są w stanie zdecydowanie dokładniej przewidywać intencje i lokalizacje użytkowników. Jeśli prowadzisz firmę usługową lub sklep internetowy i posiadasz także punkt stacjonarny, to tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie wizytówki Google jest właśnie dla Ciebie. Jak wykorzystać jej potencjał? Przedstawię Ci pomysły i rozwiązania, które wzniosą Twój biznes na pierwsze miejsce w Google Maps.

Przeczytaj całość

Jak zachwycić klienta obsługą w e-commerce 2022 roku?

Ostatnie pandemiczne dwa lata zmieniły całkowicie oblicze e-handlu.

E-commerce to już nie tylko zakup niezbędnych produktów ale całe spektrum doświadczeń bliskich tradycyjnym odwiedzinom w sklepie.

Przeczytaj całość

Jak lokować opinie na lejku sprzedaży w sklepie internetowym

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.

Przeczytaj całość

Czym są Gwiazdki w wynikach Google i jak je uruchomić [WAŻNE DLA KAŻDEGO ECOMMERCE]

Prowadzenie biznesu w Internecie wiąże się z nieustanną walką o uwagę klienta. Dostęp do sieci nie jest trudny, co sprawia, że coraz częściej zostawiają oni, a przede wszystkim sprawdzają opinie o danej firmie. Jak zadbać o to, aby Twój biznes w Internecie był odbierany jako bezpieczny i godny zaufania? W tym zadaniu pomogą Ci gwiazdki w Google. Ich obecność niesie ze sobą wiele korzyści dla prowadzonego biznesu w Internecie. Zdecydowanie zwiększają liczbę kliknięć - pozytywnie wpływają na ruch organiczny. Dowiedz się czym są gwiazdki Google i jak uruchomić graficzne wyświetlanie ocen.

Przeczytaj całość

E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza

Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży e-commerce, sprawdzić swoje pomysły na nowy biznes w Internecie? Konferencje, targi i szkolenia są najlepszą ku temu okazją. Oczywiście nie oznacza to, że musisz być na wszystkich branżowych wydarzeniach. Wystarczy, że wybierzesz kilka tych, które będą dla Ciebie najlepszym sposobem na reklamę i pogłębienie wiedzy. Oto moje subiektywne zestawienie najważniejszych eventów marketingowych pierwszej połowy 2022 roku.

Przeczytaj całość

Platformy dropshipping - TOP 10 na polskim rynku

Każdy sklep internetowy działa w oparciu o platformę, której zadaniem jest skuteczne zarządzanie produktami, magazynem, sprzedażą czy dostawami. Takie oprogramowanie w branży e-commerce popularnie nazywane jest platformą sprzedażową. Warto wiedzieć, że takich systemów na polskim rynku jest dziesiątki. Dziś chcę się z Tobą podzielić wiedzą na temat platform e-commerce, które doskonale nadają się do prowadzenia sklepu internetowego w modelu dropshipping.

Przeczytaj całość

Opinie w Internecie mają znaczenie - dane z raportu Gemius dla e-commerce w Polsce 2021

‘E-commerce w Polsce 2021’ to wartościowe kompendium wiedzy o naszym rynku zakupów online. Już po raz 9. Gemius przygotował raport, w którym zostały przedstawione zmiany i trendy w zachowaniach klientów w Internecie, w tym także w odniesieniu do pandemii COVID-19.

Przeczytaj całość

Grzechy główne Dropshippingu | 7 błędów

Sprzedaż w Internecie i handel za pomocą metody, jaką jest dropshipping oferuje coraz więcej hurtowni. To doskonały model dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą zaistnieć w branży e-commerce. Tak jak w każdym biznesie, tak i w dropshippingu potrzebna jest wiedza na temat prowadzenia sklepu internetowego. Należy zaplanować odpowiednią i skuteczną strategię, aby osiągnąć sukces w tym modelu sprzedażowym. Aby Twój sklep internetowy, działający w dropshippingu przyniósł Ci zyski musisz mieć świadomość konsekwencji, jakie mogą za sobą nieść pewne działania lub ich brak. W tym artykule przyjrzymy się bliżej błędom, jakich każdy dropshippingowiec nie może popełniać. Przedstawimy 7 przykładów, które już na starcie mogą zweryfikować, czy Twoja witryna internetowa będzie dochodową inwestycją. Zaczynajmy!

Przeczytaj całość

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie