BLOG

Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Małgorzata Piasek

Małgorzata Piasek

wrzesień 2023
Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Sięgamy po to, co najlepsze w branży e-commerce!

Dla nas nie ma kompromisów. Obecność na najważniejszych eventach e-commerce jest dla nas priorytetem i czymś naturalnym.  Dlaczego udział w tego typu eventach jest dla nas tak bardzo ważny?

  • jest to doskonała okazja, do mówienia światu o potencjale, jaki ma w sobie marketing opinii. Chętnie przybliżamy zasady działania naszego narzędzia i omawiamy zasady współpracy z nami,

  • podczas eventów możemy spotkać partnerów biznesowych i wymieniać się kontaktami, które pomagają nam w nieustannym rozwoju, 

  • jest to "okno na świat" w branży. Poznawanie nowych trendów, stykanie się z innymi markami - wymiana doświadczeń jest motorem napędowym do dalszej pracy i powiewem świeżości, która pcha nas cały czas naprzód. 

 

Spotkajmy się. Porozmawiajmy o nowej jakości w branży… Przyglądamy się Al z bliska. Stawiamy na nowe wyzwania.

Idziemy ramię w ramię z obecnymi trendami i staramy się przewidzieć te, które dopiero przed nami. Nasz zespół nie boi się wyzwań, tak jak, chociażby pojawienie się Al w świecie e-commerce. Chętnie testujemy nowe rozwiązania i dzielimy się swoimi spostrzeżeniami podczas eventów. Al zawładnęło różnymi dziedzinami życia, rynku pracy. Nie da się ukryć, że pojawienie się sztucznej inteligencji dodało kolorów branży e-commerce. Właściciele sklepów oraz firmy działające w branży e-commerce z wielkim zaciekawieniem przyglądają się rozwojowi Al. Pojawiają się prognozy, w jakim kierunku to pójdzie. My w Zaufane.pl staramy się odnaleźć jak najlepiej w tej nowej rzeczywistości i czerpać z możliwości nowoczesnej technologii jak najwięcej. Przekuć nowe w ponadczasową jakość. Mamy już pierwsze sukcesy na koncie - dedykowane widgety stworzone przez Al, filmy instruktażowe z intrygującą Marzenką w roli głównej. I idziemy po więcej… Z odwagą. Al odciska ogromne piętno na branży e-commerce. Nic w tym dziwnego, że jest to motyw przewodni, a na pewno jeden z głównych motywów przewodnich branżowych targów, w których będziemy brali udział tej jesieni. Podczas prelekcji chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu marketingu opinii, ale też spostrzeżeniami z pierwszych miesięcy w nowym świecie, gdzie często pierwsze skrzypce gra właśnie sztuczna inteligencja. 

Gdzie można nas spotkać tej jesieni?

 

1.)

13.15.09.2023 r. -  InternetBeta 2023 

Rzeszów

Na dobry start można nas spotkać na naszych rzeszowskich Ziemiach. Bądźcie z nami na konferencji, która będzie ważnym wydarzeniem dla wszystkich pasjonatów branży e-commerce.

___

 

2.)

 

15.09.2023 r. -  E-wolucje

Wrocław

Odwiedzamy ciekawy i godny uwagi event - “E-wolucje”. To będzie doskonała okazja, aby uścisnąć dłoń naszego CEO - Sebastiana Horoszko i zamienić parę słów min.o zaletach ekspansji międzynarodowej. 

___

 

3.)

 

23.09.2023 r.  - E-Commerce Day in Brno

Brno

To będzie prawdziwe święto branży e-commerce, a my pojawimy się nie tylko przy naszym stoisku, ale również w roli prelegenta. Tomasz Kępa opowie o znaczeniu marketingu rekomendacji podczas wdrażania ekspansji międzynarodowej.

___

 

4.)

 

27.09.2023 r. - Prosto do Kasy Fly Offline 

 Rzeszów

Kolejna edycja niezwykłego eventu organizowanego przez SATISFLY.

Spotkacie tam naszą Head of Growth Joannę Baran, która podpowie, jak odnaleźć się w nowej Al rzeczywistości podczas swojej prelekcji: “Al, opinie, Omnibus, Google i cross-border. Jak to wszystko pogodzić i nie zwariować.”. Temat ważny dla naszej branży. Jak się odnaleźć wśród tego co nowe i jeszcze nie do końca oswojone. Jak pogodzić wszystko z rozwagą, spokojem i… sukcesem!

 

 

5.)

 

4-5.10.2023 r. - PAIH Forum Biznesu PGE Narodowy

Warszawa

Bardzo ważne wydarzenie w kontekście ekspansji na rynku międzynarodowym. Kierowane przede wszystkim do  sektora MŚP i jego partnerów - przedstawicieli regionów oraz instytucji rozwoju. PAIH Forum daje okazję spotkania z ekspertami z ponad 70 rynków zagranicznych. Potężna dawka praktycznej wiedzy i kontaktów biznesowych.

 

___

 

6.) 

 

10.10.2023 r. - Czeski Tydzień Innowacji 

Praga

To doskonała okazja, aby wysłuchać intrygujących warsztatów, wziąć udział w dedykowanych panelach pod znakiem innowacji, brandingu, internetowego marketingu. Sięgnij po wiedzę i usłysz głos z inspiracji z ust najlepszych ekspertów.

 

___

 

7.)

 

24.10.2023 r. - Fashion Business Congress

Łódź

W Kongresie wezmą udział firmy z branży mody, które chcą zyskać wiedzę i poznać dostawców, którzy pomogą im zwiększyć sprzedaż online B2B i B2C: odzieży, obuwia, galanterii, bielizny, biżuterii, z mody: damskiej, męskiej, młodzieżowej, dziecięcej, sportowej Wydarzenie adresowane jest do:

• dyrektorów i specjalistów e-commerce ,

• menedżerów sprzedaży i marketingu,

• prezesów i właścicieli firm sprzedających online,

i wielokanałowo, w kraju i zagranicą.

Doskonała okazja do rozmowy o marketingu i nowych technologiach. Nas tam na pewno nie zabraknie. 

 

___

 

8.)

 

27.10.2023 r. - Targi E-Handlu

Warszawa

Prawdopodobnie największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. My tam będziemy - kolejny raz. Zapraszamy na nasze stoisko z partnerami:  Ecommerce Legal, Packeta,GetNoticed, Nethansa, Expandeco, IdoSell, Senuto, Wygodne Zwroty

 

9.)

 

17.11.2023 r. - semWAW – edycja startup

Warszawa

Porozmawiajmy o start-upach i ich znaczeniu w obecnym świecie marketingu. Spotkaj w jednym miejscu ekspertów w branży SEM/SEO. 

Poczuj moc networkingu! Spotkajmy się na eventach i targach branżowych jeszcze tej jesieni!

Networking jest ogromną szansą na rozwój w e-commerce i szeroko pojętym marketingu internetowym. Pozwala poszerzać wiedzę, horyzonty, zdobywać nowe kontakty, które mogą pchnąć firmę na wyższe levele rozwoju. To również okazja do zobaczenia swojej branży i branż pokrewnych z szerszej perspektywy. 

Warto dbać o relacje!

Zanim jednak spotkamy się na wybranych wydarzeniach, przypominamy, że regularnie przygotowujemy dla Was inspirujące webinary. Kolejny już 19 września 2023 r. 

Jak zwiększyć zysk e-commerce dzięki Feed Octopus i Google BigQuery?

Nie może Ciebie zabraknąć!

Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?

W dzisiejszym świecie użytkownicy internetu są przytłoczeni tysiącami ofert e-sklepów. Warto wyróżnić swój e-commerce na tle konkurencji i zwiększyć jego wiarygodność, tak aby potencjalni klienci zatrzymali się właśnie u Ciebie na dłużej.

Zaufane.pl - pozyskuj, zarządzaj i prezentuj opinie

Buduj zaufanie dzięki autentycznym opiniom z narzędziem Zaufane.pl, które ułatwia pozyskiwanie, zarządzanie i prezentowanie recenzji, zwiększając sprzedaż i reputację marki. Jako oficjalny partner Google, zgodny z dyrektywą Omnibus i DSA, oferuje moderację w 26 językach, wspierając ekspansję na rynki zagraniczne. Sprawdź, jak ważny jest marketing opinii w obecnym e-commerce.

Razem na rzecz zrównoważonego rozwoju, czyli partnerstwo Zaufane.pl i Posadzimy.pl

Budowanie zaufania wobec marki stało się kluczowym elementem sukcesu. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi w tym procesie są autentyczne opinie klientów, które pełnią rolę społecznego dowodu słuszności. W kontekście coraz większego znaczenia zrównoważonego rozwoju, social proof nabiera dodatkowego wymiaru, pozwalając firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaangażowanie klientów w ESG.

Jak zdobyć opinie o moim sklepie stacjonarnym?

Opinie klientów odgrywają ważną rolę w budowaniu reputacji sklepu oraz przyciąganiu nowych klientów. Pozytywne recenzje mogą znacznie zwiększyć zaufanie do Twojego sklepu i wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zdobycie opinii o Twoim sklepie stacjonarnym.

5 Kluczowych kroków do budowania wiarygodności marki w e-commerce

Budowanie wiarygodności marki jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby opcji, dlatego zaufanie może być decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W tym artykule przedstawiamy pięć kluczowych kroków, które pomogą firmom zadbać o wizerunek, w tym poprzez zbieranie i publikowanie opinii.

Nowe trendy w marketingu użytkowników: budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez opinie klientów

Wśród trendów w marketingu warto zwrócić uwagę na rolę opinii klientów w kształtowaniu wizerunku marki. Zmieniające się preferencje konsumentów i rozwój technologii cyfrowych wymusiły na firmach przyjęcie nowych strategii, które pozwalają lepiej zrozumieć i wykorzystać głos klientów w procesie budowania marki. W tym artykule przyjrzymy się najnowszym trendom w marketingu użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem technik, takich jak marketing szeptany i strategie influencerów.

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być atrakcyjną perspektywą dla wielu przedsiębiorców, z uwagi na dynamiczny rozwój e-commerce oraz rosnące zapotrzebowanie na zakupy online. Jednak dobór właściwej platformy to tylko część wyzwania, z jakim musi zmierzyć się osoba zakładająca swoją pierwszą stronę internetową. Poniżej przedstawiamy przewodnik krok po kroku jakie czynniki warto rozważyć.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie