BLOG
Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Sięgamy po to, co najlepsze w branży e-commerce!
Dla nas nie ma kompromisów. Obecność na najważniejszych eventach e-commerce jest dla nas priorytetem i czymś naturalnym. Dlaczego udział w tego typu eventach jest dla nas tak bardzo ważny?
-
jest to doskonała okazja, do mówienia światu o potencjale, jaki ma w sobie marketing opinii. Chętnie przybliżamy zasady działania naszego narzędzia i omawiamy zasady współpracy z nami,
-
podczas eventów możemy spotkać partnerów biznesowych i wymieniać się kontaktami, które pomagają nam w nieustannym rozwoju,
-
jest to "okno na świat" w branży. Poznawanie nowych trendów, stykanie się z innymi markami - wymiana doświadczeń jest motorem napędowym do dalszej pracy i powiewem świeżości, która pcha nas cały czas naprzód.
Spotkajmy się. Porozmawiajmy o nowej jakości w branży… Przyglądamy się Al z bliska. Stawiamy na nowe wyzwania.
Idziemy ramię w ramię z obecnymi trendami i staramy się przewidzieć te, które dopiero przed nami. Nasz zespół nie boi się wyzwań, tak jak, chociażby pojawienie się Al w świecie e-commerce. Chętnie testujemy nowe rozwiązania i dzielimy się swoimi spostrzeżeniami podczas eventów. Al zawładnęło różnymi dziedzinami życia, rynku pracy. Nie da się ukryć, że pojawienie się sztucznej inteligencji dodało kolorów branży e-commerce. Właściciele sklepów oraz firmy działające w branży e-commerce z wielkim zaciekawieniem przyglądają się rozwojowi Al. Pojawiają się prognozy, w jakim kierunku to pójdzie. My w Zaufane.pl staramy się odnaleźć jak najlepiej w tej nowej rzeczywistości i czerpać z możliwości nowoczesnej technologii jak najwięcej. Przekuć nowe w ponadczasową jakość. Mamy już pierwsze sukcesy na koncie - dedykowane widgety stworzone przez Al, filmy instruktażowe z intrygującą Marzenką w roli głównej. I idziemy po więcej… Z odwagą. Al odciska ogromne piętno na branży e-commerce. Nic w tym dziwnego, że jest to motyw przewodni, a na pewno jeden z głównych motywów przewodnich branżowych targów, w których będziemy brali udział tej jesieni. Podczas prelekcji chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu marketingu opinii, ale też spostrzeżeniami z pierwszych miesięcy w nowym świecie, gdzie często pierwsze skrzypce gra właśnie sztuczna inteligencja.
Gdzie można nas spotkać tej jesieni?
1.)
13.15.09.2023 r. - InternetBeta 2023
Rzeszów
Na dobry start można nas spotkać na naszych rzeszowskich Ziemiach. Bądźcie z nami na konferencji, która będzie ważnym wydarzeniem dla wszystkich pasjonatów branży e-commerce.
___
2.)
15.09.2023 r. - E-wolucje
Wrocław
Odwiedzamy ciekawy i godny uwagi event - “E-wolucje”. To będzie doskonała okazja, aby uścisnąć dłoń naszego CEO - Sebastiana Horoszko i zamienić parę słów min.o zaletach ekspansji międzynarodowej.
___
3.)
23.09.2023 r. - E-Commerce Day in Brno
Brno
To będzie prawdziwe święto branży e-commerce, a my pojawimy się nie tylko przy naszym stoisku, ale również w roli prelegenta. Tomasz Kępa opowie o znaczeniu marketingu rekomendacji podczas wdrażania ekspansji międzynarodowej.
___
4.)
27.09.2023 r. - Prosto do Kasy Fly Offline
Rzeszów
Kolejna edycja niezwykłego eventu organizowanego przez SATISFLY.
Spotkacie tam naszą Head of Growth Joannę Baran, która podpowie, jak odnaleźć się w nowej Al rzeczywistości podczas swojej prelekcji: “Al, opinie, Omnibus, Google i cross-border. Jak to wszystko pogodzić i nie zwariować.”. Temat ważny dla naszej branży. Jak się odnaleźć wśród tego co nowe i jeszcze nie do końca oswojone. Jak pogodzić wszystko z rozwagą, spokojem i… sukcesem!
—
5.)
4-5.10.2023 r. - PAIH Forum Biznesu PGE Narodowy
Warszawa
Bardzo ważne wydarzenie w kontekście ekspansji na rynku międzynarodowym. Kierowane przede wszystkim do sektora MŚP i jego partnerów - przedstawicieli regionów oraz instytucji rozwoju. PAIH Forum daje okazję spotkania z ekspertami z ponad 70 rynków zagranicznych. Potężna dawka praktycznej wiedzy i kontaktów biznesowych.
___
6.)
10.10.2023 r. - Czeski Tydzień Innowacji
Praga
To doskonała okazja, aby wysłuchać intrygujących warsztatów, wziąć udział w dedykowanych panelach pod znakiem innowacji, brandingu, internetowego marketingu. Sięgnij po wiedzę i usłysz głos z inspiracji z ust najlepszych ekspertów.
___
7.)
24.10.2023 r. - Fashion Business Congress
Łódź
W Kongresie wezmą udział firmy z branży mody, które chcą zyskać wiedzę i poznać dostawców, którzy pomogą im zwiększyć sprzedaż online B2B i B2C: odzieży, obuwia, galanterii, bielizny, biżuterii, z mody: damskiej, męskiej, młodzieżowej, dziecięcej, sportowej Wydarzenie adresowane jest do:
• dyrektorów i specjalistów e-commerce ,
• menedżerów sprzedaży i marketingu,
• prezesów i właścicieli firm sprzedających online,
i wielokanałowo, w kraju i zagranicą.
Doskonała okazja do rozmowy o marketingu i nowych technologiach. Nas tam na pewno nie zabraknie.
___
8.)
27.10.2023 r. - Targi E-Handlu
Warszawa
Prawdopodobnie największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. My tam będziemy - kolejny raz. Zapraszamy na nasze stoisko z partnerami: Ecommerce Legal, Packeta,GetNoticed, Nethansa, Expandeco, IdoSell, Senuto, Wygodne Zwroty.
9.)
17.11.2023 r. - semWAW – edycja startup
Warszawa
Porozmawiajmy o start-upach i ich znaczeniu w obecnym świecie marketingu. Spotkaj w jednym miejscu ekspertów w branży SEM/SEO.
Poczuj moc networkingu! Spotkajmy się na eventach i targach branżowych jeszcze tej jesieni!
Networking jest ogromną szansą na rozwój w e-commerce i szeroko pojętym marketingu internetowym. Pozwala poszerzać wiedzę, horyzonty, zdobywać nowe kontakty, które mogą pchnąć firmę na wyższe levele rozwoju. To również okazja do zobaczenia swojej branży i branż pokrewnych z szerszej perspektywy.
Warto dbać o relacje!
Zanim jednak spotkamy się na wybranych wydarzeniach, przypominamy, że regularnie przygotowujemy dla Was inspirujące webinary. Kolejny już 19 września 2023 r.
Jak zwiększyć zysk e-commerce dzięki Feed Octopus i Google BigQuery?
Nie może Ciebie zabraknąć!
Środki podjęte w celu weryfikacji opinii wynikających z Dyrektywy Omnibus
Masz ochotę sprawdzić, czy sprzedawca, u którego chcesz coś kupić, rzeczywiście jest godny zaufania? Naturalne. Każdy z nas lubi wiedzieć, z kim ma do czynienia, zanim kliknie „kup teraz”. Dlatego właśnie opinie klientów mają tak ogromne znaczenie. Ale uwaga – nie każda recenzja w internecie mówi prawdę.
Certyfikat Zaufane.pl – klucz do zaufania klientów w Twojej firmie
Certyfikat Zaufane.pl buduje zaufanie – Dlaczego jest to tak istotne? Ponieważ opinie i recenzje online stały się dla konsumentów jednym z głównych wyznaczników wiarygodności. Badania pokazują, że aż 97% konsumentów czyta opinie w sieci przed podjęciem decyzji zakupowej, a 84% internautów ufa recenzjom online tak samo jak osobistym rekomendacjom (brand24.pl). Opinie klientów to fundament, na którym możesz zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy.
Kryzysy reputacyjne w internecie – jak sobie z nimi radzić?
Nawet odnoszący sukcesy sklep internetowy może nagle stanąć w obliczu kryzysu wizerunkowego – wystarczy jeden niefortunny post, zignorowany komentarz klienta czy wpadka z produktem. Reputacja budowana latami może runąć w jeden dzień. Jak się przed tym chronić? Oto praktyczny poradnik: od przygotowania i działań prewencyjnych (np. zbierania opinii), po skuteczną reakcję w trakcie kryzysu.
Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?
Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.
Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii
Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.
5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.
Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki
W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.