BLOG

Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Małgorzata Piasek

Małgorzata Piasek

wrzesień 2023
Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Sięgamy po to, co najlepsze w branży e-commerce!

Dla nas nie ma kompromisów. Obecność na najważniejszych eventach e-commerce jest dla nas priorytetem i czymś naturalnym.  Dlaczego udział w tego typu eventach jest dla nas tak bardzo ważny?

  • jest to doskonała okazja, do mówienia światu o potencjale, jaki ma w sobie marketing opinii. Chętnie przybliżamy zasady działania naszego narzędzia i omawiamy zasady współpracy z nami,

  • podczas eventów możemy spotkać partnerów biznesowych i wymieniać się kontaktami, które pomagają nam w nieustannym rozwoju, 

  • jest to "okno na świat" w branży. Poznawanie nowych trendów, stykanie się z innymi markami - wymiana doświadczeń jest motorem napędowym do dalszej pracy i powiewem świeżości, która pcha nas cały czas naprzód. 

 

Spotkajmy się. Porozmawiajmy o nowej jakości w branży… Przyglądamy się Al z bliska. Stawiamy na nowe wyzwania.

Idziemy ramię w ramię z obecnymi trendami i staramy się przewidzieć te, które dopiero przed nami. Nasz zespół nie boi się wyzwań, tak jak, chociażby pojawienie się Al w świecie e-commerce. Chętnie testujemy nowe rozwiązania i dzielimy się swoimi spostrzeżeniami podczas eventów. Al zawładnęło różnymi dziedzinami życia, rynku pracy. Nie da się ukryć, że pojawienie się sztucznej inteligencji dodało kolorów branży e-commerce. Właściciele sklepów oraz firmy działające w branży e-commerce z wielkim zaciekawieniem przyglądają się rozwojowi Al. Pojawiają się prognozy, w jakim kierunku to pójdzie. My w Zaufane.pl staramy się odnaleźć jak najlepiej w tej nowej rzeczywistości i czerpać z możliwości nowoczesnej technologii jak najwięcej. Przekuć nowe w ponadczasową jakość. Mamy już pierwsze sukcesy na koncie - dedykowane widgety stworzone przez Al, filmy instruktażowe z intrygującą Marzenką w roli głównej. I idziemy po więcej… Z odwagą. Al odciska ogromne piętno na branży e-commerce. Nic w tym dziwnego, że jest to motyw przewodni, a na pewno jeden z głównych motywów przewodnich branżowych targów, w których będziemy brali udział tej jesieni. Podczas prelekcji chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu marketingu opinii, ale też spostrzeżeniami z pierwszych miesięcy w nowym świecie, gdzie często pierwsze skrzypce gra właśnie sztuczna inteligencja. 

Gdzie można nas spotkać tej jesieni?

 

1.)

13.15.09.2023 r. -  InternetBeta 2023 

Rzeszów

Na dobry start można nas spotkać na naszych rzeszowskich Ziemiach. Bądźcie z nami na konferencji, która będzie ważnym wydarzeniem dla wszystkich pasjonatów branży e-commerce.

___

 

2.)

 

15.09.2023 r. -  E-wolucje

Wrocław

Odwiedzamy ciekawy i godny uwagi event - “E-wolucje”. To będzie doskonała okazja, aby uścisnąć dłoń naszego CEO - Sebastiana Horoszko i zamienić parę słów min.o zaletach ekspansji międzynarodowej. 

___

 

3.)

 

23.09.2023 r.  - E-Commerce Day in Brno

Brno

To będzie prawdziwe święto branży e-commerce, a my pojawimy się nie tylko przy naszym stoisku, ale również w roli prelegenta. Tomasz Kępa opowie o znaczeniu marketingu rekomendacji podczas wdrażania ekspansji międzynarodowej.

___

 

4.)

 

27.09.2023 r. - Prosto do Kasy Fly Offline 

 Rzeszów

Kolejna edycja niezwykłego eventu organizowanego przez SATISFLY.

Spotkacie tam naszą Head of Growth Joannę Baran, która podpowie, jak odnaleźć się w nowej Al rzeczywistości podczas swojej prelekcji: “Al, opinie, Omnibus, Google i cross-border. Jak to wszystko pogodzić i nie zwariować.”. Temat ważny dla naszej branży. Jak się odnaleźć wśród tego co nowe i jeszcze nie do końca oswojone. Jak pogodzić wszystko z rozwagą, spokojem i… sukcesem!

 

 

5.)

 

4-5.10.2023 r. - PAIH Forum Biznesu PGE Narodowy

Warszawa

Bardzo ważne wydarzenie w kontekście ekspansji na rynku międzynarodowym. Kierowane przede wszystkim do  sektora MŚP i jego partnerów - przedstawicieli regionów oraz instytucji rozwoju. PAIH Forum daje okazję spotkania z ekspertami z ponad 70 rynków zagranicznych. Potężna dawka praktycznej wiedzy i kontaktów biznesowych.

 

___

 

6.) 

 

10.10.2023 r. - Czeski Tydzień Innowacji 

Praga

To doskonała okazja, aby wysłuchać intrygujących warsztatów, wziąć udział w dedykowanych panelach pod znakiem innowacji, brandingu, internetowego marketingu. Sięgnij po wiedzę i usłysz głos z inspiracji z ust najlepszych ekspertów.

 

___

 

7.)

 

24.10.2023 r. - Fashion Business Congress

Łódź

W Kongresie wezmą udział firmy z branży mody, które chcą zyskać wiedzę i poznać dostawców, którzy pomogą im zwiększyć sprzedaż online B2B i B2C: odzieży, obuwia, galanterii, bielizny, biżuterii, z mody: damskiej, męskiej, młodzieżowej, dziecięcej, sportowej Wydarzenie adresowane jest do:

• dyrektorów i specjalistów e-commerce ,

• menedżerów sprzedaży i marketingu,

• prezesów i właścicieli firm sprzedających online,

i wielokanałowo, w kraju i zagranicą.

Doskonała okazja do rozmowy o marketingu i nowych technologiach. Nas tam na pewno nie zabraknie. 

 

___

 

8.)

 

27.10.2023 r. - Targi E-Handlu

Warszawa

Prawdopodobnie największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. My tam będziemy - kolejny raz. Zapraszamy na nasze stoisko z partnerami:  Ecommerce Legal, Packeta,GetNoticed, Nethansa, Expandeco, IdoSell, Senuto, Wygodne Zwroty

 

9.)

 

17.11.2023 r. - semWAW – edycja startup

Warszawa

Porozmawiajmy o start-upach i ich znaczeniu w obecnym świecie marketingu. Spotkaj w jednym miejscu ekspertów w branży SEM/SEO. 

Poczuj moc networkingu! Spotkajmy się na eventach i targach branżowych jeszcze tej jesieni!

Networking jest ogromną szansą na rozwój w e-commerce i szeroko pojętym marketingu internetowym. Pozwala poszerzać wiedzę, horyzonty, zdobywać nowe kontakty, które mogą pchnąć firmę na wyższe levele rozwoju. To również okazja do zobaczenia swojej branży i branż pokrewnych z szerszej perspektywy. 

Warto dbać o relacje!

Zanim jednak spotkamy się na wybranych wydarzeniach, przypominamy, że regularnie przygotowujemy dla Was inspirujące webinary. Kolejny już 19 września 2023 r. 

Jak zwiększyć zysk e-commerce dzięki Feed Octopus i Google BigQuery?

Nie może Ciebie zabraknąć!

Opinie klientów w mediach społecznościowych a decyzje zakupowe

Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że ​​proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.

5 błędów w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy

Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację.

Jak przekształcić recenzje online w cenne źródło informacji dla Twojej firmy?

W dobie cyfrowej transformacji, gdzie internet stał się nieodłącznym elementem funkcjonowania większości przedsiębiorstw, recenzje online zyskują na coraz większym znaczeniu. Istotne jest więc zapoznanie się z metodami przekształcania tych opinii w wartościowe źródło informacji o potrzebach klientów. Z wypowiedzi klientów możemy też wyciągnąć pouczające wnioski. Analizując treść recenzji zorientować się, co możemy zmienić i naprawić w pracy i w działalności naszego biznesu - to ogromny krok w stronę rozwoju. 

Monitorowanie opinii – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie?

W poprzednich artykułach powiedzieliśmy sobie wiele na temat ogromnej wartości, jaką niosą opinie o sklepie internetowym oraz o tym, jak kluczowe jest wdrożenie marketingu recenzji. Dziś skupię się na tym, co dzieje się po wystawieniu oceny, czyli na zasadach optymalizacji i strategicznego zarządzania pozyskanym feedbackiem.

Budowanie społeczności wokół marki przez recenzje i rekomendacje

W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.

Przewodnik po opiniach Google

Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.

Jak wykorzystać opinie na każdym etapie lejka sprzedażowego?

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie