BLOG

Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Małgorzata Piasek

Małgorzata Piasek

wrzesień 2023
Kalendarium eventów e-commerce wrzesień - grudzień 2023 r. Gdzie można nas spotkać?

Sięgamy po to, co najlepsze w branży e-commerce!

Dla nas nie ma kompromisów. Obecność na najważniejszych eventach e-commerce jest dla nas priorytetem i czymś naturalnym.  Dlaczego udział w tego typu eventach jest dla nas tak bardzo ważny?

  • jest to doskonała okazja, do mówienia światu o potencjale, jaki ma w sobie marketing opinii. Chętnie przybliżamy zasady działania naszego narzędzia i omawiamy zasady współpracy z nami,

  • podczas eventów możemy spotkać partnerów biznesowych i wymieniać się kontaktami, które pomagają nam w nieustannym rozwoju, 

  • jest to "okno na świat" w branży. Poznawanie nowych trendów, stykanie się z innymi markami - wymiana doświadczeń jest motorem napędowym do dalszej pracy i powiewem świeżości, która pcha nas cały czas naprzód. 

 

Spotkajmy się. Porozmawiajmy o nowej jakości w branży… Przyglądamy się Al z bliska. Stawiamy na nowe wyzwania.

Idziemy ramię w ramię z obecnymi trendami i staramy się przewidzieć te, które dopiero przed nami. Nasz zespół nie boi się wyzwań, tak jak, chociażby pojawienie się Al w świecie e-commerce. Chętnie testujemy nowe rozwiązania i dzielimy się swoimi spostrzeżeniami podczas eventów. Al zawładnęło różnymi dziedzinami życia, rynku pracy. Nie da się ukryć, że pojawienie się sztucznej inteligencji dodało kolorów branży e-commerce. Właściciele sklepów oraz firmy działające w branży e-commerce z wielkim zaciekawieniem przyglądają się rozwojowi Al. Pojawiają się prognozy, w jakim kierunku to pójdzie. My w Zaufane.pl staramy się odnaleźć jak najlepiej w tej nowej rzeczywistości i czerpać z możliwości nowoczesnej technologii jak najwięcej. Przekuć nowe w ponadczasową jakość. Mamy już pierwsze sukcesy na koncie - dedykowane widgety stworzone przez Al, filmy instruktażowe z intrygującą Marzenką w roli głównej. I idziemy po więcej… Z odwagą. Al odciska ogromne piętno na branży e-commerce. Nic w tym dziwnego, że jest to motyw przewodni, a na pewno jeden z głównych motywów przewodnich branżowych targów, w których będziemy brali udział tej jesieni. Podczas prelekcji chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu marketingu opinii, ale też spostrzeżeniami z pierwszych miesięcy w nowym świecie, gdzie często pierwsze skrzypce gra właśnie sztuczna inteligencja. 

Gdzie można nas spotkać tej jesieni?

 

1.)

13.15.09.2023 r. -  InternetBeta 2023 

Rzeszów

Na dobry start można nas spotkać na naszych rzeszowskich Ziemiach. Bądźcie z nami na konferencji, która będzie ważnym wydarzeniem dla wszystkich pasjonatów branży e-commerce.

___

 

2.)

 

15.09.2023 r. -  E-wolucje

Wrocław

Odwiedzamy ciekawy i godny uwagi event - “E-wolucje”. To będzie doskonała okazja, aby uścisnąć dłoń naszego CEO - Sebastiana Horoszko i zamienić parę słów min.o zaletach ekspansji międzynarodowej. 

___

 

3.)

 

23.09.2023 r.  - E-Commerce Day in Brno

Brno

To będzie prawdziwe święto branży e-commerce, a my pojawimy się nie tylko przy naszym stoisku, ale również w roli prelegenta. Tomasz Kępa opowie o znaczeniu marketingu rekomendacji podczas wdrażania ekspansji międzynarodowej.

___

 

4.)

 

27.09.2023 r. - Prosto do Kasy Fly Offline 

 Rzeszów

Kolejna edycja niezwykłego eventu organizowanego przez SATISFLY.

Spotkacie tam naszą Head of Growth Joannę Baran, która podpowie, jak odnaleźć się w nowej Al rzeczywistości podczas swojej prelekcji: “Al, opinie, Omnibus, Google i cross-border. Jak to wszystko pogodzić i nie zwariować.”. Temat ważny dla naszej branży. Jak się odnaleźć wśród tego co nowe i jeszcze nie do końca oswojone. Jak pogodzić wszystko z rozwagą, spokojem i… sukcesem!

 

 

5.)

 

4-5.10.2023 r. - PAIH Forum Biznesu PGE Narodowy

Warszawa

Bardzo ważne wydarzenie w kontekście ekspansji na rynku międzynarodowym. Kierowane przede wszystkim do  sektora MŚP i jego partnerów - przedstawicieli regionów oraz instytucji rozwoju. PAIH Forum daje okazję spotkania z ekspertami z ponad 70 rynków zagranicznych. Potężna dawka praktycznej wiedzy i kontaktów biznesowych.

 

___

 

6.) 

 

10.10.2023 r. - Czeski Tydzień Innowacji 

Praga

To doskonała okazja, aby wysłuchać intrygujących warsztatów, wziąć udział w dedykowanych panelach pod znakiem innowacji, brandingu, internetowego marketingu. Sięgnij po wiedzę i usłysz głos z inspiracji z ust najlepszych ekspertów.

 

___

 

7.)

 

24.10.2023 r. - Fashion Business Congress

Łódź

W Kongresie wezmą udział firmy z branży mody, które chcą zyskać wiedzę i poznać dostawców, którzy pomogą im zwiększyć sprzedaż online B2B i B2C: odzieży, obuwia, galanterii, bielizny, biżuterii, z mody: damskiej, męskiej, młodzieżowej, dziecięcej, sportowej Wydarzenie adresowane jest do:

• dyrektorów i specjalistów e-commerce ,

• menedżerów sprzedaży i marketingu,

• prezesów i właścicieli firm sprzedających online,

i wielokanałowo, w kraju i zagranicą.

Doskonała okazja do rozmowy o marketingu i nowych technologiach. Nas tam na pewno nie zabraknie. 

 

___

 

8.)

 

27.10.2023 r. - Targi E-Handlu

Warszawa

Prawdopodobnie największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. My tam będziemy - kolejny raz. Zapraszamy na nasze stoisko z partnerami:  Ecommerce Legal, Packeta,GetNoticed, Nethansa, Expandeco, IdoSell, Senuto, Wygodne Zwroty

 

9.)

 

17.11.2023 r. - semWAW – edycja startup

Warszawa

Porozmawiajmy o start-upach i ich znaczeniu w obecnym świecie marketingu. Spotkaj w jednym miejscu ekspertów w branży SEM/SEO. 

Poczuj moc networkingu! Spotkajmy się na eventach i targach branżowych jeszcze tej jesieni!

Networking jest ogromną szansą na rozwój w e-commerce i szeroko pojętym marketingu internetowym. Pozwala poszerzać wiedzę, horyzonty, zdobywać nowe kontakty, które mogą pchnąć firmę na wyższe levele rozwoju. To również okazja do zobaczenia swojej branży i branż pokrewnych z szerszej perspektywy. 

Warto dbać o relacje!

Zanim jednak spotkamy się na wybranych wydarzeniach, przypominamy, że regularnie przygotowujemy dla Was inspirujące webinary. Kolejny już 19 września 2023 r. 

Jak zwiększyć zysk e-commerce dzięki Feed Octopus i Google BigQuery?

Nie może Ciebie zabraknąć!

Lokalny przewodnik Google – kim jest i dlaczego ma znaczenie?

Walka o widoczność w wynikach wyszukiwania nie kończy się na pozycjonowaniu sklepu czy reklamach w Google Ads. Coraz większe znaczenie mają opinie i rekomendacje użytkowników. Jednym z narzędzi, które kształtuje wizerunek firm w sieci, jest program Lokalnych przewodników Google. To właśnie oni wpływają na to, jak Twój sklep czy punkt odbioru jest postrzegany w Google Maps i wizytówkach Google Business Profile.

Jak opinie wpływają na SEO?

Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google stale się zmieniają, a tym samym trudniej jest prześcignąć konkurencję, tym bardziej obecnie, kiedy to większość osób przenosi swoje działania do Internetu, a konkurencja stale wzrasta. Wiele osób zastanawia się, co może wzmocnić pozycję w wyszukiwarce? Mało kto bierze pod uwagę opinie od innych użytkowników, a mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron czy sklepów internetowych.

Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce – poznaj sprawdzone metody!

Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie.

Jak budować pozytywny wizerunek firmy w oparciu o recenzje online?

Dziś trudno sobie wyobrazić działalność firmy bez jej obecności w sieci. Marketing internetowy stał się częścią strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw. W tym świecie dużą rolę odgrywają oczywiście opinie klientów. Recenzje online są autentyczną i szczerą reklamą marki – bez inwestycji w płatne kampanie. Rodzą się więc pytania: jak zoptymalizować narzędzia wspierające marketing rekomendacji? Jak prowadzić biznes oparty o lojalną społeczność? W tym artykule rozwiewam te wątpliwości!

Strategie pozyskiwania opinii – metody online i offline

Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof!

Jak wybrać najlepsze narzędzie do zbierania opinii?

W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji firm. Zbieranie recenzji staje się nie tylko standardem, ale także niezbędnym środkiem do budowania zaufania wśród konsumentów. Istnieje wiele narzędzi do zbierania opinii, a wybór odpowiedniego może być problematyczny. Dlatego przygotowaliśmy zbiór kluczowych kryteriów, które warto wziąć pod uwagę przy podjęciu decyzji.

Jak przenieść wizytówkę Google pod nowy adres?

Zmiana adresu firmy to zawsze spore wyzwanie. Oprócz logistyki przeprowadzki i poinformowania klientów, konieczne jest też zaktualizowanie wizytówki Google. To kluczowe, bo wizytówka jest jednym z głównych źródeł informacji o Twoim sklepie dla nowych klientów – decyduje o tym, czy znajdą Cię w mapach, wyszukiwarce czy trafią do starej lokalizacji. W tym artykule pokazuję krok po kroku, jak przenieść wizytówkę Google pod nowy adres i na co zwrócić szczególną uwagę.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie