BLOG

Blog o opiniach w Internecie | Zaufane.pl

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Czy marketerzy i biznes powinni przygotować się do Omnibusa

Ostatnio bardzo dużo mówi się o tym, że marketerzy i biznes powinni przygotować się do dyrektywy Omnibus. Jest tak z pewnością dlatego, że zasady wynikające z tej dyrektywy powinny obowiązywać w całej Unii najpóźniej od dnia 28 maja 2022 r. Czy jednak faktycznie należy się przygotowywać do Omnibusa, a jeśli tak, to jakie zmiany nas czekają? Na te i kilka innych pytań odpowiem w tym artykule.

Przeczytaj całość

Jak prawidłowo tworzyć oprawę graficzną konta Allegro?

Oprawa graficzna to ogół grafik (poza zdjęciami produktowymi), które znajdują się na koncie Allegro. Są to przede wszystkim banery – począwszy od tych znajdujących się na liście ofert sklepu (listingu), poprzez formaty pionowe oraz serie produktowe, a skończywszy na banerze ogólnym. Aby ich używać, należy wykupić abonament Allegro. W Pirk Spark wiemy jak to zrobić.

Przeczytaj całość

Zmiany w systemie reklamowym na Facebooku w pierwszym kwartale 2022 - jakich branż dotyczą i czym skutkują?

 

Z tego artykułu dowiesz się o wybranych zmianach, które weszły w życie w pierwszym kwartale 2022 w środowisku reklamowym Facebooka. Ponadto wskażę, jakich branż one dotyczą, co w praktyce oznaczają oraz jak je szybko i sprawnie opanować.

Przeczytaj całość

Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce - poznaj sprawdzone metody

Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie. Prawda, że mam rację? Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny - również w branży e-commerce. Aby klient poczuł w sobie chęć do podzielenia się z innymi swoim zakupowym doświadczeniem musi zostać do tego w odpowiedni sposób zachęcony. I nie - nie mam na myśli zwykłej wiadomości tekstowej, wyglądającej na napisaną od niechcenia przez zmęczonego pracownika.

Przeczytaj całość

Wygodne Zwroty jako Twoja przewaga nad konkurencją

Wygodne Zwroty to przełom w zwrotach konsumenckich, który wpływa na zwiększenie konkurencyjności sklepów internetowych oraz ilość konwersji i budowę lojalności klientów. To darmowe rozwiązanie dedykowane nie tylko właścicielom sklepów online, ale również ich klientom.

Przeczytaj całość

Gwiazdki w Google Ads - co musisz zrobić? WYJAWIAMY SEKRET!

Reklamy Google Ads są używane przez wiele firm w Internecie, które chcą trafić do swoich klientów. Ich podstawą jest nienachalny przekaz, który będzie wyświetlany tylko tym użytkownikom, którzy szukają danego produktu lub usługi. Jako przedsiębiorca możesz maksymalnie wykorzystać potencjał kampanii Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania dodając do nich przykuwające uwagę gwiazdki ocen.

Przeczytaj całość

Jak pisać opinie produktów? Szczegóły grudniowej aktualizacji algorytmów Google

Treść na stronie to czynnik decydujący w głównej mierze o pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy wpisywane przez użytkowników. Wraz z rozwojem i ewolucją algorytmów, Google coraz większą uwagę zwraca na użyteczność treści dla odbiorcy, w zależności od jej rodzaju. W grudniu ostatecznie uruchomiona została aktualizacja dotycząca opinii i recenzji produktowych. Jakich zmian należy się spodziewać i w jaki sposób formułować treść, by znaleźć się na szczycie listy wyników?

Przeczytaj całość

Jak napisać skuteczne opisy produktów i kategorii dla sklepu internetowego?

Opisy produktów i kategorii to najważniejsza treść w Twoim sklepie internetowym. Nie zwracasz na nie większej uwagi, publikujesz teksty pisane wyłącznie pod SEO i twierdzisz, że i tak nikt ich nie czyta? W takim razie popełniasz poważny błąd!

Przeczytaj całość

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie