Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Blog

5 dowodów na to, że opinie pomagają startupom wybrać najlepszy business model

Świat jest pełen właścicieli firm, którzy mają świetne pomysły, lecz z pewnych powodów nigdy nie ujrzą światła dziennego. Wielu potencjalnych właścicieli start-upów obawia się ryzyka związanego z rozpoczęciem nowej działalności, przez co wybiera większe poczucie bezpieczeństwa np. w korporacji. Inni mają świetny pomysł na biznes, ale brakuje im umiejętności organizacyjnych, aby wdrożyć go w życie. Pojawia się także kwestia budżetu. Nawet najlepszy pomysł wymaga pewnej sumy pieniędzy, a większości potencjalnych właścicieli startupów brakuje kapitału potrzebnego do ich uruchomienia.

Chcę czytać dalej

Kampania powrót do szkoły – co wiedzieć o jednym z największych peaków sprzedażowych w roku

Przez ostatni czas dużo pisaliśmy o zjawisku w e-commerce, jakim jest Back to School. To jeden z największych peaków sprzedażowych w roku, który przynosi duże zyski wielu markom. W czasach obecnej sytuacji na świecie warto baczniej przyjrzeć się tajnikom kampanii trwającym od lipca do blisko października, aby jak najwięcej dowiedzieć się o słynnym powrocie do szkoły. Dlaczego to takie ważne? Aby to rzetelnie wyjaśnić przedstawiamy ten gorący okres w e-commerce w liczbach i na przykładach rynku zachodniego. Jesteśmy pewni, że dokładnie zobrazujemy Ci odpowiedź na to pytanie.

Chcę czytać dalej

Koszmar zakupów online: jak opinie klientów ujawniają oszustwa w branży fashion

W ostatnim czasie popularność handlu elektronicznego mocno zyskała na popularności. Według wielu przeprowadzonych badań, co czwarty kupujący w Internecie dokonuje zakupów przynajmniej raz w tygodniu. Zakupy online stworzyły rynek, na którym użytkownicy mogą kupować różne przedmioty, takie jak samochody, zabawki, gry wideo, elektronikę, garnitury, biżuterię i wiele innych.

Chcę czytać dalej

Kampania Back to School, a Twój e-commerce w cieniu COVID-19

Sierpień to jeden z najistotniejszych miesięcy w branży e-commerce. W trakcie wakacyjnego sezonu zaczyna ona przeżywać spory ruch, który jest związany z początkiem roku szkolnego. I choć pandemia COVID-19 wywraca nasz świat do góry nogami to rynek e-commerce zaciera ręce. I nie ma co się dziwić. Back to School to odpowiedni moment, aby pomyśleć o podwyższeniu sprzedaży i przygotowaniu skutecznej kampanii. Jak się do tego zabrać w cieniu COVID-19?

Chcę czytać dalej

Doświadczenie klienta jako główna rola w decyzji zakupowej w branży wnętrzarskiej

Rynek wyposażenia wnętrz na świecie z roku na rok osiąga rekordowe wzrosty. W 2018 wyceniono go na 663,1 mliliardów dolarów, a wartość ta stale rośnie. Jest to naturalne zjawisko, coraz więcej osób kupuje mieszkania i buduje domy. Mimo to ogromna liczba konkurencji, szybko zmieniające się trendy i niska marża zysku sprawia, że małe, a nawet średnie firmy czują się zagrożone. Na rynku dostępnych jest wiele gigantycznych sklepów, które oferują praktycznie całe wyposażenie wnętrza w bardzo atrakcyjnych cenach.

Chcę czytać dalej

Kampania Back to School w e-commerce – jak ją przygotować?

Rok szkolny 2020/2021 w świetle pandemii pokazał nam, że powrót do szkoły może wyglądać inaczej. W rezultacie także zakupy, w tym gorącym okresie dla wielu branż uległy zmianie. Bez wątpienia w tym roku Back to School będzie podobny do ubiegłorocznego. Wiąże się to z niepewnością rozwoju Covid-19, jak i do zaproponowanych sposobów kształcenia, jakim jest m.in. nauczanie zdalne czy hybrydowe. Oczywiście nie oznacza to, że dzieci i młodzież nie potrzebują wyprawek szkolnych. Zmienił się jednak sposób ich nabywania.

Chcę czytać dalej

VAT-OSS – zmiany w e-commerce od 1 lipca 2021

Od 1 lipca 2021 r. obowiązuje rozszerzona forma procedury VAT-MOSS. Unijny pakiet dla e-commerce VAT-OSS (One Stop Shop) wnosi spore zmiany dla podatników z sektora sprzedaży internetowej. Jego celem jest ułatwienie sprzedaży wysyłkowej towarów między krajami Unii Europejskiej. Czym jest ta procedura, kiedy warto z niej skorzystać, jakie udogodnienia ze sobą niesie i jak do niej przystąpić?

Chcę czytać dalej

Rich Snippets – co to oznacza dla Twojej firmy?

Rich snippets, czyli wyniki rozszerzone to możliwość, którą Google wprowadziło już ponad dekadę temu. I choć jest często zapomniana przez właścicieli sklepów internetowych, to nie tylko nadal obowiązuje, ale przede wszystkim pozytywnie wpływa na zwiększenie ruchu na stronie i wysoką pozycję w Google. Co to właściwie oznacza? Funkcja ta ma na celu poprawę wyników wyszukiwania, które będą bardziej pomocne i wartościowe dla użytkowników. Dzięki niej można zaproponować internautom dodatkowe informacje na poziomie wyszukiwarki takie jak zdjęcia, cena produktu, czy data aktywacji. Przeprowadzono sporo dyskusji na temat rich snippets, szczególnie w obszarze recenzji i ocen. Warto wiedzieć, że Google oferuje cały wachlarz opcji związanych z rich snippets, a ich wdrożenie wymaga pracy nad danymi strukturalnymi (structured data) Twojej strony. 

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...