BLOG
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Crossborder E-commerce - Co zrobić, by skutecznie wyjść za granicę ze sklepem internetowym?
Pomimo globalizacji współczesnego świata również w obszarze handlu, wciąż każdy z lokalnych rynków e-commerce ma własną specyfikę. Co zrobić, by skutecznie podbić rynek krajów sąsiadujących? O czym trzeba pamiętać, by prowadzić jednocześnie biznes lokalny i budować zaufanie klientów? W tym artykule przeczytasz o proponowanych rozwiązaniach oraz naszych doświadczeniach w zakresie cross border e-commerce.
Wygodne Zwroty jako Twoja przewaga nad konkurencją
Wygodne Zwroty to przełom w zwrotach konsumenckich, który wpływa na zwiększenie konkurencyjności sklepów internetowych oraz ilość konwersji i budowę lojalności klientów. To darmowe rozwiązanie dedykowane nie tylko właścicielom sklepów online, ale również ich klientom.
Gwiazdki w kampanii produktowej PLA - poznaj nasze rozwiązanie
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie będą reklamy produktowe PLA. Warto jednak wyjść naprzeciw potencjalnym klientom, a tym samym wyprzedzić konkurencję dodając do kampanii produktowych wyróżniające złote gwiazdki.
Gwiazdki w Google Ads - co musisz zrobić? WYJAWIAMY SEKRET!
Reklamy Google Ads są używane przez wiele firm w Internecie, które chcą trafić do swoich klientów. Ich podstawą jest nienachalny przekaz, który będzie wyświetlany tylko tym użytkownikom, którzy szukają danego produktu lub usługi. Jako przedsiębiorca możesz maksymalnie wykorzystać potencjał kampanii Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania dodając do nich przykuwające uwagę gwiazdki ocen.
Jak pisać opinie produktów? Szczegóły grudniowej aktualizacji algorytmów Google
Treść na stronie to czynnik decydujący w głównej mierze o pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy wpisywane przez użytkowników. Wraz z rozwojem i ewolucją algorytmów, Google coraz większą uwagę zwraca na użyteczność treści dla odbiorcy, w zależności od jej rodzaju. W grudniu ostatecznie uruchomiona została aktualizacja dotycząca opinii i recenzji produktowych. Jakich zmian należy się spodziewać i w jaki sposób formułować treść, by znaleźć się na szczycie listy wyników?
Pozycjonowanie lokalne - dlaczego lokalne SEO jest ważne dla firm usługowych
Pozycjonowanie lokalne (z ang. Local SEO) to działania, które mają pomóc użytkownikom szukającym danej usługi dotrzeć do interesującej ich firmy w pobliżu miejsca, w którym aktualnie się znajdują. Kluczowym elementem lokalnego SEO jest odpowiednia strategia. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że ten rodzaj pozycjonowania sklepu czy strony internetowej jest skierowany do firm usługowych i handlowych. Korzystając z podpowiedzi w organicznych wynikach wyszukiwania użytkownicy są w stanie zebrać dane dotyczące sklepów stacjonarnych, restauracji, hoteli, gabinetów lekarskich czy zakładów usługowych.
Jak napisać skuteczne opisy produktów i kategorii dla sklepu internetowego?
Opisy produktów i kategorii to najważniejsza treść w Twoim sklepie internetowym. Nie zwracasz na nie większej uwagi, publikujesz teksty pisane wyłącznie pod SEO i twierdzisz, że i tak nikt ich nie czyta? W takim razie popełniasz poważny błąd!
Jak odpowiadać na negatywne opinie - 20 niezawodnych przykładów
Negatywne opinie w Internecie to dla wielu przedsiębiorców niewygodny temat. Prawda jest taka, że każdy biznes w sieci jest narażony na nieprzychylne rekomendacje. Sęk jednak tkwi w tym, w jaki sposób Ty, jako marka odpowiadasz na negatywne opinie. Wbrew pozorom to wielka sztuka, którą warto opanować i wprowadzić w życie jak najwcześniej. Zatem jak odpowiadać na negatywne opinie, aby nie tylko stracić zdobytych już klientów, ale dodatkowo zyskać nowych? Przedstawiam 20 przykładów odpowiedzi na nieprzychylne rekomendacje, które uratują wizerunek Twojego biznesu w Internecie.
Jeśli jeszcze nie widziałeś, to zapraszam Cię do artykułu Sebastiana Horoszko, który przedstawił przykłady odpowiedzi na pozytywne opinie.