BLOG
Dobre praktyki | Blog o opiniach w Internecie
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Budowanie zaufania do marki za pomocą recenzji online: wprowadzenie do strategii zarządzania opiniami
W erze powszechnej cyfryzacji, gdzie większość transakcji i interakcji odbywa się w świecie online, zaufanie do marki staje się kluczowym elementem sukcesu przedsiębiorstw. Budowanie tego zaufania wymaga jednak znacznie więcej wysiłku niż tylko spełnienie obietnic dotyczących jakości produktów czy usług. Konieczne jest również aktywne zarządzanie opiniami klientów oraz odpowiednie wykorzystanie recenzji online. Wprowadzenie strategii zarządzania opinią przekłada się na wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Recenzje online to nieodłączna część procesu zakupowego dla wielu osób – według badań aż 90% konsumentów sprawdza opinie innych użytkowników przed podjęciem decyzji o zakupie. Jak zatem zarządzać opiniami, aby działania przyniosły konkretne korzyści?
Automatyzacja procesu zbierania recenzji online: jakie narzędzia warto wykorzystać?
Automatyzacja procesu zbierania recenzji online stała się kluczowym elementem w strategii marketingowej każdej firmy. W dobie cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, konsument coraz częściej opiera swoje decyzje zakupowe nie tylko na cenie czy jakości produktów/ usług oferowanych przez firmę, ale także opinie innych użytkowników internetu.Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy pragną zoptymalizować i przyspieszyć ten proces, korzystając z nowoczesnych technologii. Sięgając po odpowiednie narzędzia możemy nie tylko wzmocnić sam proces pozyskiwania opinii, ale też zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możemy wykorzystać na planowanie, wdrażanie nowych rozwiązań lub budowanie relacji z odbiorcą. Jakie narzędzia do pozyskania opinii sprawdzą się najlepiej?
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż do Wielkiej Brytanii
Brexit pociągnął za sobą wiele zmian. Dotyczą one również transportu towarów. W jednej chwili system wysyłki mocno się utrudnił, gdyż traktowany jest on jako przesyłka z Polski już nie w obrębie Unii Europejskiej, ale jako do państwa tzw. trzeciego.
Jak monitoring cen może wpłynąć na zadowolenie klientów i lojalność w e-commerce?
Zadowolenie klientów oraz ich lojalność są kluczowymi czynnikami wpływającymi na sukces każdego sklepu internetowego. W dobie rosnącej konkurencji w handlu elektronicznym, nie wystarczy już tylko posiadać szerokiego asortymentu czy oferować atrakcyjnych promocji. Istotnym elementem skutecznej strategii cenowej jest monitoring cen.
5 prostych kroków, aby zdobyć więcej opinii Google i zwiększyć swoją reputację
Zarówno dla małych przedsiębiorstw jak i dużych korporacji reputacja w Internecie odgrywa kluczową rolę. Nie da się ukryć - recenzje Google mają ogromny wpływ na to, jak postrzegają nas potencjalni klienci. Dlatego właśnie tak ważne jest zebranie dużej liczby pozytywnych opinii oraz odpowiedniego reagowania na te negatywne.
Zdobądź Więcej Klientów Dzięki Wiadomościom Google Moja Firma: Pełny Przewodnik
Gdy konkurencja na rynku jest coraz większa, ciężko jest zdobyć nowych klientów i utrzymać stały napływ zainteresowania naszą ofertą. Właśnie dlatego warto inwestować w narzędzia, które pomogą nam w tym zadaniu - a jednym z takich rozwiązań są Wiadomości Google Moja Firma.
Najlepsza strategia w e-commerce? Skupić się na kliencie!
Zaspokajanie potrzeb klienta to nieodłączny element prowadzenia biznesu e-commerce. Prawda? Nie do końca! Bo nie powinno to być jedynie elementem, a osią działań internetowego przedsiębiorcy.
Rewolucja w Aza Group - wywiad z Aliną Chupryną i Danielem Duniakiem
Jakie znaczenie w e-commerce ma marketing rekomendacyjny?
Obecnie kupujący w Internecie ostrożnie podchodzą do sklepów online. Najważniejsza jest dla nich wiarygodność danej marki i jakość sprzedawanych produktów. Jak zatem dotrzeć do klientów, aby wzbudzić ich zaufanie? Z pomocą przychodzi skuteczny marketing opinii. O jego sile i wpływie na biznes rozmawiałem z przedstawicielami Aza Group, do której należą takie marki jak Born2Be czy Renee.
Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadziłem z Aliną Chupryną - Brand Manager ds. rynków zagranicznych w Aza Group i Danielem Duniakiem - Marketing Director Aza Group.