BLOG
Dobre praktyki | Blog o opiniach w Internecie
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Zdobądź Więcej Klientów Dzięki Wiadomościom Google Moja Firma: Pełny Przewodnik
Gdy konkurencja na rynku jest coraz większa, ciężko jest zdobyć nowych klientów i utrzymać stały napływ zainteresowania naszą ofertą. Właśnie dlatego warto inwestować w narzędzia, które pomogą nam w tym zadaniu - a jednym z takich rozwiązań są Wiadomości Google Moja Firma.
Najlepsza strategia w e-commerce? Skupić się na kliencie!
Zaspokajanie potrzeb klienta to nieodłączny element prowadzenia biznesu e-commerce. Prawda? Nie do końca! Bo nie powinno to być jedynie elementem, a osią działań internetowego przedsiębiorcy.
Rewolucja w Aza Group - wywiad z Aliną Chupryną i Danielem Duniakiem
Jakie znaczenie w e-commerce ma marketing rekomendacyjny?
Obecnie kupujący w Internecie ostrożnie podchodzą do sklepów online. Najważniejsza jest dla nich wiarygodność danej marki i jakość sprzedawanych produktów. Jak zatem dotrzeć do klientów, aby wzbudzić ich zaufanie? Z pomocą przychodzi skuteczny marketing opinii. O jego sile i wpływie na biznes rozmawiałem z przedstawicielami Aza Group, do której należą takie marki jak Born2Be czy Renee.
Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadziłem z Aliną Chupryną - Brand Manager ds. rynków zagranicznych w Aza Group i Danielem Duniakiem - Marketing Director Aza Group.
Opinie klientów — na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?
Jeśli planujesz zacząć swoją działalność w sieci, konieczne będzie uruchomienie strony internetowej. Do tego potrzebujesz hostingu - jest to element niezbędny, więc każdy na drodze do uruchomienia biznesu w sieci będzie musiał podjąć tę decyzję i wybrać hosting dla strony internetowej.
Dynamic Pricing – automatyczne zarządzanie cenami
Automatyczne zarządzanie cenami (Dynamic Pricing) to temat, który rozwija się bardzo dynamicznie od kilku lat. W skrócie można powiedzieć, że to automatyczne modyfikowanie ceny produktu w sklepie internetowym zgodnie z ustaloną strategią cenową. Zmiana ceny może następować w pełni automatycznie lub wymagać akceptacji osoby odpowiedzialnej za ustalanie cen.
Nazywam się Marek Kosno i jestem CEO Brandly360.com. W tym artykule przedstawię moją pasję, jaką jest właśnie Dynamic Pricing.
Dlaczego prędkość strony ma znaczenie?
Szybkość ładowania strony jest kluczowym czynnikiem rankingowym w wynikach wyszukiwania. Z każdym rokiem jej znaczenie dla pozycji strony w SERP-ach tylko rośnie. To, co kiedyś było parametrem określającym, jak szybko użytkownik zobaczy treści, które zażądał, dzisiaj jest ważnym wskaźnikiem ogólnego doświadczenia użytkownika witryny.
Jak pozyskać opinie w branży kosmetycznej?
Niezrozumiałe składy, nowe linie kosmetyków, formuły, technologie i odkrycia – łatwo zgubić się w gąszczu takich informacji. Konsumentom coraz trudniej podjąć, z pozoru zwyczajną, decyzję o kupnie konkretnego kosmetyku. Pomocna okazuje się opinia drugiego człowieka. W jaki sposób pozyskać takie rekomendacje i utwierdzić potencjalnego klienta w przekonaniu, że nasz produkt lub usługa, jest rzeczywiście warta zakupu?
Jak napisać skuteczne opisy produktów i kategorii dla sklepu internetowego?
Opisy produktów i kategorii to najważniejsza treść w Twoim sklepie internetowym. Nie zwracasz na nie większej uwagi, publikujesz teksty pisane wyłącznie pod SEO i twierdzisz, że i tak nikt ich nie czyta? W takim razie popełniasz poważny błąd!