Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Opinie w sklepie internetowym

Budowanie zaufania do marki za pomocą recenzji online: wprowadzenie do strategii zarządzania opiniami

W erze powszechnej cyfryzacji, gdzie większość transakcji i interakcji odbywa się w świecie online, zaufanie do marki staje się kluczowym elementem sukcesu przedsiębiorstw. Budowanie tego zaufania wymaga jednak znacznie więcej wysiłku niż tylko spełnienie obietnic dotyczących jakości produktów czy usług. Konieczne jest również aktywne zarządzanie opiniami klientów oraz odpowiednie wykorzystanie recenzji online. Wprowadzenie strategii zarządzania opinią przekłada się na wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Recenzje online to nieodłączna część procesu zakupowego dla wielu osób – według badań aż 90% konsumentów sprawdza opinie innych użytkowników przed podjęciem decyzji o zakupie. Jak zatem zarządzać opiniami, aby działania przyniosły konkretne korzyści?

Chcę czytać dalej

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online: jakie narzędzia warto wykorzystać?

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online stała się kluczowym elementem w strategii marketingowej każdej firmy. W dobie cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, konsument coraz częściej opiera swoje decyzje zakupowe nie tylko na cenie czy jakości produktów/ usług oferowanych przez firmę, ale także opinie innych użytkowników internetu.Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy pragną zoptymalizować i przyspieszyć ten proces, korzystając z nowoczesnych technologii. Sięgając po odpowiednie narzędzia możemy nie tylko wzmocnić sam proces pozyskiwania opinii, ale też zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możemy wykorzystać na planowanie, wdrażanie nowych rozwiązań lub budowanie relacji z odbiorcą. Jakie narzędzia do pozyskania opinii sprawdzą się najlepiej?

Chcę czytać dalej

Analiza konkurencji na podstawie recenzji online: Jak wykorzystać opinie klientów do budowania przewagi?

Żyjemy w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie. Internet wdarł się w każdą sferę naszej egzystencji. Trudno dziś wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez marketingu online. Konkurencja w wielu branżach rośnie i tylko obecność w sieci daje szansę na budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami i przyciąganie nowych. Istotną rolę odgrywa system rekomendacji, który buduje zaufanie. Można go wykorzystać nie tylko do wzmacniania pozytywnej pozycji swojej marki, ale przy okazji do analizy konkurencji, Jak zatem robić to prawidłowo i z jakich narzędzi korzystać? Usiądź wygodnie i sięgnij po garść wskazówek!

Chcę czytać dalej

Marketing opinii w branży modowej - jak skutecznie go prowadzić?

Branża modowa coraz pewniejszym krokiem wchodzi na salony e-commerce. Internet staje się idealnym miejscem do promocji, nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem. Do głosu dochodzą marki mające profilowaną ofertę. Dopasowaną idealnie do grupy odbiorców. Sklepy z odzieżą sportową, odzieżą plus -size, ciążową, dziecięcą. Przedsiębiorcy starają się dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, budować silną więź na linii klient - sklep online. Skutecznym narzędziem, po które warto sięgnąć jest marketing opinii - nazywany też marketingiem rekomendacji. Jak z niego korzystać, aby budować zaufaną społeczność wokół swojej marki? Na co położyć największy nacisk? Jakich błędów unikać? Podpowiadamy!

Chcę czytać dalej

10 przekonywujących statystyk o recenzjach Google: dlaczego nie możesz ich ignorować

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak ważne są recenzje Google dla waszego biznesu? Większość osób korzysta z Internetu przed podjęciem decyzji o zakupie czy wyborze usługi, dlatego nie można lekceważyć znaczenia opinii innych użytkowników.

Chcę czytać dalej

5 prostych kroków, aby zdobyć więcej opinii Google i zwiększyć swoją reputację

Zarówno dla małych przedsiębiorstw jak i dużych korporacji reputacja w Internecie odgrywa kluczową rolę. Nie da się ukryć - recenzje Google mają ogromny wpływ na to, jak postrzegają nas potencjalni klienci. Dlatego właśnie tak ważne jest zebranie dużej liczby pozytywnych opinii oraz odpowiedniego reagowania na te negatywne.

Chcę czytać dalej

5 kreatywnych sposobów na zachęcanie klientów do zostawiania opinii Google

Internet stał się nieodłącznym elementem naszego życia, a opinie innych konsumentów mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Właśnie dlatego zachęcanie klientów do zostawiania recenzji Google może być kluczowym elementem dla sukcesu Twojej firmy.

Chcę czytać dalej

Wpływ recenzji Google na zaufanie klientów: Dlaczego zarządzanie reputacją ma znaczenie

Coraz więcej osób korzysta z internetu jako głównego źródła informacji o produktach i usługach, a recenzje Google mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Zastanawiasz się pewnie, jak to możliwe? Otóż, statystyki pokazują, że aż 90% konsumentów sprawdza opinie innych użytkowników zanim podejmą swoją decyzję. Dlatego właśnie zarządzanie reputacją Twojej firmy w sieci ma kluczowe znaczenie dla jej sukcesu.

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...