BLOG

Czytaj i rozwijaj swój biznes

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Strategie pozyskiwania opinii: metody online i offline.

Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof.

Od opinii do sprzedaży: czyli jak Darymex.pl zwiększył przychody dzięki opiniom od klientów.

Opinie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji marki oraz wpływają na decyzje zakupowe klientów. Polska firma Darymex, specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych, skutecznie wykorzystuje narzędzie Zaufane.pl, by zarządzać pozyskanymi komentarzami konsumentów i budować zaufanie online. Odkryj, jak firma osiągnęła sukces dzięki autentycznym recenzjom.

Czy opinie naprawdę sprzedają, czyli kiedy social proof przekonuje do zakupów?

W obecnym cyfrowym świecie, w którym konsumenci mają dostęp do ogromnej ilości informacji i opcji zakupowych, podejmowanie decyzji może być niezmiernie trudne. Z tego powodu wiele osób sięga po opinie innych konsumentów, aby pomóc sobie w dokonaniu wyboru. To zjawisko znane jest jako social proof, czyli potwierdzenie społeczne, i odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych.

Widget agregacyjny w Zaufane.pl - jakie korzyści niesie dla Ciebie?

Widgety to interaktywne elementy, które są umieszczone na stronie i dostarczają określonych informacji. W Zaufane.pl posiadamy kilka rodzajów widgetów, a jednym z nich jest agregacyjny, który pozwala na prezentację opinii o sprzedawcy z wielu różnych źródeł. To znaczne ułatwienie zarówno ze strony sprzedawcy, który ma jasny pogląd i może monitorować reputację swojej marki oraz korzyść dla kupującego, ze względu na łatwo dostępny social proof.

Cross-border: Jak Zaufane.pl może pomóc przy ekspansji zagranicznej?

Ekspansja zagraniczna jest jednym z kluczowych kroków w rozwoju każdej firmy działającej w branży e-commerce. Zwiększa zasięg i potencjał sprzedażowy oraz umożliwia zdobycie nowych klientów. Zaufane.pl staje się nieocenionym wsparciem dla firm pragnących podjąć wyzwanie cross-border, dzięki zarządzaniu opinią klientów.

Jak założyć sklep internetowy na WooCommerce? Poradnik

Chcesz zacząć sprzedawać produkty w sieci, lecz nie jesteś pewien, od czego zacząć? Oprócz formalności biznesowych jedną z rzeczy, którą musisz sobie zorganizować, jest miejsce do sprzedaży swoich produktów. Innymi słowy, dobrze byłoby mieć własny sklep internetowy. Ale chwila — to przecież kosztuje fortunę, prawda? Możesz odetchnąć z ulgą — uruchomienie sklepu internetowego może być prostsze i tańsze, niż przypuszczasz, nawet dla osoby początkującej. Zobacz, jak samodzielnie założyć własny sklep online, wykorzystując darmowe, publicznie dostępne narzędzia i bez konieczności angażowania programistów!

Nowe zasady dla sklepów internetowych: Akt o Usługach Cyfrowych (DSA) z dnia 17 lutego 2024 roku wprowadza zmiany w pozyskiwaniu i publikowaniu opinii produktowych.


Wejście w życie Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) dnia 17 lutego br. przyniosło szereg zmian dla sklepów internetowych, zwłaszcza w obszarze pozyskiwania i publikowania opinii produktowych od klientów. Nowe przepisy mają na celu zapewnienie uczciwych i transparentnych praktyk w tym zakresie, wzmocnienie zaufania konsumentów oraz ograniczenie występowania fałszywych opinii. Przyjrzyjmy się zatem o co dokładnie chodzi i jak przygotować zmiany w swoim e-commerce.

Hiperpersonalizacja w e-commerce i marketingu

Personalizacja stała się kluczowym narzędziem do przyciągania i utrzymywania klientów. Jednakże ostatnie badania i trendy wskazują na rosnące znaczenie hiperpersonalizacji- jeszcze większym dopasowaniu do potrzeb, indywidualnych preferencji i zachowań każdego konsumenta. Dlatego warto dowiedzieć się, jak wprowadzić takie praktyki do swoich działań.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.

  • Jak przebiega integracja?

    Klienci sklepów online i biznesów widocznych w Internecie poszukują i wystawiają opinie nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również na innych wygodnych dla nich platformach, takich jak Facebook czy Instagram.

  • Jak zacząć?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak długo trwa umowa?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co oferuje mi system recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie rodzaje opinii pozyskujemy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda proces przeniesienia opinii do Google’a?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Kiedy opinie pojawiają się w Google?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Gdzie mogę opublikować swoje recenzje?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób Zaufane.pl chroni przed fałszywymi recenzjami?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co należy zrobić w przypadku negatywnej recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób prezentowane są opinie?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy serwis dokonuje wstępnej moderacji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na czym polega moderacja opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co dzieje się z opiniami po zakończeniu współpracy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy usługa jest zgodna z dyrektywą Omnibus?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy jest panel DEMO?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy mogę wyświetlić tylko opinie pozytywne?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie są przewagi Zaufane nad konkurencją, która jest zdecydowanie tańsza?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda temat tłumaczenia opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na ilu rynkach działa Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy dostępne są automatyczne odpowiedzi do Klientów, którzy wystawili opinię

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co wyróżnia Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie