Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Opinie w sklepie internetowym

Pozytywne opinie klientów - jak je zdobyć?

W dzisiejszych czasach nie ma takich firm czy produktów, których nie można by było zrecenzować. Ponadto opinie w Internecie stały się podstawą w budowaniu relacji na płaszczyźnie sprzedawca-klient. Zdobywanie pozytywnych opinii Google to również najkrótsza droga do pozyskania nowych odbiorców. Takie recenzje dają im poczucie dokonania najlepszego wyboru. Jak zatem zdobyć pozytywne opinie dla swojego biznesu? Oto kilka przykładów, dzięki którym dasz możliwość swoim klientom do wyrażenia własnego zdania.

Chcę czytać dalej

Opinie w Internecie mają znaczenie - dane z raportu Gemius dla e-commerce w Polsce 2021

‘E-commerce w Polsce 2021’ to wartościowe kompendium wiedzy o naszym rynku zakupów online. Już po raz 9. Gemius przygotował raport, w którym zostały przedstawione zmiany i trendy w zachowaniach klientów w Internecie, w tym także w odniesieniu do pandemii COVID-19.

Chcę czytać dalej

Koszmar zakupów online: jak opinie klientów ujawniają oszustwa w branży fashion

W ostatnim czasie popularność handlu elektronicznego mocno zyskała na popularności. Według wielu przeprowadzonych badań, co czwarty kupujący w Internecie dokonuje zakupów przynajmniej raz w tygodniu. Zakupy online stworzyły rynek, na którym użytkownicy mogą kupować różne przedmioty, takie jak samochody, zabawki, gry wideo, elektronikę, garnitury, biżuterię i wiele innych.

Chcę czytać dalej

7 personalizacji dla e-commerce, które podniosą sprzedaż w Twoim sklepie internetowym

Codziennie otwiera się kilkaset nowych sklepów internetowych, co sprawia, że kupujący mają coraz to większy wybór produktów. Natomiast dla sprzedawców utrzymanie zaangażowania klientów staje się coraz to większym wyzwaniem. Jeśli więc zależy Ci, by zmaksymalizować przychody i sprawić, że użytkownicy staną się Twoimi klientami musisz skorzystać z dobrze opracowanych metod marketingowych. Zastanów się, w jaki sposób Ty, jako Twoja firma zajmująca się handlem elektronicznych pomagacie swoim klientom znaleźć najlepsze produkty, jakich szukają? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest personalizacja e-commerce.

Chcę czytać dalej

Słowa, które rozwijają Twój biznes: Jak za pomocą 3 zdań tworzyć skuteczne odpowiedzi na każdą opinię klienta

Na wstępie warto odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie: po co w ogóle odpowiadać na recenzje klientów? Postaraj się każdą opinię traktować jak otwartą rozmowę. Jeśli Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą nie ma powodów, by zostawiać ich bez odpowiedzi. Dlaczego warto odpowiadać na opinie w Internecie?

Chcę czytać dalej

3 sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki negatywnym opiniom

Bez wątpienia pozytywne opinie są bardzo korzystne dla każdej firmy. Wzrost sprzedaży, większy ruch na stronie oraz wzrost liczby pozyskiwanych klientów – to tylko kilka przykładów z wielu korzyści, jakie mogą przynieść pozytywne recenzje. W takim razie jaki wpływ na reputację firmy mają negatywne opinie? Zazwyczaj właściciele firm obawiają się, że ten rodzaj recenzji może wywołać niepożądany efekt, w wyniku czego pojawi się ryzyko utraty klientów oraz potencjalnych klientów.

Chcę czytać dalej

4 największe zalety profesjonalnego zarządzania opiniami

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego właściwie np. sklepy internetowe posiadają opinie od innych użytkowników? Prowadzisz swój sklep www, ale Twoi klienci nie mają możliwości wystawienia recenzji na temat produktów? Sprawdź, jakie zalety ma zarządzanie opiniami w odpowiedni sposób.

Chcę czytać dalej

Co ludzie o Tobie myślą: 6 porad, jak użyć feedbacku klientów do uczłowieczenia Twojej marki

Pewnego dnia podczas składania zamówienia online na hamburgery ze swojej ulubionej restauracji pewien psycholingwista postanowił przeprowadzić mały eksperyment. Tuż przed kliknięciem “zamów” zauważył niewielkie pole tekstowe, gdzie można dodać komentarz. Jako, że restauracja znajduje się w Berlinie, burgery zazwyczaj podaje się z majonezem i ketchupem. Ulubionym dressingiem klienta jest musztarda, dlatego też postanowił jak zawsze w polu tekstowym wpisać “musztarda”. W tym momencie naszła go myśl, że prawdopodobnie nikt nie zwraca uwagi na tego rodzaju wiadomości. Jednak przed ostatecznym złożeniem zamówienia na chwilę postanowił się zatrzymać.

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...