BLOG
Marketing w e-commerce | Blog o opiniach w Internecie
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Wprowadzenie do semantycznego SEO. Poznaj nowe zasady pisania do internetu
Semantyczne SEO to stosunkowo świeży termin, który coraz częściej pojawia się na branżowych konferencjach czy w kuluarowych rozmowach specjalistów od pozycjonowania stron. Mimo to nie kryją się pod nim nowe czy nieznane wcześniej działania. Należy go traktować bardziej jako nowoczesne, efektywne i skoncentrowane na człowieku podejście do SEO.
Rynek zakupów e-commerce, trend czy nowa rzeczywistość
Od pewnego czasu można zaobserwować ogromny przyrost sklepów online. Czym to jest spowodowane? Jak to wpłynie na rynek e-commerce i zakupowe nawyki konsumentów? Na ten temat wypowiedziała się team leaderka działu sprzedaży plente mogąca pochwalić się 13-letnim doświadczeniem w branży - Katarzyna Brzezińska.
Raport „E-commerce w Polsce 2022” – opinie najważniejszym źródłem wiarygodności!
W ostatnim kwartale 2022 roku marketerzy z całego kraju skupiają się na kolejnym (dziesiątym) raporcie o branży e-commerce. Zmieniająca się rzeczywistość ma ogromny wpływ na to, czy i jak robimy zakupy online. Czy opinie w sklepach internetowych nadal są ważnym czynnikiem decydującym o ich wiarygodności? Nie. One są najważniejsze!
Rewolucja w Aza Group - wywiad z Aliną Chupryną i Danielem Duniakiem
Jakie znaczenie w e-commerce ma marketing rekomendacyjny?
Obecnie kupujący w Internecie ostrożnie podchodzą do sklepów online. Najważniejsza jest dla nich wiarygodność danej marki i jakość sprzedawanych produktów. Jak zatem dotrzeć do klientów, aby wzbudzić ich zaufanie? Z pomocą przychodzi skuteczny marketing opinii. O jego sile i wpływie na biznes rozmawiałem z przedstawicielami Aza Group, do której należą takie marki jak Born2Be czy Renee.
Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadziłem z Aliną Chupryną - Brand Manager ds. rynków zagranicznych w Aza Group i Danielem Duniakiem - Marketing Director Aza Group.
Jak zachwycić klienta obsługą w e-commerce 2022 roku?
Ostatnie pandemiczne dwa lata zmieniły całkowicie oblicze e-handlu.
E-commerce to już nie tylko zakup niezbędnych produktów ale całe spektrum doświadczeń bliskich tradycyjnym odwiedzinom w sklepie.
E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza
Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży e-commerce, sprawdzić swoje pomysły na nowy biznes w Internecie? Konferencje, targi i szkolenia są najlepszą ku temu okazją. Oczywiście nie oznacza to, że musisz być na wszystkich branżowych wydarzeniach. Wystarczy, że wybierzesz kilka tych, które będą dla Ciebie najlepszym sposobem na reklamę i pogłębienie wiedzy. Oto moje subiektywne zestawienie najważniejszych eventów marketingowych pierwszej połowy 2022 roku.
3 darmowe źródła ruchu online dla branży fashion
Sytuacja związana z pandemią koronawirusa spowodowała, że sprzedawcy zaczęli otwierać kolejne sklepy – jednak nie stacjonarne, a internetowe. Na odpowiedź konsumentów nie trzeba było długo czekać. Idąc tym samym tropem coraz częściej wybierają oni zakupy online. Spowodowane jest to również dużo większą wygodą – brak kolejek, możliwość przymierzenia produktów w domu. Elementy te zapewniają wzrost sprzedaży. Doskonałym przykładem jest platforma Zalando. Jej sukces polega przede wszystkim na darmowej dostawie i 100 dniowym zwrocie, które nawet w czasach kryzysu pozytywnie wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.
7 personalizacji dla e-commerce, które podniosą sprzedaż w Twoim sklepie internetowym
Codziennie otwiera się kilkaset nowych sklepów internetowych, co sprawia, że kupujący mają coraz to większy wybór produktów. Natomiast dla sprzedawców utrzymanie zaangażowania klientów staje się coraz to większym wyzwaniem. Jeśli więc zależy Ci, by zmaksymalizować przychody i sprawić, że użytkownicy staną się Twoimi klientami musisz skorzystać z dobrze opracowanych metod marketingowych. Zastanów się, w jaki sposób Ty, jako Twoja firma zajmująca się handlem elektronicznych pomagacie swoim klientom znaleźć najlepsze produkty, jakich szukają? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest personalizacja e-commerce.