Marketing w e-commerce
Google Moja Firma dla e-commerce: Jak zoptymalizować swój sklep internetowy pod kątem wyszukiwań lokalnych
W dzisiejszych czasach, kiedy zakupy przez internet stają się coraz bardziej powszechne, każdy właściciel e-commerce powinien zadbać o to, aby jego sklep był łatwo odnajdywalny w sieci. Google Moja Firma dla e-commerce może okazać się tutaj niezwykle pomocne - dzięki niemu możemy zoptymalizować swój biznes pod kątem wyszukiwań lokalnych i zwiększyć szansę na pozyskanie nowych klientów.
Krok po kroku przez lejek zakupowy: jak skutecznie prowadzić klienta do dokonania zakupu w sklepie internetowym?
Chcąc żyć ze sprzedaży w Internecie należy wiedzieć, że posiadanie sklepu internetowego to nawet nie połowa sukcesu... Na sukces składa się bowiem jeszcze szereg czynników, które odpowiadają za całą “sprawność operacyjną” w e-commerce rozumianą jako pozyskiwanie towaru, zarządzanie ceną i promocjami i oczywiście - ten najbardziej kluczowy w każdym biznesie opartym na handlu element, którym jest pozyskiwanie klientów. Co zrobić, żeby ich mieć? Najpierw trzeba skutecznie do nich dotrzeć, zaciekawić ich ofertą, przekonać do zakupu, a następnie zbudować z nimi trwałą relację opartą na lojalności.
Dlaczego Twój biznes musi zacząć korzystać z Google Analytics 4?
Postęp technologiczny, zmiany w zachowaniach oraz preferencjach użytkowników, a także nowe regulacje prawne, które rozbudowały zakres ochrony danych osobowych i możliwości ich przetwarzania. To wszystko sprawiło, że dotychczasowe rozwiązania stosowane do zbierania i pomiaru informacji marketingowych przestały być aktualne. Konieczne stało się wprowadzenie nowego i dostosowanego do potrzeb współczesnego biznesu narzędzia.
Jak nieodebrany telefon wpływa na konwersję?
Przychodzisz rano do biura, w Sklepie A. Włączasz komputer a swoje kroki kierujesz do kuchni – dobra kawa na początek dnia musi być. W kuchni zagaduje Cię kolega, z którym omawiasz wczorajszy projekt. W tle słyszysz dźwięk telefonu na Twoim biurku. „Oddzwonię za chwilkę – myślisz – tylko dokończę temat projektu”. Znasz to? Wszyscy znamy.
Wprowadzenie do semantycznego SEO. Poznaj nowe zasady pisania do internetu
Semantyczne SEO to stosunkowo świeży termin, który coraz częściej pojawia się na branżowych konferencjach czy w kuluarowych rozmowach specjalistów od pozycjonowania stron. Mimo to nie kryją się pod nim nowe czy nieznane wcześniej działania. Należy go traktować bardziej jako nowoczesne, efektywne i skoncentrowane na człowieku podejście do SEO.
Jak zdobyć zaufanie zagranicznych klientów? 5 wskazówek, które podniosą Twoją wiarygodność
Zdobywanie nowych rynków to kusząca wizja dla każdej firmy, która zamierza skalować swoją działalność. W wielu przypadkach pojawiają się wątpliwości dotyczące wiarygodności nowej marki na rynku. Na szczęście są sposoby, dzięki którym można wzbudzić zaufanie klientów w nowym kraju. O nich właśnie jest ten artykuł.
Rynek zakupów e-commerce, trend czy nowa rzeczywistość
Od pewnego czasu można zaobserwować ogromny przyrost sklepów online. Czym to jest spowodowane? Jak to wpłynie na rynek e-commerce i zakupowe nawyki konsumentów? Na ten temat wypowiedziała się team leaderka działu sprzedaży plente mogąca pochwalić się 13-letnim doświadczeniem w branży - Katarzyna Brzezińska.
Raport „E-commerce w Polsce 2022” – opinie najważniejszym źródłem wiarygodności!
W ostatnim kwartale 2022 roku marketerzy z całego kraju skupiają się na kolejnym (dziesiątym) raporcie o branży e-commerce. Zmieniająca się rzeczywistość ma ogromny wpływ na to, czy i jak robimy zakupy online. Czy opinie w sklepach internetowych nadal są ważnym czynnikiem decydującym o ich wiarygodności? Nie. One są najważniejsze!