Inne
12 skutecznych sposobów na zwiększenie Open Rate Twojego newslettera
Jak nawiązać prawdziwą relację z klientem? To jedno z najważniejszych pytań marketingu w e-commerce. Tworzysz kampanie, prowadzisz social media, projektujesz świetne strony i podnosisz jakość produktów i usług, jednak kluczem do zwiększania lojalności jest bezpośrednia komunikacja. A tutaj z odsieczą przychodzi newsletter.
Jak badać lojalność klientów za pomocą SMS-ów?
Stoisz przed trudnymi decyzjami i nie wiesz, jak zareagują Twoi klienci? A może po prostu chcesz zmierzyć lojalność konsumencką i zadowolenie z usług, produktów firmy? Poznaj SMS-owe badania satysfakcji, dzięki którym sprawdzisz, ilu klientów jest gotowych polecić Twoją markę. Artykuł przeprowadzi Cię od zera, przez wysyłkę ankiety, aż do wyliczenia wskaźnika NPS.
Opinie klientów — na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?
Jeśli planujesz zacząć swoją działalność w sieci, konieczne będzie uruchomienie strony internetowej. Do tego potrzebujesz hostingu - jest to element niezbędny, więc każdy na drodze do uruchomienia biznesu w sieci będzie musiał podjąć tę decyzję i wybrać hosting dla strony internetowej.
Dynamic Pricing – automatyczne zarządzanie cenami
Automatyczne zarządzanie cenami (Dynamic Pricing) to temat, który rozwija się bardzo dynamicznie od kilku lat. W skrócie można powiedzieć, że to automatyczne modyfikowanie ceny produktu w sklepie internetowym zgodnie z ustaloną strategią cenową. Zmiana ceny może następować w pełni automatycznie lub wymagać akceptacji osoby odpowiedzialnej za ustalanie cen.
Nazywam się Marek Kosno i jestem CEO Brandly360.com. W tym artykule przedstawię moją pasję, jaką jest właśnie Dynamic Pricing.
Dlaczego prędkość strony ma znaczenie?
Szybkość ładowania strony jest kluczowym czynnikiem rankingowym w wynikach wyszukiwania. Z każdym rokiem jej znaczenie dla pozycji strony w SERP-ach tylko rośnie. To, co kiedyś było parametrem określającym, jak szybko użytkownik zobaczy treści, które zażądał, dzisiaj jest ważnym wskaźnikiem ogólnego doświadczenia użytkownika witryny.
Dlaczego Twój sklep powinien zacząć przyjmować płatności odroczone?
Czas dwucyfrowej inflacji rodzi nowe finansowe sztuczki pomagające klientom trochę oszukać wzrost cen. Jedną z nich już dziś okazują się systemy “kup teraz, zapłać później”. Rozwiązanie do niedawna uchodzące za ciekawostkę szybko zdobywa popularność i staje się standardem rynkowym – przekonuje Adam Jastrowicz, Partnership Manager w Blue Media.
E-commerce 2022 - najważniejsze wydarzenia drugiego półrocza
Rozwój firmy i budowanie świadomości marki to cele, które stawia przed sobą wiele firm w branży e-commerce. Oczywiście nie ma co się dziwić! Włożona w takie działania praca przekłada się na pozytywny i wiarygodny wizerunek, nad czym należy czuwać przez cały czas. O wydarzeniach i eventach marketingowych bez wątpienia słyszał każdy z nas. To nie tylko sposób na spotkanie się z ludźmi z branży, ale również zdobycie cennej i merytorycznej wiedzy. Aby ułatwić Ci wybór najbardziej pasujących do profilu Twojej firmy wydarzeń przygotowałam zestawienie tych najważniejszych, które odbędą się w drugiej połowie 2022 roku.
Systemy reklamowe dla e-commerce - który z nich wybrać?
Co napędza e-commerce? Popyt, podaż, zachęcająca oferta, świetny marketing, no i właśnie… reklama! Ten temat interesuje nas dzisiaj najbardziej. Sklepy internetowe korzystają z różnych możliwości, jakie daje im współczesny świat i marketing. Skupimy się dzisiaj na tym, jakie systemy reklamowe dla e-commerce są warte uwagi przedsiębiorców.