BLOG
Podsumowanie eventu E-commerce.pl 2.0
Dlaczego warto pojawić się na E-commerce.pl?
Ecommerce.pl to wydarzenie dedykowane właścicielom sklepów internetowych. To idealne miejsce, gdzie przedsiębiorcy mogą poznać doświadczenia innych, zadawać pytania dotyczące swoich problemów oraz znaleźć rozwiązania na codzienne wyzwania, które napotykają prowadząc biznes.
Dołączając do społeczności E-commerce.pl, zyskujesz dostęp do szerokiej gamy praktycznej wiedzy w obszarach takich jak logistyka, płatności, SEO czy media społecznościowe. Na tym evencie uczestnicy mają możliwość, w bezpośredni sposób, otrzymać odpowiedzi na nurtujące pytania od osób, które borykają się z podobnymi problemami, wymienić się pomysłami oraz zdobyć wartościowe kontakty. Dzielenie się doświadczeniami pozwala uniknąć podobnych błędów i szybciej rozwijać własny e-commerce. Ponadto to motywujące, by posłuchać o trudnych doświadczeniach przedsiębiorców, którzy na drodze do rozwoju sprzedaży zaliczyli niejedną wpadkę i mimo przeciwieństw odnieśli sukces i nadal prężnie działają.
W 2 edycji głównym tematem były: “Błędy, które popełniamy w e-commerce. Historie prawdziwe”, zatem ważny aspekt prowadzenia biznesu, zwrócenie uwagi na te ciemne strony własnej działalności, ale obrócenie wpadek na wartościowe źródła nauki, odwagę do podejmowania kolejnych prób. Dzięki wysłuchaniu doświadczonych prelegentów, słuchacze mieli możliwość nauki z ich doświadczeń, aby znaleźć rozwiązanie na własne problemy, a także zainspirowanie się ich historią. Dodatkowo po każdym wystąpieniu uczestnicy byli zachęcani do zadawania pytań oraz pozostawienia kontaktu. To również szansa na poznanie przyszłych partnerów biznesowych. Ponadto prowadzący dzielili się praktyczną wiedzą, strategiami jak skutecznie zoptymalizować procesy w firmie oraz jakie narzędzia mogą wesprzeć e-commerce i realnie zwiększyć sprzedaż.
Wydarzenie E-commerce.pl to idealne miejsce do otwartych dyskusji, zebranie w jednym miejscu zainteresowanych e-handlem. W jednym miejscu poznasz wielu prawdziwych sprzedawców, właścicieli sklepów, managerów oraz ekspertów, którzy chcą pozyskać wiedzę i się nią także podzielić.
Warsztaty i prelekcje CEO Sebastiana Horoszko
Targi były doskonałą okazją do zdobycia cennych wskazówek dotyczących strategii e-commerce, dzięki prelekcjom i warsztatom prowadzonym przez branżowych ekspertów. Podczas warsztatów, CEO naszej firmy Zaufane.pl, zaprezentował temat "Opinie na ścieżce zakupowej Klienta", gdzie omówił budowę kompleksowej strategii pozyskiwania i prezentowania opinii, mającej na celu zwiększenie sprzedaży oraz efektywności prowadzonych działań marketingowych. Uczestnicy mieli możliwość poznania skutecznych sposobów gromadzenia recenzji oraz zobaczenia realnych przykładów działania. Ponadto byli zachęcani do zadawania pytań i porozmawiania o własnej sytuacji. Natomiast w trakcie prelekcji Sebastian Horoszko skupił się na temacie: "Opinie na każdym etapie rozwoju", prezentując gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dostosowane do potrzeb zarówno małych, średnich, jak i dużych platform e-commerce. Wydarzenie to stanowiło niezwykłą okazję do zdobycia wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek dla wszystkich uczestników E-commerce.pl Event 2.0.
Relacja z wydarzenia
Wydarzenie E-commerce.pl było dla Zaufane.pl bardzo wartościowym doświadczeniem, dodatkowo ze względu na bycie partnerem głównym eventu. Nasze stoisko przyciągało uwagę uczestników dzięki interesującym gadżetom, które przygotowaliśmy oraz możliwości porozmawiania z naszym zespołem sprzedaży. Zainteresowani mieli okazję bliżej poznać nasze narzędzie do zbierania opinii oraz dowiedzieć się, jak może ono wspomóc rozwój ich biznesu.
CEO Sebastian Horoszko poprowadził warsztaty oraz prelekcje na temat gromadzenia recenzji klientów, co przyciągnęło wielu uczestników, z którymi mógł podzielić się wiedzą oraz doświadczeniem w tym obszarze marketingu.
Mieliśmy okazję nawiązać wiele cennych kontaktów. Spotkania z przedstawicielami różnych firm oraz rozmowy z uczestnikami wydarzenia pozwoliły nam poszerzyć naszą sieć biznesową. Dodatkowo to szansa na bezpośrednią dyskusję z obecnymi partnerami i klientami.
Wydarzenie Ecommerce.pl 2.0 było nie tylko doskonałą okazją do promocji naszej marki, ale także do nauki, wymiany doświadczeń oraz nawiązywania nowych relacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu i już nie możemy się doczekać kolejnych możliwości spotkań z branżą e-commerce.
Ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie. Poznaj miejsca, które pokochali klienci!
W Rzeszowie coraz więcej osób wybiera pilates jako formę dbania o zdrowie, sylwetkę i spokój umysłu. Wybór odpowiedniego miejsca ma jednak ogromne znaczenie – od atmosfery i profesjonalizmu instruktorów zależy, czy zostaniesz w studiu na dłużej. Artykuł przedstawia ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie, oparty nie na reklamach, lecz na opiniach klientów i ocenach w Google.
Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.
Social proof a zakupy – czy opinie naprawdę sprzedają?
W obecnym cyfrowym świecie, w którym konsumenci mają dostęp do ogromnej ilości informacji i opcji zakupowych, podejmowanie decyzji może być niezmiernie trudne. Z tego powodu wiele osób sięga po opinie innych konsumentów, aby pomóc sobie w dokonaniu wyboru. To zjawisko znane jest jako social proof, czyli potwierdzenie społeczne, i odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
Lokalny przewodnik Google – kim jest i dlaczego ma znaczenie?
Walka o widoczność w wynikach wyszukiwania nie kończy się na pozycjonowaniu sklepu czy reklamach w Google Ads. Coraz większe znaczenie mają opinie i rekomendacje użytkowników. Jednym z narzędzi, które kształtuje wizerunek firm w sieci, jest program Lokalnych przewodników Google. To właśnie oni wpływają na to, jak Twój sklep czy punkt odbioru jest postrzegany w Google Maps i wizytówkach Google Business Profile.
Jak opinie wpływają na SEO?
Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google stale się zmieniają, a tym samym trudniej jest prześcignąć konkurencję, tym bardziej obecnie, kiedy to większość osób przenosi swoje działania do Internetu, a konkurencja stale wzrasta. Wiele osób zastanawia się, co może wzmocnić pozycję w wyszukiwarce? Mało kto bierze pod uwagę opinie od innych użytkowników, a mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron czy sklepów internetowych.
Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce – poznaj sprawdzone metody!
Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie.
Jak budować pozytywny wizerunek firmy w oparciu o recenzje online?
Dziś trudno sobie wyobrazić działalność firmy bez jej obecności w sieci. Marketing internetowy stał się częścią strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw. W tym świecie dużą rolę odgrywają oczywiście opinie klientów. Recenzje online są autentyczną i szczerą reklamą marki – bez inwestycji w płatne kampanie. Rodzą się więc pytania: jak zoptymalizować narzędzia wspierające marketing rekomendacji? Jak prowadzić biznes oparty o lojalną społeczność? W tym artykule rozwiewam te wątpliwości!