BLOG
Podsumowanie eventu E-commerce.pl 2.0
Dlaczego warto pojawić się na E-commerce.pl?
Ecommerce.pl to wydarzenie dedykowane właścicielom sklepów internetowych. To idealne miejsce, gdzie przedsiębiorcy mogą poznać doświadczenia innych, zadawać pytania dotyczące swoich problemów oraz znaleźć rozwiązania na codzienne wyzwania, które napotykają prowadząc biznes.
Dołączając do społeczności E-commerce.pl, zyskujesz dostęp do szerokiej gamy praktycznej wiedzy w obszarach takich jak logistyka, płatności, SEO czy media społecznościowe. Na tym evencie uczestnicy mają możliwość, w bezpośredni sposób, otrzymać odpowiedzi na nurtujące pytania od osób, które borykają się z podobnymi problemami, wymienić się pomysłami oraz zdobyć wartościowe kontakty. Dzielenie się doświadczeniami pozwala uniknąć podobnych błędów i szybciej rozwijać własny e-commerce. Ponadto to motywujące, by posłuchać o trudnych doświadczeniach przedsiębiorców, którzy na drodze do rozwoju sprzedaży zaliczyli niejedną wpadkę i mimo przeciwieństw odnieśli sukces i nadal prężnie działają.
W 2 edycji głównym tematem były: “Błędy, które popełniamy w e-commerce. Historie prawdziwe”, zatem ważny aspekt prowadzenia biznesu, zwrócenie uwagi na te ciemne strony własnej działalności, ale obrócenie wpadek na wartościowe źródła nauki, odwagę do podejmowania kolejnych prób. Dzięki wysłuchaniu doświadczonych prelegentów, słuchacze mieli możliwość nauki z ich doświadczeń, aby znaleźć rozwiązanie na własne problemy, a także zainspirowanie się ich historią. Dodatkowo po każdym wystąpieniu uczestnicy byli zachęcani do zadawania pytań oraz pozostawienia kontaktu. To również szansa na poznanie przyszłych partnerów biznesowych. Ponadto prowadzący dzielili się praktyczną wiedzą, strategiami jak skutecznie zoptymalizować procesy w firmie oraz jakie narzędzia mogą wesprzeć e-commerce i realnie zwiększyć sprzedaż.
Wydarzenie E-commerce.pl to idealne miejsce do otwartych dyskusji, zebranie w jednym miejscu zainteresowanych e-handlem. W jednym miejscu poznasz wielu prawdziwych sprzedawców, właścicieli sklepów, managerów oraz ekspertów, którzy chcą pozyskać wiedzę i się nią także podzielić.
Warsztaty i prelekcje CEO Sebastiana Horoszko
Targi były doskonałą okazją do zdobycia cennych wskazówek dotyczących strategii e-commerce, dzięki prelekcjom i warsztatom prowadzonym przez branżowych ekspertów. Podczas warsztatów, CEO naszej firmy Zaufane.pl, zaprezentował temat "Opinie na ścieżce zakupowej Klienta", gdzie omówił budowę kompleksowej strategii pozyskiwania i prezentowania opinii, mającej na celu zwiększenie sprzedaży oraz efektywności prowadzonych działań marketingowych. Uczestnicy mieli możliwość poznania skutecznych sposobów gromadzenia recenzji oraz zobaczenia realnych przykładów działania. Ponadto byli zachęcani do zadawania pytań i porozmawiania o własnej sytuacji. Natomiast w trakcie prelekcji Sebastian Horoszko skupił się na temacie: "Opinie na każdym etapie rozwoju", prezentując gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dostosowane do potrzeb zarówno małych, średnich, jak i dużych platform e-commerce. Wydarzenie to stanowiło niezwykłą okazję do zdobycia wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek dla wszystkich uczestników E-commerce.pl Event 2.0.
Relacja z wydarzenia
Wydarzenie E-commerce.pl było dla Zaufane.pl bardzo wartościowym doświadczeniem, dodatkowo ze względu na bycie partnerem głównym eventu. Nasze stoisko przyciągało uwagę uczestników dzięki interesującym gadżetom, które przygotowaliśmy oraz możliwości porozmawiania z naszym zespołem sprzedaży. Zainteresowani mieli okazję bliżej poznać nasze narzędzie do zbierania opinii oraz dowiedzieć się, jak może ono wspomóc rozwój ich biznesu.
CEO Sebastian Horoszko poprowadził warsztaty oraz prelekcje na temat gromadzenia recenzji klientów, co przyciągnęło wielu uczestników, z którymi mógł podzielić się wiedzą oraz doświadczeniem w tym obszarze marketingu.
Mieliśmy okazję nawiązać wiele cennych kontaktów. Spotkania z przedstawicielami różnych firm oraz rozmowy z uczestnikami wydarzenia pozwoliły nam poszerzyć naszą sieć biznesową. Dodatkowo to szansa na bezpośrednią dyskusję z obecnymi partnerami i klientami.
Wydarzenie Ecommerce.pl 2.0 było nie tylko doskonałą okazją do promocji naszej marki, ale także do nauki, wymiany doświadczeń oraz nawiązywania nowych relacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu i już nie możemy się doczekać kolejnych możliwości spotkań z branżą e-commerce.
Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?
Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.
Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?
Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.
Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?
Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.
3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro
Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.
Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!
Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!