BLOG

Podsumowanie eventu E-commerce.pl 2.0

Barbara Surman

Barbara Surman

Marketing Specialist

marzec 2024
Podsumowanie eventu E-commerce.pl 2.0

Dlaczego warto pojawić się na E-commerce.pl?

Ecommerce.pl to wydarzenie dedykowane właścicielom sklepów internetowych. To idealne miejsce, gdzie przedsiębiorcy mogą poznać doświadczenia innych, zadawać pytania dotyczące swoich problemów oraz znaleźć rozwiązania na codzienne wyzwania, które napotykają prowadząc biznes.

Dołączając do społeczności E-commerce.pl, zyskujesz dostęp do szerokiej gamy praktycznej wiedzy w obszarach takich jak logistyka, płatności, SEO czy media społecznościowe. Na tym evencie uczestnicy mają możliwość, w bezpośredni sposób, otrzymać odpowiedzi na nurtujące pytania od osób, które borykają się z podobnymi problemami, wymienić się pomysłami oraz zdobyć wartościowe kontakty. Dzielenie się doświadczeniami pozwala uniknąć podobnych błędów i szybciej rozwijać własny e-commerce. Ponadto to motywujące, by posłuchać  o trudnych doświadczeniach przedsiębiorców, którzy na drodze do rozwoju sprzedaży zaliczyli niejedną wpadkę i mimo przeciwieństw odnieśli sukces i nadal prężnie działają.

W 2 edycji głównym tematem były: “Błędy, które popełniamy w e-commerce. Historie prawdziwe”, zatem ważny aspekt prowadzenia biznesu, zwrócenie uwagi na te ciemne strony własnej działalności, ale obrócenie wpadek na wartościowe źródła nauki, odwagę do podejmowania kolejnych prób. Dzięki wysłuchaniu doświadczonych prelegentów, słuchacze mieli możliwość nauki z ich doświadczeń, aby znaleźć rozwiązanie na  własne problemy, a także zainspirowanie się ich historią. Dodatkowo po każdym wystąpieniu uczestnicy byli zachęcani do zadawania pytań oraz pozostawienia kontaktu. To również szansa na poznanie przyszłych partnerów biznesowych. Ponadto prowadzący dzielili się praktyczną wiedzą, strategiami jak skutecznie zoptymalizować procesy w firmie oraz jakie narzędzia mogą wesprzeć e-commerce i realnie zwiększyć sprzedaż.

Wydarzenie E-commerce.pl to idealne miejsce do otwartych dyskusji, zebranie w jednym miejscu zainteresowanych e-handlem. W jednym miejscu poznasz wielu prawdziwych sprzedawców, właścicieli sklepów, managerów oraz ekspertów, którzy chcą pozyskać wiedzę i się nią także podzielić.

Warsztaty i prelekcje CEO Sebastiana Horoszko

Targi były doskonałą okazją do zdobycia cennych wskazówek dotyczących strategii e-commerce, dzięki prelekcjom i warsztatom prowadzonym przez branżowych ekspertów. Podczas warsztatów, CEO naszej firmy Zaufane.pl, zaprezentował temat "Opinie na ścieżce zakupowej Klienta", gdzie omówił budowę kompleksowej strategii pozyskiwania i prezentowania opinii, mającej na celu zwiększenie sprzedaży oraz efektywności prowadzonych działań marketingowych. Uczestnicy mieli możliwość poznania skutecznych sposobów gromadzenia recenzji oraz zobaczenia realnych przykładów działania. Ponadto byli zachęcani do zadawania pytań i porozmawiania o własnej sytuacji. Natomiast w trakcie prelekcji Sebastian Horoszko skupił się na temacie: "Opinie na każdym etapie rozwoju", prezentując gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dostosowane do potrzeb zarówno małych, średnich, jak i dużych platform e-commerce. Wydarzenie to stanowiło niezwykłą okazję do zdobycia wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek dla wszystkich uczestników E-commerce.pl Event 2.0.

Relacja z wydarzenia

Wydarzenie E-commerce.pl było dla Zaufane.pl bardzo wartościowym doświadczeniem, dodatkowo ze względu na bycie partnerem głównym eventu. Nasze stoisko przyciągało uwagę uczestników dzięki interesującym gadżetom, które przygotowaliśmy oraz możliwości porozmawiania z naszym zespołem sprzedaży. Zainteresowani mieli okazję bliżej poznać nasze narzędzie do zbierania opinii oraz dowiedzieć się, jak może ono wspomóc rozwój ich biznesu. 

CEO Sebastian Horoszko poprowadził warsztaty oraz prelekcje na temat gromadzenia recenzji klientów, co przyciągnęło wielu uczestników, z którymi mógł podzielić się wiedzą oraz doświadczeniem w tym obszarze marketingu. 

Mieliśmy okazję nawiązać wiele cennych kontaktów. Spotkania z przedstawicielami różnych firm oraz rozmowy z uczestnikami wydarzenia pozwoliły nam poszerzyć naszą sieć biznesową. Dodatkowo to szansa na bezpośrednią dyskusję z obecnymi partnerami i klientami. 

Wydarzenie Ecommerce.pl 2.0 było nie tylko doskonałą okazją do promocji naszej marki, ale także do nauki, wymiany doświadczeń oraz nawiązywania nowych relacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu i już nie możemy się doczekać kolejnych możliwości spotkań z branżą e-commerce.

Ile kosztuje wizytówka Google?

Masz sklep w sieci? Wchodzisz w branżę e-commerce? Prowadzisz biznes lokalny? Pragniesz dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, z twojego regionu? Wizytówka Google pozwoli zaistnieć twojej marce w sieci. Wizytówka Google jest dzisiaj jednym z podstawowych narzędzi marketingowych. Ile kosztuje wizytówka w Google? Co zrobić, aby wizytówka naszego przedsiębiorstwa była lepiej widoczna w Internecie? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury.

 

Wizytówka Google Moja Firma – co to jest i jak ją uruchomić?

Cześć! W dzisiejszym blogu: Wizytówka Google Moja Firma - bezpłatne narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych tworzenie, zarządzanie i optymalizację profilu marki w Google. Jej głównym zadaniem jest pomoc w przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki i map. Zawiera m.in. nazwę firmy, godziny otwarcia, adres, dane kontaktowe oraz bardzo cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów - opinie o firmie.

6 kluczowych aspektów skutecznej logistyki do Rumunii

Wejście na rynek rumuński to nie tylko kwestia atrakcyjnej oferty produktowej. To również logistyka, która staje się fundamentem doświadczenia zakupowego. Jak ją zaplanować, aby sprostać oczekiwaniom wymagających klientów? Oto sześć kluczowych obszarów, które decydują o sukcesie sprzedaży w Rumunii.

Jak usunąć opinię z Google?

Opinie w Google są jednym z kluczowych elementów budujących wizerunek sklepu internetowego. Dobre opinie przyciągają nowych klientów, natomiast negatywne mogą skutecznie odstraszać potencjalnych nabywców. Czasem jednak może zdarzyć się, że opinia jest nieprawdziwa, zawiera błędy lub narusza zasady Google. W takim przypadku warto wiedzieć, jak usunąć opinię z Google, aby chronić reputację sklepu.

Black Friday – jak przygotować skuteczną kampanię marketingową?

Największe zakupowe szaleństwo zaczyna się już niebawem - w 2025 roku Black Friday przypada na 28 listopada. Na ten dzień już z zatartymi rękoma czeka ogromne grono łowców okazji, by upolować upragnione produkty w rzeczywiście niskich cenach!

Opinie w branży odzieżowej mogą poprawić Twoją sprzedaż!

Klienci sklepów odzieżowych nie muszą odwiedzać stacjonarnych punktów, zakładać ubrań w przymierzalniach, czekać w długich kolejkach – miliony produktów są teraz dostępne online. W wirtualnej rzeczywistości ciężko jednak sprawdzić, czy reklamowany produkt faktycznie spełnia oczekiwania. Użytkownicy wtedy w dużym stopniu polegają na opiniach innych. W jaki sposób rekomendacje mogą polepszyć sprzedaż w branży fashion?

Gwiazdki w kampanii produktowej PLA? Poznaj nasze rozwiązanie!

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie będą reklamy produktowe PLA. Warto jednak wyjść naprzeciw potencjalnym klientom, a tym samym wyprzedzić konkurencję dodając do kampanii produktowych wyróżniające złote gwiazdki.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie