BLOG
Najważniejsze Wydarzenia E-commerce w 2024 roku, na których warto się pojawić.

- 1. Etrade Show
- Data: 13-15 lutego
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://etradeshow.pl/
- 2. Internet Beta
- Data: 11-15 września
- Lokalizacja: Kielnarowa
- Strona internetowa: https://www.internetbeta.pl/
- 3. Targi eHandlu
- Data: 11 kwietnia
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://targiehandlu.pl/
- 4. ProstoDokasy! Fly Offline
- Data: 24 stycznia - pierwsza edycja w 2024 roku, a kolejnych wyczekujcie w ogłoszeniach Satisfly.
- Lokalizacja: Katowice
- Strona internetowa: https://prostodokasy.pl/offline/
- 5. Commerce Transformation Days
- Data: 12-13 września
- Lokalizacja: Wrocław
- Strona internetowa: https://commercedays.com/pl/
- 6. ECOMMERCE.PL EVENT 2.0
- Data: 14 marca
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://event.ecommerce.pl/
- 7. RemaDays Warsaw
- Data: 30 stycznia - 2 lutego
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://remadays.com/
1. Etrade Show
Data: 13-15 lutego
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://etradeshow.pl/
To wydarzenie stanowi merytoryczne centrum dla całej branży e-commerce w Europie Środkowej. Ptak Warsaw Expo staje się sercem spotkań specjalistów, kreując doskonałe warunki dla kontaktów biznesowych. To idealna okazja do znalezienia potencjalnych partnerów i nawiązania cennych relacji biznesowych.
2. Internet Beta
Data: 11-15 września
Lokalizacja: Kielnarowa
Strona internetowa: https://www.internetbeta.pl/
Konferencja, która ewoluowała w kultowe wydarzenie dla środowisk związanych z Internetem i nowymi technologiami. To miejsce spotkań dla przedstawicieli e-commerce, agencji digitalowych i startupów, oferujące niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń i pogłębienia wiedzy.
3. Targi eHandlu
Data: 11 kwietnia
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://targiehandlu.pl/
To wyjątkowe wydarzenie dla sprzedających online w Europie, łączące tradycyjną formułę targów z inspirującymi wystąpieniami specjalistów z obszaru sprzedaży internetowej. Oferuje szansę nie tylko na rozmowy z przedstawicielami firm, ale również na zgłębienie wartościowych case study i zdobycie inspiracji od ekspertów.
4. ProstoDokasy! Fly Offline
Data: 24 stycznia - pierwsza edycja w 2024 roku, a kolejnych wyczekujcie w ogłoszeniach Satisfly.
Lokalizacja: Katowice
Strona internetowa: https://prostodokasy.pl/offline/
To kameralne spotkanie w luźnej atmosferze dla branży e-commerce. Stanowi doskonałą okazję do nieformalnych rozmów i budowania relacji biznesowych w niezobowiązującym środowisku, a przygotowane przez niezawodny i znany już Wam team Satisfly!
5. Commerce Transformation Days
Data: 12-13 września
Lokalizacja: Wrocław
Strona internetowa: https://commercedays.com/pl/
Ta konferencja gromadzi przedsiębiorców zainteresowanych najnowszymi trendami w e-commerce. Odbywająca się w "polskiej Dolinie Krzemowej" Wrocławia, CTD daje unikalną możliwość budowania relacji oraz dzielenia się wiedzą w tej dziedzinie.
6. ECOMMERCE.PL EVENT 2.0
Data: 14 marca
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://event.ecommerce.pl/
Konferencja dedykowana właścicielom sklepów internetowych, zapewniająca wgląd w najnowsze trendy i rozwiązania dla e-commerce.
7. RemaDays Warsaw
Data: 30 stycznia - 2 lutego
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://remadays.com/
To międzynarodowe targi reklamy i druku, oferujące przedsiębiorcom okazję zapoznania się z najnowszymi trendami oraz nawiązania kontaktów w dynamicznym środowisku reklamowym.
Wydarzenia e-commerce w 2024 roku oferują znacznie więcej niż tylko miejsce do spotkań. To szansa na zdobycie wiedzy, nawiązanie relacji biznesowych, zainspirowanie się i poznanie najnowszych trendów oraz technologii. Dla każdego przedsiębiorcy związanego z e-commerce, udział w tych wydarzeniach może przynieść ogromne korzyści zarówno w kontekście rozwoju biznesu, jak i osobistego rozwoju w tej dynamicznie zmieniającej się branży. Dlatego planując strategię marketingową na rok 2024 warto uwzględnić powyższe eventy.
Zaufane.pl wprowadza AI, aplikację mobilną i integrację z Zapier, umacniając pozycję lidera w zarządzaniu reputacją online
Ogłaszamy nowe funkcje, które obejmują zaawansowaną integrację ze sztuczną inteligencją (AI), dedykowaną aplikację mobilną dla sektora retail oraz pełną integrację z platformą automatyzacji Zapier.
Podstawy prawne i data wejścia w życie nowych regulacji
Dnia 28 czerwca 2025 r. wejdzie w życie ustawa o z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Dowiedz się więcej i przygotuj swój sklep.
Jak odpowiadać na negatywne opinie - 20 niezawodnych przykładów
Negatywne opinie w Internecie to dla wielu przedsiębiorców niewygodny temat. Prawda jest taka, że każdy biznes w sieci jest narażony na nieprzychylne rekomendacje. Sęk jednak tkwi w tym, w jaki sposób Ty, jako marka odpowiadasz na negatywne opinie. Wbrew pozorom to wielka sztuka, którą warto opanować i wprowadzić w życie jak najwcześniej!
Jak dotrzeć do klientów za granicą?
Gdy jesteś za granicą, starasz się dopasować do nowej lokalizacji, tubylców, języka oraz panujących zasad. Podobnie jest z przedsiębiorcami, którzy rozszerzają swój biznes na zagraniczne rynki. Co musisz zrobić, żeby skutecznie dotrzeć do klientów za granicą? Podpowiadamy!
Efekt ROPO a marketing opinii
ROPO to skrót od Research Online, Purchase Offline, czyli sytuacja, gdy klient najpierw szuka informacji o produkcie w internecie, ale finalnie kupuje go w sklepie stacjonarnym. W tym artykule opowiem jak się ma do niego marketing opinii oraz jak właściciel sklepu internetowego może obrócić to zjawisko na swoją korzyść.
Jak odzyskać i zabezpieczyć wizytówkę Google oraz sprawdzić jej skuteczność – poradnik krok po kroku
Posiadasz wizytówkę Google, ale straciłeś do niej dostęp? A może zauważyłeś, że ktoś wprowadza niepożądane zmiany w informacjach o Twojej firmie w Google? W tym poradniku krok po kroku wyjaśnimy, jak odzyskać kontrolę nad wizytówką Google, zabezpieczyć ją przed nieautoryzowanymi zmianami oraz sprawdzić, czy Twoja wizytówka przyciąga klientów.
Środki podjęte w celu weryfikacji opinii wynikających z Dyrektywy Omnibus
Masz ochotę sprawdzić, czy sprzedawca, u którego chcesz coś kupić, rzeczywiście jest godny zaufania? Naturalne. Każdy z nas lubi wiedzieć, z kim ma do czynienia, zanim kliknie „kup teraz”. Dlatego właśnie opinie klientów mają tak ogromne znaczenie. Ale uwaga – nie każda recenzja w internecie mówi prawdę.