BLOG
Najważniejsze Wydarzenia E-commerce w 2024 roku, na których warto się pojawić.
- 1. Etrade Show
- Data: 13-15 lutego
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://etradeshow.pl/
- 2. Internet Beta
- Data: 11-15 września
- Lokalizacja: Kielnarowa
- Strona internetowa: https://www.internetbeta.pl/
- 3. Targi eHandlu
- Data: 11 kwietnia
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://targiehandlu.pl/
- 4. ProstoDokasy! Fly Offline
- Data: 24 stycznia - pierwsza edycja w 2024 roku, a kolejnych wyczekujcie w ogłoszeniach Satisfly.
- Lokalizacja: Katowice
- Strona internetowa: https://prostodokasy.pl/offline/
- 5. Commerce Transformation Days
- Data: 12-13 września
- Lokalizacja: Wrocław
- Strona internetowa: https://commercedays.com/pl/
- 6. ECOMMERCE.PL EVENT 2.0
- Data: 14 marca
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://event.ecommerce.pl/
- 7. RemaDays Warsaw
- Data: 30 stycznia - 2 lutego
- Lokalizacja: Warszawa
- Strona internetowa: https://remadays.com/
1. Etrade Show
Data: 13-15 lutego
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://etradeshow.pl/
To wydarzenie stanowi merytoryczne centrum dla całej branży e-commerce w Europie Środkowej. Ptak Warsaw Expo staje się sercem spotkań specjalistów, kreując doskonałe warunki dla kontaktów biznesowych. To idealna okazja do znalezienia potencjalnych partnerów i nawiązania cennych relacji biznesowych.
2. Internet Beta
Data: 11-15 września
Lokalizacja: Kielnarowa
Strona internetowa: https://www.internetbeta.pl/
Konferencja, która ewoluowała w kultowe wydarzenie dla środowisk związanych z Internetem i nowymi technologiami. To miejsce spotkań dla przedstawicieli e-commerce, agencji digitalowych i startupów, oferujące niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń i pogłębienia wiedzy.
3. Targi eHandlu
Data: 11 kwietnia
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://targiehandlu.pl/
To wyjątkowe wydarzenie dla sprzedających online w Europie, łączące tradycyjną formułę targów z inspirującymi wystąpieniami specjalistów z obszaru sprzedaży internetowej. Oferuje szansę nie tylko na rozmowy z przedstawicielami firm, ale również na zgłębienie wartościowych case study i zdobycie inspiracji od ekspertów.
4. ProstoDokasy! Fly Offline
Data: 24 stycznia - pierwsza edycja w 2024 roku, a kolejnych wyczekujcie w ogłoszeniach Satisfly.
Lokalizacja: Katowice
Strona internetowa: https://prostodokasy.pl/offline/
To kameralne spotkanie w luźnej atmosferze dla branży e-commerce. Stanowi doskonałą okazję do nieformalnych rozmów i budowania relacji biznesowych w niezobowiązującym środowisku, a przygotowane przez niezawodny i znany już Wam team Satisfly!
5. Commerce Transformation Days
Data: 12-13 września
Lokalizacja: Wrocław
Strona internetowa: https://commercedays.com/pl/
Ta konferencja gromadzi przedsiębiorców zainteresowanych najnowszymi trendami w e-commerce. Odbywająca się w "polskiej Dolinie Krzemowej" Wrocławia, CTD daje unikalną możliwość budowania relacji oraz dzielenia się wiedzą w tej dziedzinie.
6. ECOMMERCE.PL EVENT 2.0
Data: 14 marca
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://event.ecommerce.pl/
Konferencja dedykowana właścicielom sklepów internetowych, zapewniająca wgląd w najnowsze trendy i rozwiązania dla e-commerce.
7. RemaDays Warsaw
Data: 30 stycznia - 2 lutego
Lokalizacja: Warszawa
Strona internetowa: https://remadays.com/
To międzynarodowe targi reklamy i druku, oferujące przedsiębiorcom okazję zapoznania się z najnowszymi trendami oraz nawiązania kontaktów w dynamicznym środowisku reklamowym.
Wydarzenia e-commerce w 2024 roku oferują znacznie więcej niż tylko miejsce do spotkań. To szansa na zdobycie wiedzy, nawiązanie relacji biznesowych, zainspirowanie się i poznanie najnowszych trendów oraz technologii. Dla każdego przedsiębiorcy związanego z e-commerce, udział w tych wydarzeniach może przynieść ogromne korzyści zarówno w kontekście rozwoju biznesu, jak i osobistego rozwoju w tej dynamicznie zmieniającej się branży. Dlatego planując strategię marketingową na rok 2024 warto uwzględnić powyższe eventy.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.
Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!
Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!
Odkryj nowe możliwości: Raport „Cross-border z Polski”
Raport „Cross-border z Polski” to opracowanie, które każdy przedsiębiorca myślący o ekspansji powinien mieć na swoim radarze. Przygotowany przez zespół IdoSell we współpracy z wiodącymi ekspertami branżowymi - związanymi z projektem GOinternational, stanowi źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć i wykorzystać potencjał e-handlu transgranicznego. Sprawdź, czego możesz się dowiedziedzieć z raportu!
Marketing opinii na Back to School: zwiększ sprzedaż dzięki recenzjom
Sezon Back to School to kluczowy czas zakupów dla rodziców poszukujących najlepszych produktów dla dzieci. Recenzje i opinie klientów odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych i mogą znacząco wpłynąć na sprzedaż. W artykule przedstawimy, jak skutecznie wykorzystać recenzje w strategii marketingowej, aby zwiększyć zaufanie i przyciągnąć klientów. Poznaj strategie zbierania i stosowania opinii, które pomogą w osiągnięciu sukcesu w tym intensywnym okresie.
Najważniejsze wydarzenia e-commerce w III/ IV kwartale 2024 roku
Jesień 2024 roku przynosi wiele istotnych wydarzeń w branży e-commerce. Specjalistyczne konferencje, targi, eventy, każde z nich oferuje unikalne możliwości dla różnych segmentów rynku. Poniżej prezentujemy kluczowe eventy, które mogą wpłynąć na rozwój Twojej firmy i kariery w przemyśle e-commerce.
Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.