BLOG

Inne | Blog o pozyskiwaniu opinii w Internecie

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Razem na rzecz zrównoważonego rozwoju, czyli partnerstwo Zaufane.pl i Posadzimy.pl

Budowanie zaufania wobec marki stało się kluczowym elementem sukcesu. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi w tym procesie są autentyczne opinie klientów, które pełnią rolę społecznego dowodu słuszności. W kontekście coraz większego znaczenia zrównoważonego rozwoju, social proof nabiera dodatkowego wymiaru, pozwalając firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaangażowanie klientów w ESG.

5 Kluczowych kroków do budowania wiarygodności marki w e-commerce

Budowanie wiarygodności marki jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby opcji, dlatego zaufanie może być decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W tym artykule przedstawiamy pięć kluczowych kroków, które pomogą firmom zadbać o wizerunek, w tym poprzez zbieranie i publikowanie opinii.

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być atrakcyjną perspektywą dla wielu przedsiębiorców, z uwagi na dynamiczny rozwój e-commerce oraz rosnące zapotrzebowanie na zakupy online. Jednak dobór właściwej platformy to tylko część wyzwania, z jakim musi zmierzyć się osoba zakładająca swoją pierwszą stronę internetową. Poniżej przedstawiamy przewodnik krok po kroku jakie czynniki warto rozważyć.

Pozyskiwanie, analiza i publikacja opinii online. O co pytają klienci Zaufane.pl?

Recenzje stają się kluczowym kryterium przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Jednak pozyskiwanie, analiza i publikacja opinii online stanowi wyzwanie dla wielu właścicieli sklepów internetowych. Zaufane.pl stanowi integralne rozwiązanie, które pomaga firmom B2B i B2C w budowaniu solidnej reputacji poprzez skuteczny marketing opinii. Poznaj odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące całego procesu gromadzenia feedbacku za pomocą dedykowanego narzędzia.

Strategie pozyskiwania opinii: metody online i offline

Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof.

Zarządzanie opiniami klientów w erze mediów społecznościowych: Jak budować wiarygodność marki i lojalność klientów?

Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że ​​proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.

Podsumowanie eventu E-commerce.pl 2.0

2024 rok rozpoczął się intensywnymi wyjazdami na ciekawe eventy! Oto podsumowanie jednego z nich, wydarzenia Ecommerce.pl 2.0, na którym mieliśmy przyjemność być obecni jako partner główny. Podczas tegorocznej edycji, eksperci z branży e-commerce, dzielili się swoimi doświadczeniami oraz błędami na drodze do sukcesu. Także nasz CEO Sebastian Horoszko poprowadził prelekcję na temat "Opinii na każdym etapie rozwoju".

Widget agregacyjny w Zaufane.pl - jakie korzyści niesie dla Ciebie?

Widgety to interaktywne elementy, które są umieszczone na stronie i dostarczają określonych informacji. W Zaufane.pl posiadamy kilka rodzajów widgetów, a jednym z nich jest agregacyjny, który pozwala na prezentację opinii o sprzedawcy z wielu różnych źródeł. To znaczne ułatwienie zarówno ze strony sprzedawcy, który ma jasny pogląd i może monitorować reputację swojej marki oraz korzyść dla kupującego, ze względu na łatwo dostępny social proof.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie