Inne
Wiadomości Google Moja Firma vs Chatboty. Czego potrzebuje Twoja firma?
W ostatnich artykułach skupiliśmy się na znaczeniu marketingu rekomendacji. Dzisiaj chcielibyśmy nawiązać do wartości jaką niesie sprawna komunikacja z klientem i właściwy dobór komunikatora. Decydując się na odpowiednie narzędzia komunikacji sukces masz w kieszeni! Warto porównać dwie popularne metody komunikacji z klientami: Wiadomości Google Moja Firma oraz chatboty. Ale jak wybrać tę lepszą? Oto krótki przegląd obu rozwiązań.
Wiadomości Google Moja Firma to funkcja, która pozwala na bezpośredni kontakt między użytkownikami a przedsiębiorstwem – dzięki niej klienci mogą szybko uzyskać informacje o firmie lub zadawać pytania na temat usług czy produktów.
Z kolei chatboty to programy komputerowe, które automatycznie odpowiadają na wiadomości od klientów za pomocą sztucznej inteligencji. Obie opcje mają swoje plusy i minusy, ale którą powinieneś wybrać dla swojej firmy? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej!
Dlaczego Twój biznes musi zacząć korzystać z Google Analytics 4?
Postęp technologiczny, zmiany w zachowaniach oraz preferencjach użytkowników, a także nowe regulacje prawne, które rozbudowały zakres ochrony danych osobowych i możliwości ich przetwarzania. To wszystko sprawiło, że dotychczasowe rozwiązania stosowane do zbierania i pomiaru informacji marketingowych przestały być aktualne. Konieczne stało się wprowadzenie nowego i dostosowanego do potrzeb współczesnego biznesu narzędzia.
Jak nieodebrany telefon wpływa na konwersję?
Przychodzisz rano do biura, w Sklepie A. Włączasz komputer a swoje kroki kierujesz do kuchni – dobra kawa na początek dnia musi być. W kuchni zagaduje Cię kolega, z którym omawiasz wczorajszy projekt. W tle słyszysz dźwięk telefonu na Twoim biurku. „Oddzwonię za chwilkę – myślisz – tylko dokończę temat projektu”. Znasz to? Wszyscy znamy.
Najlepsza strategia w e-commerce? Skupić się na kliencie!
Zaspokajanie potrzeb klienta to nieodłączny element prowadzenia biznesu e-commerce. Prawda? Nie do końca! Bo nie powinno to być jedynie elementem, a osią działań internetowego przedsiębiorcy.
Automatyczne tłumaczenia treści – czy warto z nich korzystać?
Ekspansja na rynki zagraniczne to naturalny etap w rozwoju wielu firm i sprawdzona metoda na pozyskanie nowych odbiorców dla swoich produktów. Kiedy więc marka decyduje się na ten krok to jedną z pierwszych decyzji zwykle jest uruchomienie obcojęzycznych wersji strony www lub sklepu internetowego.
Opinie Google a pozycjonowanie lokalne
Opinie klientów to kwestia o ogromnym znaczeniu w marketingu. Zwłaszcza pod względem psychologicznym — chętnie kupujemy produkty i wybieramy usługi, o których mówi się dużo oraz dobrze, ale przede wszystkim najchętniej klikamy w wyniki, mające wysoką pozycję w lokalnych wynikach w Mapach Google. Jak więc wykorzystać wizytówkę do promocji marki?
Jak zadbać o wizytówkę Google? (SEO + marketing opinii)
Wizytówki Google to część działań SEO, które możemy wykonać, aby być bardziej widocznym. Szczególnie istotne są one dla hoteli, restauracji, barów i obiektów sportowych. Wizytówki nie mają natomiast aż takiego znaczenia w przypadku sklepów e-commerce. W tym artykule podpowiemy, jak prawidłowo zadbać o wizytówkę Google. Pamiętaj, że to nierozłączna część lokalnego SEO oraz marketingu opinii w sieci.
Jak zbierać opinie klientów w branży HoReCa?
Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!