BLOG
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
Jak motywować klientów do pozostawienia opinii? Strategie i techniki
W dobie cyfryzacji oraz powszechnego dostępu do Internetu, recenzje online stają się nieocenionym źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Wiele osób przed dokonaniem zakupu czy skorzystaniem z usługi przykłada dużą wagę do opinii innych użytkowników - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Świadomość firm wzrasta - wdrożenie marketingu rekomendacji i zachęcanie klientów do wystawienia opinii jest dziś koniecznością.
Cross-border i Omnibus – różnice w poszczególnych państwach
Jeżeli prowadzisz sprzedaż na zagranicznych rynkach, to musisz wiedzieć, że zasady wynikające z europejskich dyrektyw różnią się w poszczególnych państwach. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, na co zwrócić uwagę.
Budowanie zaufania do marki za pomocą recenzji online: wprowadzenie do strategii zarządzania opiniami
W erze powszechnej cyfryzacji, gdzie większość transakcji i interakcji odbywa się w świecie online, zaufanie do marki staje się kluczowym elementem sukcesu przedsiębiorstw. Budowanie tego zaufania wymaga jednak znacznie więcej wysiłku niż tylko spełnienie obietnic dotyczących jakości produktów czy usług. Konieczne jest również aktywne zarządzanie opiniami klientów oraz odpowiednie wykorzystanie recenzji online. Wprowadzenie strategii zarządzania opinią przekłada się na wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Recenzje online to nieodłączna część procesu zakupowego dla wielu osób – według badań aż 90% konsumentów sprawdza opinie innych użytkowników przed podjęciem decyzji o zakupie. Jak zatem zarządzać opiniami, aby działania przyniosły konkretne korzyści?
Automatyzacja procesu zbierania recenzji online: jakie narzędzia warto wykorzystać?
Automatyzacja procesu zbierania recenzji online stała się kluczowym elementem w strategii marketingowej każdej firmy. W dobie cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, konsument coraz częściej opiera swoje decyzje zakupowe nie tylko na cenie czy jakości produktów/ usług oferowanych przez firmę, ale także opinie innych użytkowników internetu.Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy pragną zoptymalizować i przyspieszyć ten proces, korzystając z nowoczesnych technologii. Sięgając po odpowiednie narzędzia możemy nie tylko wzmocnić sam proces pozyskiwania opinii, ale też zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możemy wykorzystać na planowanie, wdrażanie nowych rozwiązań lub budowanie relacji z odbiorcą. Jakie narzędzia do pozyskania opinii sprawdzą się najlepiej?
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż do Wielkiej Brytanii
Brexit pociągnął za sobą wiele zmian. Dotyczą one również transportu towarów. W jednej chwili system wysyłki mocno się utrudnił, gdyż traktowany jest on jako przesyłka z Polski już nie w obrębie Unii Europejskiej, ale jako do państwa tzw. trzeciego.
Analiza konkurencji na podstawie recenzji online: Jak wykorzystać opinie klientów do budowania przewagi?
Żyjemy w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie. Internet wdarł się w każdą sferę naszej egzystencji. Trudno dziś wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez marketingu online. Konkurencja w wielu branżach rośnie i tylko obecność w sieci daje szansę na budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami i przyciąganie nowych. Istotną rolę odgrywa system rekomendacji, który buduje zaufanie. Można go wykorzystać nie tylko do wzmacniania pozytywnej pozycji swojej marki, ale przy okazji do analizy konkurencji, Jak zatem robić to prawidłowo i z jakich narzędzi korzystać? Usiądź wygodnie i sięgnij po garść wskazówek!
Marketing opinii w branży modowej - jak skutecznie go prowadzić?
Branża modowa coraz pewniejszym krokiem wchodzi na salony e-commerce. Internet staje się idealnym miejscem do promocji, nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem. Do głosu dochodzą marki mające profilowaną ofertę. Dopasowaną idealnie do grupy odbiorców. Sklepy z odzieżą sportową, odzieżą plus -size, ciążową, dziecięcą. Przedsiębiorcy starają się dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, budować silną więź na linii klient - sklep online. Skutecznym narzędziem, po które warto sięgnąć jest marketing opinii - nazywany też marketingiem rekomendacji. Jak z niego korzystać, aby budować zaufaną społeczność wokół swojej marki? Na co położyć największy nacisk? Jakich błędów unikać? Podpowiadamy!
Jak monitoring cen może wpłynąć na zadowolenie klientów i lojalność w e-commerce?
Zadowolenie klientów oraz ich lojalność są kluczowymi czynnikami wpływającymi na sukces każdego sklepu internetowego. W dobie rosnącej konkurencji w handlu elektronicznym, nie wystarczy już tylko posiadać szerokiego asortymentu czy oferować atrakcyjnych promocji. Istotnym elementem skutecznej strategii cenowej jest monitoring cen.