Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Blog

Jak dotrzeć do klientów za granicą?

Gdy jesteś za granicą, starasz się dopasować do nowej lokalizacji, tubylców, języka oraz panujących zasad. Podobnie jest z przedsiębiorcami, którzy rozszerzają swój biznes na zagraniczne rynki. Co musisz zrobić, żeby skutecznie dotrzeć do klientów za granicą? Podpowiadamy!

Chcę czytać dalej

Krok po kroku przez lejek zakupowy: jak skutecznie prowadzić klienta do dokonania zakupu w sklepie internetowym?

Chcąc żyć ze sprzedaży w Internecie należy wiedzieć, że posiadanie sklepu internetowego to nawet nie połowa sukcesu... Na sukces składa się bowiem jeszcze szereg czynników, które odpowiadają za całą “sprawność operacyjną” w e-commerce rozumianą jako pozyskiwanie towaru, zarządzanie ceną i promocjami i oczywiście - ten najbardziej kluczowy w każdym biznesie opartym na handlu element, którym jest pozyskiwanie klientów. Co zrobić, żeby ich mieć? Najpierw trzeba skutecznie do nich dotrzeć, zaciekawić ich ofertą, przekonać do zakupu, a następnie zbudować z nimi trwałą relację opartą na lojalności.

Chcę czytać dalej

Jak Magento wspiera ekspansję zagraniczną Twojego e-Commerce?

Ekspansja zagraniczna to naturalny krok w rozwoju e-Commerce. Nie jest to jednak proces szybki i łatwy. To raczej bardzo złożony program, który musi zostać dobrze zaplanowany. Jego istotnym elementem jest technologia, która może ułatwiać, bądź też utrudniać realizację strategii rozwojowej Twojego sklepu internetowego. Wybór platformy e-Commerce, która pomoże Ci podbić zagraniczne rynki jest więc niezmiernie ważny. Wachlarz dostępnych opcji jest ogromny. Od rozwiązań SaaS, przez silniki open source, aż po systemy dedykowane. Jak pod kątem możliwości ekspansji zagranicznej wypada Magento? 

Chcę czytać dalej

Cross-border w e-commerce, czyli jak odnieść sukces za granicą

Sprzedaż w internecie jest praktycznie nieograniczona. Możemy produkować towar w jednym kraju, promować go w innym i dystrybuować w następnym. To nie tylko działalność na rynkach sąsiadujących krajów, ale szansa na rozwinięcie międzykontynentalnego biznesu. Jak wykorzystać potencjał cross-border w e-commerce i o czym pamiętać przy ekspansji zagranicznych rynków?

Chcę czytać dalej

Jak wyszukiwanie głosowe zmieni e-commerce?

Gdyby zapytać dowolnego właściciela e-commerce o jedną z największych bolączek związanych z prowadzeniem sklepu, mogę zagwarantować, że w większości przypadków odpowiedź brzmiałaby – konwersja na mobile. A raczej jej brak. Oczywiście, tradycyjne i powszechnie znane narzędzia Marketing Automation pomagają w utrzymaniu klienta, czy ratowaniu porzuconych koszyków, ale mimo wszystko dotyczy to głównie wyników na desktopie. Jak zatem osiągać lepsze wyniki sprzedaży na mobile?

Chcę czytać dalej

Dlaczego Twój biznes musi zacząć korzystać z Google Analytics 4?

Postęp technologiczny, zmiany w zachowaniach oraz preferencjach użytkowników, a także nowe regulacje prawne, które rozbudowały zakres ochrony danych osobowych i możliwości ich przetwarzania. To wszystko  sprawiło, że dotychczasowe rozwiązania stosowane do zbierania i pomiaru informacji marketingowych przestały być aktualne. Konieczne stało się wprowadzenie nowego i dostosowanego do potrzeb współczesnego biznesu narzędzia.

Chcę czytać dalej

Jak nieodebrany telefon wpływa na konwersję?

Przychodzisz rano do biura, w Sklepie A. Włączasz komputer a swoje kroki kierujesz do kuchni – dobra kawa na początek dnia musi być. W kuchni zagaduje Cię kolega, z którym omawiasz wczorajszy projekt. W tle słyszysz dźwięk telefonu na Twoim biurku. „Oddzwonię za chwilkę – myślisz – tylko dokończę temat projektu”. Znasz to? Wszyscy znamy.

Chcę czytać dalej

Częste błędy popełniane podczas wdrożenia e-commerce

Sprzedaż internetowa to bardzo dynamicznie rozwijający się sektor handlowy, dlatego coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie nowej technologii i wejście w świat online. Nic dziwnego, ponieważ korzyści, jakie zauważają firmy po transformacji cyfrowej są imponujące

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...