Blog

Jak napisać skuteczne opisy produktów i kategorii dla sklepu internetowego?
Opisy produktów i kategorii to najważniejsza treść w Twoim sklepie internetowym. Nie zwracasz na nie większej uwagi, publikujesz teksty pisane wyłącznie pod SEO i twierdzisz, że i tak nikt ich nie czyta? W takim razie popełniasz poważny błąd!

Jak odpowiadać na negatywne opinie - 20 niezawodnych przykładów
Negatywne opinie w Internecie to dla wielu przedsiębiorców niewygodny temat. Prawda jest taka, że każdy biznes w sieci jest narażony na nieprzychylne rekomendacje. Sęk jednak tkwi w tym, w jaki sposób Ty, jako marka odpowiadasz na negatywne opinie. Wbrew pozorom to wielka sztuka, którą warto opanować i wprowadzić w życie jak najwcześniej. Zatem jak odpowiadać na negatywne opinie, aby nie tylko stracić zdobytych już klientów, ale dodatkowo zyskać nowych? Przedstawiam 20 przykładów odpowiedzi na nieprzychylne rekomendacje, które uratują wizerunek Twojego biznesu w Internecie.
Jeśli jeszcze nie widziałeś, to zapraszam Cię do artykułu Sebastiana Horoszko, który przedstawił przykłady odpowiedzi na pozytywne opinie.

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma - Twoja marka będzie widoczna!
Z pewnością zauważyłeś, że po wpisaniu danego słowa kluczowego wyszukiwarka Google coraz częściej wyświetla nie linki do stron i sklepów internetowych, a pozycje z wizytówki Google Moja Firma. Dzieje się tak dlatego, że aktualnie boty Google są w stanie zdecydowanie dokładniej przewidywać intencje i lokalizacje użytkowników. Jeśli prowadzisz firmę usługową lub sklep internetowy i posiadasz także punkt stacjonarny, to tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie wizytówki Google jest właśnie dla Ciebie. Jak wykorzystać jej potencjał? Przedstawię Ci pomysły i rozwiązania, które wzniosą Twój biznes na pierwsze miejsce w Google Maps.

Negatywne opinie o firmie - ile można stracić?
Negatywne opinie o firmie mają swoje plusy i minusy. Oczywistą sprawą w Internecie jest, że firma bez skazy może zostać odebrana jako nieuczciwa, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, że mocno filtruje swoje recenzje i zostawia tylko te najbardziej przychylne. Problem pojawia się jednak, gdy negatywne komentarze stanowią ogromną część wszystkich opinii. Ile, jako właściciel sklepu internetowego czy firmy usługowej możesz na tym stracić? Na to pytanie, a także wiele innych odpowiem w moim artykule.

Wizytówka Google Moja Firma w sklepie internetowym - optymalizacja
Wizytówka Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które otwiera właścicielom firm drzwi do zaistnienia w Internecie. To jeden z najprostszych sposobów na pozyskanie ruchu i dotarcie do potencjalnych klientów. O tym, jak założyć wizytówkę Google Moja Firma pisałem w moim poprzednim artykule. W tym wpisie omówię zarządzanie stworzonym profilem, jakim jest optymalizacja wizytówki w mapach Google.

Wizytówka Google Moja Firma w sklepie internetowym - co to jest i jak uruchomić
Cześć! W dzisiejszym blogu: Wizytówka Google Moja Firma - bezpłatne narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych tworzenie, zarządzanie i optymalizację profilu marki w Google. Jej głównym zadaniem jest pomoc w przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki i map. Zawiera m.in. nazwę firmy, godziny otwarcia, adres, dane kontaktowe oraz bardzo cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów - opinie o firmie.

Jak zachwycić klienta obsługą w e-commerce 2022 roku?
Ostatnie pandemiczne dwa lata zmieniły całkowicie oblicze e-handlu.
E-commerce to już nie tylko zakup niezbędnych produktów ale całe spektrum doświadczeń bliskich tradycyjnym odwiedzinom w sklepie.

Jak lokować opinie na lejku sprzedaży w sklepie internetowym
Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.