Blog

Ujawniamy, jak odpowiedzieć na opinie Google [20 przykładów!]
Opinie użytkowników coraz częściej są elementem decydującym podczas ścieżki zakupowej. Już teraz warto zdać sobie sprawę z tego, że to zjawisko w Internecie każdego dnia rośnie w siłę, więc nie trzeba przed nim uciekać. Prowadząc biznes w sieci jako przedsiębiorca chcesz, aby Twoja firma zbierała same pozytywne opinie. I słusznie! Nie ma w tym nic złego - negatywne opinie choć się pojawiają, to nie radują tak jak dobre recenzje klientów. W tym artykule przedstawię Ci jak odpowiedzieć na opinie Google, aby pomóc Twojej firmie. Sformułuję również 20 przykładów odpowiedzi, które mają znaczenie w wyszukiwarce Google i oczach potencjalnych klientów.

Czym są Gwiazdki w wynikach Google i jak je uruchomić [WAŻNE DLA KAŻDEGO ECOMMERCE]
Prowadzenie biznesu w Internecie wiąże się z nieustanną walką o uwagę klienta. Dostęp do sieci nie jest trudny, co sprawia, że coraz częściej zostawiają oni, a przede wszystkim sprawdzają opinie o danej firmie. Jak zadbać o to, aby Twój biznes w Internecie był odbierany jako bezpieczny i godny zaufania? W tym zadaniu pomogą Ci gwiazdki w Google. Ich obecność niesie ze sobą wiele korzyści dla prowadzonego biznesu w Internecie. Zdecydowanie zwiększają liczbę kliknięć - pozytywnie wpływają na ruch organiczny. Dowiedz się czym są gwiazdki Google i jak uruchomić graficzne wyświetlanie ocen.

Pozytywne opinie klientów - jak je zdobyć?
W dzisiejszych czasach nie ma takich firm czy produktów, których nie można by było zrecenzować. Ponadto opinie w Internecie stały się podstawą w budowaniu relacji na płaszczyźnie sprzedawca-klient. Zdobywanie pozytywnych opinii Google to również najkrótsza droga do pozyskania nowych odbiorców. Takie recenzje dają im poczucie dokonania najlepszego wyboru. Jak zatem zdobyć pozytywne opinie dla swojego biznesu? Oto kilka przykładów, dzięki którym dasz możliwość swoim klientom do wyrażenia własnego zdania.

E-commerce 2022 - najważniejsze eventy pierwszego półrocza
Chcesz nawiązać wartościowe kontakty, utrzymać pozytywne relacje z ludźmi z branży e-commerce, sprawdzić swoje pomysły na nowy biznes w Internecie? Konferencje, targi i szkolenia są najlepszą ku temu okazją. Oczywiście nie oznacza to, że musisz być na wszystkich branżowych wydarzeniach. Wystarczy, że wybierzesz kilka tych, które będą dla Ciebie najlepszym sposobem na reklamę i pogłębienie wiedzy. Oto moje subiektywne zestawienie najważniejszych eventów marketingowych pierwszej połowy 2022 roku.

Platformy dropshipping - TOP 10 na polskim rynku
Każdy sklep internetowy działa w oparciu o platformę, której zadaniem jest skuteczne zarządzanie produktami, magazynem, sprzedażą czy dostawami. Takie oprogramowanie w branży e-commerce popularnie nazywane jest platformą sprzedażową. Warto wiedzieć, że takich systemów na polskim rynku jest dziesiątki. Dziś chcę się z Tobą podzielić wiedzą na temat platform e-commerce, które doskonale nadają się do prowadzenia sklepu internetowego w modelu dropshipping.

Kampanie na Black Friday - 5 przykładów skutecznego marketingu
Kampanie marketingowe w e-commerce to jedno z najlepszych działań, które pozwala skutecznie wyróżnić biznes na tle konkurencji. Jest to szczególnie ważne w okresie nadchodzących peeków sprzedażowych, do których należy Black Friday. Kreatywne kampanie reklamowe na Czarny Piątek muszą być bardzo dobrze i dokładnie przemyślane. Aby Cię zainspirować na Black Friday 2021 przedstawiam 5 przykładów, które spotkały się z szerokim zainteresowaniem użytkowników. Pomogę Ci wkroczyć na odpowiednią drogę kampanii marketingowej na Czarny Piątek i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Black Friday - jak przygotować sklep internetowy?
Koniec Listopada to gorący okres w branży e-commerce. To właśnie wtedy ruszają przedświąteczne promocje i cenowe okazje, które przyciągają miliony osób. W Stanach Zjednoczonych to istne zakupowe szaleństwo, podczas którego za niską cenę można kupić telewizory, laptopy czy smartfony. Na polskim rynku prym wiodą najpopularniejsze marki, jednak to doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży dla wszystkich. Jak zatem sklepy internetowe powinny się przygotować na czas wielkich zakupów Black Friday?

Opinie w Internecie mają znaczenie - dane z raportu Gemius dla e-commerce w Polsce 2021
‘E-commerce w Polsce 2021’ to wartościowe kompendium wiedzy o naszym rynku zakupów online. Już po raz 9. Gemius przygotował raport, w którym zostały przedstawione zmiany i trendy w zachowaniach klientów w Internecie, w tym także w odniesieniu do pandemii COVID-19.