Blog
Czy marketerzy i biznes powinni przygotować się do Omnibusa
Ostatnio bardzo dużo mówi się o tym, że marketerzy i biznes powinni przygotować się do dyrektywy Omnibus. Jest tak z pewnością dlatego, że zasady wynikające z tej dyrektywy powinny obowiązywać w całej Unii najpóźniej od dnia 28 maja 2022 r. Czy jednak faktycznie należy się przygotowywać do Omnibusa, a jeśli tak, to jakie zmiany nas czekają? Na te i kilka innych pytań odpowiem w tym artykule.
Jak prawidłowo tworzyć oprawę graficzną konta Allegro?
Oprawa graficzna to ogół grafik (poza zdjęciami produktowymi), które znajdują się na koncie Allegro. Są to przede wszystkim banery – począwszy od tych znajdujących się na liście ofert sklepu (listingu), poprzez formaty pionowe oraz serie produktowe, a skończywszy na banerze ogólnym. Aby ich używać, należy wykupić abonament Allegro. W Pirk Spark wiemy jak to zrobić.
Zmiany w systemie reklamowym na Facebooku w pierwszym kwartale 2022 - jakich branż dotyczą i czym skutkują?
Z tego artykułu dowiesz się o wybranych zmianach, które weszły w życie w pierwszym kwartale 2022 w środowisku reklamowym Facebooka. Ponadto wskażę, jakich branż one dotyczą, co w praktyce oznaczają oraz jak je szybko i sprawnie opanować.
Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce - poznaj sprawdzone metody
Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie. Prawda, że mam rację? Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny - również w branży e-commerce. Aby klient poczuł w sobie chęć do podzielenia się z innymi swoim zakupowym doświadczeniem musi zostać do tego w odpowiedni sposób zachęcony. I nie - nie mam na myśli zwykłej wiadomości tekstowej, wyglądającej na napisaną od niechcenia przez zmęczonego pracownika.
Crossborder E-commerce - Co zrobić, by skutecznie wyjść za granicę ze sklepem internetowym?
Pomimo globalizacji współczesnego świata również w obszarze handlu, wciąż każdy z lokalnych rynków e-commerce ma własną specyfikę. Co zrobić, by skutecznie podbić rynek krajów sąsiadujących? O czym trzeba pamiętać, by prowadzić jednocześnie biznes lokalny i budować zaufanie klientów? W tym artykule przeczytasz o proponowanych rozwiązaniach oraz naszych doświadczeniach w zakresie cross border e-commerce.
Wygodne Zwroty jako Twoja przewaga nad konkurencją
Wygodne Zwroty to przełom w zwrotach konsumenckich, który wpływa na zwiększenie konkurencyjności sklepów internetowych oraz ilość konwersji i budowę lojalności klientów. To darmowe rozwiązanie dedykowane nie tylko właścicielom sklepów online, ale również ich klientom.
Gwiazdki w kampanii produktowej PLA - poznaj nasze rozwiązanie
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie będą reklamy produktowe PLA. Warto jednak wyjść naprzeciw potencjalnym klientom, a tym samym wyprzedzić konkurencję dodając do kampanii produktowych wyróżniające złote gwiazdki.
Gwiazdki w Google Ads - co musisz zrobić? WYJAWIAMY SEKRET!
Reklamy Google Ads są używane przez wiele firm w Internecie, które chcą trafić do swoich klientów. Ich podstawą jest nienachalny przekaz, który będzie wyświetlany tylko tym użytkownikom, którzy szukają danego produktu lub usługi. Jako przedsiębiorca możesz maksymalnie wykorzystać potencjał kampanii Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania dodając do nich przykuwające uwagę gwiazdki ocen.