BLOG

Opinie w sklepie internetowym | Blog Zaufane.pl

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Ekspansja zagraniczna w e-Commerce B2B - co może pójść nie tak?

Ostatnie lata nie były łatwe dla handlu międzynarodowego. Pandemia znacząco utrudniła transport. Wojna w Ukrainie również odbiła się na światowej gospodarce. Sytuacja jednak powoli zaczyna się stabilizować. W pierwszym półroczu 2022 roku polski eksport zanotował 21% wzrost. Można więc zauważyć, że głodni rozwoju przedsiębiorcy zaczynają ze zdwojoną siłą realizować swoje strategie cross-border. Również ekspansja zagraniczna w e-Commerce B2B mocno się rozwija. Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej już 25% firm B2B prowadzi eksport online. Jeżeli jeszcze nie należysz do tego grona, warto żebyś już teraz zaczął swoje działania cross-border. Jednak zanim to zrobisz, dobrze się do tego przygotuj. Zacznij od lektury tego artykułu. Dzięki niemu unikniesz najczęstszych błędów ekspansji zagranicznej e-Commerce B2B.

Google: Aktualizacja zasad oceny produktowej. Co się zmienia?

Warto pozyskiwać opinie od klientów w Google Moja. Warto też być użytkownikiem programu oceny produktowej. Dzięki temu klienci sklepu mogą  nie tylko trafić na stronę naszego sklepu z pozycji wyszukiwarki, ale również błyskawicznie zapoznać się z recenzjami produktu, którym się interesują.Sprawdzić, jakie towary danego sprzedawcy są najwyżej oceniane i znajdują się w bezwzględnym “top” sklepu online. Google - w trosce o dobro konsumentów oraz porządek w przestrzeni online na bieżąco weryfikuje i poszerza regulamin publikowania recenzji i zarządzania nią. Przyjrzyjmy się z bliska, jak będzie wyglądać zbliżająca się aktualizacja „Zasad dotyczące ocen produktów”.

 

Jak przekształcić recenzje online w cenne źródło informacji dla Twojej firmy?

W dobie cyfrowej transformacji, gdzie internet stał się nieodłącznym elementem funkcjonowania większości przedsiębiorstw, recenzje online zyskują na coraz większym znaczeniu. Istotne jest więc zapoznanie się z metodami przekształcania tych opinii w wartościowe źródło informacji o potrzebach klientów. Z wypowiedzi klientów możemy też wyciągnąć pouczające wnioski. Analizując treść recenzji zorientować się, co możemy zmienić i naprawić w pracy i w działalności naszego biznesu - to ogromny krok w stronę rozwoju. 

Budowanie zaufania do marki za pomocą recenzji online: wprowadzenie do strategii zarządzania opiniami

W erze powszechnej cyfryzacji, gdzie większość transakcji i interakcji odbywa się w świecie online, zaufanie do marki staje się kluczowym elementem sukcesu przedsiębiorstw. Budowanie tego zaufania wymaga jednak znacznie więcej wysiłku niż tylko spełnienie obietnic dotyczących jakości produktów czy usług. Konieczne jest również aktywne zarządzanie opiniami klientów oraz odpowiednie wykorzystanie recenzji online. Wprowadzenie strategii zarządzania opinią przekłada się na wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Recenzje online to nieodłączna część procesu zakupowego dla wielu osób – według badań aż 90% konsumentów sprawdza opinie innych użytkowników przed podjęciem decyzji o zakupie. Jak zatem zarządzać opiniami, aby działania przyniosły konkretne korzyści?

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online: jakie narzędzia warto wykorzystać?

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online stała się kluczowym elementem w strategii marketingowej każdej firmy. W dobie cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, konsument coraz częściej opiera swoje decyzje zakupowe nie tylko na cenie czy jakości produktów/ usług oferowanych przez firmę, ale także opinie innych użytkowników internetu.Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy pragną zoptymalizować i przyspieszyć ten proces, korzystając z nowoczesnych technologii. Sięgając po odpowiednie narzędzia możemy nie tylko wzmocnić sam proces pozyskiwania opinii, ale też zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możemy wykorzystać na planowanie, wdrażanie nowych rozwiązań lub budowanie relacji z odbiorcą. Jakie narzędzia do pozyskania opinii sprawdzą się najlepiej?

Jak wykorzystać recenzje online do analizy konkurencji?

Trudno dziś wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez marketingu online. Konkurencja w wielu branżach rośnie i tylko obecność w sieci daje szansę na budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami i przyciąganie nowych.

5 prostych kroków, aby zdobyć więcej opinii Google i zwiększyć swoją reputację

Zarówno dla małych przedsiębiorstw jak i dużych korporacji reputacja w Internecie odgrywa kluczową rolę. Nie da się ukryć - recenzje Google mają ogromny wpływ na to, jak postrzegają nas potencjalni klienci. Dlatego właśnie tak ważne jest zebranie dużej liczby pozytywnych opinii oraz odpowiedniego reagowania na te negatywne.

Google Moja Firma dla e-commerce: Jak zoptymalizować swój sklep internetowy pod kątem wyszukiwań lokalnych

W dzisiejszych czasach, kiedy zakupy przez internet stają się coraz bardziej powszechne, każdy właściciel e-commerce powinien zadbać o to, aby jego sklep był łatwo odnajdywalny w sieci. Google Moja Firma dla e-commerce może okazać się tutaj niezwykle pomocne - dzięki niemu możemy zoptymalizować swój biznes pod kątem wyszukiwań lokalnych i zwiększyć szansę na pozyskanie nowych klientów.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie