BLOG

Opinie w sklepie internetowym | Blog Zaufane.pl

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online: jakie narzędzia warto wykorzystać?

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online stała się kluczowym elementem w strategii marketingowej każdej firmy. W dobie cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, konsument coraz częściej opiera swoje decyzje zakupowe nie tylko na cenie czy jakości produktów/ usług oferowanych przez firmę, ale także opinie innych użytkowników internetu.Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy pragną zoptymalizować i przyspieszyć ten proces, korzystając z nowoczesnych technologii. Sięgając po odpowiednie narzędzia możemy nie tylko wzmocnić sam proces pozyskiwania opinii, ale też zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możemy wykorzystać na planowanie, wdrażanie nowych rozwiązań lub budowanie relacji z odbiorcą. Jakie narzędzia do pozyskania opinii sprawdzą się najlepiej?

Jak wykorzystać recenzje online do analizy konkurencji?

Trudno dziś wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez marketingu online. Konkurencja w wielu branżach rośnie i tylko obecność w sieci daje szansę na budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami i przyciąganie nowych.

5 prostych kroków, aby zdobyć więcej opinii Google i zwiększyć swoją reputację

Zarówno dla małych przedsiębiorstw jak i dużych korporacji reputacja w Internecie odgrywa kluczową rolę. Nie da się ukryć - recenzje Google mają ogromny wpływ na to, jak postrzegają nas potencjalni klienci. Dlatego właśnie tak ważne jest zebranie dużej liczby pozytywnych opinii oraz odpowiedniego reagowania na te negatywne.

Google Moja Firma dla e-commerce: Jak zoptymalizować swój sklep internetowy pod kątem wyszukiwań lokalnych

W dzisiejszych czasach, kiedy zakupy przez internet stają się coraz bardziej powszechne, każdy właściciel e-commerce powinien zadbać o to, aby jego sklep był łatwo odnajdywalny w sieci. Google Moja Firma dla e-commerce może okazać się tutaj niezwykle pomocne - dzięki niemu możemy zoptymalizować swój biznes pod kątem wyszukiwań lokalnych i zwiększyć szansę na pozyskanie nowych klientów.

Raport „E-commerce w Polsce 2022” – opinie najważniejszym źródłem wiarygodności!

W ostatnim kwartale 2022 roku marketerzy z całego kraju skupiają się na kolejnym (dziesiątym) raporcie o branży e-commerce. Zmieniająca się rzeczywistość ma ogromny wpływ na to, czy i jak robimy zakupy online. Czy opinie w sklepach internetowych nadal są ważnym czynnikiem decydującym o ich wiarygodności? Nie. One są najważniejsze!

Rewolucja w Aza Group - wywiad z Aliną Chupryną i Danielem Duniakiem

Jakie znaczenie w e-commerce ma marketing rekomendacyjny?

Obecnie kupujący w Internecie ostrożnie podchodzą do sklepów online. Najważniejsza jest dla nich wiarygodność danej marki i jakość sprzedawanych produktów. Jak zatem dotrzeć do klientów, aby wzbudzić ich zaufanie? Z pomocą przychodzi skuteczny marketing opinii. O jego sile i wpływie na biznes rozmawiałem z przedstawicielami Aza Group, do której należą takie marki jak Born2Be czy Renee.

Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadziłem z Aliną Chupryną - Brand Manager ds. rynków zagranicznych w Aza Group i Danielem Duniakiem - Marketing Director Aza Group.

Jak pozyskać opinie w branży kosmetycznej?

Niezrozumiałe składy, nowe linie kosmetyków, formuły, technologie i odkrycia – łatwo zgubić się w gąszczu takich informacji. Konsumentom coraz trudniej podjąć, z pozoru zwyczajną, decyzję o kupnie konkretnego kosmetyku. Pomocna okazuje się opinia drugiego człowieka. W jaki sposób pozyskać takie rekomendacje i utwierdzić potencjalnego klienta w przekonaniu, że nasz produkt lub usługa, jest rzeczywiście warta zakupu?

Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce - poznaj sprawdzone metody

Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie. Prawda, że mam rację? Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny - również w branży e-commerce. Aby klient poczuł w sobie chęć do podzielenia się z innymi swoim zakupowym doświadczeniem musi zostać do tego w odpowiedni sposób zachęcony. I nie - nie mam na myśli zwykłej wiadomości tekstowej, wyglądającej na napisaną od niechcenia przez zmęczonego pracownika.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie