Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Blog

Jak zachęcać klientów do pozostawiania opinii w Google?

W dzisiejszym świecie, gdzie Internet stał się nieodłącznym elementem naszego życia, opinie innych konsumentów mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Marketing rekomendacji skrojony w oparciu o recenzje w Wizytówce Moja Firma jest doskonałym sposobem budowania relacji, rozwoju marki. Co zatem zrobić, aby zadowoleni klienci chcieli poświęcić swój czas i podzielić się swoją opinią? 

Chcę czytać dalej

Jak budować pozytywny wizerunek firmy w oparciu o recenzje online?

Dziś trudno sobie wyobrazić działalność firmy bez jej obecności w sieci. Marketing internetowy stał się częścią strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw. Recenzje online są autentyczną i szczerą reklamą marki. Bez inwestycji w płatne kampanie. Jak zoptymalizować narzędzia wspierające marketing rekomendacji? Jak prowadzić biznes oparty o lojalną społeczność?

Chcę czytać dalej

Jak motywować klientów do pozostawienia opinii? Strategie i techniki

W dobie cyfryzacji oraz powszechnego dostępu do Internetu, recenzje online stają się nieocenionym źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Wiele osób przed dokonaniem zakupu czy skorzystaniem z usługi przykłada dużą wagę do opinii innych użytkowników - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Świadomość firm wzrasta - wdrożenie marketingu rekomendacji i zachęcanie klientów do wystawienia opinii jest dziś koniecznością.

Chcę czytać dalej

Cross-border i Omnibus – różnice w poszczególnych państwach

Jeżeli prowadzisz sprzedaż na zagranicznych rynkach, to musisz wiedzieć, że zasady wynikające z europejskich dyrektyw różnią się w poszczególnych państwach. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, na co zwrócić uwagę.

Chcę czytać dalej

Budowanie zaufania do marki za pomocą recenzji online: wprowadzenie do strategii zarządzania opiniami

W erze powszechnej cyfryzacji, gdzie większość transakcji i interakcji odbywa się w świecie online, zaufanie do marki staje się kluczowym elementem sukcesu przedsiębiorstw. Budowanie tego zaufania wymaga jednak znacznie więcej wysiłku niż tylko spełnienie obietnic dotyczących jakości produktów czy usług. Konieczne jest również aktywne zarządzanie opiniami klientów oraz odpowiednie wykorzystanie recenzji online. Wprowadzenie strategii zarządzania opinią przekłada się na wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Recenzje online to nieodłączna część procesu zakupowego dla wielu osób – według badań aż 90% konsumentów sprawdza opinie innych użytkowników przed podjęciem decyzji o zakupie. Jak zatem zarządzać opiniami, aby działania przyniosły konkretne korzyści?

Chcę czytać dalej

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online: jakie narzędzia warto wykorzystać?

Automatyzacja procesu zbierania recenzji online stała się kluczowym elementem w strategii marketingowej każdej firmy. W dobie cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, konsument coraz częściej opiera swoje decyzje zakupowe nie tylko na cenie czy jakości produktów/ usług oferowanych przez firmę, ale także opinie innych użytkowników internetu.Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy pragną zoptymalizować i przyspieszyć ten proces, korzystając z nowoczesnych technologii. Sięgając po odpowiednie narzędzia możemy nie tylko wzmocnić sam proces pozyskiwania opinii, ale też zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możemy wykorzystać na planowanie, wdrażanie nowych rozwiązań lub budowanie relacji z odbiorcą. Jakie narzędzia do pozyskania opinii sprawdzą się najlepiej?

Chcę czytać dalej

5 kroków jak rozpocząć sprzedaż do Wielkiej Brytanii

Brexit pociągnął za sobą wiele zmian. Dotyczą one również transportu towarów. W jednej chwili system wysyłki mocno się utrudnił, gdyż traktowany jest on jako przesyłka z Polski już nie w obrębie Unii Europejskiej, ale jako do państwa tzw. trzeciego. 

Chcę czytać dalej

Analiza konkurencji na podstawie recenzji online: Jak wykorzystać opinie klientów do budowania przewagi?

Żyjemy w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie. Internet wdarł się w każdą sferę naszej egzystencji. Trudno dziś wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez marketingu online. Konkurencja w wielu branżach rośnie i tylko obecność w sieci daje szansę na budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami i przyciąganie nowych. Istotną rolę odgrywa system rekomendacji, który buduje zaufanie. Można go wykorzystać nie tylko do wzmacniania pozytywnej pozycji swojej marki, ale przy okazji do analizy konkurencji, Jak zatem robić to prawidłowo i z jakich narzędzi korzystać? Usiądź wygodnie i sięgnij po garść wskazówek!

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...