Blog
Czym jest User Generated Content (UGC) i jak go wykorzystać w strategii?
User Generated Content to wszystkie treści i wzmianki o marce tworzone i publikowane w Internecie przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – nie tylko objawiać się w postaci współpracy influencerskiej, a ich celem wcale nie musi być wyłącznie promocja produktów. Choć oddanie klientom kontroli nad contentem wydaje się nieco przerażające, to UGC wspomaga wzmacnianie relacji z użytkownikami, a także pozytywnie wpływa na SEO. Jak więc wykorzystać go w strategii content marketingowej?
Nowe zasady dla sklepów internetowych: Akt o Usługach Cyfrowych (DSA) z dnia 17 lutego 2024 roku wprowadza zmiany w pozyskiwaniu i publikowaniu opinii produktowych.
Wejście w życie Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) dnia 17 lutego br. przyniosło szereg zmian dla sklepów internetowych, zwłaszcza w obszarze pozyskiwania i publikowania opinii produktowych od klientów. Nowe przepisy mają na celu zapewnienie uczciwych i transparentnych praktyk w tym zakresie, wzmocnienie zaufania konsumentów oraz ograniczenie występowania fałszywych opinii. Przyjrzyjmy się zatem o co dokładnie chodzi i jak przygotować zmiany w swoim e-commerce.
Hiperpersonalizacja w e-commerce i marketingu
Personalizacja stała się kluczowym narzędziem do przyciągania i utrzymywania klientów. Jednakże ostatnie badania i trendy wskazują na rosnące znaczenie hiperpersonalizacji- jeszcze większym dopasowaniu do potrzeb, indywidualnych preferencji i zachowań każdego konsumenta. Dlatego warto dowiedzieć się, jak wprowadzić takie praktyki do swoich działań.
Aktualizacja polityki Google w zakresie wizytówki
Jednym z kluczowych elementów budowania reputacji przedsiębiorstwa jest zadbanie o opinie na wizytówce Google Moja Firma. Recenzje mają istotny wpływ na decyzje potencjalnych klientów, dlatego Google wprowadza zmiany w swojej polityce. Zaufane.pl przedstawia jak być na bieżąco!
Jak wybrać najlepsze narzędzie do zbierania opinii? Czego nie powie Ci nasza konkurencja!
W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji firm. Zbieranie recenzji staje się nie tylko standardem, ale także niezbędnym środkiem do budowania zaufania wśród konsumentów. Istnieje wiele narzędzi do zbierania opinii, a wybór odpowiedniego może być problematyczny. Dlatego przygotowaliśmy zbiór kluczowych kryteriów, które warto wziąć pod uwagę przy podjęciu decyzji.
Zaufane.pl - Rzetelna moderacja opinii dla ochrony wizerunku Twojego biznesu
Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy opinie, które czytasz na stronach recenzyjnych, są naprawdę autentyczne? W Zaufane.pl naszym wyróżnikiem jest solidna moderacja opinii, oparta na partnerstwie z Google. Dlaczego to ważne? Oto wszystko, co musisz wiedzieć.
Nowy wymiar opinii klientów - Poznaj widget z podsumowaniem opinii AI od Zaufane.pl
W Zaufane.pl wiemy, że opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu decyzji zakupowych. Im więcej informacji zwrotnych zbieramy od naszych użytkowników, tym lepiej możemy dostosować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jednakże przeglądanie i analizowanie setek recenzji może być wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzi wprowadzony przez nas widget z podsumowaniem opinii opartym na sztucznej inteligencji (AI).
Narzędzie Zaufane.pl: Doskonałe Rozwiązania dla Skutecznego Zarządzania Opiniami
W dzisiejszym świecie, gdzie opinie online mają ogromne znaczenie, utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki czy sprzedawcy jest kluczowe. Zrozumienie potrzeb klientów, reagowanie na ich opinie oraz skuteczna moderacja stają się nieodłącznymi elementami sukcesu w biznesie. Na szczęście, narzędzia takie jak Zaufane.pl oferują innowacyjne funkcjonalności, które ułatwiają zarządzanie opiniami użytkowników.