BLOG

Czytaj i rozwijaj swój biznes

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

Jak założyć sklep internetowy na WooCommerce? Poradnik

Chcesz zacząć sprzedawać produkty w sieci, lecz nie jesteś pewien, od czego zacząć? Oprócz formalności biznesowych jedną z rzeczy, którą musisz sobie zorganizować, jest miejsce do sprzedaży swoich produktów. Innymi słowy, dobrze byłoby mieć własny sklep internetowy. Ale chwila — to przecież kosztuje fortunę, prawda? Możesz odetchnąć z ulgą — uruchomienie sklepu internetowego może być prostsze i tańsze, niż przypuszczasz, nawet dla osoby początkującej. Zobacz, jak samodzielnie założyć własny sklep online, wykorzystując darmowe, publicznie dostępne narzędzia i bez konieczności angażowania programistów!

Czym jest User Generated Content (UGC) i jak go wykorzystać w strategii?

User Generated Content to wszystkie treści i wzmianki o marce tworzone i publikowane w Internecie przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – nie tylko objawiać się w postaci współpracy influencerskiej, a ich celem wcale nie musi być wyłącznie promocja produktów. Choć oddanie klientom kontroli nad contentem wydaje się nieco przerażające, to UGC wspomaga wzmacnianie relacji z użytkownikami, a także pozytywnie wpływa na SEO. Jak więc wykorzystać go w strategii content marketingowej?

Nowe zasady dla sklepów internetowych: Akt o Usługach Cyfrowych (DSA) z dnia 17 lutego 2024 roku wprowadza zmiany w pozyskiwaniu i publikowaniu opinii produktowych.


Wejście w życie Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) dnia 17 lutego br. przyniosło szereg zmian dla sklepów internetowych, zwłaszcza w obszarze pozyskiwania i publikowania opinii produktowych od klientów. Nowe przepisy mają na celu zapewnienie uczciwych i transparentnych praktyk w tym zakresie, wzmocnienie zaufania konsumentów oraz ograniczenie występowania fałszywych opinii. Przyjrzyjmy się zatem o co dokładnie chodzi i jak przygotować zmiany w swoim e-commerce.

Hiperpersonalizacja w e-commerce i marketingu

Personalizacja stała się kluczowym narzędziem do przyciągania i utrzymywania klientów. Jednakże ostatnie badania i trendy wskazują na rosnące znaczenie hiperpersonalizacji- jeszcze większym dopasowaniu do potrzeb, indywidualnych preferencji i zachowań każdego konsumenta. Dlatego warto dowiedzieć się, jak wprowadzić takie praktyki do swoich działań.

Aktualizacja polityki Google w zakresie wizytówki

Jednym z kluczowych elementów budowania reputacji przedsiębiorstwa jest zadbanie o opinie na wizytówce Google Moja Firma. Recenzje mają istotny wpływ na decyzje potencjalnych klientów, dlatego Google wprowadza zmiany w swojej polityce. Zaufane.pl przedstawia jak być na bieżąco!

Jak wybrać najlepsze narzędzie do zbierania opinii? Czego nie powie Ci nasza konkurencja!

W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji firm. Zbieranie recenzji staje się nie tylko standardem, ale także niezbędnym środkiem do budowania zaufania wśród konsumentów. Istnieje wiele narzędzi do zbierania opinii, a wybór odpowiedniego może być problematyczny. Dlatego przygotowaliśmy zbiór kluczowych kryteriów, które warto wziąć pod uwagę przy podjęciu decyzji.

Zaufane.pl - Rzetelna moderacja opinii dla ochrony wizerunku Twojego biznesu

Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy opinie, które czytasz na stronach recenzyjnych, są naprawdę autentyczne? W Zaufane.pl naszym wyróżnikiem jest solidna moderacja opinii, oparta na partnerstwie z Google. Dlaczego to ważne? Oto wszystko, co musisz wiedzieć.

Nowy wymiar opinii klientów - Poznaj widget z podsumowaniem opinii AI od Zaufane.pl

W Zaufane.pl wiemy, że opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu decyzji zakupowych. Im więcej informacji zwrotnych zbieramy od naszych użytkowników, tym lepiej możemy dostosować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jednakże przeglądanie i analizowanie setek recenzji może być wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzi wprowadzony przez nas widget z podsumowaniem opinii opartym na sztucznej inteligencji (AI).

FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.

  • Jak przebiega integracja?

    Klienci sklepów online i biznesów widocznych w Internecie poszukują i wystawiają opinie nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również na innych wygodnych dla nich platformach, takich jak Facebook czy Instagram.

  • Jak zacząć?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak długo trwa umowa?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co oferuje mi system recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie rodzaje opinii pozyskujemy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda proces przeniesienia opinii do Google’a?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Kiedy opinie pojawiają się w Google?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Gdzie mogę opublikować swoje recenzje?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób Zaufane.pl chroni przed fałszywymi recenzjami?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co należy zrobić w przypadku negatywnej recenzji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • W jaki sposób prezentowane są opinie?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy serwis dokonuje wstępnej moderacji?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na czym polega moderacja opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co dzieje się z opiniami po zakończeniu współpracy?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy usługa jest zgodna z dyrektywą Omnibus?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy jest panel DEMO?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy mogę wyświetlić tylko opinie pozytywne?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jakie są przewagi Zaufane nad konkurencją, która jest zdecydowanie tańsza?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Jak wygląda temat tłumaczenia opinii?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Na ilu rynkach działa Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Czy dostępne są automatyczne odpowiedzi do Klientów, którzy wystawili opinię

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

  • Co wyróżnia Zaufane?

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quaerat, inventore?

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie