BLOG

Black Friday – jak przygotować skuteczną kampanię marketingową?

Sebastian Horoszko

Sebastian Horoszko

sierpień 2025
Black Friday – jak przygotować skuteczną kampanię marketingową?

Największe zakupowe szaleństwo zaczyna się już niebawem - w 2025 roku Black Friday przypada na 28 listopada. Na ten dzień już z zatartymi rękoma czeka ogromne grono łowców okazji, by upolować upragnione produkty w rzeczywiście niskich cenach!

Dzień wyprzedaży kojarzy się z oszczędzaniem, w końcu może uda nam się kupić super produkty w niskich cenach? To także doskonała okazja do zakupu prezentów dla rodziny na Gwiazdkę! Warto więc wcześniej odpowiednio przygotować listę potencjalnych zakupów.

A jak na ten dzień przygotowują się sklepy internetowe? Każdy specjalista w dziedzinie marketingu wie, że kampanię na Black Friday trzeba planować o wiele wcześniej. Poznaj strategię skutecznej kampanii marketingowej na Black Friday oraz najczęstsze błędy, których musisz uniknąć!

Co to jest Black Friday?

Czarny piątek to dzień, który rozpoczyna największe wyprzedaże w roku. W Polsce zyskał na popularności zaledwie kilka lat temu, a pierwszy rzeczywiście większy wzrost promocji pojawił się w roku 2018. Sama tradycja wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, gdzie w Black Friday można upolować produkty nawet o 90% tańsze.

To właśnie tam w ostatni czwartek listopada Amerykanie obchodzą Święto Dziękczynienia, a kolejnego dnia całymi rodzinami ruszają na polowanie wielkich okazji w tzw. Black Friday. Z czasem pomysł zyskał popularność również w innych krajach i obecnie szturmem atakowane są sklepy na całym świecie.

Zaledwie dwa dni później pojawia się Cyber Monday, czyli internetowy ratunek dla tych, którzy nie zdążyli upolować upragnionych produktów w piątek. Tego dnia sklepy online oferują atrakcyjne promocje w postaci kodów rabatowych czy darmowej wysyłki. W tym roku, podobnie jak w ubiegłym możemy liczyć nawet na Black Weeks, czyli wydłużenie promocji na cały tydzień bądź kilka tygodni.

W sklepach internetowych Shoper liczba transakcji na Black Friday 2020 była większa o 62%, a wartość transakcji wzrosła o ponad 53%, w porównaniu do 2019 roku. Przykład ten pokazuje, że warto przygotować się do kampanii marketingowej na Black Friday. A na co polują łowcy okazji?

Preferencje zakupowe Polaków na Black Friday, źródło alebank.pl

Jak przygotować e-commerce na Black Friday?

Odpowiednia strategia marketingowa to połowa sukcesu Twojego e-commerce. Na ten czas warto także wzmocnić serwer, ponieważ zbyt duże obciążenie może sprawić, że strona będzie się wolno ładować, bądź co gorsza - przestanie działać. 

Działania w zakresie SEO powinno rozpocząć się już we wrześniu, natomiast w kolejnych miesiącach powinno się stopniowo wdrażać kolejne kroki działań marketingowych.

Promocje i rabaty

Wybierz produkty, które pojawią się na promocji oraz ustal kwotę, o jaką zostanie obniżona cena. Pamiętaj jednak, aby rentowność sprzedaży była nadal korzystna dla Twojego sklepu internetowego. W Polsce ogromnym zainteresowaniem cieszą się platformy sprzedażowe oferując darmową wysyłkę i to właśnie te sklepy stanowią sporą konkurencję dla pozostałych. Dlatego warto w tym dniu również zaoferować darmową wysyłkę np. przy zamówieniu powyżej konkretnej ceny!

Kampanie reklamowe w Google Ads i remarketing

Przyciągaj do swojego sklepu klientów, którzy już wykazali zainteresowanie oferowanymi przez Ciebie produktami! Istnieje spora szansa, że tym razem finalizacja transakcji dojdzie do skutku.

Jeśli chodzi o reklamy płatne w Google Ads, to te działania powinny były zostać wdrożone już na przełomie października i listopada, aby mieć czas na ich optymalizację. Prawdą jednak jest, że w tym czasie budżet kampanii szybuje mocno w górę, ze względu na szeroką konkurencję. W końcu każdy sklep internetowy chciałby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców! Nic straconego - nie zapominaj o kanałach w social mediach.

Planowanie postów na Black Friday - Facebook i Instagram

Media społecznościowe to jedno z największych źródeł przyciągania ruchu. Każdy z nas prawdopodobnie ma polubiony przynajmniej jeden ulubiony sklep internetowy na Facebooku. Dzięki temu jesteśmy regularnie informowani o nadchodzących promocjach i akcjach rabatowych nie tylko w Czarny piątek, ale i podczas całego roku.

Pierwszy post informujący o planowanych rabatach warto zamieścić na swoich kanałach w social mediach już około półtorej tygodnia wcześniej. Przez kolejne dni przypominaj klientom o nadchodzących szaleństwie zakupowym i buduj napięcie.

Newsletter

Za pomocą wiadomości e-mail można przekazywać informacje o nadchodzących wyprzedażach, a dla stałych klientów warto zaoferować dodatkowy kod rabatowy. Takie działania budują zaufanie wśród klientów i z pewnością ponownie wrócą na Twój sklep oraz chętnie będą polecać go znajomym i rodzinie.

Opinie dotyczące produktu, kategorii lub sklepu

Mimo, że Black Friday często rządzi się swoimi prawami i niejednokrotnie zdarzy nam się zakupić coś, co przez kolejne miesiące nie ujrzy światła dziennego sporo osób kieruje się także rozsądkiem. Nawet miesiąc wcześniej klienci planują, co warto zakupić podczas Black Friday i jakie sklepy internetowe śledzić, a podczas wyboru kierują się nie tylko mocno bijącą w oczy okazyjną ceną, ale opiniami innych!

W dzisiejszych czasach opinie mają znaczący wpływ na decyzje zakupowe. Szacuje się, że około 97% osób sprawdza opinie przed zakupem, a 85% konsumentów ufa opiniom zamieszczonym w Internecie. Dlatego też każdy sklep internetowy cieszący się zaufaniem wśród grona odbiorców powinien posiadać opcję wystawiania recenzji. Takie działanie nie tylko zwiększa sprzedaż, ale buduje zaufanie wśród nowych odbiorców.

Tym samym na Black Friday nie warto promować produktów bez opinii. Pozbawione Social Proof przedmioty nie będą tak chętnie kupowane, jak te z wieloma pozytywnymi opiniami. Wydając budżet na kampanie z takimi produktami możemy narazić się na poniesienie porażki, a nie sukcesu.

Jeżeli jednak nie jest to możliwe, to warto podejść do ich wyboru taktycznie. Doskonałym pomysłem jest postawienie na produkty, których nowe opinie będą służyły na kolejnej miesiące. Wykorzystaj wtedy zbliżające się okazje, takie jak Gwiazdka, Dzień Babci i Dziadka czy Walentynki.

Black Friday - błędy, których nie możesz popełnić

Podczas planowania strategii na Black Friday warto pamiętać także o błędach, których warto się wystrzegać.

Błędy kampanii marketingowej na Black Friday, których nie popełniaj

Czarny piątek - ostatni piątek Listopada

Koniec Listopada to gorący okres w branży e-commerce. To właśnie wtedy ruszają przedświąteczne promocje i cenowe okazje, które przyciągają miliony osób. W Stanach Zjednoczonych to istne zakupowe szaleństwo, podczas którego za niską cenę można kupić telewizory, laptopy czy smartfony. Na polskim rynku prym wiodą najpopularniejsze marki, jednak to doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży dla wszystkich. Jak zatem sklepy internetowe powinny się przygotować na czas wielkich zakupów Black Friday?

Black Friday i Black Week - 10 rzeczy, o których musisz pamiętać

Każdy właściciel serwisu internetowego powinien pamiętać, aby z odpowiednim wyprzedzeniem przygotować swój biznes na nadejście dużych promocji. Najlepiej stworzyć plan działania, który skrupulatnie będzie wdrażany podczas wyprzedaży Black Friday.

Jak zatem wygląda wymarzony model działań na Czarny Piątek? Przygotowałem 10 punktów, które warto wykorzystać w planowaniu najlepszej strategii.

Plan kampanii marketingowej na Black Friday dla sklepów internetowych

Punkt 1 - Zoptymalizuj sklep w wynikach wyszukiwania

Widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania to jeden z podstawowych założeń na Black Friday. Nawet najlepsze okazje w atrakcyjnych cenach nie przyciągną klientów, jeśli nie będą oni wiedzieć o Twoim istnieniu. To właśnie w Internecie szukamy zakupowych inspiracji na prezent dla najbliższych lub dla siebie.

Co to oznacza dla prowadzących biznes w branży e-commerce? Jako sprzedawca na początku swojej strategii musisz zadać o optymalizację sklepu internetowego pod kątem wyników wyszukiwania. Zaprezentowanie swojej marki odpowiednio wcześniej wiąże się z dużą popularnością wśród konsumentów. Jest to niezbędne działanie kampanii marketingowej na Black Friday - rynek z roku na rok się zmienia i potrzebne są odpowiednie aktualizacje.

Punkt 2 - Promuj produkty z pozytywnymi opiniami

Sprawdzony przez innych produkt, to w oczach potencjalnych klientów dobry produkt. Jak udowodnić to na Black Friday? Oczywiście promując tylko ten towar, który posiada pozytywne opinie! Jeżeli inni wypowiadają się na jego temat pozytywnie, to znaczy, że jest w nim coś wyjątkowego - coś, co warto mieć.

O ten mechanizm warto dbać nie tylko przed Black Friday, ale przez cały rok. Warto usprawnić proces pozyskiwania opinii i w pełni go zautomatyzować. To krok, który owocuje przy każdym zakupowym szaleństwie. Gwarantuję, że zalety profesjonalnego zarządzania opiniami odczujesz już po kilku zamówieniach złożonych przez Twoich klientów.

Punkt 3 - Zachęć do natychmiastowego działania

Aby sprzedawcy w Polsce i na całym świecie mogli cieszyć się wysoką sprzedażą na Black Friday muszą zadbać o odpowiednią zachętę do natychmiastowego działania. Doskonałym pomysłem jest zmotywowanie klientów do pozostawienia opinii o produkcie, co będzie wiązało się z otrzymaniem zniżki na kolejne zakupy.

Taka oferta skierowana do osób np. posiadających konto pozwoli Ci zbudować listę mailingową i zachęcić konsumentów do wybrania właśnie Twojego sklepu. Do tego zyskasz prawdziwe opinie o sklepie internetowym, co pozytywnie przełoży się na Twoją pozycję w wyszukiwarce Google.

Punkt 4 - Zadbaj o dotychczasowych klientów

Jeśli chcesz, aby Twój sklep internetowy cieszył się dużą popularnością w trakcie trwania kampanii na Czarny Piątek warto zadbać o dotychczasowych klientów. To oni powinni być dla Ciebie najważniejsi, dlatego postaw na skuteczną komunikację z nimi. Dużą popularnością cieszą się newslettery, które przedstawiają produkty w najlepszych cenach.

Aby jednak takie działanie miało sens warto wybrać te, które wykazują się najwyższymi rekomendacjami. Dzięki temu u stałych klientów wywołasz społeczny dowód słuszności i skutecznie zachęcisz ich do ponownych zakupów w Twoim sklepie internetowym.

Punkt 5 - Wprowadź program lojalnościowy

Dobrze zaplanowany i wdrożony program lojalnościowy jeszcze przed Black Friday potrafi zdziałać cuda. To najlepszy sposób na to, aby zakupy Twoich klientów były nie tylko jednorazowym działaniem. Wielkie promocje i produkty w atrakcyjnej cenie oczywiście zachęcają, ale nie są silnikiem napędzającym konwersję po Black Friday.

Skoncentruj się na budowaniu daleko zasięgowych relacji, w których promocje na Black Friday również będą miały udział. Zachęć konsumentów do dołączenia do Twojego programu lojalnościowego, a następnie komunikuj się z nimi przed Bożym Narodzeniem, walentynkami czy Dniem Matki.

W zależności od charakteru Twojego biznesu wybierz odpowiedni model kontaktu i kłuj żelazo, póki gorące! Sporo osób decyduje się na zakupy dzięki programom lojalnościowym.

Punkt 6 - Nawiąż współpracę z influencerami

Black Friday to doskonała okazja do tego, aby rozpocząć współpracę z influencerami. Atrakcyjne i świetne okazje z Twojego sklepu mogą sprzedawać się o wiele lepiej, jeśli tylko zaprezentuje je znana osoba. Influencerzy prowadzą działania na różnych kanałach komunikacji.

Oznacza to, że Twoja marka może trafić do grupy docelowej na kilka sposobów, co oczywiście w czasie Black Friday będzie przekładało się na sprzedaż i zwiększenie dochodów. Do tego Twoje oferty będą bardziej rozpoznawalne i zostaną zapamiętane. Miej na uwadze także udostępnianie postów promocyjnych influencerów na swoim profilu!

Punkt 7 - Reklamuj się i sprzedawaj w mediach społecznościowych

Zakupy online na Black Friday to nie tylko te za pomocą sklepów internetowych. To święto zakupowe, tak jak i Cyber Monday - pierwszy poniedziałek po Czarnym Piątku, przeniosło się także do mediów społecznościowych. Teraz jednak nie wystarczy jedynie reklamować różnego rodzaju wyprzedaże Black Friday na Facebooku czy Instagramie.

Należy sprzedawać w mediach społecznościowych! To kanał, na który Twoi klienci wchodzą przez cały rok, a kilka razy dziennie sprawdzają co nowego dzieje się w ich ulubionych sklepach. Wykorzystaj to w branży e-commerce i stwórz sklep w social mediach. Będziesz mieć możliwość jednoczesnej reklamy, a także zaprezentowania karty produktu. Niech Black Friday 2025 przybliży Cię do tego celu!

Punkt 8 - Zaproponuj 'przedpremierowe' kody rabatowe

Wcześniejszy dostęp do zniżek i wyprzedaży na Black Friday sprawia, że ​​kupujący czują się jak VIP-y. Warto zadbać w ten sposób o subskrybentów, z którymi integracja np. poprzez newsletter jest największa. Daj im jednocześnie do zrozumienia, że jest to oferta buy now - poczucie pilności skorzystania z oferty w tym przypadku zadziała na plus.

Zachęć klientów, aby podzielili się tą kuszącą informacją ze znajomymi! Dzięki temu Ty poszerzysz swoją listę mailingową, a także zwiększysz szansę na dodatkowe zamówienia na Black Friday. To sprytna reakcja łańcuchowa w kampanii marketingowej, która naprawdę działa.

Punkt 9 - Wprowadź darmową dostawę

Do jednej z najczęstszych przyczyn porzuconego koszyka należą zbyt wysokie koszty dostawy. Nie pozwól, aby na Black Friday to właśnie one przyczyniły się do niewielkiej ilości zamówień na Twoim sklepie. Wyjściem z takiej sytuacji jest wprowadzenie darmowej przesyłki.

Nie musi być ona całkiem gratisowa - uzależnij ją od wielkości koszyka czy rodzaju zamawianych produktów. Zastanawiasz się co możesz dzięki temu zyskać? Najczęstszym skutkiem jest zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Na taką decyzje wpływa informacja, że jeśli klient dokona dodatkowych zakupów, to otrzyma darmową dostawę.

Punkt 10 - Oferuj gifty za zakupy

Czy jako przedsiębiorca działający w branży e-commerce zdajesz sobie sprawę z tego, że nawet najmniejszy prezent może zadecydować o udanej konwersji? Może być to notes, próbka perfum czy długopis. Chodzi o to, aby takim giftem na Black Friday zwrócić na siebie uwagę i zachęcić kupujących do zakupów pod wpływem radosnego impulsu.

To także świetny pomysł na pozbycie się zalegającego towaru. Darmowy prezent to skuteczna zachęta, która przyciąga uwagę konsumentów, czasami nawet bardziej niż same wyprzedaże. W końcu kto z nas nie lubi otrzymać czegoś za darmo?

Kreatywne kampanie Black Friday – przykłady

Kampanie marketingowe w e-commerce to jedno z najlepszych działań, które pozwala skutecznie wyróżnić biznes na tle konkurencji. Jest to szczególnie ważne w okresie nadchodzących peeków sprzedażowych, do których należy Black Friday. Kreatywne kampanie reklamowe na Czarny Piątek muszą być bardzo dobrze i dokładnie przemyślane.

Aby Cię zainspirować na Black Friday 2025 przedstawiam 5 przykładów, które spotkały się z szerokim zainteresowaniem użytkowników. Pomogę Ci wkroczyć na odpowiednią drogę kampanii marketingowej na Czarny Piątek i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Wielkie promocje w Media Expert jeszcze przed Black Friday

Doskonałym przykładem marki, która kreatywne promocje przygotowuje jeszcze przed rozpoczęciem Black Friday jest Media Expert. W tym roku już pod koniec października sklep ogłosił Black Weeks - najlepsze oferty z rabatami do -80%. Dzięki takiej kampanii marketingowej marka zyska rzesze klientów, którzy aż miesiąc wcześniej będą robić zakupy w promocyjnych cenach.

Ten rodzaj reklamy w szczególny sposób przyciąga konsumentów z dwóch grup:

  • jedni obawiają się, że najlepszy asortyment będzie wyprzedany jeszcze przed Black Friady,
  • drudzy z niecierpliwością wypatrują znacznie większych promocji na Czarny Piątek.

Jedno jest pewne - ta kampania marketingowa na Black Friday stawia swoich odbiorców w pełnej gotowości. Każdy z nich niemal z miejsca jest w stanie ruszyć na swoje największe zakupy.

Zakupy na Black Friday rozłożone na raty - sposób drogerii internetowej Sephora

Black Friday to święto wszystkich miłośników zakupów i łowców cenowych. Do największych należą kobiety, co w ubiegłym roku sprytnie wykorzystała marka Sephora, proponując swoim klientkom zakupy w drogerii internetowej z rozłożeniem na raty 0%! Dzięki wprowadzonej usłudze PayPo mogły one zaopatrzyć się w ekskluzywne prezenty na Gwiazdkę bez obciążania swojego portfela!


Taka kampania na Black Friday przyciąga i skutecznie kusi. Widząc świetną okazję na zakup ulubionych perfum w promocyjnej cenie, która kończy się niebawem, każdy użytkownik może sobie pozwolić na ich posiadanie już teraz. Spłata tylko 4 rat, bez żadnych dodatkowych opłat jest dodatkową zachętą i impulsem do zwiększenia koszyka. Gwarantujemy Ci, że w każdej branży klienci mogą sobie pozwolić na nadprogramowe zakupy. Szczególnie w czasie promocyjnego Black Friday!

Black Friday marketing według Lunass

Zbliżający się Czarny Piątek to także doskonała okazja do zorganizowania konkursu. Dzięki takiej akcji promocyjnej zainteresujesz potencjalnych klientów swoją ofertą i zwiększysz ruch organiczny na Twoim sklepie internetowym. Sam konkurs nie musi być bardzo skomplikowany. Z tym zadaniem świetnie poradziła sobie marka Lunass. Aby wygrać ich ekskluzywne świeczki wystarczy:

  • obserwować profil na Instagramie,
  • zaprosić do zabawy trójkę znajomych,
  • lub zrobić zakupy internetowe na ich oficjalnym sklepie.

Zwycięzca zostanie ogłoszony oczywiście na Black Friday!


To bardzo kreatywna kampania marketingowa e-commerce na Czarny Piątek. Zachęca użytkowników do interakcji, poprawia statystyki w social mediach, a co najważniejsze zwiększa sprzedaż! Jedne, nawet niewielkie zakupy mogą doprowadzić przecież do wygranej.

Przypominajka na Black Friday od Proshop

Czarny Piątek to również świetna okazja do wykorzystania e-mail marketingu - nie tylko bazy, którą już posiadasz, ale do powiększenia jej! Zadanie newslettera w kampanii na Black Friday polega na zachęceniu użytkowników do zrobienia zakupów właśnie u Ciebie.

Znakomicie poradziła sobie z tym platforma Proshop. Już teraz możesz zapisać się do ich newslettera, który jest pewnego rodzaju ‘przypominajką’. Równo z wybiciem północy na Black Friday 2025 otrzymasz na maila najlepsze oferty od Proshop. Bez zbędnego zagłębiania się w zakamarki Internetu.


Tak przygotowana kampania na Black Friday ma ułatwić potencjalnym klientom dotarcie do największych promocji prosto ze skrzynki mailowej. Tylko jedno kliknięcie dzieli ich od przejścia na Twój sklep internetowy, które zakończy się zakupami. Pomyśl o tym przygotowując swój e-commerce na Czarny Piątek!

 

Wielkie odliczanie z Flügger farby

Black Friday tuż, tuż! Już czas wzbudzić wśród odbiorców zainteresowanie tym dniem. Nic tak skutecznie nie pomaga jak wielkie odliczanie, np. w postaci cyklicznych postów w social mediach. Podczas ubiegłego Black Friday z takim odliczaniem świetnie poradziła sobe marka Flügger.

W skuteczny sposób zachęciła klientów do zakupu próbek kolorów, aby na Black Friday zaopatrzyli się oni w wybrany wcześniej odcień. Oczywiście w promocyjnej cenie! W ten sposób klienci wyczekiwali rabatów na Czarny Piątek tak, jak czeka się na coś ważnego. Na plus podziałało także ograniczenie czasowe - to działanie jeszcze bardziej podkręciło zakupową atmosferę.

 

Taki rodzaj kampanii jest niezwykle skuteczny. Budowanie napięcia wśród swoich odbiorców poprzez kanały social media zawsze zachęca. Pamiętaj, aby hasła, kolorystyka i grafiki były spójne z Twoim sklepem internetowym. Niech również świadomość Twojej marki zostanie zwiększona.

Kreatywne kampanie na Black Friday zachęcają nie tylko do zakupów

Black Friday to święto zakupów i sklepów internetowych, podczas którego obowiązkowo trzeba przeprowadzić kampanię marketingową. Dzięki niej możesz spodziewać się zysków nie tylko na koncie. Czarny Piątek i zwiększona ilość zakupów jest doskonałym sposobem na zdobycie autentycznych i pozytywnych opinii. Warto usprawnić ten proces z Zaufane.pl, aby żadna z nich nie przeszła Ci obok nosa. Wykorzystaj do tego swoją kampanię reklamową na Black Friday!

Pamiętaj, że Black Friday wypada już 28 listopada 2025!

Black Friday 2025 i największe wyprzedaże wypadają w tym roku 28 listopada. Nie czekaj z kampaniami reklamowymi na ostatni dzwonek. Skrupulatnie i stopniowo pracuj nad nimi już teraz. Niech Czarny Piątek Cię nie zaskoczy!

Najważniejsze informacje:

  • Sklepy internetowe muszą przygotować strategię marketingową z dużym wyprzedzeniem, obejmującą SEO, reklamy, social media i newslettery.
  • Klienci polują nie tylko na niskie ceny, ale także na produkty z pozytywnymi opiniami, darmową dostawą czy dodatkowymi benefitami.
  • W e-commerce sprawdza się remarketing, kampanie Google Ads, współpraca z influencerami oraz programy lojalnościowe.
  • Kreatywne akcje marek (np. konkursy, raty 0%, odliczanie, Black Weeks) pokazują, że unikatowe pomysły zwiększają sprzedaż i lojalność klientów.

Black Friday – jak przygotować skuteczną kampanię marketingową?

Największe zakupowe szaleństwo zaczyna się już niebawem - w 2025 roku Black Friday przypada na 28 listopada. Na ten dzień już z zatartymi rękoma czeka ogromne grono łowców okazji, by upolować upragnione produkty w rzeczywiście niskich cenach!

Opinie w branży odzieżowej mogą poprawić Twoją sprzedaż!

Klienci sklepów odzieżowych nie muszą odwiedzać stacjonarnych punktów, zakładać ubrań w przymierzalniach, czekać w długich kolejkach – miliony produktów są teraz dostępne online. W wirtualnej rzeczywistości ciężko jednak sprawdzić, czy reklamowany produkt faktycznie spełnia oczekiwania. Użytkownicy wtedy w dużym stopniu polegają na opiniach innych. W jaki sposób rekomendacje mogą polepszyć sprzedaż w branży fashion?

Gwiazdki w kampanii produktowej PLA? Poznaj nasze rozwiązanie!

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Bez wątpienia doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie będą reklamy produktowe PLA. Warto jednak wyjść naprzeciw potencjalnym klientom, a tym samym wyprzedzić konkurencję dodając do kampanii produktowych wyróżniające złote gwiazdki.

Dlaczego opinie w Google mają znaczenie? Wpływ recenzji klientów na Twoją firmę

W dzisiejszych czasach, gdzie Internet stał się nieodłącznym elementem naszego życia, coraz bardziej zależy nam na tym, co inni mają do powiedzenia na temat produktów czy usług. Dlatego właśnie recenzje Google odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji i sukcesu Twojej firmy.

Nowy widget Zaufane.pl – opinie, które sprzedają

Nowy widget opinii od Zaufane.pl to narzędzie, które w prosty i efektowny sposób pozwala wyświetlać zweryfikowane opinie klientów bezpośrednio na stronie sklepu internetowego. Dzięki dodatkowym funkcjom – takim jak tłumaczenie treści, inteligentne podpowiadanie oraz ranking pomocności opinii – staje się on nie tylko elementem budującym wiarygodność marki, ale też realnym wsparciem w procesie sprzedaży.

Pozycjonowanie lokalne – dlaczego lokalne SEO jest ważne dla firm usługowych?

Pozycjonowanie lokalne to działania, które mają pomóc użytkownikom szukającym danej usługi dotrzeć do interesującej ich firmy w pobliżu miejsca, w którym aktualnie się znajdują. Kluczowym elementem lokalnego SEO jest odpowiednia strategia. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że ten rodzaj pozycjonowania sklepu czy strony internetowej jest skierowany do firm usługowych i handlowych. Korzystając z podpowiedzi w organicznych wynikach wyszukiwania użytkownicy są w stanie zebrać dane dotyczące sklepów stacjonarnych, restauracji, hoteli, gabinetów lekarskich czy zakładów usługowych.

Autentyczne opinie klientów? Dodaj zdjęcia!

Opinie klientów to jedno z najważniejszych narzędzi budowania zaufania w e-commerce. Ale co jeśli powiemy Ci, że możesz pójść o krok dalej i zacząć zbierać opinie ze zdjęciami – autentyczne, wiarygodne i przyciągające wzrok?

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie