BLOG
W jakim języku warto programować w 2023 r.?
- TIOBE - najpopularniejsze języki programowania w jednym miejscu… Obierz odpowiedni kierunek dla Twojego biznesu…
- C# i .NET - związek idealny w rozwiązaniach chmurowych…
- Zastosowanie platformy .NET - zostaw konkurencję w tyle… postaw na rozwiązania przyszłości…
- Sprawdź ranking języków programowania - rozwijaj silną biznesową markę, każdego dnia…
TIOBE - najpopularniejsze języki programowania w jednym miejscu… Obierz odpowiedni kierunek dla Twojego biznesu…
Wskaźnik TIOBE od wielu lat wyznacza standardy w branży IT. Najdokładniejszy wskaźnik popularności i zastosowania poszczególnych języków programowania. Pokazuje on nie tylko, które języki są obecnie na podium branżowym, ale również wskazuje możliwe kierunki rozwoju. Najodpowiedniejsze rozwiązania dla typu i charakter konkretnego biznesu. Najnowszy ranking z lipca 20022 roku potwierdza - wciąż liderami na rynku są:
-
Java¹ - klasyka sama w sobie.
-
C - króluje w najniższych warstwach oprogramowania i w oprogramowaniu wbudowanym.
-
C++ - pokrywa szerokie spektrum zastosowań, choć warto zaznaczyć, że opiera się ten język głównie na backendzie i na rozwiązaniach, w których liczy się wydajność, uwzględniając zastosowania giełdowe, takie jak HFT (ang. High Frequency Trading).
“Wielka Trójca” jest obecna w branży programowania i wiedzie prym niemal od 20 lat. Ku zaskoczeniu ekspertów - pierwszy raz w top 5 znajduje się Pythona. Jego popularność rośnie niemal w błyskawicznym tempie. Nic w tym dziwnego, ponieważ zapewnia szybkie prototypowanie rozwiązań i budowanie frameworków testowych. Często też korzystają z niego osoby zajmujące się uczeniem maszynowym.
C# i .NET - związek idealny w rozwiązaniach chmurowych…
Z biegiem czasu, wraz z rozwojem technologii coraz bardziej odchodzimy od standardowych i tradycyjnych rozwiązań, na rzecz tego co mobilne, komfortowe - zapewniające bezpieczeństwo danych w każdym miejscu. Dlatego też narzędzia chmurowe są tym, czego potrzebuje dzisiejszy biznes. Bezpieczne przechowywanie danych, współpraca zespołowa, funkcjonalność i interaktywność jest tym czym wyróżnia się “chmura” na dowolnym urządzeniu mobilnym. Łącząc C# i .NET możemy zestawiać środowisko uruchomieniowe, ale również zbiór bibliotek. To idealna perspektywa z poziomu aplikacji webowych, mobilnych, desktopowych, jak i ponadczasowego Windowsa.
Zastosowanie platformy .NET - zostaw konkurencję w tyle… postaw na rozwiązania przyszłości…
Platforma .NET - różnorodność terminów i detali dyktuje warunki branży IT. .NET Core, .NET Framework są powiewem świeżości - zapewniając stabilność i funkcjonalność, której potrzebuje współczesny świat biznesu. Czym się wyróżnia?
-
możliwość podmiany bibliotek w locie, bez konieczności wyłączania działającego systemu,
-
rozbudowaną refleksję, umożliwiającą pełne poznanie pól i metod klas - gwarancja bezpieczeństwa.
.NET Core to wydajność i multiplatformowość w działaniu aplikacji webowych, mikroserwisów i aplikacji na urządzenia mobilne.
.NET Framework - stworzony do platformy MS Windows⁴, zapewnia rozwój aplikacji desktopowych i gier.
Sprawdź ranking języków programowania - rozwijaj silną biznesową markę, każdego dnia…
Wykorzystuj potencjał branży IT. Tworząc sklep internetowy i wdrażając marketingowe działania, w tym min: marketing rekomendacji. Wybieraj to co nowatorskie, świeże - dające perspektywę rozwoju, sukcesu - stabilności marki na rynku. Wyprzedzaj konkurencję - nie tylko jakością usług, otwartością i marketingiem rekomendacji, ale również funkcjonalnością Twojego miejsca w sieci!
Marketing opinii w branży HoReCa
Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!
Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?
Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.
Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?
Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.
Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?
Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.
3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro
Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.