BLOG
Redseo
Reklama internetowa to nasz żywioł. Specjaliści Redseo rozpracowują tajniki systemów Google Ads, Microsoft Ads i Allegro Ads, pozycjonują sklepy internetowe klientów i wypełniają je treścią. A to nie wszystko, co oferuje nasza agencja.
Jakie talenty ekspertów Redseo możesz wykorzystać?
- Stworzyliśmy autorską porównywarkę cen, czyli Sellie.pl. Wykorzystując jej możliwości, obniżasz koszty reklam produktowych w Google.
- Certyfikowani specjaliści z naszego zespołu od lat działają w systemie Google Ads, realizując kampanie reklamowe naszych klientów z branży e-commerce.
- Redseo to jedna z pierwszych polskich agencji, która wyspecjalizowała się w usłudze Microsoft Ads! Reklamowanie biznesu w wyszukiwarce Bing pozwala na poszerzenie grona odbiorców Twojej oferty poza Google.
- Wzięliśmy też pod lupę system reklamowy największego polskiego marketplace’u. Nasi eksperci Allegro Ads zaproponują Ci najlepsze rozwiązania reklamowe w tym serwisie.
- Pozycjonujemy strony internetowe i optymalizujemy je od strony technicznej. Dzięki działaniom SEO zwiększamy ruch organiczny, budujemy wartościowe zaplecze linków i wypełniamy stronę contentem.
A jakie to da korzyści Twojej firmie?
- Google CSS Sellie nie pobiera opłaty marżowej na rzecz Google – kliknięcia w Twoje reklamy są tańsze.
- Decydując się na reklamę w Google Ads we współpracy z Redseo, obserwujesz, jak Twoja oferta dociera do zainteresowanych użytkowników i generuje zyski.
- Wykorzystaj to, że system Microsoft Ads to nowość na polskim rynku i pozwól swoim produktom zaistnieć tam już teraz. Mniejsza konkurencja to mniejszy koszt CPC i korzyść dla Ciebie.
- Wspieraj swoją ofertę reklamami Allegro Ads, które pojawiają się w najlepszych miejscach w serwisie!
- Celuj w dziesiątkę! Skorzystaj z usługi SEO, by pojawić się w TOP10 wyników wyszukiwania Google.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.
Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!
Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!
Odkryj nowe możliwości: Raport „Cross-border z Polski”
Raport „Cross-border z Polski” to opracowanie, które każdy przedsiębiorca myślący o ekspansji powinien mieć na swoim radarze. Przygotowany przez zespół IdoSell we współpracy z wiodącymi ekspertami branżowymi - związanymi z projektem GOinternational, stanowi źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć i wykorzystać potencjał e-handlu transgranicznego. Sprawdź, czego możesz się dowiedziedzieć z raportu!
Marketing opinii na Back to School: zwiększ sprzedaż dzięki recenzjom
Sezon Back to School to kluczowy czas zakupów dla rodziców poszukujących najlepszych produktów dla dzieci. Recenzje i opinie klientów odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych i mogą znacząco wpłynąć na sprzedaż. W artykule przedstawimy, jak skutecznie wykorzystać recenzje w strategii marketingowej, aby zwiększyć zaufanie i przyciągnąć klientów. Poznaj strategie zbierania i stosowania opinii, które pomogą w osiągnięciu sukcesu w tym intensywnym okresie.
Najważniejsze wydarzenia e-commerce w III/ IV kwartale 2024 roku
Jesień 2024 roku przynosi wiele istotnych wydarzeń w branży e-commerce. Specjalistyczne konferencje, targi, eventy, każde z nich oferuje unikalne możliwości dla różnych segmentów rynku. Poniżej prezentujemy kluczowe eventy, które mogą wpłynąć na rozwój Twojej firmy i kariery w przemyśle e-commerce.
Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.