BLOG

Wróć do pozostałych

Redseo

Reklama internetowa to nasz żywioł. Specjaliści Redseo rozpracowują tajniki systemów Google Ads, Microsoft Ads i Allegro Ads, pozycjonują sklepy internetowe klientów i wypełniają je treścią. A to nie wszystko, co oferuje nasza agencja.

 

Jakie talenty ekspertów Redseo możesz wykorzystać?

  • Stworzyliśmy autorską porównywarkę cen, czyli Sellie.pl. Wykorzystując jej możliwości, obniżasz koszty reklam produktowych w Google.
  • Certyfikowani specjaliści z naszego zespołu od lat działają w systemie Google Ads, realizując kampanie reklamowe naszych klientów z branży e-commerce.
  • Redseo to jedna z pierwszych polskich agencji, która wyspecjalizowała się w usłudze Microsoft Ads! Reklamowanie biznesu w wyszukiwarce Bing pozwala na poszerzenie grona odbiorców Twojej oferty poza Google.
  • Wzięliśmy też pod lupę system reklamowy największego polskiego marketplace’u. Nasi eksperci Allegro Ads zaproponują Ci najlepsze rozwiązania reklamowe w tym serwisie.
  • Pozycjonujemy strony internetowe i optymalizujemy je od strony technicznej. Dzięki działaniom SEO zwiększamy ruch organiczny, budujemy wartościowe zaplecze linków i wypełniamy stronę contentem.

A jakie to da korzyści Twojej firmie?

  • Google CSS Sellie nie pobiera opłaty marżowej na rzecz Google – kliknięcia w Twoje reklamy są tańsze.
  • Decydując się na reklamę w Google Ads we współpracy z Redseo, obserwujesz, jak Twoja oferta dociera do zainteresowanych użytkowników i generuje zyski.
  • Wykorzystaj to, że system Microsoft Ads to nowość na polskim rynku i pozwól swoim produktom zaistnieć tam już teraz. Mniejsza konkurencja to mniejszy koszt CPC i korzyść dla Ciebie.
  • Wspieraj swoją ofertę reklamami Allegro Ads, które pojawiają się w najlepszych miejscach w serwisie!
  • Celuj w dziesiątkę! Skorzystaj z usługi SEO, by pojawić się w TOP10 wyników wyszukiwania Google.

Kampania Back to School w e-commerce – jak ją przygotować?

Zjawisko Back to School w e-commerce to jeden z największych peaków sprzedażowych w roku, który przynosi duże zyski wielu markom. Warto baczniej przyjrzeć się tajnikom kampanii trwającym od lipca do blisko października, aby jak najwięcej dowiedzieć się o słynnym powrocie do szkoły. Dlaczego to takie ważne? Aby to rzetelnie wyjaśnić przedstawiamy ten gorący okres w e-commerce w liczbach. Jesteśmy pewni, że dokładnie zobrazujemy Ci odpowiedź na to pytanie!

Dropshipping – co to jest i jak zacząć?

Sklepy działające w modelu dropshipping to trend, który opanował już niemal cały świat. To bardzo wygodny sposób na rozpoczęcie sprzedaży online przy niewielkim nakładzie finansowym. Czym dokładnie jest dropshipping i co zrobić, aby zacząć na nim zarabiać? Sprawdź to w naszym artykule!

Zaufane.pl wprowadza AI, aplikację mobilną i integrację z Zapier, umacniając pozycję lidera w zarządzaniu reputacją online

Ogłaszamy nowe funkcje, które obejmują zaawansowaną integrację ze sztuczną inteligencją (AI), dedykowaną aplikację mobilną dla sektora retail oraz pełną integrację z platformą automatyzacji Zapier.

Podstawy prawne i data wejścia w życie nowych regulacji

Dnia 28 czerwca 2025 r. wejdzie w życie ustawa o z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Dowiedz się więcej i przygotuj swój sklep.

Jak odpowiadać na negatywne opinie - 20 niezawodnych przykładów

Negatywne opinie w Internecie to dla wielu przedsiębiorców niewygodny temat. Prawda jest taka, że każdy biznes w sieci jest narażony na nieprzychylne rekomendacje. Sęk jednak tkwi w tym, w jaki sposób Ty, jako marka odpowiadasz na negatywne opinie. Wbrew pozorom to wielka sztuka, którą warto opanować i wprowadzić w życie jak najwcześniej!

Jak dotrzeć do klientów za granicą?

Gdy jesteś za granicą, starasz się dopasować do nowej lokalizacji, tubylców, języka oraz panujących zasad. Podobnie jest z przedsiębiorcami, którzy rozszerzają swój biznes na zagraniczne rynki. Co musisz zrobić, żeby skutecznie dotrzeć do klientów za granicą? Podpowiadamy!

Efekt ROPO a marketing opinii

ROPO to skrót od Research Online, Purchase Offline, czyli sytuacja, gdy klient najpierw szuka informacji o produkcie w internecie, ale finalnie kupuje go w sklepie stacjonarnym. W tym artykule opowiem jak się ma do niego marketing opinii oraz jak właściciel sklepu internetowego może obrócić to zjawisko na swoją korzyść.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie