BLOG
Redseo
Reklama internetowa to nasz żywioł. Specjaliści Redseo rozpracowują tajniki systemów Google Ads, Microsoft Ads i Allegro Ads, pozycjonują sklepy internetowe klientów i wypełniają je treścią. A to nie wszystko, co oferuje nasza agencja.


Jakie talenty ekspertów Redseo możesz wykorzystać?
- Stworzyliśmy autorską porównywarkę cen, czyli Sellie.pl. Wykorzystując jej możliwości, obniżasz koszty reklam produktowych w Google.
- Certyfikowani specjaliści z naszego zespołu od lat działają w systemie Google Ads, realizując kampanie reklamowe naszych klientów z branży e-commerce.
- Redseo to jedna z pierwszych polskich agencji, która wyspecjalizowała się w usłudze Microsoft Ads! Reklamowanie biznesu w wyszukiwarce Bing pozwala na poszerzenie grona odbiorców Twojej oferty poza Google.
- Wzięliśmy też pod lupę system reklamowy największego polskiego marketplace’u. Nasi eksperci Allegro Ads zaproponują Ci najlepsze rozwiązania reklamowe w tym serwisie.
- Pozycjonujemy strony internetowe i optymalizujemy je od strony technicznej. Dzięki działaniom SEO zwiększamy ruch organiczny, budujemy wartościowe zaplecze linków i wypełniamy stronę contentem.
A jakie to da korzyści Twojej firmie?
- Google CSS Sellie nie pobiera opłaty marżowej na rzecz Google – kliknięcia w Twoje reklamy są tańsze.
- Decydując się na reklamę w Google Ads we współpracy z Redseo, obserwujesz, jak Twoja oferta dociera do zainteresowanych użytkowników i generuje zyski.
- Wykorzystaj to, że system Microsoft Ads to nowość na polskim rynku i pozwól swoim produktom zaistnieć tam już teraz. Mniejsza konkurencja to mniejszy koszt CPC i korzyść dla Ciebie.
- Wspieraj swoją ofertę reklamami Allegro Ads, które pojawiają się w najlepszych miejscach w serwisie!
- Celuj w dziesiątkę! Skorzystaj z usługi SEO, by pojawić się w TOP10 wyników wyszukiwania Google.
Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?
Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.
Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii
Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.
5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.
Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki
W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.
Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?
W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.
Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok
Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.
Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025
Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.