BLOG
Redseo
Reklama internetowa to nasz żywioł. Specjaliści Redseo rozpracowują tajniki systemów Google Ads, Microsoft Ads i Allegro Ads, pozycjonują sklepy internetowe klientów i wypełniają je treścią. A to nie wszystko, co oferuje nasza agencja.

Jakie talenty ekspertów Redseo możesz wykorzystać?
- Stworzyliśmy autorską porównywarkę cen, czyli Sellie.pl. Wykorzystując jej możliwości, obniżasz koszty reklam produktowych w Google.
- Certyfikowani specjaliści z naszego zespołu od lat działają w systemie Google Ads, realizując kampanie reklamowe naszych klientów z branży e-commerce.
- Redseo to jedna z pierwszych polskich agencji, która wyspecjalizowała się w usłudze Microsoft Ads! Reklamowanie biznesu w wyszukiwarce Bing pozwala na poszerzenie grona odbiorców Twojej oferty poza Google.
- Wzięliśmy też pod lupę system reklamowy największego polskiego marketplace’u. Nasi eksperci Allegro Ads zaproponują Ci najlepsze rozwiązania reklamowe w tym serwisie.
- Pozycjonujemy strony internetowe i optymalizujemy je od strony technicznej. Dzięki działaniom SEO zwiększamy ruch organiczny, budujemy wartościowe zaplecze linków i wypełniamy stronę contentem.
A jakie to da korzyści Twojej firmie?
- Google CSS Sellie nie pobiera opłaty marżowej na rzecz Google – kliknięcia w Twoje reklamy są tańsze.
- Decydując się na reklamę w Google Ads we współpracy z Redseo, obserwujesz, jak Twoja oferta dociera do zainteresowanych użytkowników i generuje zyski.
- Wykorzystaj to, że system Microsoft Ads to nowość na polskim rynku i pozwól swoim produktom zaistnieć tam już teraz. Mniejsza konkurencja to mniejszy koszt CPC i korzyść dla Ciebie.
- Wspieraj swoją ofertę reklamami Allegro Ads, które pojawiają się w najlepszych miejscach w serwisie!
- Celuj w dziesiątkę! Skorzystaj z usługi SEO, by pojawić się w TOP10 wyników wyszukiwania Google.
Przewodnik po opiniach Google
Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.
Ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie. Poznaj miejsca, które pokochali klienci!
W Rzeszowie coraz więcej osób wybiera pilates jako formę dbania o zdrowie, sylwetkę i spokój umysłu. Wybór odpowiedniego miejsca ma jednak ogromne znaczenie – od atmosfery i profesjonalizmu instruktorów zależy, czy zostaniesz w studiu na dłużej. Artykuł przedstawia ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie, oparty nie na reklamach, lecz na opiniach klientów i ocenach w Google.
Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.
Social proof a zakupy – czy opinie naprawdę sprzedają?
W obecnym cyfrowym świecie, w którym konsumenci mają dostęp do ogromnej ilości informacji i opcji zakupowych, podejmowanie decyzji może być niezmiernie trudne. Z tego powodu wiele osób sięga po opinie innych konsumentów, aby pomóc sobie w dokonaniu wyboru. To zjawisko znane jest jako social proof, czyli potwierdzenie społeczne, i odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
Lokalny przewodnik Google – kim jest i dlaczego ma znaczenie?
Walka o widoczność w wynikach wyszukiwania nie kończy się na pozycjonowaniu sklepu czy reklamach w Google Ads. Coraz większe znaczenie mają opinie i rekomendacje użytkowników. Jednym z narzędzi, które kształtuje wizerunek firm w sieci, jest program Lokalnych przewodników Google. To właśnie oni wpływają na to, jak Twój sklep czy punkt odbioru jest postrzegany w Google Maps i wizytówkach Google Business Profile.
Jak opinie wpływają na SEO?
Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google stale się zmieniają, a tym samym trudniej jest prześcignąć konkurencję, tym bardziej obecnie, kiedy to większość osób przenosi swoje działania do Internetu, a konkurencja stale wzrasta. Wiele osób zastanawia się, co może wzmocnić pozycję w wyszukiwarce? Mało kto bierze pod uwagę opinie od innych użytkowników, a mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron czy sklepów internetowych.
Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce – poznaj sprawdzone metody!
Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie.