BLOG
Komputronik Biznes
Komputronik Biznes proponuje optymalne rozwiązania bazując na wyjątkowo szerokiej ofercie grupy Komputronik, zapewniając szybką realizację projektów. Firma posiada w swoich szeregach doświadczonych specjalistów, programistów, projektantów UX/UI, project managerów, testerów i analityków dysponujących aktualną wiedzą w zakresie sprzętu, oprogramowania, usług, technologii oraz najnowszych trendów.
Jak współpracujemy?
Wdrażamy sklepy na silniku PrestaShop oraz na naszym autorskim silniku NetCorner, integrujemy systemy, projektujemy i hostujemy. Stawiamy na jakość, solidność i kulturę odpowiedzialności w pracy. Zbudowaliśmy zwinną organizację, która zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty e-commerce.
- Etap Analiza przedwdrożeniowa na podstawie zebranych informacji. Podzielimy się naszym doświadczeniem, zarekomendujemy optymalne działania oraz opracujemy harmonogram prac.
- Etap Sprawne wdrożenie ustalonych założeń przez dedykowany zespół specjalistów.
- Etap Konfiguracja, optymalizacja oraz testowanie.
- Etap Uruchomienie projektu.
- Etap Monitoring powdrożeniowy.
NetCorner to platforma e-commerce kompatybilna z każdym dostępnym obecnie systemem, posiadająca możliwość integracji z systemami zewnętrznymi (np. płatności elektroniczne, aplikacje przewoźników, systemy dostawców, serwisy konkurencji, itp.). NetCorner to sklep doskonale dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta. Jako producent mamy praktycznie niczym nie ograniczoną możliwość dostosowania aplikacji tak, aby końcowy produkt był idealnym, „szytym na miarę” rozwiązaniem. Nasze rozwiązanie to efektywny, zintegrowany system mający na celu poprawienie obsługi klienta, zwiększenie przychodów oraz konkurencyjności przedsiębiorstwa.
PrestaShop to otwarty, wydajny i innowacyjny system e-commerce umożliwiający otworzenie własnego sklepu internetowego dostosowanego do indywidualnych potrzeb biznesowych. Intuicyjny panel administratora zapewnia proste zarządzanie sklepem. Dzięki wielu dodatkowym modułom i integracjom w szybkim tempie można skalować biznes. Sklep oparty o silnik Prestashop rekomendujemy małym i średnim sklepom internetowym z ofertą kilku tysięcy produktów.
Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?
Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.
Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?
Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.
Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?
Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.
3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro
Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.
Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!
Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!