BLOG

Wróć do pozostałych

Komputronik Biznes

Komputronik Biznes proponuje optymalne rozwiązania bazując na wyjątkowo szerokiej ofercie grupy Komputronik, zapewniając szybką realizację projektów. Firma posiada w swoich szeregach doświadczonych specjalistów, programistów, projektantów UX/UI, project managerów, testerów i analityków dysponujących aktualną wiedzą w zakresie sprzętu, oprogramowania, usług, technologii oraz najnowszych trendów.

 

Jak współpracujemy?

Wdrażamy sklepy na silniku PrestaShop oraz na naszym autorskim silniku NetCorner, integrujemy systemy, projektujemy i hostujemy. Stawiamy na jakość, solidność i kulturę odpowiedzialności w pracy. Zbudowaliśmy zwinną organizację, która zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty e-commerce.

  • Etap Analiza przedwdrożeniowa na podstawie zebranych informacji. Podzielimy się naszym doświadczeniem, zarekomendujemy optymalne działania oraz opracujemy harmonogram prac.
  • Etap Sprawne wdrożenie ustalonych założeń przez dedykowany zespół specjalistów.
  • Etap Konfiguracja, optymalizacja oraz testowanie.
  • Etap Uruchomienie projektu.
  • Etap Monitoring powdrożeniowy.

 

NetCorner to platforma e-commerce kompatybilna z każdym dostępnym obecnie systemem, posiadająca możliwość integracji z systemami zewnętrznymi (np. płatności elektroniczne, aplikacje przewoźników, systemy dostawców, serwisy konkurencji, itp.). NetCorner to sklep doskonale dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta. Jako producent mamy praktycznie niczym nie ograniczoną możliwość dostosowania aplikacji tak, aby końcowy produkt był idealnym, „szytym na miarę” rozwiązaniem. Nasze rozwiązanie to efektywny, zintegrowany system mający na celu poprawienie obsługi klienta, zwiększenie przychodów oraz konkurencyjności przedsiębiorstwa.

 

PrestaShop to otwarty, wydajny i innowacyjny system e-commerce umożliwiający otworzenie własnego sklepu internetowego dostosowanego do indywidualnych potrzeb biznesowych. Intuicyjny panel administratora zapewnia proste zarządzanie sklepem. Dzięki wielu dodatkowym modułom i integracjom w szybkim tempie można skalować biznes. Sklep oparty o silnik Prestashop rekomendujemy małym i średnim sklepom internetowym z ofertą kilku tysięcy produktów.

 

Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?

Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu​. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.

Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii

Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.

5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy

Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.

Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki

W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.

Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?

W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.

Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok

Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.

Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025

Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie