BLOG

Dobre praktyki | Blog o opiniach w Internecie

Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.

6 kluczowych aspektów skutecznej logistyki do Rumunii

Wejście na rynek rumuński to nie tylko kwestia atrakcyjnej oferty produktowej. To również logistyka, która staje się fundamentem doświadczenia zakupowego. Jak ją zaplanować, aby sprostać oczekiwaniom wymagających klientów? Oto sześć kluczowych obszarów, które decydują o sukcesie sprzedaży w Rumunii.

Nowy widget Zaufane.pl – opinie, które sprzedają

Nowy widget opinii od Zaufane.pl to narzędzie, które w prosty i efektowny sposób pozwala wyświetlać zweryfikowane opinie klientów bezpośrednio na stronie sklepu internetowego. Dzięki dodatkowym funkcjom – takim jak tłumaczenie treści, inteligentne podpowiadanie oraz ranking pomocności opinii – staje się on nie tylko elementem budującym wiarygodność marki, ale też realnym wsparciem w procesie sprzedaży.

Autentyczne opinie klientów? Dodaj zdjęcia!

Opinie klientów to jedno z najważniejszych narzędzi budowania zaufania w e-commerce. Ale co jeśli powiemy Ci, że możesz pójść o krok dalej i zacząć zbierać opinie ze zdjęciami – autentyczne, wiarygodne i przyciągające wzrok?

Od opinii do wyników — jak lepiej wykorzystywać dane w e-commerce

E-commerce to nie tylko sztuka sprzedaży, ale przede wszystkim sztuka analizy danych i wyciągania wniosków. W natłoku informacji, wskaźników i ocen kluczowe staje się umiejętne połączenie tych elementów w jedną, skuteczną strategię rozwoju. Dlatego coraz więcej firm inwestuje nie tylko w reklamy, ale też w narzędzia analityczne, automatyzację i budowanie reputacji.

Nowe funkcje Zaufane.pl

W Zaufane.pl wprowadziliśmy nowe funkcje, które pomagają nie tylko zbierać opinie, ale sprawiają, że stają się one wartościowym elementem komunikacji, budowania zaufania i optymalizacji procesów.

Co to jest rich snippets? Przewodnik po fragmentach rozszerzonych

Możliwość dodawania fragmentów rozszerzonych do inteligentnych widgetów pozwala na indeksację recenzji i wyświetlanie ich w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Z naszego przewodnika uzyskasz informacje dotyczące fragmentów rozszerzonych recenzji, inteligentnych widgetów z włączoną obsługą fragmentów rozszerzonych.

Efekt ROPO a marketing opinii

ROPO to skrót od Research Online, Purchase Offline, czyli sytuacja, gdy klient najpierw szuka informacji o produkcie w internecie, ale finalnie kupuje go w sklepie stacjonarnym. W tym artykule opowiem jak się ma do niego marketing opinii oraz jak właściciel sklepu internetowego może obrócić to zjawisko na swoją korzyść.

Jak odzyskać i zabezpieczyć wizytówkę Google oraz sprawdzić jej skuteczność – poradnik krok po kroku

Posiadasz wizytówkę Google, ale straciłeś do niej dostęp? A może zauważyłeś, że ktoś wprowadza niepożądane zmiany w informacjach o Twojej firmie w Google? W tym poradniku krok po kroku wyjaśnimy, jak odzyskać kontrolę nad wizytówką Google, zabezpieczyć ją przed nieautoryzowanymi zmianami oraz sprawdzić, czy Twoja wizytówka przyciąga klientów.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie