BLOG

Wróć do pozostałych

Responso

To rozwiązanie, które pozwala zautomatyzować obsługę klienta w e-commerce, upraszczając komunikację z klientami i ułatwiając prowadzenie biznesu.

Z Responso oszczędzasz czas i pieniądze, a efektywność pracy Twojego zespołu rośnie!

 

 

Wśród najważniejszych funkcji Responso znajdziesz:

  • Obsługę wielu kanałów komunikacji. Zapytania kupujących z Allegro, Facebooka, Amazona, eBaya i wielu innych platform, na których sprzedajesz, będą spływać do jednego panelu Responso. Już nie musisz się przelogowywać, a zarządzanie wiadomościami jest banalnie proste! Do ich porządkowania możesz używać tagów i predefiniowanych filtrów.
  • Moduł zwrotów i reklamacji Allegro. Z nim rozpatrywanie zgłoszeń przestanie być uciążliwe! Wszystkie informacje będziesz mieć pod ręką, a opcja skanowania listu przewozowego pomoże Ci jeszcze szybciej do nich dotrzeć. Dzięki automatycznym przypomnieniom nigdy nie przegapisz upływającego terminu. Z ticketu w Reposnso przejdziesz bezpośrednio do okna zwrotu środków lub zwrotu prowizji. A raporty? Pozwolą Ci przeanalizować, które produkty są najczęściej zwracane!
  • Inteligentny autoresponder, z którym poprawisz swój czas odpowiedzi. Możesz korzystać z gotowych szablonów lub tworzyć własne reguły. Twoje wiadomości będą dostosowane do dni tygodnia czy konkretnych fraz, jaki pojawiają się w zapytaniu klienta!
  • Statystyki, aby pomóc Ci w rozwijaniu swojego biznesu. Responso daje Ci możliwość analizowania różnych wskaźników dotyczących komunikacji z klientami. Poprzez który kanał klienci wysyłają najwięcej zapytań? Jaki jest Twój czas odpowiedzi? Z których produktów kupujący są najbardziej zadowoleni? Z tą wiedzą możesz optymalizować swoją strategię e-commerce!

Obsługujemy już ponad 7 milionów wiadomości miesięcznie. Z naszego narzędzia korzystają biznesy e-commerce w Polsce i na świecie. Nie przestajemy się rozwijać - ciągle dodajemy nowe integracje i rozbudowujemy funkcje, które pomogą i rozwijać Twoją firmę.

W Responso nic Cię nie ogranicza!

  • nielimitowana liczba wiadomości
  • nielimitowana liczba kont mailowych
  • nielimitowana liczba integracji
  • nielimitowana liczba szablonów szybkich odpowiedzi

Sprawdź, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie. Możesz skorzystać z 14 dni bezpłatnego okresu tesowego!

Dowiedz się więcej

5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy

Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.

Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki

W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.

Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?

W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.

Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok

Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.

Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025

Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.

Marketing opinii w branży HoReCa

Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!

Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?

Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie