BLOG
Responso
To rozwiązanie, które pozwala zautomatyzować obsługę klienta w e-commerce, upraszczając komunikację z klientami i ułatwiając prowadzenie biznesu.
Z Responso oszczędzasz czas i pieniądze, a efektywność pracy Twojego zespołu rośnie!


Wśród najważniejszych funkcji Responso znajdziesz:
- Obsługę wielu kanałów komunikacji. Zapytania kupujących z Allegro, Facebooka, Amazona, eBaya i wielu innych platform, na których sprzedajesz, będą spływać do jednego panelu Responso. Już nie musisz się przelogowywać, a zarządzanie wiadomościami jest banalnie proste! Do ich porządkowania możesz używać tagów i predefiniowanych filtrów.
- Moduł zwrotów i reklamacji Allegro. Z nim rozpatrywanie zgłoszeń przestanie być uciążliwe! Wszystkie informacje będziesz mieć pod ręką, a opcja skanowania listu przewozowego pomoże Ci jeszcze szybciej do nich dotrzeć. Dzięki automatycznym przypomnieniom nigdy nie przegapisz upływającego terminu. Z ticketu w Reposnso przejdziesz bezpośrednio do okna zwrotu środków lub zwrotu prowizji. A raporty? Pozwolą Ci przeanalizować, które produkty są najczęściej zwracane!
- Inteligentny autoresponder, z którym poprawisz swój czas odpowiedzi. Możesz korzystać z gotowych szablonów lub tworzyć własne reguły. Twoje wiadomości będą dostosowane do dni tygodnia czy konkretnych fraz, jaki pojawiają się w zapytaniu klienta!
- Statystyki, aby pomóc Ci w rozwijaniu swojego biznesu. Responso daje Ci możliwość analizowania różnych wskaźników dotyczących komunikacji z klientami. Poprzez który kanał klienci wysyłają najwięcej zapytań? Jaki jest Twój czas odpowiedzi? Z których produktów kupujący są najbardziej zadowoleni? Z tą wiedzą możesz optymalizować swoją strategię e-commerce!
Obsługujemy już ponad 7 milionów wiadomości miesięcznie. Z naszego narzędzia korzystają biznesy e-commerce w Polsce i na świecie. Nie przestajemy się rozwijać - ciągle dodajemy nowe integracje i rozbudowujemy funkcje, które pomogą i rozwijać Twoją firmę.
W Responso nic Cię nie ogranicza!
- nielimitowana liczba wiadomości
- nielimitowana liczba kont mailowych
- nielimitowana liczba integracji
- nielimitowana liczba szablonów szybkich odpowiedzi
Sprawdź, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie. Możesz skorzystać z 14 dni bezpłatnego okresu tesowego!
Przewodnik po opiniach Google
Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jak wykorzystać opinie na każdym etapie lejka sprzedażowego?
Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów – jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie. Poznaj miejsca, które pokochali klienci!
W Rzeszowie coraz więcej osób wybiera pilates jako formę dbania o zdrowie, sylwetkę i spokój umysłu. Wybór odpowiedniego miejsca ma jednak ogromne znaczenie – od atmosfery i profesjonalizmu instruktorów zależy, czy zostaniesz w studiu na dłużej. Artykuł przedstawia ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie, oparty nie na reklamach, lecz na opiniach klientów i ocenach w Google.
Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.
Social proof a zakupy – czy opinie naprawdę sprzedają?
W obecnym cyfrowym świecie, w którym konsumenci mają dostęp do ogromnej ilości informacji i opcji zakupowych, podejmowanie decyzji może być niezmiernie trudne. Z tego powodu wiele osób sięga po opinie innych konsumentów, aby pomóc sobie w dokonaniu wyboru. To zjawisko znane jest jako social proof, czyli potwierdzenie społeczne, i odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
Lokalny przewodnik Google – kim jest i dlaczego ma znaczenie?
Walka o widoczność w wynikach wyszukiwania nie kończy się na pozycjonowaniu sklepu czy reklamach w Google Ads. Coraz większe znaczenie mają opinie i rekomendacje użytkowników. Jednym z narzędzi, które kształtuje wizerunek firm w sieci, jest program Lokalnych przewodników Google. To właśnie oni wpływają na to, jak Twój sklep czy punkt odbioru jest postrzegany w Google Maps i wizytówkach Google Business Profile.