Wróć do pozostałych

Responso

To rozwiązanie, które pozwala zautomatyzować obsługę klienta w e-commerce, upraszczając komunikację z klientami i ułatwiając prowadzenie biznesu.

Z Responso oszczędzasz czas i pieniądze, a efektywność pracy Twojego zespołu rośnie!

 

 

Wśród najważniejszych funkcji Responso znajdziesz:

  • Obsługę wielu kanałów komunikacji. Zapytania kupujących z Allegro, Facebooka, Amazona, eBaya i wielu innych platform, na których sprzedajesz, będą spływać do jednego panelu Responso. Już nie musisz się przelogowywać, a zarządzanie wiadomościami jest banalnie proste! Do ich porządkowania możesz używać tagów i predefiniowanych filtrów.
  • Moduł zwrotów i reklamacji Allegro. Z nim rozpatrywanie zgłoszeń przestanie być uciążliwe! Wszystkie informacje będziesz mieć pod ręką, a opcja skanowania listu przewozowego pomoże Ci jeszcze szybciej do nich dotrzeć. Dzięki automatycznym przypomnieniom nigdy nie przegapisz upływającego terminu. Z ticketu w Reposnso przejdziesz bezpośrednio do okna zwrotu środków lub zwrotu prowizji. A raporty? Pozwolą Ci przeanalizować, które produkty są najczęściej zwracane!
  • Inteligentny autoresponder, z którym poprawisz swój czas odpowiedzi. Możesz korzystać z gotowych szablonów lub tworzyć własne reguły. Twoje wiadomości będą dostosowane do dni tygodnia czy konkretnych fraz, jaki pojawiają się w zapytaniu klienta!
  • Statystyki, aby pomóc Ci w rozwijaniu swojego biznesu. Responso daje Ci możliwość analizowania różnych wskaźników dotyczących komunikacji z klientami. Poprzez który kanał klienci wysyłają najwięcej zapytań? Jaki jest Twój czas odpowiedzi? Z których produktów kupujący są najbardziej zadowoleni? Z tą wiedzą możesz optymalizować swoją strategię e-commerce!

Obsługujemy już ponad 7 milionów wiadomości miesięcznie. Z naszego narzędzia korzystają biznesy e-commerce w Polsce i na świecie. Nie przestajemy się rozwijać - ciągle dodajemy nowe integracje i rozbudowujemy funkcje, które pomogą i rozwijać Twoją firmę.

W Responso nic Cię nie ogranicza!

  • nielimitowana liczba wiadomości
  • nielimitowana liczba kont mailowych
  • nielimitowana liczba integracji
  • nielimitowana liczba szablonów szybkich odpowiedzi

Sprawdź, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie. Możesz skorzystać z 14 dni bezpłatnego okresu tesowego!

Dowiedz się więcej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...