BLOG
Responso
To rozwiązanie, które pozwala zautomatyzować obsługę klienta w e-commerce, upraszczając komunikację z klientami i ułatwiając prowadzenie biznesu.
Z Responso oszczędzasz czas i pieniądze, a efektywność pracy Twojego zespołu rośnie!


Wśród najważniejszych funkcji Responso znajdziesz:
- Obsługę wielu kanałów komunikacji. Zapytania kupujących z Allegro, Facebooka, Amazona, eBaya i wielu innych platform, na których sprzedajesz, będą spływać do jednego panelu Responso. Już nie musisz się przelogowywać, a zarządzanie wiadomościami jest banalnie proste! Do ich porządkowania możesz używać tagów i predefiniowanych filtrów.
- Moduł zwrotów i reklamacji Allegro. Z nim rozpatrywanie zgłoszeń przestanie być uciążliwe! Wszystkie informacje będziesz mieć pod ręką, a opcja skanowania listu przewozowego pomoże Ci jeszcze szybciej do nich dotrzeć. Dzięki automatycznym przypomnieniom nigdy nie przegapisz upływającego terminu. Z ticketu w Reposnso przejdziesz bezpośrednio do okna zwrotu środków lub zwrotu prowizji. A raporty? Pozwolą Ci przeanalizować, które produkty są najczęściej zwracane!
- Inteligentny autoresponder, z którym poprawisz swój czas odpowiedzi. Możesz korzystać z gotowych szablonów lub tworzyć własne reguły. Twoje wiadomości będą dostosowane do dni tygodnia czy konkretnych fraz, jaki pojawiają się w zapytaniu klienta!
- Statystyki, aby pomóc Ci w rozwijaniu swojego biznesu. Responso daje Ci możliwość analizowania różnych wskaźników dotyczących komunikacji z klientami. Poprzez który kanał klienci wysyłają najwięcej zapytań? Jaki jest Twój czas odpowiedzi? Z których produktów kupujący są najbardziej zadowoleni? Z tą wiedzą możesz optymalizować swoją strategię e-commerce!
Obsługujemy już ponad 7 milionów wiadomości miesięcznie. Z naszego narzędzia korzystają biznesy e-commerce w Polsce i na świecie. Nie przestajemy się rozwijać - ciągle dodajemy nowe integracje i rozbudowujemy funkcje, które pomogą i rozwijać Twoją firmę.
W Responso nic Cię nie ogranicza!
- nielimitowana liczba wiadomości
- nielimitowana liczba kont mailowych
- nielimitowana liczba integracji
- nielimitowana liczba szablonów szybkich odpowiedzi
Sprawdź, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie. Możesz skorzystać z 14 dni bezpłatnego okresu tesowego!
Jak rozpoznać fałszywe recenzje online?
Miliony ludzi na całym świecie zaufało opiniom w sieci. Badania wykazują, że ponad 90% konsumentów sprawdza recenzje przed dokonaniem zakupu, z czego aż 76% osób wierzy w to, co przeczytają, mimo że są to opinie od zupełnie obcych ludzi.
Kupowanie opinii w Internecie – fałszywe recenzje są karane!
Zakup opinii może wydawać się szybkim sposobem na poprawę wizerunku sklepu i zdobywanie pozytywnych opinii od potencjalnych klientów, ale w praktyce to jedna z najbardziej ryzykownych i kosztownych decyzji, jakie może podjąć przedsiębiorca.
Dlaczego Google zmienia zdjęcie profilowe na wizytówce firmy?
Wizytówka w wyszukiwarce i Mapach Google często stanowi pierwszy kontakt potencjalnego klienta z Twoją marką. Dlatego każdy szczegół – od nazwy, godzin otwarcia aż po zdjęcia – wpływa na to, jak jesteś postrzegany. Jednym z częstych zaskoczeń dla właścicieli biznesów jest sytuacja, gdy Google zmienia lub podmienia zdjęcie profilowe firmy. Dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić?
Ile kosztuje wizytówka Google?
Masz sklep w sieci? Wchodzisz w branżę e-commerce? Prowadzisz biznes lokalny? Pragniesz dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, z twojego regionu? Wizytówka Google pozwoli zaistnieć twojej marce w sieci. Wizytówka Google jest dzisiaj jednym z podstawowych narzędzi marketingowych. Ile kosztuje wizytówka w Google? Co zrobić, aby wizytówka naszego przedsiębiorstwa była lepiej widoczna w Internecie? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury.
Wizytówka Google Moja Firma – co to jest i jak ją uruchomić?
Cześć! W dzisiejszym blogu: Wizytówka Google Moja Firma - bezpłatne narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych tworzenie, zarządzanie i optymalizację profilu marki w Google. Jej głównym zadaniem jest pomoc w przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki i map. Zawiera m.in. nazwę firmy, godziny otwarcia, adres, dane kontaktowe oraz bardzo cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów - opinie o firmie.
6 kluczowych aspektów skutecznej logistyki do Rumunii
Wejście na rynek rumuński to nie tylko kwestia atrakcyjnej oferty produktowej. To również logistyka, która staje się fundamentem doświadczenia zakupowego. Jak ją zaplanować, aby sprostać oczekiwaniom wymagających klientów? Oto sześć kluczowych obszarów, które decydują o sukcesie sprzedaży w Rumunii.
Jak usunąć opinię z Google?
Opinie w Google są jednym z kluczowych elementów budujących wizerunek sklepu internetowego. Dobre opinie przyciągają nowych klientów, natomiast negatywne mogą skutecznie odstraszać potencjalnych nabywców. Czasem jednak może zdarzyć się, że opinia jest nieprawdziwa, zawiera błędy lub narusza zasady Google. W takim przypadku warto wiedzieć, jak usunąć opinię z Google, aby chronić reputację sklepu.