BLOG
Responso
To rozwiązanie, które pozwala zautomatyzować obsługę klienta w e-commerce, upraszczając komunikację z klientami i ułatwiając prowadzenie biznesu.
Z Responso oszczędzasz czas i pieniądze, a efektywność pracy Twojego zespołu rośnie!


Wśród najważniejszych funkcji Responso znajdziesz:
- Obsługę wielu kanałów komunikacji. Zapytania kupujących z Allegro, Facebooka, Amazona, eBaya i wielu innych platform, na których sprzedajesz, będą spływać do jednego panelu Responso. Już nie musisz się przelogowywać, a zarządzanie wiadomościami jest banalnie proste! Do ich porządkowania możesz używać tagów i predefiniowanych filtrów.
- Moduł zwrotów i reklamacji Allegro. Z nim rozpatrywanie zgłoszeń przestanie być uciążliwe! Wszystkie informacje będziesz mieć pod ręką, a opcja skanowania listu przewozowego pomoże Ci jeszcze szybciej do nich dotrzeć. Dzięki automatycznym przypomnieniom nigdy nie przegapisz upływającego terminu. Z ticketu w Reposnso przejdziesz bezpośrednio do okna zwrotu środków lub zwrotu prowizji. A raporty? Pozwolą Ci przeanalizować, które produkty są najczęściej zwracane!
- Inteligentny autoresponder, z którym poprawisz swój czas odpowiedzi. Możesz korzystać z gotowych szablonów lub tworzyć własne reguły. Twoje wiadomości będą dostosowane do dni tygodnia czy konkretnych fraz, jaki pojawiają się w zapytaniu klienta!
- Statystyki, aby pomóc Ci w rozwijaniu swojego biznesu. Responso daje Ci możliwość analizowania różnych wskaźników dotyczących komunikacji z klientami. Poprzez który kanał klienci wysyłają najwięcej zapytań? Jaki jest Twój czas odpowiedzi? Z których produktów kupujący są najbardziej zadowoleni? Z tą wiedzą możesz optymalizować swoją strategię e-commerce!
Obsługujemy już ponad 7 milionów wiadomości miesięcznie. Z naszego narzędzia korzystają biznesy e-commerce w Polsce i na świecie. Nie przestajemy się rozwijać - ciągle dodajemy nowe integracje i rozbudowujemy funkcje, które pomogą i rozwijać Twoją firmę.
W Responso nic Cię nie ogranicza!
- nielimitowana liczba wiadomości
- nielimitowana liczba kont mailowych
- nielimitowana liczba integracji
- nielimitowana liczba szablonów szybkich odpowiedzi
Sprawdź, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie. Możesz skorzystać z 14 dni bezpłatnego okresu tesowego!
Ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie. Poznaj miejsca, które pokochali klienci!
W Rzeszowie coraz więcej osób wybiera pilates jako formę dbania o zdrowie, sylwetkę i spokój umysłu. Wybór odpowiedniego miejsca ma jednak ogromne znaczenie – od atmosfery i profesjonalizmu instruktorów zależy, czy zostaniesz w studiu na dłużej. Artykuł przedstawia ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie, oparty nie na reklamach, lecz na opiniach klientów i ocenach w Google.
Lokalny przewodnik Google – kim jest i dlaczego ma znaczenie?
Walka o widoczność w wynikach wyszukiwania nie kończy się na pozycjonowaniu sklepu czy reklamach w Google Ads. Coraz większe znaczenie mają opinie i rekomendacje użytkowników. Jednym z narzędzi, które kształtuje wizerunek firm w sieci, jest program Lokalnych przewodników Google. To właśnie oni wpływają na to, jak Twój sklep czy punkt odbioru jest postrzegany w Google Maps i wizytówkach Google Business Profile.
Jak opinie wpływają na SEO?
Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google stale się zmieniają, a tym samym trudniej jest prześcignąć konkurencję, tym bardziej obecnie, kiedy to większość osób przenosi swoje działania do Internetu, a konkurencja stale wzrasta. Wiele osób zastanawia się, co może wzmocnić pozycję w wyszukiwarce? Mało kto bierze pod uwagę opinie od innych użytkowników, a mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron czy sklepów internetowych.
Pozyskiwanie opinii klientów w e-commerce – poznaj sprawdzone metody!
Opinie w branży e-commerce mają znaczenie! Nawet jeśli do tej pory nie zdawałeś sobie z tego sprawy, to udowodnię Ci, że sam podczas zakupów w Internecie wiele razy korzystałeś z siły marketingu opinii. Przypomnij sobie swoje ostatnie zamówienie zrealizowane w sieci. Jestem pewien, że przed sfinalizowaniem transakcji przeczytałeś nie tylko opinie o firmie, ale także o konkretnym produkcie.
Jak budować pozytywny wizerunek firmy w oparciu o recenzje online?
Dziś trudno sobie wyobrazić działalność firmy bez jej obecności w sieci. Marketing internetowy stał się częścią strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw. W tym świecie dużą rolę odgrywają oczywiście opinie klientów. Recenzje online są autentyczną i szczerą reklamą marki – bez inwestycji w płatne kampanie. Rodzą się więc pytania: jak zoptymalizować narzędzia wspierające marketing rekomendacji? Jak prowadzić biznes oparty o lojalną społeczność? W tym artykule rozwiewam te wątpliwości!
Strategie pozyskiwania opinii – metody online i offline
Opinie klientów są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dlatego właśnie firma powinna zadbać o pozyskiwanie recenzji. Sprawdź jakie są metody online i offline, by zbudować silny social proof!
Jak wybrać najlepsze narzędzie do zbierania opinii?
W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, opinie klientów odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu reputacji firm. Zbieranie recenzji staje się nie tylko standardem, ale także niezbędnym środkiem do budowania zaufania wśród konsumentów. Istnieje wiele narzędzi do zbierania opinii, a wybór odpowiedniego może być problematyczny. Dlatego przygotowaliśmy zbiór kluczowych kryteriów, które warto wziąć pod uwagę przy podjęciu decyzji.