BLOG
Wygodne Zwroty
Wygodne Zwroty to usługa, która odpowiadając na potrzeby klientów, pozwala właścicielom sklepów online zwiększać sprzedaż i budować lojalność konsumencką.

Dla konsumenta:
- Bezproblemowy, prosty i wygodny zwrot nietrafionych zakupów
- Intuicyjny formularz zwrotu
- 50 tysięcy punktów nadania przesyłki zwrotnej
Dla sklepu:
- łatwa i natychmiastowa identyfikacja zwracanych zamówień,
- regularność i przewidywalność doręczeń
- koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem, czy do Paczkomatu
A wszystko to bez żadnych opłat dla sklepu, koszt przesyłki pokrywa konsument. Bez obaw, nasze ceny są niższe niż rynkowe.
Jak działają Wygodne Zwroty?
KROK 1
Tworzymy dedykowany formularz dla Twojego sklepu Formularz będzie spójny z szatą graficzną Twojego sklepu. Możesz zawrzeć w nim także dodatkowe pola oraz wskazówki dla klientów, które ułatwią Ci późniejszą identyfikację przesyłek i usprawnią proces zwrotu, a nawet całkowicie przenieść proces odstąpienia od umowy do naszego formularza.
KROK 2
Klienci nadają zwroty wygodnie i bezproblemowo Klienci w prosty sposób nadają przesyłki z towarem, który chcą zwrócić. Przesyłkę zanoszą do Paczkomatu lub jednego z punktów DHL lub GLS – tak, jak im wygodnie.
KROK 3
Zwroty trafiają do sklepu Zwroty trafiają na wskazany przez Ciebie adres. Przeniesienie logistyki zwrotów do jednej usługi zapewni Ci regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do Paczkomatu.
Przejrzysta polityka zwrotów to jeden z kluczowych czynników motywujących do zakupów w sklepie internetowym. Zwiększ przewagę konkurencyjną swojego sklepu, stawiając na łatwo dostępne, bezproblemowe i wygodne zwroty.
Sprawdź, jak Wygodne Zwroty pomogą zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie, a także pozytywnie wpłyną na doświadczenie zakupowe Twoich klientów. Skontaktuj się z nami!
Dla Klientów Zaufane.pl przygotowaliśmy szereg korzyści:
- Tańsze przesyłki zwrotne dla Państwa klientów
- Pełna, darmowa personalizacja, niezależnie od wielkości Państwa sklepu
- Dedykowany Doradca, pomagający we wdrożeniu Wygodnych Zwrotów i czuwający później nad jego sprawnym działaniem
Opinie klientów w mediach społecznościowych a decyzje zakupowe
Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.
5 błędów w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy
Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację.
Jak przekształcić recenzje online w cenne źródło informacji dla Twojej firmy?
W dobie cyfrowej transformacji, gdzie internet stał się nieodłącznym elementem funkcjonowania większości przedsiębiorstw, recenzje online zyskują na coraz większym znaczeniu. Istotne jest więc zapoznanie się z metodami przekształcania tych opinii w wartościowe źródło informacji o potrzebach klientów. Z wypowiedzi klientów możemy też wyciągnąć pouczające wnioski. Analizując treść recenzji zorientować się, co możemy zmienić i naprawić w pracy i w działalności naszego biznesu - to ogromny krok w stronę rozwoju.
Monitorowanie opinii – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie?
W poprzednich artykułach powiedzieliśmy sobie wiele na temat ogromnej wartości, jaką niosą opinie o sklepie internetowym oraz o tym, jak kluczowe jest wdrożenie marketingu recenzji. Dziś skupię się na tym, co dzieje się po wystawieniu oceny, czyli na zasadach optymalizacji i strategicznego zarządzania pozyskanym feedbackiem.
Budowanie społeczności wokół marki przez recenzje i rekomendacje
W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.
Przewodnik po opiniach Google
Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jak wykorzystać opinie na każdym etapie lejka sprzedażowego?
Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.