BLOG

Wróć do pozostałych

Wygodne Zwroty

Wygodne Zwroty to usługa, która odpowiadając na potrzeby klientów, pozwala właścicielom sklepów online zwiększać sprzedaż i budować lojalność konsumencką.

 

Dla konsumenta:

  • Bezproblemowy, prosty i wygodny zwrot nietrafionych zakupów
  • Intuicyjny formularz zwrotu
  • 50 tysięcy punktów nadania przesyłki zwrotnej

Dla sklepu:

  • łatwa i natychmiastowa identyfikacja zwracanych zamówień,
  • regularność i przewidywalność doręczeń
  • koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem, czy do Paczkomatu

 

A wszystko to bez żadnych opłat dla sklepu, koszt przesyłki pokrywa konsument. Bez obaw, nasze ceny są niższe niż rynkowe.

 

Jak działają Wygodne Zwroty?

KROK 1

Tworzymy dedykowany formularz dla Twojego sklepu Formularz będzie spójny z szatą graficzną Twojego sklepu. Możesz zawrzeć w nim także dodatkowe pola oraz wskazówki dla klientów, które ułatwią Ci późniejszą identyfikację przesyłek i usprawnią proces zwrotu, a nawet całkowicie przenieść proces odstąpienia od umowy do naszego formularza.

KROK 2

Klienci nadają zwroty wygodnie i bezproblemowo Klienci w prosty sposób nadają przesyłki z towarem, który chcą zwrócić. Przesyłkę zanoszą do Paczkomatu lub jednego z punktów DHL lub GLS – tak, jak im wygodnie.

KROK 3

Zwroty trafiają do sklepu Zwroty trafiają na wskazany przez Ciebie adres. Przeniesienie logistyki zwrotów do jednej usługi zapewni Ci regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do Paczkomatu.

Przejrzysta polityka zwrotów to jeden z kluczowych czynników motywujących do zakupów w sklepie internetowym. Zwiększ przewagę konkurencyjną swojego sklepu, stawiając na łatwo dostępne, bezproblemowe i wygodne zwroty.

Sprawdź, jak Wygodne Zwroty pomogą zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie, a także pozytywnie wpłyną na doświadczenie zakupowe Twoich klientów. Skontaktuj się z nami!

Dla Klientów Zaufane.pl przygotowaliśmy szereg korzyści:

  • Tańsze przesyłki zwrotne dla Państwa klientów
  • Pełna, darmowa personalizacja, niezależnie od wielkości Państwa sklepu
  • Dedykowany Doradca, pomagający we wdrożeniu Wygodnych Zwrotów i czuwający później nad jego sprawnym działaniem

Przewodnik po opiniach Google

Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.

Jak wykorzystać opinie na każdym etapie lejka sprzedażowego?

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.

Prezentacja opinii za pomocą widgetów – jak przyciągnąć uwagę klienta?

Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.

Ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie. Poznaj miejsca, które pokochali klienci!

W Rzeszowie coraz więcej osób wybiera pilates jako formę dbania o zdrowie, sylwetkę i spokój umysłu. Wybór odpowiedniego miejsca ma jednak ogromne znaczenie – od atmosfery i profesjonalizmu instruktorów zależy, czy zostaniesz w studiu na dłużej. Artykuł przedstawia ranking najlepszych studiów pilates w Rzeszowie, oparty nie na reklamach, lecz na opiniach klientów i ocenach w Google.

Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?

Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.

Social proof a zakupy – czy opinie naprawdę sprzedają?

W obecnym cyfrowym świecie, w którym konsumenci mają dostęp do ogromnej ilości informacji i opcji zakupowych, podejmowanie decyzji może być niezmiernie trudne. Z tego powodu wiele osób sięga po opinie innych konsumentów, aby pomóc sobie w dokonaniu wyboru. To zjawisko znane jest jako social proof, czyli potwierdzenie społeczne, i odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych.

Lokalny przewodnik Google – kim jest i dlaczego ma znaczenie?

Walka o widoczność w wynikach wyszukiwania nie kończy się na pozycjonowaniu sklepu czy reklamach w Google Ads. Coraz większe znaczenie mają opinie i rekomendacje użytkowników. Jednym z narzędzi, które kształtuje wizerunek firm w sieci, jest program Lokalnych przewodników Google. To właśnie oni wpływają na to, jak Twój sklep czy punkt odbioru jest postrzegany w Google Maps i wizytówkach Google Business Profile.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie