BLOG
Wygodne Zwroty
Wygodne Zwroty to usługa, która odpowiadając na potrzeby klientów, pozwala właścicielom sklepów online zwiększać sprzedaż i budować lojalność konsumencką.


Dla konsumenta:
- Bezproblemowy, prosty i wygodny zwrot nietrafionych zakupów
- Intuicyjny formularz zwrotu
- 50 tysięcy punktów nadania przesyłki zwrotnej
Dla sklepu:
- łatwa i natychmiastowa identyfikacja zwracanych zamówień,
- regularność i przewidywalność doręczeń
- koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem, czy do Paczkomatu
A wszystko to bez żadnych opłat dla sklepu, koszt przesyłki pokrywa konsument. Bez obaw, nasze ceny są niższe niż rynkowe.
Jak działają Wygodne Zwroty?
KROK 1
Tworzymy dedykowany formularz dla Twojego sklepu Formularz będzie spójny z szatą graficzną Twojego sklepu. Możesz zawrzeć w nim także dodatkowe pola oraz wskazówki dla klientów, które ułatwią Ci późniejszą identyfikację przesyłek i usprawnią proces zwrotu, a nawet całkowicie przenieść proces odstąpienia od umowy do naszego formularza.
KROK 2
Klienci nadają zwroty wygodnie i bezproblemowo Klienci w prosty sposób nadają przesyłki z towarem, który chcą zwrócić. Przesyłkę zanoszą do Paczkomatu lub jednego z punktów DHL lub GLS – tak, jak im wygodnie.
KROK 3
Zwroty trafiają do sklepu Zwroty trafiają na wskazany przez Ciebie adres. Przeniesienie logistyki zwrotów do jednej usługi zapewni Ci regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do Paczkomatu.
Przejrzysta polityka zwrotów to jeden z kluczowych czynników motywujących do zakupów w sklepie internetowym. Zwiększ przewagę konkurencyjną swojego sklepu, stawiając na łatwo dostępne, bezproblemowe i wygodne zwroty.
Sprawdź, jak Wygodne Zwroty pomogą zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie, a także pozytywnie wpłyną na doświadczenie zakupowe Twoich klientów. Skontaktuj się z nami!
Dla Klientów Zaufane.pl przygotowaliśmy szereg korzyści:
- Tańsze przesyłki zwrotne dla Państwa klientów
- Pełna, darmowa personalizacja, niezależnie od wielkości Państwa sklepu
- Dedykowany Doradca, pomagający we wdrożeniu Wygodnych Zwrotów i czuwający później nad jego sprawnym działaniem
Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?
Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.
Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii
Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.
5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.
Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki
W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.
Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?
W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.
Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok
Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.
Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025
Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.