BLOG

Wróć do pozostałych

Wygodne Zwroty

Wygodne Zwroty to usługa, która odpowiadając na potrzeby klientów, pozwala właścicielom sklepów online zwiększać sprzedaż i budować lojalność konsumencką.

 

Dla konsumenta:

  • Bezproblemowy, prosty i wygodny zwrot nietrafionych zakupów
  • Intuicyjny formularz zwrotu
  • 50 tysięcy punktów nadania przesyłki zwrotnej

Dla sklepu:

  • łatwa i natychmiastowa identyfikacja zwracanych zamówień,
  • regularność i przewidywalność doręczeń
  • koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem, czy do Paczkomatu

 

A wszystko to bez żadnych opłat dla sklepu, koszt przesyłki pokrywa konsument. Bez obaw, nasze ceny są niższe niż rynkowe.

 

Jak działają Wygodne Zwroty?

KROK 1

Tworzymy dedykowany formularz dla Twojego sklepu Formularz będzie spójny z szatą graficzną Twojego sklepu. Możesz zawrzeć w nim także dodatkowe pola oraz wskazówki dla klientów, które ułatwią Ci późniejszą identyfikację przesyłek i usprawnią proces zwrotu, a nawet całkowicie przenieść proces odstąpienia od umowy do naszego formularza.

KROK 2

Klienci nadają zwroty wygodnie i bezproblemowo Klienci w prosty sposób nadają przesyłki z towarem, który chcą zwrócić. Przesyłkę zanoszą do Paczkomatu lub jednego z punktów DHL lub GLS – tak, jak im wygodnie.

KROK 3

Zwroty trafiają do sklepu Zwroty trafiają na wskazany przez Ciebie adres. Przeniesienie logistyki zwrotów do jednej usługi zapewni Ci regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do Paczkomatu.

Przejrzysta polityka zwrotów to jeden z kluczowych czynników motywujących do zakupów w sklepie internetowym. Zwiększ przewagę konkurencyjną swojego sklepu, stawiając na łatwo dostępne, bezproblemowe i wygodne zwroty.

Sprawdź, jak Wygodne Zwroty pomogą zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie, a także pozytywnie wpłyną na doświadczenie zakupowe Twoich klientów. Skontaktuj się z nami!

Dla Klientów Zaufane.pl przygotowaliśmy szereg korzyści:

  • Tańsze przesyłki zwrotne dla Państwa klientów
  • Pełna, darmowa personalizacja, niezależnie od wielkości Państwa sklepu
  • Dedykowany Doradca, pomagający we wdrożeniu Wygodnych Zwrotów i czuwający później nad jego sprawnym działaniem

Opinie klientów w mediach społecznościowych a decyzje zakupowe

Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że ​​proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.

5 błędów w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy

Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację.

Jak przekształcić recenzje online w cenne źródło informacji dla Twojej firmy?

W dobie cyfrowej transformacji, gdzie internet stał się nieodłącznym elementem funkcjonowania większości przedsiębiorstw, recenzje online zyskują na coraz większym znaczeniu. Istotne jest więc zapoznanie się z metodami przekształcania tych opinii w wartościowe źródło informacji o potrzebach klientów. Z wypowiedzi klientów możemy też wyciągnąć pouczające wnioski. Analizując treść recenzji zorientować się, co możemy zmienić i naprawić w pracy i w działalności naszego biznesu - to ogromny krok w stronę rozwoju. 

Monitorowanie opinii – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie?

W poprzednich artykułach powiedzieliśmy sobie wiele na temat ogromnej wartości, jaką niosą opinie o sklepie internetowym oraz o tym, jak kluczowe jest wdrożenie marketingu recenzji. Dziś skupię się na tym, co dzieje się po wystawieniu oceny, czyli na zasadach optymalizacji i strategicznego zarządzania pozyskanym feedbackiem.

Budowanie społeczności wokół marki przez recenzje i rekomendacje

W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.

Przewodnik po opiniach Google

Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.

Jak wykorzystać opinie na każdym etapie lejka sprzedażowego?

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie