BLOG
Wygodne Zwroty
Wygodne Zwroty to usługa, która odpowiadając na potrzeby klientów, pozwala właścicielom sklepów online zwiększać sprzedaż i budować lojalność konsumencką.


Dla konsumenta:
- Bezproblemowy, prosty i wygodny zwrot nietrafionych zakupów
- Intuicyjny formularz zwrotu
- 50 tysięcy punktów nadania przesyłki zwrotnej
Dla sklepu:
- łatwa i natychmiastowa identyfikacja zwracanych zamówień,
- regularność i przewidywalność doręczeń
- koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem, czy do Paczkomatu
A wszystko to bez żadnych opłat dla sklepu, koszt przesyłki pokrywa konsument. Bez obaw, nasze ceny są niższe niż rynkowe.
Jak działają Wygodne Zwroty?
KROK 1
Tworzymy dedykowany formularz dla Twojego sklepu Formularz będzie spójny z szatą graficzną Twojego sklepu. Możesz zawrzeć w nim także dodatkowe pola oraz wskazówki dla klientów, które ułatwią Ci późniejszą identyfikację przesyłek i usprawnią proces zwrotu, a nawet całkowicie przenieść proces odstąpienia od umowy do naszego formularza.
KROK 2
Klienci nadają zwroty wygodnie i bezproblemowo Klienci w prosty sposób nadają przesyłki z towarem, który chcą zwrócić. Przesyłkę zanoszą do Paczkomatu lub jednego z punktów DHL lub GLS – tak, jak im wygodnie.
KROK 3
Zwroty trafiają do sklepu Zwroty trafiają na wskazany przez Ciebie adres. Przeniesienie logistyki zwrotów do jednej usługi zapewni Ci regularność i przewidywalność doręczeń, a także koniec kłopotów z błędnie zaadresowanymi przesyłkami, przesyłkami wysyłanymi za pobraniem czy do Paczkomatu.
Przejrzysta polityka zwrotów to jeden z kluczowych czynników motywujących do zakupów w sklepie internetowym. Zwiększ przewagę konkurencyjną swojego sklepu, stawiając na łatwo dostępne, bezproblemowe i wygodne zwroty.
Sprawdź, jak Wygodne Zwroty pomogą zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie, a także pozytywnie wpłyną na doświadczenie zakupowe Twoich klientów. Skontaktuj się z nami!
Dla Klientów Zaufane.pl przygotowaliśmy szereg korzyści:
- Tańsze przesyłki zwrotne dla Państwa klientów
- Pełna, darmowa personalizacja, niezależnie od wielkości Państwa sklepu
- Dedykowany Doradca, pomagający we wdrożeniu Wygodnych Zwrotów i czuwający później nad jego sprawnym działaniem
Jak rozpoznać fałszywe recenzje online?
Miliony ludzi na całym świecie zaufało opiniom w sieci. Badania wykazują, że ponad 90% konsumentów sprawdza recenzje przed dokonaniem zakupu, z czego aż 76% osób wierzy w to, co przeczytają, mimo że są to opinie od zupełnie obcych ludzi.
Kupowanie opinii w Internecie – fałszywe recenzje są karane!
Zakup opinii może wydawać się szybkim sposobem na poprawę wizerunku sklepu i zdobywanie pozytywnych opinii od potencjalnych klientów, ale w praktyce to jedna z najbardziej ryzykownych i kosztownych decyzji, jakie może podjąć przedsiębiorca.
Dlaczego Google zmienia zdjęcie profilowe na wizytówce firmy?
Wizytówka w wyszukiwarce i Mapach Google często stanowi pierwszy kontakt potencjalnego klienta z Twoją marką. Dlatego każdy szczegół – od nazwy, godzin otwarcia aż po zdjęcia – wpływa na to, jak jesteś postrzegany. Jednym z częstych zaskoczeń dla właścicieli biznesów jest sytuacja, gdy Google zmienia lub podmienia zdjęcie profilowe firmy. Dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić?
Ile kosztuje wizytówka Google?
Masz sklep w sieci? Wchodzisz w branżę e-commerce? Prowadzisz biznes lokalny? Pragniesz dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, z twojego regionu? Wizytówka Google pozwoli zaistnieć twojej marce w sieci. Wizytówka Google jest dzisiaj jednym z podstawowych narzędzi marketingowych. Ile kosztuje wizytówka w Google? Co zrobić, aby wizytówka naszego przedsiębiorstwa była lepiej widoczna w Internecie? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury.
Wizytówka Google Moja Firma – co to jest i jak ją uruchomić?
Cześć! W dzisiejszym blogu: Wizytówka Google Moja Firma - bezpłatne narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych tworzenie, zarządzanie i optymalizację profilu marki w Google. Jej głównym zadaniem jest pomoc w przyciągnięciu nowych klientów z wyszukiwarki i map. Zawiera m.in. nazwę firmy, godziny otwarcia, adres, dane kontaktowe oraz bardzo cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów - opinie o firmie.
6 kluczowych aspektów skutecznej logistyki do Rumunii
Wejście na rynek rumuński to nie tylko kwestia atrakcyjnej oferty produktowej. To również logistyka, która staje się fundamentem doświadczenia zakupowego. Jak ją zaplanować, aby sprostać oczekiwaniom wymagających klientów? Oto sześć kluczowych obszarów, które decydują o sukcesie sprzedaży w Rumunii.
Jak usunąć opinię z Google?
Opinie w Google są jednym z kluczowych elementów budujących wizerunek sklepu internetowego. Dobre opinie przyciągają nowych klientów, natomiast negatywne mogą skutecznie odstraszać potencjalnych nabywców. Czasem jednak może zdarzyć się, że opinia jest nieprawdziwa, zawiera błędy lub narusza zasady Google. W takim przypadku warto wiedzieć, jak usunąć opinię z Google, aby chronić reputację sklepu.