BLOG
Satisfly
Jesteśmy firmą technologiczną tworzącą sklepy internetowe, które sprzedają. Wierzymy, że potencjał i ciężka praca muszą iść w parze. Podziel się swoimi ambicjami i pracujmy razem nad Twoim sukcesem w e-Commerce.

Wdrażamy:
- zaawansowane e-Commerce B2B/B2C na silniku Magento, również w architekturze headless PWA
- system Akeneo PIM do zarządzania informacją produktową
- szyte na miarę aplikacje webowe (WMS, kioski POS i inne)
Tworzymy społeczność ProstoDoKasy. To cykliczne webinary i spotkania networkingowe, na których eksperci i praktycy e-Commerce wymieniają się doświadczeniem. W ramach PDK tworzymy także DobreWieści - cotygodniowe zestawienie newsów ze świata handlu elektronicznego
Opinie klientów w mediach społecznościowych a decyzje zakupowe
Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.
5 błędów w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy
Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację.
Jak przekształcić recenzje online w cenne źródło informacji dla Twojej firmy?
W dobie cyfrowej transformacji, gdzie internet stał się nieodłącznym elementem funkcjonowania większości przedsiębiorstw, recenzje online zyskują na coraz większym znaczeniu. Istotne jest więc zapoznanie się z metodami przekształcania tych opinii w wartościowe źródło informacji o potrzebach klientów. Z wypowiedzi klientów możemy też wyciągnąć pouczające wnioski. Analizując treść recenzji zorientować się, co możemy zmienić i naprawić w pracy i w działalności naszego biznesu - to ogromny krok w stronę rozwoju.
Monitorowanie opinii – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie?
W poprzednich artykułach powiedzieliśmy sobie wiele na temat ogromnej wartości, jaką niosą opinie o sklepie internetowym oraz o tym, jak kluczowe jest wdrożenie marketingu recenzji. Dziś skupię się na tym, co dzieje się po wystawieniu oceny, czyli na zasadach optymalizacji i strategicznego zarządzania pozyskanym feedbackiem.
Budowanie społeczności wokół marki przez recenzje i rekomendacje
W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.
Przewodnik po opiniach Google
Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jak wykorzystać opinie na każdym etapie lejka sprzedażowego?
Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.