BLOG

Wróć do pozostałych

GRUPA-ICEA.PL

Zwiększ swoją widoczność w internecie

Co zyskasz dzięki konsultacji SEO z ekspertem?

  • Zdobędziesz cenne informacje o potencjale swojej branży
  • Dowiesz się, jaką strategię stosują Twoi klienci
  • Otrzymasz szczegółową analizę strony, od UX po ocenę jakości contentu
  • Dowiesz się, jak zwiększyć ruch oraz sprzedaż na swojej witrynie

Jak przebiega konsultacja?

Podczas konsultacji nasz ekspert udostępni Ci podgląd ekranu swojego komputera oraz przygotuję gruntowną analizę widoczności Twojej witryny, jej profilu linkowego i całej struktury serwisu wraz z aspektami UX, budującymi doświadczenie użytkownika. Dodając do tego ocenę jakości publikowanych treści, specjalista skonfrontuje kondycję strony z jej potencjałem i przygotuje wstępną strategię działań, których celem będzie zwiększenie ruchu na stronie, podniesienie konwersji i poprawa widoczności w Google. Przygotowany plan będzie doskonałym punktem wyjścia do prowadzenia samodzielnych działań lub skorzystania z usług doświadczonej agencji SEO/SEM.

1. Sprawdzimy widoczność Twojego serwisu na tle konkurencji
2. Zbadamy obecny profil linkowy i jego wpływ na widoczność Twojej strony
3. Sprawdzimy jakość treści i ich wpływ na pozycje Twojej strony
4. Ocenimy poprawność struktury Twojej strony i przygotujemy strategię jej rozbudowy
5. Określimy niewykorzystany potencjał Twojej strony
6. Przeanalizujemy i poddamy ewaluacji skuteczność działań Twojej konkurencji
7. Skontrolujemy pozycje fraz kluczowych i określimy ich potencjał
8. Stworzymy wstępną strategię działań z zakresu SEO/SEM

Przedstawimy Ci rozwiązania adekwatne do Twoich potrzeb

  • Pozycjonowanie stron firmowych
    Masz swoją stronę firmową? Zadbaj o jej pozycję w Internecie!
  • Pozycjonowanie e-commerce
    Prowadzisz sklep internetowy? Dotrzyj do swoich klientów!
  • Pozycjonowanie lokalne
    Pracujesz na rynku lokalnym? Daj się zauważyć swoim klientom!
  • Pozycjonowanie zagraniczne
    Działasz za granicą? Zbuduj swoją pozycję na zagranicznych rynkach!

Co zyskasz dzięki SEO?

Rozpatrywanie pozycjonowania jako najważniejszego elementu marketingu online w kategorii zysków to zbyt standardowe podejście. Owszem, korzyści są wymierne, ale w przypadku prowadzenia działalności w sieci należy przyznać wprost, że SEO to fundament zysków. Bez odpowiedniego pozycjonowania strona nie osiągnie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google, bez których niemożliwe jest wygenerowanie pożądanego ruchu, a tym samym dotarcie do klientów. Dodając do tego SEO w wymiarze optymalizacyjnym, czyli troskę o techniczną spójność strony oraz przyjazny UX, otrzymasz fundament każdego sukcesu w sieci.

Statystyki nie kłamią

Pamiętaj, że większy ruch na stronie to większa sprzedaż

  • 1 pozycja na liście wyszukiwania przyciąga około 30% wszystkich kliknięć
  • Pierwsze 3 pozycje zbierają około 50% ruchu z wyszukiwarki
  • Pozycja 4 na liście wyników Google zdobywa średnio jedynie 7% ruchu

Jeśli na frazę “buty sportowe” jesteś na 8 pozycji i zdobywasz około 500 kliknięć, to awansując na TOP 1 możesz liczyć nawet na 8000 wejść na stronę!

Umów konsultację

Porozmawiaj z ekspertem, który wskaże możliwości rozwoju podczas konsultacji SEO

Kontakt

grupa-icea.pl

Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?

Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.

Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?

Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.

Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?

Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.

3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro

Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.

Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?

Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.

Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!

Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.

Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!

Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie