BLOG

Wróć do pozostałych

GRUPA-ICEA.PL

Zwiększ swoją widoczność w internecie

Co zyskasz dzięki konsultacji SEO z ekspertem?

  • Zdobędziesz cenne informacje o potencjale swojej branży
  • Dowiesz się, jaką strategię stosują Twoi klienci
  • Otrzymasz szczegółową analizę strony, od UX po ocenę jakości contentu
  • Dowiesz się, jak zwiększyć ruch oraz sprzedaż na swojej witrynie

Jak przebiega konsultacja?

Podczas konsultacji nasz ekspert udostępni Ci podgląd ekranu swojego komputera oraz przygotuję gruntowną analizę widoczności Twojej witryny, jej profilu linkowego i całej struktury serwisu wraz z aspektami UX, budującymi doświadczenie użytkownika. Dodając do tego ocenę jakości publikowanych treści, specjalista skonfrontuje kondycję strony z jej potencjałem i przygotuje wstępną strategię działań, których celem będzie zwiększenie ruchu na stronie, podniesienie konwersji i poprawa widoczności w Google. Przygotowany plan będzie doskonałym punktem wyjścia do prowadzenia samodzielnych działań lub skorzystania z usług doświadczonej agencji SEO/SEM.

1. Sprawdzimy widoczność Twojego serwisu na tle konkurencji
2. Zbadamy obecny profil linkowy i jego wpływ na widoczność Twojej strony
3. Sprawdzimy jakość treści i ich wpływ na pozycje Twojej strony
4. Ocenimy poprawność struktury Twojej strony i przygotujemy strategię jej rozbudowy
5. Określimy niewykorzystany potencjał Twojej strony
6. Przeanalizujemy i poddamy ewaluacji skuteczność działań Twojej konkurencji
7. Skontrolujemy pozycje fraz kluczowych i określimy ich potencjał
8. Stworzymy wstępną strategię działań z zakresu SEO/SEM

Przedstawimy Ci rozwiązania adekwatne do Twoich potrzeb

  • Pozycjonowanie stron firmowych
    Masz swoją stronę firmową? Zadbaj o jej pozycję w Internecie!
  • Pozycjonowanie e-commerce
    Prowadzisz sklep internetowy? Dotrzyj do swoich klientów!
  • Pozycjonowanie lokalne
    Pracujesz na rynku lokalnym? Daj się zauważyć swoim klientom!
  • Pozycjonowanie zagraniczne
    Działasz za granicą? Zbuduj swoją pozycję na zagranicznych rynkach!

Co zyskasz dzięki SEO?

Rozpatrywanie pozycjonowania jako najważniejszego elementu marketingu online w kategorii zysków to zbyt standardowe podejście. Owszem, korzyści są wymierne, ale w przypadku prowadzenia działalności w sieci należy przyznać wprost, że SEO to fundament zysków. Bez odpowiedniego pozycjonowania strona nie osiągnie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google, bez których niemożliwe jest wygenerowanie pożądanego ruchu, a tym samym dotarcie do klientów. Dodając do tego SEO w wymiarze optymalizacyjnym, czyli troskę o techniczną spójność strony oraz przyjazny UX, otrzymasz fundament każdego sukcesu w sieci.

Statystyki nie kłamią

Pamiętaj, że większy ruch na stronie to większa sprzedaż

  • 1 pozycja na liście wyszukiwania przyciąga około 30% wszystkich kliknięć
  • Pierwsze 3 pozycje zbierają około 50% ruchu z wyszukiwarki
  • Pozycja 4 na liście wyników Google zdobywa średnio jedynie 7% ruchu

Jeśli na frazę “buty sportowe” jesteś na 8 pozycji i zdobywasz około 500 kliknięć, to awansując na TOP 1 możesz liczyć nawet na 8000 wejść na stronę!

Umów konsultację

Porozmawiaj z ekspertem, który wskaże możliwości rozwoju podczas konsultacji SEO

Kontakt

grupa-icea.pl

Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?

Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu​. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.

Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii

Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.

5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy

Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.

Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki

W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.

Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?

W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.

Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok

Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.

Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025

Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie