BLOG
GRUPA-ICEA.PL
Zwiększ swoją widoczność w internecie
Co zyskasz dzięki konsultacji SEO z ekspertem?
- Zdobędziesz cenne informacje o potencjale swojej branży
- Dowiesz się, jaką strategię stosują Twoi klienci
- Otrzymasz szczegółową analizę strony, od UX po ocenę jakości contentu
- Dowiesz się, jak zwiększyć ruch oraz sprzedaż na swojej witrynie

Jak przebiega konsultacja?
Podczas konsultacji nasz ekspert udostępni Ci podgląd ekranu swojego komputera oraz przygotuję gruntowną analizę widoczności Twojej witryny, jej profilu linkowego i całej struktury serwisu wraz z aspektami UX, budującymi doświadczenie użytkownika. Dodając do tego ocenę jakości publikowanych treści, specjalista skonfrontuje kondycję strony z jej potencjałem i przygotuje wstępną strategię działań, których celem będzie zwiększenie ruchu na stronie, podniesienie konwersji i poprawa widoczności w Google. Przygotowany plan będzie doskonałym punktem wyjścia do prowadzenia samodzielnych działań lub skorzystania z usług doświadczonej agencji SEO/SEM.
1. Sprawdzimy widoczność Twojego serwisu na tle konkurencji
2. Zbadamy obecny profil linkowy i jego wpływ na widoczność Twojej strony
3. Sprawdzimy jakość treści i ich wpływ na pozycje Twojej strony
4. Ocenimy poprawność struktury Twojej strony i przygotujemy strategię jej rozbudowy
5. Określimy niewykorzystany potencjał Twojej strony
6. Przeanalizujemy i poddamy ewaluacji skuteczność działań Twojej konkurencji
7. Skontrolujemy pozycje fraz kluczowych i określimy ich potencjał
8. Stworzymy wstępną strategię działań z zakresu SEO/SEM
Przedstawimy Ci rozwiązania adekwatne do Twoich potrzeb
- Pozycjonowanie stron firmowych
Masz swoją stronę firmową? Zadbaj o jej pozycję w Internecie! - Pozycjonowanie e-commerce
Prowadzisz sklep internetowy? Dotrzyj do swoich klientów! - Pozycjonowanie lokalne
Pracujesz na rynku lokalnym? Daj się zauważyć swoim klientom! - Pozycjonowanie zagraniczne
Działasz za granicą? Zbuduj swoją pozycję na zagranicznych rynkach!
Co zyskasz dzięki SEO?
Rozpatrywanie pozycjonowania jako najważniejszego elementu marketingu online w kategorii zysków to zbyt standardowe podejście. Owszem, korzyści są wymierne, ale w przypadku prowadzenia działalności w sieci należy przyznać wprost, że SEO to fundament zysków. Bez odpowiedniego pozycjonowania strona nie osiągnie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google, bez których niemożliwe jest wygenerowanie pożądanego ruchu, a tym samym dotarcie do klientów. Dodając do tego SEO w wymiarze optymalizacyjnym, czyli troskę o techniczną spójność strony oraz przyjazny UX, otrzymasz fundament każdego sukcesu w sieci.

Statystyki nie kłamią
Pamiętaj, że większy ruch na stronie to większa sprzedaż
- 1 pozycja na liście wyszukiwania przyciąga około 30% wszystkich kliknięć
- Pierwsze 3 pozycje zbierają około 50% ruchu z wyszukiwarki
- Pozycja 4 na liście wyników Google zdobywa średnio jedynie 7% ruchu
Jeśli na frazę “buty sportowe” jesteś na 8 pozycji i zdobywasz około 500 kliknięć, to awansując na TOP 1 możesz liczyć nawet na 8000 wejść na stronę!
Umów konsultację
Porozmawiaj z ekspertem, który wskaże możliwości rozwoju podczas konsultacji SEO
Kontakt
Opinie klientów w mediach społecznościowych a decyzje zakupowe
Dzięki platformom społecznościowym oraz influencerom konsumenci mają łatwy dostęp do informacji o produktach i markach oraz możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym. To sprawia, że proces podejmowania decyzji zakupowych jest także uzależniony od tego co zobaczymy w social mediach.
5 błędów w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy
Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację.
Jak przekształcić recenzje online w cenne źródło informacji dla Twojej firmy?
W dobie cyfrowej transformacji, gdzie internet stał się nieodłącznym elementem funkcjonowania większości przedsiębiorstw, recenzje online zyskują na coraz większym znaczeniu. Istotne jest więc zapoznanie się z metodami przekształcania tych opinii w wartościowe źródło informacji o potrzebach klientów. Z wypowiedzi klientów możemy też wyciągnąć pouczające wnioski. Analizując treść recenzji zorientować się, co możemy zmienić i naprawić w pracy i w działalności naszego biznesu - to ogromny krok w stronę rozwoju.
Monitorowanie opinii – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie?
W poprzednich artykułach powiedzieliśmy sobie wiele na temat ogromnej wartości, jaką niosą opinie o sklepie internetowym oraz o tym, jak kluczowe jest wdrożenie marketingu recenzji. Dziś skupię się na tym, co dzieje się po wystawieniu oceny, czyli na zasadach optymalizacji i strategicznego zarządzania pozyskanym feedbackiem.
Budowanie społeczności wokół marki przez recenzje i rekomendacje
W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.
Przewodnik po opiniach Google
Opinie Google to kluczowe narzędzie budowania zaufania klientów i zwiększania widoczności w internecie. Wyszukiwarka Google umożliwia prezentowanie opinii na kilka różnych sposobów – w zależności od rodzaju biznesu i miejsca wyświetlania informacji. Poniżej omawiamy wszystkie typy opinii dostępne w Google oraz jak możesz je wykorzystać w swojej strategii. Dowiesz się, czym są recenzje w wizytówce Google Moja Firma (Google Business Profile), gwiazdki Seller Ratings w reklamach Google (oceny sprzedawcy), Opinie konsumenckie Google (program Google Customer Reviews), oceny produktów w reklamach Google Shopping, a na końcu wyjaśniamy, czym są gwiazdki rich snippets – czyli oceny i opinie wyświetlane w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jak wykorzystać opinie na każdym etapie lejka sprzedażowego?
Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę odgrywają opinie w budowaniu zaufania do sklepu w oczach klientów. Czy wykorzystujesz ich pełny potencjał ? Zapraszam do lektury niniejszego artykułu.