BLOG
Get Noticed Agency
Get Noticed Agency to agencja digital marketingu, która specjalizuje się w prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w środowiskach: Google Ads, Meta (Facebook Ads), Linkedin Ads, Microsoft Ads, a także w działaniach ukierunkowanych na poprawę widoczności oraz kreowania marki Partnera, czyli m.in. w: SEO, SXO, prowadzeniu mediów społecznościowych, tworzeniu grafik reklamowych i stron internetowych. Skuteczność oraz profesjonalizm agencji potwierdzają giganci branży reklamowej: Google (Status Google Premier Partner 2022) oraz Meta (Meta Business Partner).


Get Noticed Agency to również eksperci w zakresie analityki internetowej oraz działań ukierunkowanych na ekspansję na rynki zagraniczne. Jako jedna z 10 agencji w Polsce jest dedykowanym partnerem Google dla kampanii eksportowych. W ciągu ostatnich 4 lat Get Noticed Agency pomogło kilkuset firmom z całej Polski w skalowaniu przychodów, pozyskiwaniu nowych klientów, poszerzaniu zasięgu oraz kreowaniu marek.
Wśród Partnerów Get Noticed Agency znajdują się najwięksi liderzy swoich branż, jak choćby:
- Cortland
- NEONAIL
- S’portofino
Zespół Get Noticed Agency składa się z certyfikowanych ekspertów działów, takich jak: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, grafika reklamowa. Kilkudziesięcioosobowy skład pozwala na efektywne i indywidualne podejście na rzecz każdego z Partnerów, a za jakość kontaktu i realizację oczekiwań klientów odpowiada dedykowany dział Customer Success. Agencja odznacza się wysokimi standardami transparentnej komunikacji oraz funkcjonalnego i systematycznego planowania oraz realizacji celów i założeń współpracy.
W czym Get Noticed Agency może Ci pomóc?
Get Noticed Agency specjalizuje się w tzw. performance marketingu, czyli działaniach ukierunkowanych na dostarczanie konkretnych rezultatów. Na ten cel wykorzystywane są:
- kampanie reklamowe Google Ads,
- kampanie reklamowe Social Ads,
- kampanie reklamowe w Microsoft Ads i Sklik Ads,
- SEO, SXO i UX,
- analityka internetowa,
- prowadzenie mediów społecznościowych,
- grafika reklamowa,
- tworzenie stron internetowych.
Agencja stawia na kompleksowość i transparentność współpracy, dlatego w trakcie realizacji usług wdrażane są najnowocześniejsze rozwiązania reklamowe, jak i zarządzania projektami oraz komunikacji. Get Noticed Agency zapewnia pełne wsparcie swoim Partnerom, także w zakresie pomysłów i inicjatyw dotyczących potencjalnych możliwości zwiększania korzyści, czy wykorzystania potencjału w poszczególnych okresach.
To wszystko sprawia, że Get Noticed Agency jest agencją, która odznacza się wysokimi ocenami współpracy, dużą liczbą pozytywnych rekomendacji, jak i certyfikatami oraz nagrodami przyznawanymi przez największych potentatów środowiska internetowego..
Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?
Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.
Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii
Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.
5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.
Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki
W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.
Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?
W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.
Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok
Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.
Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025
Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.