BLOG

Wróć do pozostałych

Get Noticed Agency

Get Noticed Agency to agencja digital marketingu, która specjalizuje się w prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w środowiskach: Google Ads, Meta (Facebook Ads), Linkedin Ads, Microsoft Ads, a także w działaniach ukierunkowanych na poprawę widoczności oraz kreowania marki Partnera, czyli m.in. w: SEO, SXO, prowadzeniu mediów społecznościowych, tworzeniu grafik reklamowych i stron internetowych. Skuteczność oraz profesjonalizm agencji potwierdzają giganci branży reklamowej: Google (Status Google Premier Partner 2022) oraz Meta (Meta Business Partner).

Get Noticed Agency to również eksperci w zakresie analityki internetowej oraz działań ukierunkowanych na ekspansję na rynki zagraniczne. Jako jedna z 10 agencji w Polsce jest dedykowanym partnerem Google dla kampanii eksportowych. W ciągu ostatnich 4 lat Get Noticed Agency pomogło kilkuset firmom z całej Polski w skalowaniu przychodów, pozyskiwaniu nowych klientów, poszerzaniu zasięgu oraz kreowaniu marek.

Wśród Partnerów Get Noticed Agency znajdują się najwięksi liderzy swoich branż, jak choćby:

  • Cortland
  • NEONAIL
  • S’portofino

Zespół Get Noticed Agency składa się z certyfikowanych ekspertów działów, takich jak: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, grafika reklamowa. Kilkudziesięcioosobowy skład pozwala na efektywne i indywidualne podejście na rzecz każdego z Partnerów, a za jakość kontaktu i realizację oczekiwań klientów odpowiada dedykowany dział Customer Success. Agencja odznacza się wysokimi standardami transparentnej komunikacji oraz funkcjonalnego i systematycznego planowania oraz realizacji celów i założeń współpracy.

W czym Get Noticed Agency może Ci pomóc?

Get Noticed Agency specjalizuje się w tzw. performance marketingu, czyli działaniach ukierunkowanych na dostarczanie konkretnych rezultatów. Na ten cel wykorzystywane są:

  • kampanie reklamowe Google Ads,
  • kampanie reklamowe Social Ads,
  • kampanie reklamowe w Microsoft Ads i Sklik Ads,
  • SEO, SXO i UX,
  • analityka internetowa,
  • prowadzenie mediów społecznościowych,
  • grafika reklamowa,
  • tworzenie stron internetowych.

Agencja stawia na kompleksowość i transparentność współpracy, dlatego w trakcie realizacji usług wdrażane są najnowocześniejsze rozwiązania reklamowe, jak i zarządzania projektami oraz komunikacji. Get Noticed Agency zapewnia pełne wsparcie swoim Partnerom, także w zakresie pomysłów i inicjatyw dotyczących potencjalnych możliwości zwiększania korzyści, czy wykorzystania potencjału w poszczególnych okresach.

To wszystko sprawia, że Get Noticed Agency jest agencją, która odznacza się wysokimi ocenami współpracy, dużą liczbą pozytywnych rekomendacji, jak i certyfikatami oraz nagrodami przyznawanymi przez największych potentatów środowiska internetowego..

Dowiedz się więcej

Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?

Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu​. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.

Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii

Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.

5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy

Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.

Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki

W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.

Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?

W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.

Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok

Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.

Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025

Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie