BLOG

Spis treści
Wróć do pozostałych

Consulting Hungary

może wspierać Twój biznes e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki ponad dekadzie doświadczenia, szerokiemu spektrum usług i kompleksowemu wsparciu w otwieraniu oraz rozwijaniu sklepów internetowych na rynkach Węgierskim, Rumuńskim, Bułgarskim, Słoweńskim, Chorwackim i Greckim.

Oferujemy doradztwo w zakresie otwarcia sklepów internetowych za granicą, realizujemy tłumaczenia, logistykę B2B oraz B2C, lokalny fultillment, obsługę klienta w lokalnym języku, marketing i wiele innych usług niezbędnych do generowania zysku Twojego sklepu na naszych rynkach.

Współpracując z nami Twój biznes rośnie i zdobywa pozycję, dzięki efektywnej sprzedaży, wysyłce i kompleksowemu wsparciu, a także jakości, elastyczności i indywidualnemu podejściu, które oferujemy.

Możemy pomóc Twojemu biznesowi osiągnąć sukces na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Pamiętaj, że "Twój Sukces jest naszym sukcesem" - wspólnie dążymy do osiągnięcia sukcesu i wzrostu Twojego biznesu.

Jak opinie online napędzają zaufanie i sprzedaż w e-commerce?

Opinie klientów w internecie stały się jednym z filarów podejmowania decyzji zakupowych. W 2025 roku znaczenie marketingu opinii (czyli działań związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem recenzji klientów) jest większe niż kiedykolwiek. Badania pokazują, że konsumenci czytają chociażby okazjonalnie opinie online przed wybraniem lokalnej firmy czy produktu​. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to, że reputacja zbudowana na podstawie recenzji może realnie przełożyć się na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.

Proces zakupowy klienta w Internecie - rola opinii

Proces zakupowy klienta jest złożony i wieloetapowy. Tradycyjny cykl życia klienta ewoluował, obejmując nowe technologie i platformy, które zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe. W tym kontekście, opinie klientów nabrały nowego znaczenia, stając się kluczowym elementem wpływającym na zachowania zakupowe.

5 rzeczy o opinii, o których powinien wiedzieć każdy właściciel lokalnej firmy

Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w budowaniu reputacji lokalnych firm. Konsumenci coraz częściej kierują się recenzjami online, zanim podejmą decyzję zakupową. Z tego względu marketing opinii staje się nieodzownym elementem strategii każdego przedsiębiorcy. W niniejszym artykule omówimy pięć kluczowych aspektów dotyczących opinii, które powinien znać każdy właściciel lokalnej firmy.

Od recenzji do rekomendacji: Budowanie społeczności wokół Twojej marki

W marketingu opinii kluczowe znaczenie ma nie tylko zdobywanie pozytywnych recenzji, ale także przekształcanie ich w trwałe rekomendacje, które angażują i budują społeczność wokół marki. Konsumenci coraz bardziej polegają na opiniach innych, dlatego marki muszą przyjąć proaktywne podejście do zarządzania opiniami i tworzenia lojalnych, zaangażowanych grup klientów.

Dlaczego social proof jest ważny w branży HoReCa?

W branży HoReCa jednym z kluczowych elementów budowania zaufania i lojalności klientów jest wykorzystanie social proof, czyli tzw. społecznego dowodu słuszności. Sprawdź jakie korzyści przynosi zbieranie i prezentowanie opinii klientów.

Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok

Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.

Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025

Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie